Connect with us

AUDIENȚE TV

TOP Audienţe TV Posturi de Ştiri, Ianuarie 2015. Antena 3 conduce la nivelul publicului naţional şi urban, urmat de România TV. Pe ce loc se afla Digi 24?

Redactia Radar de Media

Published

on

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de ştiri, care, sunt monitorizate de Kantar Media, în luna ianuarie 2015 la nivelul întregii zile.

Cifrele prezentate sunt prelucrate de ARMA şi furnizate de Kantar Media şi se referă la publicul NAŢIONAL şi URBAN.

 

PUBLICUL NATIONAL

  • Pe scurt, Antena 3 a înregistrat cele mai mari audienţe la nivelul publicului comercial totalizând 1.67% rating şi 5.83% cota de piaţă, în media 300 de mii de telespectatori au urmărit postul la nivelul întregii zile.
  • Locul 2 a fost ocupat de România TV cu 1.16% rating şi 4.03% share, în timp ce B1 TV a înregistrat audienţe la jumătate faţă de locul 2 clasat. Astfel, B1 a înregistrat în luna ianuarie o audienţă medie de 0.62% rating şi 2.16% costa de piaţă, în total 115 mii telespectatori în medie pe minut.
  • Locul 4, Realitatea TV cu 0.56% rating şi 1.95% share, 103 mii telespectatori pe minut.
  • Locul 5 în tipeşte ocupat de Digi 24 care, potrivit cifrelor furnizat de Kantar Media, postul deţinut de RCS&RDS reuşeşte să crească în audienţă de la lună la lună. La nivelul publicului Naţional, Digi 24 a cumulat 0.33% rating şi 1.16% cota de piaţă, în total 62 mii telespectatori.

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI NATIONAL (RTG%,SHR%, RTG000), luna IANUARIE 2015

AUDIENTE TV POSTURI DE STIRI IANUARIE 2015 - publicul national (1)

 Cifre detaliate pentru publicul urban pe urmatoarea pagina!

Comentarii

Pagini: 1 2

3 Comments

3 Comments

  1. Avatar

    xulescu

    3 martie 2015 at 12:10

    Digi24 este un post de stiri profesionist … prea profesionist pt. masele spălate pe creier care urmaresc show-uri mondene, a3 si romania tv. Din acest motiv ma tem ca nu va fi niciodată locul 1 … Romania nu este o tara de oameni culti … este o tara unde prostia predomina. PS: legat de audientele Kantar media.. fake! la fel ca CNA! … refuz sa cred ca țara mea ar fi dominata de oameni atat de tâmpiți,astfel incat sa urmareasca antena 3 sau rtv

  2. Avatar

    Adrian

    19 februarie 2015 at 21:09

    Digi24 este intradevar cel mai bun post de stiri. Nu o sa treaca mult timp pana o sa ajunga nr 1 in Romania

  3. Avatar

    Mihai Popa

    12 februarie 2015 at 12:39

    Digi 24 este un program de stiri foarte bun. Jurnalistii sunt foarte profesionisti, imaginea este perfecta (singurul post de stiri care emite HD). Toata stima! Nu vreau sa vorbesc in nume de rau, dar celelalte posturi de stiri de la noi sunt manevre pur politice!

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0