Connect with us

BAZAR

TOPSHOP TOPMAN, deschide cel mai mare magazin din sud-estul Europei

Published

on

 

Brandurile de modă britanice Topshop și Topman vor deschide al doilea magazin din București, în Băneasa Shopping City, în luna octombrie. Cu o suprafață totală de 1.200 de metrii pătrați, dispusă pe două etaje, acesta va fi cel mai mare magazin din Sud-Estul Europei.

 

“Ca urmare a succesului primului nostru magazin din București Mall, suntem foarte bucuroși să anunțăm deschiderea celui de-al doilea magazin Topshop Topman din România, care este și cel mai mare din Europa de Sud-Est. În continuare ne concentrăm să aducem cele mai în trend articole vestimentare și accesorii de pe piață, combinat cu magazinele conceptuale și serviciul de personal shopping de lux, care ne permit să oferim clienților o experiență de shopping de neegalat.”

Michael Antoniades – General Manager, Topshop Topman, Romania & Cipru

 

Încă o dată, suntem bucuroși să ne ținem de promisiunile făcute clienților noștri cu ani în urmă, aducând în Băneasa Shopping City cele mai în trend brand-uri din întreaga lume, precum și conceptele acestora. Acum dorim să urăm bun venit în centrul nostru comercial celui mai mare magazin de renume internațional, Topshop Topman, care este dealtfel și cel mai mare din sud-estul Europei. Avem încredere că noul nostru partener va dezvolta un magazin uimitor și va surprinde plăcut clienții cu o experiență de shopping la nivel înalt, prin gama sa unică de produse și exclusivități, care țin cont de cele mai recente tendințe din industrie.”

Răzvan Marcu – Chief Commercial Officer, Băneasa Shopping City

 

Serviciul de Personal Shopping Topshop Topman este un serviciu de cumpărături premium, gratuit,  disponibil în magazinele selectate Topshop Topman din întreaga lume. Experții în modă oferă consultanță unică, personalizată, acces la cele mai noi colecții de haine în exclusivitate și pot pregăti propuneri de ținute înainte de a se întâlni cu clienții care nu au timp suficient de shopping. Toate sesiunile de Personal Shopping se desfășoară în cabine de probă private și elegante, cu băuturi răcoritoare la îndemână, și pot dura între 20-30 minute și o oră.

 

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: claudia.miler@2activepr.ro

 

DESPRE TOPSHOP

Topshop este un retailer dinamic, care conectează oamenii cu tot ce înseamnă avangarda în materie de fashion, stil și cultură. Peste 300 de noi modele must have, din colecțiile mainline și cele de accesorii, sunt lansate săptămânal; de asemenea, brandul propune o colecție denim extrem de versatilă, colecție care vinde global o pereche la fiecare 10 secunde.

Recunoscuți ca fiind partenerii designului original și campioni în susținerea noilor talente, lista personalităților de seamă care au făcut parte din campaniile Topshop conține nume precum Cara Delevingne, Karlie Kloss, Jourdan Dunn, precum și Gigi și Bella Hadid. Colecții capsulă Topshop în colaborare cu designeri de renume au căpătat deja recunoaștere mondială, în special colaborările cu iconicul super model Kate Moss, mult apreciații designeri britanici JW Anderson, Christopher Kane și Joanathan Saunders, și recenta colaborare cu premiatul designer Michael Halpern. Inovația permanentă, parteneriatele tehnologice exclusive cu Oculus Rift și platformele sociale – precum Twitter, Facebook și Pinterest – asigură recunoașterea retailer-ului ca fiind un lider digital și mereu în linia întâi a viitorului.

Topshop oferă gratuit serviciul premium de Personal Shopping și Styling doar într-o selecție de magazine din cele 604, parteneri digitali și francize prezente în peste 35 de țări. Magazinul principal al brandului, din Oxford Street, Londra are peste 1000 de metri pătrați și primește în jur de 400,000 de vizitatori săptămânal. Topshop.com atrage în medie 4.5 milioane de vizitatori săptămânali, fie că sunt pe mobil, tabletă sau desktop și livrează în peste 100 de țări folosind o platformă tranzacțională dedicată în 9 dintre ele. Topshop.com oferă consumatorilor, fanilor și celor care urmăresc brandul o experiență de shopping interactivă și greu de egalat.

 

DESPRE TOPMAN

Brandul britanic Topman a reușit să pună moda masculină pe harta internațională a fashion-ului și a devenit o autoritate în domeniul stilului. De la modelele iconice la liniile clasice, Topman și-a câștigat renumele printr-o abordare dinamică și irezistibilă, o dorință de a produce modă masculină cu adevărat aspirațională.  Topman a lansat colecții capsulă exclusive, în colaborare cu Charlie Casely-Hayford, James Long, Astrid Andersen, Agi & Sam, Nasir Mazhar și Sibling pentru a menționa doar o parte, alături de ambasadori de brand renumiți, precum Nick Jonas, Douglas Booth și James Bay.

Împingând trendurile înainte și schimbând felul în care bărbații privesc shopping-ul, Topman oferă gratuit serviciul de personal shopping în magazine selecționate. Amprenta globală a Topman include peste 160 de magazine în UK, și un total de 420 la nivel global, în 34 de țări. Topman.com lansează peste 250 de produse săptămânal și asigură livrare către 100 de țări.

 

DESPRE VOICI LA MODE GROUP

Înființat în 1960, în Cipru, Grupul Voici La Mode a fost partener în franciza pentru Marks and Spencer Cipru pentru mai bine de 60 de ani. În 2017 a intrat pe piața din România prin preluarea M&S. Astăzi, deține 35 de magazine în Cipru și România, incluzând Topshop Topman, Marks & Spencer, Celio, Dorothy Perkins, Wallis, Evans și Cafe La Mode. Grupul cipriot a adus mărcile britanice Topshop Topman în România ca francizor oficial în luna martie a acestui an și a prezentat un nou concept de design de magazin la deschiderea din București Mall.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: https://voicilamode.com/

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Chef Scărlătescu organizează ediția de toamnă a Festivalului Scoicilor

Published

on

 

Toamna aceasta, chef Cătălin Scărlătescu își va relua locul la masa jurizării pentru cel mai nou sezon Chefi la cuțite, însă, până atunci, juratul are în plan să transforme ultimele zile de vară într-un adevărat ospăț culinar. Festivalul Scoicilor își redeschide porțile pentru a doua oară anul acesta, cu o ediție specială, de toamnă, iar gurmanzii sunt așteptați între 29 august și 1 septembrie în Piața Ovidiu din Constanța, la un nou festin gastronomic, sub marca consacrată a iubitului jurat.
”Festivalul Scoicilor rămâne cel mai drag eveniment pe care l-am făcut! Tocmai de aceea vreau să aduc din nou oamenii împreună, la final de vară, și sper ca toți constănțenii, dar și cei care au venit din cele mai îndepărtate colțuri ale țării la malul mării, să ne treacă pragul pentru un spectacol în bucate cu și despre scoici. Va fi o ediție extraordinară!”, a mărturisit chef Cătălin Scărlătescu.
Toți cei care nu pot rezista în fața midiilor pane, a tocănițelor din fructe de mare, a scoicilor sotate cu vin sau cu sos de roșii și pătrunjel, sunt așteptați în Piața Ovidiu, din centrul vechi al Constanței, acolo unde îl pot întâlni și pe chef Cătălin Scărlătescu, prezent în toate cele patru zile de festival.
Tot în această toamnă, juratul revine și la Chefi la cuțite, alături de bunii său colegi- Sorin Bontea și Florin Dumitrescu. Cel mai nou sezon al show-ului culinar de la Antena 1 va înteți competiția gustului atât între jurați, cât și între bucătarii aspiranți la cel de-al șaptelea titlu al show-ului culinar.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

Vertical Entertainment prezintă „Cod Roșu în Serviciile Secrete”, din 30 august la cinema

Published

on

 

În urma unui atentat asupra președintelui Statelor Unite (Morgan Freeman), acuzat de incident este garda lui de corp, agentul serviciilor secrete Mike Banning (Gerard Butler). După ce reușește să scape de autorități, agentul este dat în urmărire generală, astfel că trebuie să evite propria lui agenție și să fie cu un pas înaintea FBI-ului pentru a demasca adevărații autori ai atacului.

Disperat să își dovedească nevinovăția, Banning se bazează pe ajutorul unor aliați neașteptați pentru a-și proteja familia și a salva țara de pericolul iminent.

Gerard Butler revine pentru a treia oară în rolul celui mai eficient agent de Securitate în acțiunea Cod Roșu în Serviciile Secrete”, din 30 august, pe marile ecrane.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

Vertical Entertainment prezinta din 23 august pe marile ecrane ,,Bucataria Iadului”

Published

on

 

Povestea a trei femei curajoase, „Bucătăria Iadului” le prezintă pe Melissa McCarthy, Tiffany Haddish și Elisabeth Moss în rolurile a trei soții de mafioți arestați de FBI care, în anul 1978, luptă să își mențină poziția privilegiată in faimosul cartier american Hell’s Kitchen.

Rămase fără protecție și venituri stabile, doamnele decid să preia chestiunile mafiei irlandeze în propriile mâini – reușind să găsească aliați atât în gestionarea problemelor din cartier, cât și în eliminarea concurenței.

New Line Cinema, în asociere cu BRON Creative, prezintă o producție Michael De Luca filmul „Bucătăria Iadului” din 23 august pe marile ecrane.

Mai multe informații se găsesc pe pagina de oficială Facebook/VerticalEntertainment.

Galeria foto a filmului poate fi descărcată de AICI

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: