Connect with us
Avatar

Published

on

RadarDeMedia vă prezintă Topul celor mai vizibile branduri auto în publicitate, în primele șase luni ale anului 2014, conform mediaTRUST, furnizor de servicii de monitorizare.

Locul I

Dacia ocupă primul loc în topul brandurile auto cu 6.345 de reclame înregistrate în perioda 1 ianuarie – 30 iunie 2014, și un rate card de 10.257.024 euro.

Locul II

Ford este clasat pe locul doi în clasament cu 5.011 de reclame și un rate card de 4.436.766 euro.

Locul III

Locul trei este ocupat de Renault cu 4.181 de reclame și un rate card de 6.904.918 euro.

Toyota a înregistrat, în primele șase luni ale anului, 3.369 de reclame cu un rate card estimat la 3.828.048 euro. Nissan este pe locul cinci în top cu 3.357 de reclame și un rate card de 3.807.567 de euro. Locul șase este ocupat de Mazda cu 2.710 de reclame, iar rate cardul este de 3.601.695 euro.

Volkswagen  a înregistrat 1.869 de reclame cu un rate card de 3.772.514 euro, urmat de Peugeot cu 1.757 de reclame și Citroen cu 1.735 de reclame. Mercedes Benz este în clasament cu 1.461 de reclame si un rate card de 2.572.236 euro, urmat de Opel cu 1.095 de reclame. Din top mai fac parte Skoda cu 969 de reclame, BMW cu 886 de reclame, Hyundai a înregistrat 710 reclame, iar Mitsubishi a avut 614 de reclame în perioada menționată.

Media Trust

Evoluţia numărului de reclame difuzate pe canalele media în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2014

În luna ianuarie 2014 au fost înregistrate 1.909 de reclame, dintre care 1.318 au fost difuzate la TV. În luna februarie numărul reclamelor a crescut până la 7.239,  televiziunea fiind sursa cu cele mai multe difuzări (6.322 reclame). În luna martie au fost  difuzate 8.551 de reclame dintre care 7.149 au fost difuzate la TV, 1.120 reclame la radio și 282 reclame au fost tipărite în presa scrisă. În aprilie au fost difuzate 6.839 de reclame, în luna mai s-au înregistrat 8.569 de reclame, iar în luna iunie au fost difuzate 6.023 de reclame.

Distribuţia reclamelor pe medii de difuzare

În ceea ce privește distribuția reclamelor pe tipuri de media, televiziunea este canalul media cu cele mai multe reclame difuzate – 31.563. Radiourile au difuzat 6.400 de reclame, iar în presa scrisă au fost tipărite 1.167 de reclame.

Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste  47.044 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 30 iunie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria Industria auto.

 Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la contact(a)radardemedia.ro

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending