Connect with us

BAZAR

TOPSHOP TOPMAN, deschide cel mai mare magazin din sud-estul Europei

Published

on

 

Brandurile de modă britanice Topshop și Topman vor deschide al doilea magazin din București, în Băneasa Shopping City, în luna octombrie. Cu o suprafață totală de 1.200 de metrii pătrați, dispusă pe două etaje, acesta va fi cel mai mare magazin din Sud-Estul Europei.

 

“Ca urmare a succesului primului nostru magazin din București Mall, suntem foarte bucuroși să anunțăm deschiderea celui de-al doilea magazin Topshop Topman din România, care este și cel mai mare din Europa de Sud-Est. În continuare ne concentrăm să aducem cele mai în trend articole vestimentare și accesorii de pe piață, combinat cu magazinele conceptuale și serviciul de personal shopping de lux, care ne permit să oferim clienților o experiență de shopping de neegalat.”

Michael Antoniades – General Manager, Topshop Topman, Romania & Cipru

 

Încă o dată, suntem bucuroși să ne ținem de promisiunile făcute clienților noștri cu ani în urmă, aducând în Băneasa Shopping City cele mai în trend brand-uri din întreaga lume, precum și conceptele acestora. Acum dorim să urăm bun venit în centrul nostru comercial celui mai mare magazin de renume internațional, Topshop Topman, care este dealtfel și cel mai mare din sud-estul Europei. Avem încredere că noul nostru partener va dezvolta un magazin uimitor și va surprinde plăcut clienții cu o experiență de shopping la nivel înalt, prin gama sa unică de produse și exclusivități, care țin cont de cele mai recente tendințe din industrie.”

Răzvan Marcu – Chief Commercial Officer, Băneasa Shopping City

 

Serviciul de Personal Shopping Topshop Topman este un serviciu de cumpărături premium, gratuit,  disponibil în magazinele selectate Topshop Topman din întreaga lume. Experții în modă oferă consultanță unică, personalizată, acces la cele mai noi colecții de haine în exclusivitate și pot pregăti propuneri de ținute înainte de a se întâlni cu clienții care nu au timp suficient de shopping. Toate sesiunile de Personal Shopping se desfășoară în cabine de probă private și elegante, cu băuturi răcoritoare la îndemână, și pot dura între 20-30 minute și o oră.

 

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: claudia.miler@2activepr.ro

 

DESPRE TOPSHOP

Topshop este un retailer dinamic, care conectează oamenii cu tot ce înseamnă avangarda în materie de fashion, stil și cultură. Peste 300 de noi modele must have, din colecțiile mainline și cele de accesorii, sunt lansate săptămânal; de asemenea, brandul propune o colecție denim extrem de versatilă, colecție care vinde global o pereche la fiecare 10 secunde.

Recunoscuți ca fiind partenerii designului original și campioni în susținerea noilor talente, lista personalităților de seamă care au făcut parte din campaniile Topshop conține nume precum Cara Delevingne, Karlie Kloss, Jourdan Dunn, precum și Gigi și Bella Hadid. Colecții capsulă Topshop în colaborare cu designeri de renume au căpătat deja recunoaștere mondială, în special colaborările cu iconicul super model Kate Moss, mult apreciații designeri britanici JW Anderson, Christopher Kane și Joanathan Saunders, și recenta colaborare cu premiatul designer Michael Halpern. Inovația permanentă, parteneriatele tehnologice exclusive cu Oculus Rift și platformele sociale – precum Twitter, Facebook și Pinterest – asigură recunoașterea retailer-ului ca fiind un lider digital și mereu în linia întâi a viitorului.

Topshop oferă gratuit serviciul premium de Personal Shopping și Styling doar într-o selecție de magazine din cele 604, parteneri digitali și francize prezente în peste 35 de țări. Magazinul principal al brandului, din Oxford Street, Londra are peste 1000 de metri pătrați și primește în jur de 400,000 de vizitatori săptămânal. Topshop.com atrage în medie 4.5 milioane de vizitatori săptămânali, fie că sunt pe mobil, tabletă sau desktop și livrează în peste 100 de țări folosind o platformă tranzacțională dedicată în 9 dintre ele. Topshop.com oferă consumatorilor, fanilor și celor care urmăresc brandul o experiență de shopping interactivă și greu de egalat.

 

DESPRE TOPMAN

Brandul britanic Topman a reușit să pună moda masculină pe harta internațională a fashion-ului și a devenit o autoritate în domeniul stilului. De la modelele iconice la liniile clasice, Topman și-a câștigat renumele printr-o abordare dinamică și irezistibilă, o dorință de a produce modă masculină cu adevărat aspirațională.  Topman a lansat colecții capsulă exclusive, în colaborare cu Charlie Casely-Hayford, James Long, Astrid Andersen, Agi & Sam, Nasir Mazhar și Sibling pentru a menționa doar o parte, alături de ambasadori de brand renumiți, precum Nick Jonas, Douglas Booth și James Bay.

Împingând trendurile înainte și schimbând felul în care bărbații privesc shopping-ul, Topman oferă gratuit serviciul de personal shopping în magazine selecționate. Amprenta globală a Topman include peste 160 de magazine în UK, și un total de 420 la nivel global, în 34 de țări. Topman.com lansează peste 250 de produse săptămânal și asigură livrare către 100 de țări.

 

DESPRE VOICI LA MODE GROUP

Înființat în 1960, în Cipru, Grupul Voici La Mode a fost partener în franciza pentru Marks and Spencer Cipru pentru mai bine de 60 de ani. În 2017 a intrat pe piața din România prin preluarea M&S. Astăzi, deține 35 de magazine în Cipru și România, incluzând Topshop Topman, Marks & Spencer, Celio, Dorothy Perkins, Wallis, Evans și Cafe La Mode. Grupul cipriot a adus mărcile britanice Topshop Topman în România ca francizor oficial în luna martie a acestui an și a prezentat un nou concept de design de magazin la deschiderea din București Mall.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: https://voicilamode.com/

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Giulia Tabără – locul I ” Festivalul Junior Music Fest 2019 ” – ediția a V- a Brașov

Published

on

 

La acest sfârșit de săptămână, respectiv 5-6 octombrie 2019,a avut loc la Brașov, a V-a ediție a Festivalului de muzică pop pentru copii și adolescenți “Junior Music Fest “.Peste 120 de concurenți din toate colțurile țării, un juriu de calibru format din Aurelian Temisan, Luminița Anghel, Monica Davidescu, Ciro de Luca și Nicole Cherry, premii atractive și recitalurile invitaților, au transformat Brașovul intr-o lume de poveste.

Câștigătoare a concursului internațional “Sanremo Junior ” la dor 10 ani,finalista în două ediții a concursului “Next Star “,Giulia Tabără obține locul I la “Festivalul Junior Music Fest Brașov 2019 ” – ediția a V-a, impresionand atât publicul cât și juriul cu interpretarea sa.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Fashion

Romanian Fashion Philosophy, 15-18 Octombrie

Published

on

 

Romanian Fashion Philosophy, cel mai exclusivist eveniment de modă din țară, se va desfășura, timp de patru zile, în perioada 15-18 Octombrie, la Ambasad’Or Events Otopeni.

Stephan Pelger, Lena Criveanu, Dorin Negrău, Alexandra Calafeteanu, Laura Olaru, Mineli, Mirela Diaconu, Ana Cornea, Romanița Iovan, Maria Simion se numără printre cei 30 de designeri invitați să își lanseze cele mai noi colecții pe podiumul Romanian Fashion Philosophy, singurul eveniment din România transmis LIVE pe întregul mapamond de partenerul media principal – Fashion Channel Italia.

Kids Day și Fashion Philosophy Awards sunt noutățile pe care vi le-am pregătit începând din această ediție. 15 Octombrie va fi ziua dedicată exclusiv copiilor, pe care am creionat-o și organizat-o împreună cu neobosita Cătălina Rafailă de la IT KIDS, care s-a implicat 100% în acest proiect. În ultima zi de eveniment, pe 18 Octombrie, vom decerna, împreună cu European Fashion Union, premiile în industria modei: Fashion Philosophy Awards, o gală în adevăratul sens al cuvântului”, a declarat Ionuț Constantin, directorul Romanian Fashion Philosophy.

Stephan Pelger, care pe 8 Octombrie va împlini 40 de ani, din care 15 dedicați meseriei de creator de modă, va ciocni un pahar de șampanie pe 16 Octombrie, cu ocazia lansării colecției “Starlight” toamnă-iarnă 2019-2010. De altfel, Pelger este cel care va deschide oficial Romanian Fashion Philosophy și este și unul dintre nominalizații Fashion Philosophy Awards la titlul “Designer of the Year”, alături de Dorin Negrău și Cristian Samfira.

Pe parcursul celor patru zile de fashion week, Ambasad’Or Events va găzdui, de asemenea, și vernisajul expoziției pictorului german Marcel Thiele, realizat de organizatorii Romanian Fashion Philosophy împreună cu Galeria Alexandra’s.

 

Romanian Fashion Philosophy

Powered by: FHF Gmbh | Host: Ambasad’Or Events | Models: ICAN Model Management | Hair-styling: Cornel Saru | Make-up: Beauty Make-up Artistry

Evenimentul este organizat de Asociația Danube Fashion Week și Fashion Philosophy, cu sprijinul: Aquatique, European Fashion Union, Complex Silva, IDM Club, Marbo Trade, Fashion Me, Bograve, SLA, Roubloff, Glowbrands, Heliocare, Stradela, Galeria Alexandra’s.

Parteneri media: Fashion Channel, Vogue, Fashion Premium Magazine, Luxury, Fashion PR

Detalii pe www.fashionphilosophy.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

Vertical Content începe filmările pentru ,,Inve$titorii”

Published

on

 

Prima producţie marca Vertical Content, comedia ,,Inve$titorii” a început  filmările în localitatea Cristian, unde sub îndrumarea regizorului Iura Luncaşu, actorii: Codin Maticiuc, Cosmin Natanticu, Andrei Mateiu, Radu Gabriel şi Maria Popovici vor interpreta în unul dintre cele mai ambiţioase proiecte cinematografice româneşti din ultimii ani.

,,Inve$titorii” este o adaptare a succesului de casă ,,Wkreceni”, filmul care în 2014 a înregistrat un număr record de spectatori și un box office impresionant în Polonia. Responsabili de rescrierea şi adaptarea scenariului sunt Alex Cotet şi Raul Gheba, comedia având rezervate partituri generoase şi pentru actorii: Levent Sali, Diana Sar, Adrian Anghel, Raluca Aprodu şi Nicu Banea.

O veritabilă comedie de situație, filmul ,,Inve$titorii” spune povestea a trei băieți, prieteni vechi, care lucrează la o fabrică de piese auto dintr-un oraș de provincie… Când fabrica este cumpărată de niște investitori străini, cei trei, alături de mulți alți angajați, sunt disponibilizați. Li se oferă salariile compensatorii pe un an, așa că decid să petreacă un weekend de neuitat în București.  După o noapte incendiară, se trezesc a doua zi, mahmuri, cu gândul de a se întoarce acasă, dar greșesc drumul și ajung la marginea unei localități, dezorientați și fără combustibil. Aici sunt confundați de localnici, care, impresionați de aspectul lor îi iau drept afaceriști străini, veniți să investească în afacerea locală. Invitați de primar la negocieri, urmate de o cină în casa acestuia, băieții noștri sunt fermecați de ospitalitatea și deschiderea oamenilor întâlniți. Sunt însă în scurt timp deconspirați de către şeful poliției care descoperă ca masina cu care au venit este raportata drept furată și cei trei sunt nevoiți să părăsească localitatea. În drumul spre casă, ironia face ca ei să fie opriți de adevărații afaceriști străini care erau interesați să investească în zonă și cei trei decid că ar fi oportun să se întoarcă și să îi ajute pe localnici la negocieri. Filmul se încheie cu succesul tranzacției investitorilor străini și baietii nostri priviti ca niste eroi de catre comunitate.

Iura Luncașu este unul dintre regizorii din România care a înregistrat repetate succese în proiectele în care s-a implicat. Acesta a regizat mai multe serialele de televiziune, a produs şi regizat lungmetraje pentru marele ecran.

Comedia ,,Inve$titorii” va avea premiera pe marile ecrane în 2020 şi este o producţie cinematografică independentă marca Vertical Content.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: