Connect with us

BAZAR

TOPSHOP TOPMAN, deschide cel mai mare magazin din sud-estul Europei

Avatar

Published

on

Brandurile de modă britanice Topshop și Topman vor deschide al doilea magazin din București, în Băneasa Shopping City, în luna octombrie. Cu o suprafață totală de 1.200 de metrii pătrați, dispusă pe două etaje, acesta va fi cel mai mare magazin din Sud-Estul Europei.

 

“Ca urmare a succesului primului nostru magazin din București Mall, suntem foarte bucuroși să anunțăm deschiderea celui de-al doilea magazin Topshop Topman din România, care este și cel mai mare din Europa de Sud-Est. În continuare ne concentrăm să aducem cele mai în trend articole vestimentare și accesorii de pe piață, combinat cu magazinele conceptuale și serviciul de personal shopping de lux, care ne permit să oferim clienților o experiență de shopping de neegalat.”

Michael Antoniades – General Manager, Topshop Topman, Romania & Cipru

 

Încă o dată, suntem bucuroși să ne ținem de promisiunile făcute clienților noștri cu ani în urmă, aducând în Băneasa Shopping City cele mai în trend brand-uri din întreaga lume, precum și conceptele acestora. Acum dorim să urăm bun venit în centrul nostru comercial celui mai mare magazin de renume internațional, Topshop Topman, care este dealtfel și cel mai mare din sud-estul Europei. Avem încredere că noul nostru partener va dezvolta un magazin uimitor și va surprinde plăcut clienții cu o experiență de shopping la nivel înalt, prin gama sa unică de produse și exclusivități, care țin cont de cele mai recente tendințe din industrie.”

Răzvan Marcu – Chief Commercial Officer, Băneasa Shopping City

 

Serviciul de Personal Shopping Topshop Topman este un serviciu de cumpărături premium, gratuit,  disponibil în magazinele selectate Topshop Topman din întreaga lume. Experții în modă oferă consultanță unică, personalizată, acces la cele mai noi colecții de haine în exclusivitate și pot pregăti propuneri de ținute înainte de a se întâlni cu clienții care nu au timp suficient de shopping. Toate sesiunile de Personal Shopping se desfășoară în cabine de probă private și elegante, cu băuturi răcoritoare la îndemână, și pot dura între 20-30 minute și o oră.

 

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: claudia.miler@2activepr.ro

 

DESPRE TOPSHOP

Topshop este un retailer dinamic, care conectează oamenii cu tot ce înseamnă avangarda în materie de fashion, stil și cultură. Peste 300 de noi modele must have, din colecțiile mainline și cele de accesorii, sunt lansate săptămânal; de asemenea, brandul propune o colecție denim extrem de versatilă, colecție care vinde global o pereche la fiecare 10 secunde.

Recunoscuți ca fiind partenerii designului original și campioni în susținerea noilor talente, lista personalităților de seamă care au făcut parte din campaniile Topshop conține nume precum Cara Delevingne, Karlie Kloss, Jourdan Dunn, precum și Gigi și Bella Hadid. Colecții capsulă Topshop în colaborare cu designeri de renume au căpătat deja recunoaștere mondială, în special colaborările cu iconicul super model Kate Moss, mult apreciații designeri britanici JW Anderson, Christopher Kane și Joanathan Saunders, și recenta colaborare cu premiatul designer Michael Halpern. Inovația permanentă, parteneriatele tehnologice exclusive cu Oculus Rift și platformele sociale – precum Twitter, Facebook și Pinterest – asigură recunoașterea retailer-ului ca fiind un lider digital și mereu în linia întâi a viitorului.

Topshop oferă gratuit serviciul premium de Personal Shopping și Styling doar într-o selecție de magazine din cele 604, parteneri digitali și francize prezente în peste 35 de țări. Magazinul principal al brandului, din Oxford Street, Londra are peste 1000 de metri pătrați și primește în jur de 400,000 de vizitatori săptămânal. Topshop.com atrage în medie 4.5 milioane de vizitatori săptămânali, fie că sunt pe mobil, tabletă sau desktop și livrează în peste 100 de țări folosind o platformă tranzacțională dedicată în 9 dintre ele. Topshop.com oferă consumatorilor, fanilor și celor care urmăresc brandul o experiență de shopping interactivă și greu de egalat.

 

DESPRE TOPMAN

Brandul britanic Topman a reușit să pună moda masculină pe harta internațională a fashion-ului și a devenit o autoritate în domeniul stilului. De la modelele iconice la liniile clasice, Topman și-a câștigat renumele printr-o abordare dinamică și irezistibilă, o dorință de a produce modă masculină cu adevărat aspirațională.  Topman a lansat colecții capsulă exclusive, în colaborare cu Charlie Casely-Hayford, James Long, Astrid Andersen, Agi & Sam, Nasir Mazhar și Sibling pentru a menționa doar o parte, alături de ambasadori de brand renumiți, precum Nick Jonas, Douglas Booth și James Bay.

Împingând trendurile înainte și schimbând felul în care bărbații privesc shopping-ul, Topman oferă gratuit serviciul de personal shopping în magazine selecționate. Amprenta globală a Topman include peste 160 de magazine în UK, și un total de 420 la nivel global, în 34 de țări. Topman.com lansează peste 250 de produse săptămânal și asigură livrare către 100 de țări.

 

DESPRE VOICI LA MODE GROUP

Înființat în 1960, în Cipru, Grupul Voici La Mode a fost partener în franciza pentru Marks and Spencer Cipru pentru mai bine de 60 de ani. În 2017 a intrat pe piața din România prin preluarea M&S. Astăzi, deține 35 de magazine în Cipru și România, incluzând Topshop Topman, Marks & Spencer, Celio, Dorothy Perkins, Wallis, Evans și Cafe La Mode. Grupul cipriot a adus mărcile britanice Topshop Topman în România ca francizor oficial în luna martie a acestui an și a prezentat un nou concept de design de magazin la deschiderea din București Mall.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: https://voicilamode.com/

 

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Muzica

Faceţi cunoştinţă cu CLEO, artista din România cu o carieră de succes în America

Avatar

Published

on

            Cleopatra Ilie Taloș sau CLEO pe numele ei de scenă, este o figură extrem de cunoscută în domeniul muzicii clasice. Artista româncă și-a creat o carieră de succes în America şi a lucrat cu artiști celebri  ca Stevie Wonder, DeeDee Bridgewater, BB King, Herbie Hancock, dar și cu mari companii precum Cirque du Soleil sau studiourile FOX Entertainment. Acum, ea ne emoţioneză cu cea mai nouă lansare Puzzle”, o piesă în limba română, plină de sensibilitate, acompaniată de un videoclip în regia lui Alex Ceaușu şi producția Ovi Jacobsen.

 

            Puzzle” este o piesă specială din mai multe puncte de vedere. Pentru CLEO reprezintă prima apariție în sfera muzicii pop, atât versurile, cât şi muzica îi aparţin, iar mesajul este cât se poate de actual.  Mesajul piesei Puzzle” reprezintă reflecția mea vis-a-vis de presiunea asupra fetei / femeii din 2020 de a se ridica la irealele standarde mediatizate. Puzzle” este despre adolescenta care simte că nu este destul de perfectă” și petrece minimum 30 de minute să-și aplice nenumărate filtre… Cine decide ce definește frumosul ? Cine dă dreptul oricui să se simtă superior doar prin prisma exteriorului ?” ne povesteşte ea.

Urmează şi alte detalii interesante despre viaţa artistei şi din culisele noii lansări, dar până atunci trebuie să ascultaţi Puzzle”.

 

Cu o voce de neegalat și cu un timbru vocal de excepție, Cleopatra Ilie Taloș a muncit mult pentru a-şi cultiva talentul. Solista a studiat muzica în Los Angeles, facultatea de interpretare muzicală la secția de flaut „Magna cum Laude”, cât și Masterul în Arta Interpretării în cadrul prestigioasei University of California. La pregătirea ei profesională se adaugă şi absolvirea programului de artiști interpreți în cadrul University of Southern California, unde a avut ocazia să lucreze cu profesionişti ai scenei.

Toată această experinţă se reflectă şi în piesa „Puzzle” care este o provocare pentru CLEO și totodată, primul pas pe care îl face în afara sferei muzicii clasice. Artista nu vede acest debut ca pe o reinventare, ci ca pe o formă de exprimare într-un gen muzical diferit. „Este foarte important pentru mine să fiu inedită și independentă, să am puterea de alegere, puterea de creație, puterea de a scrie ce simt eu fără să mă simt constrânsă de parametrii comerciali dictați de piață”. ” a mărturisit ea. În plus, crede că va continua să scrie versuri motivaționale şi pregăteşte două piese noi pe care speră să le poată lansa în viitorul apropiat.

Videoclipul piesei „Puzzle” a fost filmat în București și regizat de Alex Ceaușu, clip în care CLEO a scos „la plimbare” pe Kiseleff un minunat pian alb la care își spune povestea. Dar înainte de asta, premiera absolută a cântecului a avut loc pe 7 Martie la Ateneul Român alături de OVI, în cadrul concertului aniversar „80 de Ani de Viață a Maestrului Jean Lupu”, fondatorul Corului Symbol. Momentul a fost unul emoţionant pentru CLEO, deoarece a pășit pe scena Ateneului Român după 20 de ani. Din păcate, din cauza pandemiei ce a urmat, 7 Martie a fost şi ultima seară în care s-au putut ține concerte la Ateneu.

Referitor la colaborarea cu reprezentantul României la Eurovision, artista are doar cuvinte de laudă şi se consideră o norocoasă pentru că a avut această şansă. Cum i-am spus și lui, mă simt onorată să lucrez cu un om atât de vertebral pe plan artistic cât și pe plan uman. În ziua de azi mulți vorbesc, puțini cunosc în această industrie. OVI este un muzician cum rar mai întâlnești în ziua de azi pe piața locală, este de un profesionalism impecabil și de un enorm bun-simţ artistic.” a spus solista despre producătorul piesei.

Cleopatra Ilie Taloș – CLEO, un artist complet şi un om împlinit

                La cei 40 de ani ai săi, CLEO se poate mândri cu realizări atât pe plan profesional, cât şi personal. Ea este nu doar muzician, dar şi profesor, antreprenor, soție și mama a doi băieți talentați și carismatici. Muzica este mediul prin care totul vibrează în sufletul ei. În 1990 s-a alăturat Corului de copii Symbol al Patriarhiei Române, devenind astfel prima solistă a acestei corale la doar 11 ani. În clasa a V-a s-a îndrăgostit iremediabil de flaut, care a devenit instrumentul principal. Astfel a cucerit peste 30 de premii naționale și internationale, 7 titluri naționale la Olimpiadele de Muzică și Premiul Absolut pentru instrumente de suflat, premii prezidențiale, dar şi burse de studiu în Paris, New York și Los Angeles.

Artista nu a uitat cum a început totul, pasiunea ei pentru muzică, fiecare oră de studiu, fiecare arpegiu, fiecare concert dat sau numele mari ale muzicii care au inspirat-o ca Bach sau Mozart. CLEO nu i-a uitat nici pe profesorii ei, cărora le este recunoscătoare. Ca flautist a fost formată de domnul Virgil Oprițoiu în România, iar mai târziu de celebrii Jim Walker, Carol Vincent și Sheridon Stokes în S.U.A. Pentru Cleopatra Ilie Taloș scena este locul unde a devenit om mare şi crede că mai valoroasă decât lista interminabilă de premii obținute, este experiența anilor petrecuți pe scenă.

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Global Records prezintă DOMINO, un proiect nou cu un sound vibrant

Avatar

Published

on

            Dacă vă e dor de vară, soare şi vreţi să lăsaţi grijile la o parte, atunci trebuie să ascultaţi noua piesă Shake it girl” de la DOMINO, cu un sound fresh, la care cu siguranţă veţi da replay. Proiectul este cea mai nouă lansare marca Global Records, iar artistul responsabil de beat-ul molipsitor este un adevărat cameleon atunci când își exprimă personalitatea efervescentă prin muzică, fiind producător, compozitor, dar şi pianist.

 

            Primul single de la DOMINO, „Shake it girl” este compus și produs chiar de artist şi combină diverse ritmuri care creează dependenţă încă de la prima ascultare. Ritmurile amețitoare se simt în fiecare beat și duc cu gândul la o petrecere care pare că nu se termină niciodată. Despre noul său proiect, DOMINO ne spune că „este o piesă foarte funny, care mă ajută să mă relaxez și să uit de orice griji sau probleme. Mă duce cu gândul direct la o petrecere pe plajă. Până o sa ajungem şi noi acolo, ascultăm „Shake it girl”, cu un videoclip plin de culoare.

Artistul din spatele proiectului DOMINO nu este la prima întâlnire cu domeniul muzicii. De-a lungul timpului, a experimentat o gamă largă de stiluri muzicale, de la jazz la rock, dance sau reggaeton şi a semnat hituri internaționale pentru mai mulți artiști. Muzica lui este ascultată peste tot în lume, la radiouri și în cluburi din Europa, Rusia, ajungând până în Statele Unite ale Americii și Orientul Mijlociu. Piesele sale reprezintă o joacă printre diverse genuri și sunt un mix excelent de electro dance, pop house, reggaeton, R&B și soul.

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

UNFINISHED Festival se va desfășura în perioada 24-27 septembrie 2020

Avatar

Published

on

UNFINISHED Festival se va desfășura în perioada 24-27 septembrie 2020 ca un exercițiu al încrederii

 

  • Înscrierile pentru ediția de anul acesta vor fi deschise începând cu 26 mai
  • În perioada mai – septembrie 2020 va avea loc UNFINISHED Moments
  • Chiar dacă UNFINISHED se va desfășura offline sau online, siguranța participanților va fi pe primul loc

 

UNFINISHED, primul festival multidisciplinar din România, se va desfășura în perioada 24-27 septembrie 2020. #UNFINISHED20, evenimentul care adună o comunitate efervescentă de creatori și vizionari dornici să aducă schimbări fundamentale în jurul lor, se va desfășura pentru prima data sub înaltul patronaj al Parlamentului European. Patronajul este modul prin care Parlamentul European oferă suport moral și recunoaște la nivel european impactul pe care UNFINISHED îl are asupra comunității sale.

 

De la an de an, UNFINISHED încearcă să depășească barierele evenimentelor clasice și lansează conversații continue despre artă, tehnologie, creativitate, inovație și evoluție. UNFINISHED își propune să deschidă discuții și să construiască punți între oameni, generații și activități, iar focusul celei de-a cincea ediții este TRUST.

 

De asemenea, în perioada mai-septembrie 2020 se va desfășura UNFINISHED Moments. Acest proiect online este dedicat comunității UNFINISHED și aduce în fața tuturor o serie de momente live în avanpremiera ediției din toamnă. Prin interviuri, concerte live, workshop-uri sau discuții despre intimitate și artă, UNFINISHED Moments oferă un context important pentru o serie întreagă de UNFINISHED conversations.

 

“Poate mai mult ca niciodată suntem în căutarea unor lucruri care contează cu adevărat pentru noi, pentru familia noastră și pentru cei apropiati. De aceea, credem că încercările noastre de a construi o comunitate în ultimii 5 ani, pot fi mai vizibile în aceste momente.

Chiar dacă sunt zeci sau chiar sute de mii de voci în online, lucrurile care contează cu adevărat și pe care noi am pus accent încă de la început acum au un răsunet mai puternic.“ a adăugat Cristian Movilă, fondator UNFINISHED.

 

UNFINISHED a fost creat de Fundaţia Eidos ca o experienţă în continuă evoluţie. Ca în fiecare an, participarea la eveniment se va face în urma unui proces de selecție detaliat care va fi deschis timp de 4 luni, începând cu 26 mai 2020. Acest proces permite alegerea unei audienţe diverse, iar locurile sunt limitate la 2000 de participanţi.

 

A cincea ediție UNFINISHED va avea loc în perioada 24-27 septembrie 2020 și indiferent dacă evenimentul se va desfășura offline sau online, organizatorii vor face toate eforturile pentru a oferi în continuare comunității “the UNFINISHED experience”. Printre invitaţii ediţiilor anterioare s-au numărat co-fondatorul Pixar, Alvy Ray Smith, directorul artistic pentru linia masculină Louis Vuitton, Virgil Abloh, strategul digital din timpul administraţiei Obama, Duncan Wolfe, directorul de creaţie global Gap, Joel Evey, artiştii Tehching Hsieh & Alfredo Jaar, muzicianul Nicolas Jaar, creatorul rubricii Modern Love, de la New York Times, Daniel Jones, arhitectul Oana Stănescu, directorul de inovaţie Danone global Anne Thevenet Abitbol, poetă Aja Monet și Esther Perel, cel mai cunoscut psihoterapeut specialist în relaţii de cuplu şi autorul unui bestseller din topul New York Times.

 

Eveniment desfășurat sub înaltul patronaj al Parlamentului European.

 

Parteneri: E.ON, MNaR, Kaufland, DS Smith, Radio Guerrilla

 

Despre Fundația EIDOS

Fundația Eidos este o organizație non-profit cu sediul în București, România, având ca misiune susținerea și dezvoltarea durabilă a practicilor culturale inovatoare la nivel global și multidisciplinar. Eidos operează la intersecția dintre creativitate, tehnologie, filosofie și antreprenoriat, organizând evenimente, programe educaționale, cercetare experimentală și suport pentru producția proiectelor artistice. Misiunea noastră este să construim punți de comunicare între creatori și vizionari din România și din restul lumii ,și să le oferim o plajă emergentă de platforme ce facilitează schimbul de expertiză. Ne dorim să conectăm și să inspirăm, cu țelul de a aprofunda înțelegerea reciprocă asupra acestei comunități aflate în permanentă expansiune, și să ne dezvoltăm capacitatea de creștere, cu o conștiință globală comună: ca specie unică, printr-o esență autentică și, așa cum ar spune Aristotel, printr-un eidos colectiv. www.eidosfoundation.org

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0