In luna martie posturile de televiziunile au avut audiente bune, inregistrandu-se si un record in ceea ce priveste cota de piata. Pro Tv a inregistrat cea mai buna cota de piata din istoria televiziunii pe intervalul prime-time!
La nivel national, in luna martie Pro TV a inregistrat un rating de 4.42%, o cota de piata de 17.64%. Peste 817.000 de telespectatori din mediul national au urmarit programele postului Pro TV care a ocupat primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Locul 2 pe segmentul national a fost ocupat de Antena 1, care a avut un rating de 3.16% si o cota de piata de 12.6%. Peste 584.000 de telespectatori au urmarit in fiecare minut programele canalului.
Locul 3 este ocupat de postul Kanal D, care a fost urmarit de peste 325.000 de telespectatori, ceea ce i-a adus un rating de 1.72% si o cota de piata de 7.02%
La nivel urban, tot Pro TV este lider de audienta, avand un rating de 4.26% si o cota de piata 17.1%. Peste 430.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit postul in fiecare minut,
Antena 1 ocupa locul 2 pe nivel urban, inregistrand un rating de 3.31% si o cota de piata de 13.2%, peste 334.000 de telespectatori au urmarit canalul in fiecare minut.
Antena 3 ocupa locul 3 si a avut un rating de 1.82%, o cota de piata de 7.2%, peste 183.000 de telespectatori au urmarit postul in fiecare minut.
In topul primelor 10 posturi se mai afla Prima TV, B1 Tv, Acasa si TVR 1. De remarcat ca posturi mult mai consacrate cum ar fi TVR 2, AXN, Digi 24, Euforia,sunt depasite de programul pentru copii Disney Channel.
In continuare RADAR DE MEDIA va prezinta clasamentul general al televiziunilor pe luna martie
[table id=109 /] Sursa cifre: ARMA
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA