Connect with us

AUDIENȚE TV

Top- cele mai mari audienţe inregistrate de televiziuni in 2009!

Redactia Radar de Media

Published

on

Chiar daca a fost un an dificil din punct de vedere financiar, televiziunile au investit in productii foarte scumpe care au adus sau nu aduiente. In continuare Radar de Media va prezinta emisiuniile care au inregistrat de-a lungul anului audiente record dar si cele care au avut buget foarte mare si nu au fost pe placul telespectatorilor, inregistrand audiente mici…

1. Meciurile de fotbal difuzate in luna septembrie de Antena 1 si TVR 1 au fost programele ce au inregsitrat cele mai mari audiente din 2009.

Cum era de asteptat si luna acesta meciurile de fotbal au crescut audientele posturilor tv ! TVR 1 a ajuns pe locul 3 in prime time datorita meciurilor din Campionatul Uefa Champions League.

Conform Departamentului de Certare a audientelor TVR,  cea de-a doua partidă a echipei FC Urziceni în UEFA Champions League a adus postul TVR 1, marţi seara, în postura de lider absolut de audienţă pe toate targerturile: naţional, urban şi comercial.

Astfel, pe intervalul 21.45 – 23.40, TVR 1 a înregistrat la nivelul întregii ţări un număr mediu peste 1,5 milioane de telespectatori. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 22%, iar rating-ul mediu de 7,4%. La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 24,6% şi un rating mediu de 9,3%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 24,2% cota de piaţă şi 7,7% rating. citeste mai departe…

2. Meciul de fotbal Franta – Romania difuzat la TVR 1 a inregistrat 13,4 rating

Peste 2,7 milioane de telespectatori la nivel urban au urmărit la TVR 1 meciul Franţa – România, din cadrul preliminariilor pentru Campionatul Mondial din 2010, conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA).

Partida Franţa – România, transmisă în direct de TVR 1 în intervalul orar 22:00 – 23:54, a înregistrat un rating mediu la nivel urban de 13,4% şi o cotă de piaţă medie de 40%, fiind urmărită de 2.709.000 de telespectatori. La nivel naţional, meciul a avut un rating mediu de 15,1% şi un share mediu de 42,8%, fiind urmărit de 1,7 milioane de telespectatori. citeste mai departe…

3.  Show-ul “Dansez pentru Tine” a reusit performanta de a acumula 10,7 puncte rating

“Dansez pentru tine ” a inregistrat cele mai mari audiente ale acestui sezon vineri seara, Pro Tv fiind lider detasat de audienta pe tot parcursul emisiunii atat de intreg publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban.

In intervalul orar in care a fost difuzata emisiunea “Dansez pentru tine”, 20.30 – 1.02, Pro Tv a inregistrat pe intreg publicul din mediul urban o medie de audienta de 10,7 puncte de rating si 28,9 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a avut de mai bine de trei ori mai putin, mai precis 3 puncte de rating si 8,1 cota de piata. citeste mai departe….

4. Debutul glorios al “UEFA Champion League” de la TVR 1 a inregistrat audiente de peste 9 puncte rating…

Prima partidă a echipei Unirea Urziceni în cadrul UEFA Champions League a fost, miercuri seară, cel mai urmărit program de televiziune, telespectatorii plasând postul TVR 1 în postura de lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public.

TVR 1 a păstrat poziţia de lider atât pe parcursul partidei de fotbal, cât şi după încheierea ei, pe durata programelor Super Fotbal UEFA Champions League şi a Rezumatelor zilei.

Meciul FC Sevilia – Unirea Urziceni a adunt cei mai multi telespectatori in aceasta saptamana in randul televiziunilor ce au difuzat meciuri in aceasta saptamana ! citeste mai departe…

5.  Concursul “Eurovision” de la TVR 1 a fost urmarit de peste 2,6 milioane de romani

Eurovisionul s-a vazut in toata lumea prin satelit dar oficial 43 de tari au transimis in direct editia din acest an a concursului de muzica usoara in direct de la Arena Olimpica din Moscova. Toata lumea a fost impresionanta de spectacolul de ieri cand 25 de tari au cantat pentru a obtine sansa de a organiza concursul anul viitor in tara lor.

Reprezentantele României, chiar dacă au evoluat impecabil, au obţinut voturi doar de la Spania, Macedonia, Turcia, Serbia, Cipru, Portugalia, Irlanda, Moldova şi Azerbaijan, clasându-se pe locul 19 din 25.

Publicul TVR 1 a fost alături de fetele noastre şi de piesa The Balkan Girls, dovadă fiind audienţele înregistrate pe parcursul transmisiei. Astfel, în intervalul orar 22.00 – 01.16, TVR 1 a fost lider de piaţă pe toate targeturile: naţional (9,4% rating şi 28,3% cotă de piaţă), urban (11,2% rating şi 32,8% cotă de piaţă) şi comercial (9,4% rating şi 31,4% cotă de piaţă), cu valori mult superioare celorlalte posturi tv. citeste mai departe…

6. Festivalul International “Cerbul de Aur” a strans in fata micilor ecrane 10 miloane de romani

Editia din acest an a Festivalului Cerbul de Aur a fost urmarita de peste 10 milioane de telespectatori. Postul TVR 1 fiind lider de audienta in fiecare seara a festivalului .

Pe parcursul celor 6 zile de concurs, in perioada 2-7 septembrie, festivalul de la Brasov a adus un numar neasteptat de telespectatori, scrie Mediafax.

Mai mult, pentru prima data in acest an, concursul de interpretare a putut fi urmarit in mai multe tari, fiind preluat de de Balkanika Music Television, o televiziune care emite in Albania, Bulgaria, Macedonia, Slovenia, Serbia, Croatia, Muntenegru, Kosovo, Bosnia si Romania. citeste mai departe…

7. Unirea Urziceni a adus audiente record la TVR 1

Partida Unirea Urziceni – FC Sevilla, din UEFA Champions League, a adus postul TVR 1, marţi seara, în postura de lider absolut de audienţă pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial.

Astfel, pe intervalul 21.45 – 23.43, TVR 1 a înregistrat la nivelul întregii ţări un număr mediu peste 1,6 milioane de telespectatori. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 22,5%, iar rating-ul mediu de 8,2%.

La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 24,2% şi un rating mediu de 9,6%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 23,2% cota de piaţă şi 7,9% rating. “Minutul de aur” al partidei a fost înregistrat la 23.36 când, la nivel naţional, aproape 2,4 milioane de români urmăreau ultimele minute ale meciului. În acel minut, cota de piaţă a TVR 1 era de 42% şi rating-ul de 11,8%. citeste mai departe…

8. Emisiunea “O data-n viata” urmarita de peste 2 milioane de telespectatori + lider de audienta in prima zi de Craciun

Debutul noului sezon va avea loc vineri, începând cu ora 21.10, la TVR 1, iar la eveniment vor participa, ca invitate speciale, trei doamne ale muzicii româneşti: Corina Chiriac, Marina Voica şi Mirabela Dauer. Acestea au invitat la rândul lor, alţi artişti de marcă precum Sofia Vicoveanca, Florin Vasilică şi grupul „Teleormanul”, Maria Ciobanu, Ansamblul Folcloric „Maria Tănase” din Craiova şi mulţi alţii.

Editia din 17 noiembrie 2008 a emisiunii O data-n Viata, a  inregistrat audiete record !

Actorii Stela Popescu, Maia Morgenstern şi Jean Constantin, invitaţii Iulianei Tudor vineri seară la O dată-n viaţă, au adus TVR 1 în poziţia de lider de audienţă la nivel naţional.

Astfel, în intervalul orar 20.15-21:49, TVR 1 a fost urmărit în întreaga ţară de 1.664.000 de telespectatori, obţinând 8.4% rating şi 18.2% cotă de piaţă. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 21:27, când 2.075.000 au rămas pe TVR 1 citeste mai departe…

9. Concursul “Super Bingo Metropolis” a inregistrat audiente medii pentru Antena 1

Emisiunea prezentata de Romica Toiciu si Cornel Palade a fost aseara lider de audienta in mediul urban inregistrand in intervalul 22.04-01.05,  un rating de 5,6%, 17,9% share şi 652 000 de telespectatori. Este pentru a patra ora cand emisiunea-concurs de la Antena 1 se afla pe primul loc in topul audientelor de duminica seara.

La diferenta destul de mare se afla ProTV care difuza show celor de la Divertis, 3,1% rating, 9.8% share şi 356 000 de telespectatori.

Televiziunea lui Dan Diaconescu nu este mai prejos cand vine vorba de audienta. Chiar daca luna aceasta OTV a iesit din top 10 televiziuni – audiente generale, emisiunea 100% Adevarat vine ca o resuscitare. Cum premiile nu sunt deloc mici emisiunea prezentata de Pepe si Ramona Badescu a strans in fata micilor ecrane peste 264.000 de mii de telespectatori obtinand astfel un rating de 2,3. citeste mai departe…

10. Pe ultimul loc al clasamentului nostru se afla postul OTV cu cele doua productii “cheie”: “100% Adevarat” si “Oana Zavoranu Show” care nu au reusit sa aduca mai mult de 300.000 de  mii de telespectatori in fata televizoarelor…

Emisiunea lui Diaconescu, “100% Adevarat”  nu a putut sa inregistreze un rating mai mare de 2 % in editia de duminica trecuta , 2 augusut . In intervalul 20:00 – 24:00 OTV, a avut un rating mediu de 1, 1 % pe publicul comercial . In intervalul orar 20:10-22:00 , duminica seara TVR 2 cu emisiunea “Tombola Castigatorilor” a avut un rating mediu de 0,8% pe publicul comercial . citeste mai departe…

Oana Zavoranu a batut deja toate recordurile in materie de pretentii, dar dovedeste ca nu se poate ridica la nivelul lor. Are scaun de 5000 de euro, microfon si clipboard de 6000, o camera speciala doar pentru ea, cu baie in care s-a adus faianta de lux pe comanda, si toate astea pentru vedeta unei emisiuni care face in primele doua ore de transmisie un rating mediu de 0,2 , cu minute in sir de 0,0.

Dan Diaconescu este departe de a fi dat lovitura cu Oana Zavoranu Show. Pe de alta parte, sotia lui Pepe si-a amenintat degeaba cu concedierea oamenii din echipa, daca ii vor furniza subiecte rasuflate. Pentru ca exact asta s-a intamplat. Si audienta o arata.

De la ora 17, de cand incepe emisunea, si pana la 19, Zavoranu atrage in fata televizorului o medie de 20 000 de privitori, mai putini decat cei care se uita la OTV pe la 3-4 noaptea.
Mai mult, in doua ore (de la 17-19), cam 30 de minute Oana Zavoranu Show face un rating de 0. citeste mai departe…

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Analize

AUDIENTE TV: 3 milioane de români au urmărit cea de-a patra ediție Românii au talent!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

O nouă seara a talentelor a adus reprezentații care i-au impresionat pe jurați și pe cei prezenți în sală și le-a oferit telespectatorilor șansa de a se bucura de un adevărat spectacol. ”Sunt impresionat de felul în care dansați”, ”Mă așez ca să mă auziți la microfon, altfel aș fi stat pentru a face o reverență” sau ”Am visat, s-a îndeplinit. Un moment frumos” au doar câteva dintre replicile pe care le-au avut Andi, Florin, Mihai sau Andra în momentele de jurizare.

 

Daria Călugăru, o puștoaică de 11 ani, pasionată de dansul sportiv a venit în fața juraților pentru a le arăta invenția ei: dansuri pe hoverboard. Hotărâtă, ea a intrat pe scenă cu un singur gând: ”Dacă uit o schemă, improvizez. Am creativitate” și a demonstrat că munca ei merită răsplătită: Smiley și Pavel Bartoș au apăsat butonul auriu și au trimis-o direct în semifinală. Laudele nu au contenit pentru tânăra dansatoare: Smiley i-a spus ce l-a făcut să apese butonul: ”Faptul că ai învățat singură tot, ne-a determinat să apăsăm golden buzz-ul”, iar Andi Moisescu a tras una dintre cele mai frumoase concluzii ale serii: ”Așa arată expresia creativității unor copii liberi”.

 

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat  14.0 puncte de rating și 43.5% share, cifre de aproape 4 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund care a obţinut numai 4.0 puncte de rating și 12.3% share.

Aproximativ 3 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:12, aproximativ 3.6 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Anda Tătar, Ansamblul ”A doua tinerețe”, Danylo & Oskar Strakhov, Hometown, Giany Jackson, Daniel Tudor, Livia Pisăliță, Kalashnik Brothers, Emilia Bulgaru, Chinmay Prabhu, Augustin Vitan, Cristina Pucean, Florin Lutic, Tumar KR și Roman Kricheli.

Vinerea viitoare, de la ora 20:30, pe scena Românii au talent, vom vedea noi momente de neuitat!

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Kanal D, lider in intreaga tara, cu emisiunile din timpul zilei

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Kanal D s-a aflat, ieri, in preferintele telespectatorilor din intreaga tara, plasandu-se pe primul loc in topul audientelor, in intervalul 11:00 – 17:00, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Astfel, pe targetul National, Kanal D si-a tinut fanii aproape cu prima parte a reality-show-ului matrimonial „Puterea Dragostei”, prezentat de Andreea Mantea (2,8% Rating si 16,1% cota de piata), Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu  (2,6% Rating si  14,9% Share), „In cautarea Adevarului”, emisiunea gazduita de Ernest (4,7% Rating si 23,6% Share), si „Teo Show”, cu Teo Trandafir si Bursucu (3,3% Rating si 14,8% Share).

Si la nivelul publicului Comercial (18-49), Kanal D si-a pastrat pozitia de lider, in intervalul 11:00-15:00, cu „Puterea Dragostei” (2,1% share si 16,8% Share), Stirile Kanal D (1,7% Rating si 15,0% Share) si emisiunea „In cautarea Adevarului” (1,9% Rating, 16,3% Share).

 

„In cautarea Adevarului” – primul loc pe toate cele trei targeturi monitorizate

„In cautarea Adevarului” a fost, ieri,  lider incontestabil de audienta pe toate cele trei targeturi, inregistrand si pe All Urban cifre ce au plasat Kanal D pe prima pozitie in topul televiziunilor (2,8% Rating si 15,6% Share).  In minutul de aur, inregistrat la 14:53, peste un milion de telespectatori (1.059.000) urmareau „In cautarea adevarului” cu sufletul la gura. O medie de 825.000 de fani ai show-ului prezentat de Ernest au urmarit Kanal D in fiecare minut al difuzarii emisiunii, in intervalul 13:00 – 15:00.

 

Puterea Dragostei

Target National

Data: 25.02.2020

Interval orar (11:00 – 12:00)

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,816,1498
11:00- 12:00 Pro TV2,313,0401
 Antena 11,910,5326

 

Stirile Kanal D pranz

Target National

Data: 25.02.2020

Interval orar: 12:00-13:00

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,614,9462
12:00-13:00 Pro TV2,011,5357
 Antena 11,911,0342

 

 

In cautarea adevarului

Taget National

Data: 25.02.2020

Interval orar 13:00- 15:00

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,723,6825
13:00-15:00 Pro TV2,713,8481
 Romania TV1,68,1284

 

 

Teo Show

Target National

Data: 25.02.2020

Interval orar 15:00-17:00

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
15:00-17:00 Kanal D3,314,8584
 Pro TV2,913,0512
 Romania TV2,19,5374

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: „Bravo, ai stil! Celebrities”. Kanal D, lider de piata, la orase. Cifre spectaculoase, la nivel National si Comercial

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Kanal D a fost lider de piata, la nivel All Urban, cu editia de sambata seara a show-ului “Bravo, ai stil! Celebrities”. Aproape un milion (934.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit batalia stilistica intre aspirantele la titlul de Cea mai stilata celebritate din Romania.

Reality-ul “Bravo, ai stil! Celebrities” a plasat Kanal D pe podiumul audientelor si in ceea ce priveste monitorizarea pe targetul National si Comercial. Postul TV s-a plasat pe locul doi, in clasamentul televiziunilor din Romania, cu o medie de aproape jumatate de milion (496.000) de telespectatori in fata micilor ecrane, in fiecare minut al difuzarii.

Sambata, 22 februarie, in intervalul 23:00 – 1:30, Kanal D a inregistrat 3,1% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban, 3,2% rating si 17,2% cota de piata, pe targetul Comercial, si 2,8% rating si 13,5% cota de piata, pe targetul National.

Show-ul “Bravo, ai stil! Celebrities”, prezentat de Ilinca Vandici este difuzat la Kanal D, de miercuri pana vineri, de la ora 22:00, si in fiecare sambata, de la ora 23:00.

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,114,2295
 Pro TV3,114,2295
 Antena 11,98,9184
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV1,98,7180
23:00-25:30TVR 21,14,9101
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,122,3173
 Kanal D3,217,2134
 Antena 11,910,380
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV0,63,124
23:00-25:30Paramount0,63,124
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV3,014,2522
 Kanal D2,813,5496
 Antena 12,411,2413
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV1,77,9293
23:00-25:30Antena 31,25,9218
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0