Connect with us

AUDIENȚE TV

Top- cele mai mari audienţe inregistrate de televiziuni in 2009!

Published

on

 

Chiar daca a fost un an dificil din punct de vedere financiar, televiziunile au investit in productii foarte scumpe care au adus sau nu aduiente. In continuare Radar de Media va prezinta emisiuniile care au inregistrat de-a lungul anului audiente record dar si cele care au avut buget foarte mare si nu au fost pe placul telespectatorilor, inregistrand audiente mici…

1. Meciurile de fotbal difuzate in luna septembrie de Antena 1 si TVR 1 au fost programele ce au inregsitrat cele mai mari audiente din 2009.

Cum era de asteptat si luna acesta meciurile de fotbal au crescut audientele posturilor tv ! TVR 1 a ajuns pe locul 3 in prime time datorita meciurilor din Campionatul Uefa Champions League.

Conform Departamentului de Certare a audientelor TVR,  cea de-a doua partidă a echipei FC Urziceni în UEFA Champions League a adus postul TVR 1, marţi seara, în postura de lider absolut de audienţă pe toate targerturile: naţional, urban şi comercial.

Astfel, pe intervalul 21.45 – 23.40, TVR 1 a înregistrat la nivelul întregii ţări un număr mediu peste 1,5 milioane de telespectatori. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 22%, iar rating-ul mediu de 7,4%. La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 24,6% şi un rating mediu de 9,3%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 24,2% cota de piaţă şi 7,7% rating. citeste mai departe…

2. Meciul de fotbal Franta – Romania difuzat la TVR 1 a inregistrat 13,4 rating

Peste 2,7 milioane de telespectatori la nivel urban au urmărit la TVR 1 meciul Franţa – România, din cadrul preliminariilor pentru Campionatul Mondial din 2010, conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA).

Partida Franţa – România, transmisă în direct de TVR 1 în intervalul orar 22:00 – 23:54, a înregistrat un rating mediu la nivel urban de 13,4% şi o cotă de piaţă medie de 40%, fiind urmărită de 2.709.000 de telespectatori. La nivel naţional, meciul a avut un rating mediu de 15,1% şi un share mediu de 42,8%, fiind urmărit de 1,7 milioane de telespectatori. citeste mai departe…

3.  Show-ul “Dansez pentru Tine” a reusit performanta de a acumula 10,7 puncte rating

“Dansez pentru tine ” a inregistrat cele mai mari audiente ale acestui sezon vineri seara, Pro Tv fiind lider detasat de audienta pe tot parcursul emisiunii atat de intreg publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban.

In intervalul orar in care a fost difuzata emisiunea “Dansez pentru tine”, 20.30 – 1.02, Pro Tv a inregistrat pe intreg publicul din mediul urban o medie de audienta de 10,7 puncte de rating si 28,9 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a avut de mai bine de trei ori mai putin, mai precis 3 puncte de rating si 8,1 cota de piata. citeste mai departe….

4. Debutul glorios al “UEFA Champion League” de la TVR 1 a inregistrat audiente de peste 9 puncte rating…

Prima partidă a echipei Unirea Urziceni în cadrul UEFA Champions League a fost, miercuri seară, cel mai urmărit program de televiziune, telespectatorii plasând postul TVR 1 în postura de lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public.

TVR 1 a păstrat poziţia de lider atât pe parcursul partidei de fotbal, cât şi după încheierea ei, pe durata programelor Super Fotbal UEFA Champions League şi a Rezumatelor zilei.

Meciul FC Sevilia – Unirea Urziceni a adunt cei mai multi telespectatori in aceasta saptamana in randul televiziunilor ce au difuzat meciuri in aceasta saptamana ! citeste mai departe…

5.  Concursul “Eurovision” de la TVR 1 a fost urmarit de peste 2,6 milioane de romani

Eurovisionul s-a vazut in toata lumea prin satelit dar oficial 43 de tari au transimis in direct editia din acest an a concursului de muzica usoara in direct de la Arena Olimpica din Moscova. Toata lumea a fost impresionanta de spectacolul de ieri cand 25 de tari au cantat pentru a obtine sansa de a organiza concursul anul viitor in tara lor.

Reprezentantele României, chiar dacă au evoluat impecabil, au obţinut voturi doar de la Spania, Macedonia, Turcia, Serbia, Cipru, Portugalia, Irlanda, Moldova şi Azerbaijan, clasându-se pe locul 19 din 25.

Publicul TVR 1 a fost alături de fetele noastre şi de piesa The Balkan Girls, dovadă fiind audienţele înregistrate pe parcursul transmisiei. Astfel, în intervalul orar 22.00 – 01.16, TVR 1 a fost lider de piaţă pe toate targeturile: naţional (9,4% rating şi 28,3% cotă de piaţă), urban (11,2% rating şi 32,8% cotă de piaţă) şi comercial (9,4% rating şi 31,4% cotă de piaţă), cu valori mult superioare celorlalte posturi tv. citeste mai departe…

6. Festivalul International “Cerbul de Aur” a strans in fata micilor ecrane 10 miloane de romani

Editia din acest an a Festivalului Cerbul de Aur a fost urmarita de peste 10 milioane de telespectatori. Postul TVR 1 fiind lider de audienta in fiecare seara a festivalului .

Pe parcursul celor 6 zile de concurs, in perioada 2-7 septembrie, festivalul de la Brasov a adus un numar neasteptat de telespectatori, scrie Mediafax.

Mai mult, pentru prima data in acest an, concursul de interpretare a putut fi urmarit in mai multe tari, fiind preluat de de Balkanika Music Television, o televiziune care emite in Albania, Bulgaria, Macedonia, Slovenia, Serbia, Croatia, Muntenegru, Kosovo, Bosnia si Romania. citeste mai departe…

7. Unirea Urziceni a adus audiente record la TVR 1

Partida Unirea Urziceni – FC Sevilla, din UEFA Champions League, a adus postul TVR 1, marţi seara, în postura de lider absolut de audienţă pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial.

Astfel, pe intervalul 21.45 – 23.43, TVR 1 a înregistrat la nivelul întregii ţări un număr mediu peste 1,6 milioane de telespectatori. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 22,5%, iar rating-ul mediu de 8,2%.

La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 24,2% şi un rating mediu de 9,6%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 23,2% cota de piaţă şi 7,9% rating. “Minutul de aur” al partidei a fost înregistrat la 23.36 când, la nivel naţional, aproape 2,4 milioane de români urmăreau ultimele minute ale meciului. În acel minut, cota de piaţă a TVR 1 era de 42% şi rating-ul de 11,8%. citeste mai departe…

8. Emisiunea “O data-n viata” urmarita de peste 2 milioane de telespectatori + lider de audienta in prima zi de Craciun

Debutul noului sezon va avea loc vineri, începând cu ora 21.10, la TVR 1, iar la eveniment vor participa, ca invitate speciale, trei doamne ale muzicii româneşti: Corina Chiriac, Marina Voica şi Mirabela Dauer. Acestea au invitat la rândul lor, alţi artişti de marcă precum Sofia Vicoveanca, Florin Vasilică şi grupul „Teleormanul”, Maria Ciobanu, Ansamblul Folcloric „Maria Tănase” din Craiova şi mulţi alţii.

Editia din 17 noiembrie 2008 a emisiunii O data-n Viata, a  inregistrat audiete record !

Actorii Stela Popescu, Maia Morgenstern şi Jean Constantin, invitaţii Iulianei Tudor vineri seară la O dată-n viaţă, au adus TVR 1 în poziţia de lider de audienţă la nivel naţional.

Astfel, în intervalul orar 20.15-21:49, TVR 1 a fost urmărit în întreaga ţară de 1.664.000 de telespectatori, obţinând 8.4% rating şi 18.2% cotă de piaţă. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 21:27, când 2.075.000 au rămas pe TVR 1 citeste mai departe…

9. Concursul “Super Bingo Metropolis” a inregistrat audiente medii pentru Antena 1

Emisiunea prezentata de Romica Toiciu si Cornel Palade a fost aseara lider de audienta in mediul urban inregistrand in intervalul 22.04-01.05,  un rating de 5,6%, 17,9% share şi 652 000 de telespectatori. Este pentru a patra ora cand emisiunea-concurs de la Antena 1 se afla pe primul loc in topul audientelor de duminica seara.

La diferenta destul de mare se afla ProTV care difuza show celor de la Divertis, 3,1% rating, 9.8% share şi 356 000 de telespectatori.

Televiziunea lui Dan Diaconescu nu este mai prejos cand vine vorba de audienta. Chiar daca luna aceasta OTV a iesit din top 10 televiziuni – audiente generale, emisiunea 100% Adevarat vine ca o resuscitare. Cum premiile nu sunt deloc mici emisiunea prezentata de Pepe si Ramona Badescu a strans in fata micilor ecrane peste 264.000 de mii de telespectatori obtinand astfel un rating de 2,3. citeste mai departe…

10. Pe ultimul loc al clasamentului nostru se afla postul OTV cu cele doua productii “cheie”: “100% Adevarat” si “Oana Zavoranu Show” care nu au reusit sa aduca mai mult de 300.000 de  mii de telespectatori in fata televizoarelor…

Emisiunea lui Diaconescu, “100% Adevarat”  nu a putut sa inregistreze un rating mai mare de 2 % in editia de duminica trecuta , 2 augusut . In intervalul 20:00 – 24:00 OTV, a avut un rating mediu de 1, 1 % pe publicul comercial . In intervalul orar 20:10-22:00 , duminica seara TVR 2 cu emisiunea “Tombola Castigatorilor” a avut un rating mediu de 0,8% pe publicul comercial . citeste mai departe…

Oana Zavoranu a batut deja toate recordurile in materie de pretentii, dar dovedeste ca nu se poate ridica la nivelul lor. Are scaun de 5000 de euro, microfon si clipboard de 6000, o camera speciala doar pentru ea, cu baie in care s-a adus faianta de lux pe comanda, si toate astea pentru vedeta unei emisiuni care face in primele doua ore de transmisie un rating mediu de 0,2 , cu minute in sir de 0,0.

Dan Diaconescu este departe de a fi dat lovitura cu Oana Zavoranu Show. Pe de alta parte, sotia lui Pepe si-a amenintat degeaba cu concedierea oamenii din echipa, daca ii vor furniza subiecte rasuflate. Pentru ca exact asta s-a intamplat. Si audienta o arata.

De la ora 17, de cand incepe emisunea, si pana la 19, Zavoranu atrage in fata televizorului o medie de 20 000 de privitori, mai putini decat cei care se uita la OTV pe la 3-4 noaptea.
Mai mult, in doua ore (de la 17-19), cam 30 de minute Oana Zavoranu Show face un rating de 0. citeste mai departe…

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, pe podiumul audientelor cu „Exatlon”, sambata si duminica

Published

on

 

Duminica, 21 octombrie, Kanal D a fost lider de audienta in Prime Time, cu cea mai iubita competitie sportiva televizata, „Exatlon”, pe intreaga durata de difuzare a show-ului.

Statia s-a pozitionat pe primul loc in preferintele romanilor, atat la nivelul populatiei din intreaga tara, cat si la orase. In cele peste trei ore si jumatate de competitie sportiva televizata, Kanal D a fost lider de audienta, detasandu-se net de competitori. Peste 1.7 milioane de fani ai reality-ului „Exatlon” au urmarit aseara emisiunea difuzata la Kanal D.

Aseara, in intervalul 20:10 – 23:32, Kanal D a inregistrat 7,3% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 5,4% rating si 12,3% cota de piata, pe targetul All Urban. „Exatlon” a fost urmarit, pe intreaga durata de difuzare, in fiecare minut, de peste 1.3 milioane (1.312.000) de telespectatori din intreaga tara.

Minutul de aur, atins la 20:54, a fost si unul dintre momentele de tensiune maxima intre Faimosi si Razboinici, duelul intre Alin Andronic, de la Razboinici si Mirel Dragan , de la Faimosi, urmarit de 1.775.000 de romani.

Si editia de sambata a emisiunii „Exatlon” a plasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, la nivel National, conform datelor furnizate de Kantar Media. Cu 7,9 puncte de rating si 18,5% cota de piata, la nivelul intregii tari, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, devansand statiile concurente. Aproape un milion si jumatate de romani au urmarit editia de sambata „Exatlon”, in fiecare minut al difuzarii, in cele peste trei ore de difuzare.

 

Audiente duminica, 21 octombrie

Target Natonal

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000) 
 Kanal D7,316,41312 
 Pro TV4,610,4831 
 Antena 13,68,0643 
EXATLONDigiSport 13,37,4592 
20:05-23:43Prima TV2,65,9470 
 Romania TV2,65,8460 
 Antena 32,14,6369 
 TVR 11,84,1329 
 Look Plus1,53,4270 
 TVR 21,32,9232 
Source: Kantar Media Romania     
Date: 21.10.2018     

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D5,412,3517
 DigiSport 14,710,8455
 Pro TV4,510,3433
EXATLONAntena 13,88,6362
20:05-23:43Antena 32,66,0253
 Romania TV2,45,4227
 Prima TV2,04,6193
 TVR 11,74,0167
 Pro 21,12,6110
 Look Plus1,12,5105
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.10.2018    

 

Audiente sambata, 20 octombrie

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,918,51418
 Pro TV7,016,31248
 Antena 15,913,81056
EXATLONAntena 32,45,7434
20:10-23:32Romania TV1,94,4340
 National TV1,63,7286
 TVR 21,12,6197
 DigiSport 11,12,5192
 Prima TV0,92,2168
 Pro 20,92,1163
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.10.2018    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniai, lider de audienta cu ultima etapa a auditiilor pe nevazute!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

S-a încheiat etapa audițiilor pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României, iar echipele antrenorilor sunt complete, însă mai mult decât atât, pentru prima dată în cea mai tare competiție a vocilor, Smiley și Tudor merg în runda Confruntărilor cu câte 15 concurenți, cu unul mai mult decât colegele lor, Andra și Irina.

Vineri seară, chiar dacă aveau câte 14 voci în echipă, antrenorii nu au rezistat atunci când au auzit două participante cu timbre vocale uimitoare și și-au întors scaunele pentru ele. A fost o ediție plină de energie, de momente care au ridicat publicul în picioare și de decizii surprinzătoare.

Cea de-a opta ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.8 puncte de rating și 31.4 % share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.4 puncte de rating și 12.8 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:49, aproape 2.4 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Tensiune, luptă și voci incredibile

Aseară, ultimii concurenți au urcat pe scena vocilor determinați să impresioneze și plini de entuziasm. Toți au fost răsplătiți cu aplauze din partea publicului, iar șapte dintre ei au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă în următoarea etapă a competiției, Confruntările. A fost un spectacol formidabil, melodiile interpretate au făcut sala să vibreze, iar antrenorii și-au folosit toate argumentele pentru a-și completa echipele cu cele mai bune voci din acest sezon. Chiar dacă avea formula completă, de 14, Smiley nu a rămas indiferent la auzul unei concurente, așa că s-a întors alături de colegii lui și a fost și ales. Însă Tudor nu s-a lăsat mai prejos și, aflându-se în aceeași situație, și-a întors scaunul pentru o concurentă, dar le-a întors și pe cele ale colegelor sale, pentru a avea o luptă în trei pentru cel de-al 15-lea concurent din echipă. În final, participanta a ales echipa Tudor.

Cei care au convins aseară antrenorii sunt: Alexandra Cuza, Mihai Meiroș și Teodora Stoica – echipa Tudor, Silvia Virlan – echipa Irina, Florin Popa – echipa Andra, Evelina Găvan și Geanina Militaru – echipa Smiley.

Vinerea viitoare, de la 20:30, tensiunea crește la Vocea României, în etapa Confruntărilor! Antrenorii formează duetele și lucrează împreună cu echipele lor pentru a găsi cele mai bune piese și pentru a crea momente memorabile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Milioane de romani au urmarit joi seara serialele Las Fierbinți și Triplusec!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Joi seară, românii s-au bucurat de comedie împreună cu personajele lor preferate din serialele Las Fierbinți și Triplusec.

Distracția a atins cote maxime aseară prin situațiile în care au ajuns Bobiță, Celentano, Aspirina și toți ceilalți fierbințeni, dar și prin prestația lui Nicu din Triplusec de pe scena Vocea României. Cele două producții românești s-au clasat pe primul loc în preferințele telespectatorilor.

Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. La nivel comercial, în rândul publicului cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, producția a înregistrat 12.2 puncte de rating și 34.5%, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea 4.3 puncte de rating și 12.1% share. La nivel național, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmărit, minut cu minut, episodul Las Fierbinți de joi seară. În minutul de aur, de la ora 20.56, peste 2.7 milioane de telespectatori se distrau împreună cu fierbințenii.

Aseară, Nicu din Triplusec și-a încercat norocul la Vocea României, iar prietenii lui i-au dat o mână de ajutor pentru a trece cu bine de audițiile pe nevăzute. Chiar dacă norocul nu a fost de partea lui și nu a reușit să întoarcă vreun scaun, băiatul a reușit să-și impresioneze apropiații, dar și pe dirigintă. Episodul Triplusec de joi seară a fost lider de audiență înregistrând 6.6 puncte de rating și 19.8% share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de locul doi, KANAL D avea 4.4 puncte de rating și 13% share.

Comedia continuă și săptămâna viitoare cu alte aventuri în Las Fierbinți, marți și joi, de la ora 20:30, dar și cu un nou episod Triplusec, joi, de la 21:30, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending