Topul celor mai vizionate emisiuni in 2008- top 10 televiziuni

Data:

radardemedia.ro
radardemedia.ro
Spread the love

In ziua de azi nu mai conteaza calitatea emisiunii, cati oameni lucreaza pentru productia ei, sau alte elemente tehnice; dar, in schimb conteaza audienta. Posturile de televiziune au inceput sa recurga la orice metoda posibila pentru a scote cat mai mult rating. Cum televiziunile se inmultesc ca „ciupercile dupa ploaie” orice sutime de audienta conteaza foarte mult. Posturile se multumesc si cu 0 in fata puncte de rating….

In continuare o sa prezentam topul celor mai vizionate posturi de televiziune si emisiuniile lor in 2008 .

1. ProTV – care are o acoperire naţională de 93,6% – îşi păstrează poziţia de lider pentru al cincilea an consecutiv. În 2008, potrivit GfK România (compania care măsoară audienţa TV), postul a obţinut cele mai mari audienţe cu meciurile din Champions League (11,5% rating all urban), „Ştirile Pro TV 19.00” (9% rating) şi emisiunea de divertisment „Dansez pentru tine” (8,8% rating).

Alte programe din grila postului Pro TV care au obţinut audienţe ridicate au fost nou lansata emisiune „O-la-la” (8,3% rating), „Ştirile Pro TV 17.00” (6,3% rating) şi filmele difuzate în prime time. Pro TV a fost foarte atractiv pentru targetul său de vârstă 18-49 ani, fapt care a făcut ca televiziunea să fie prima alegere a advertiserilor.

2. Pe de altă parte, Antena 1,care are o acoperire de 93,7% la nivel naţional, a ocupat poziţia a doua în preferinţele telespectatorilor şi avut cele mai mari audienţe cu meciurile de calificare la Campionatul mondial de fotbal 2010 (17,9% rating all urban) şi emisiunile de divertisment „Divertis Mall” (9,9% rating) şi „Genialii” (7,4% rating). Dintre emisiunile care au adus audienţe mari principalului post al grupului Intact fac parte şi „Din Dragoste”, „Noaptea erorilor”, „Secret talent” şi „Vreau să fiu vedetă”.

3. Principalul post din portofoliul Televiziunii Public, TVR 1- care are o acoperire naţională de 99,2% – a fost lider de audienţă cu transmisiile meciurilor din Campionatul European de Fotbal (12,7% rating), Formula 1 (5,5% rating), audienţe mari atrăgând şi competiţia muzicală Eurovision 2008 (4,6% rating) şi Festivalul „Cerbul de Aur” (5% rating), dar şi emisiunea „O dată în viaţă” (5,1% rating), „Danutz SRL” (5% rating), Festivalul de Muzica „Mamaia” (4,9 % rating), Selectia Nationala Eurovision (6,3 rating), Tezaut Folcloric (7,1 rating), Ne vedem la TVR (3,3 rating) si Profesionalisti (2,9 rating)

4. Postul TVR 2 cu o acoperire de 98,5% a reusit anul trecut sa se evidenteze in randul audientelor medii cu urmatoarele productii: Campionatul de Atletism de la Londra (4,3% rating), Festivalul de Muzica Callatis (4,9 rating), Top super Hit (3,5 rating), Bazar (2,9 rating) si Arena Leilor (3,9 rating).

5. Acasa TV care este recepţionat pe 90,1% din terioriul României, s-a situat pe poziţia a treia în topul audienţelor urbane. Televiziunea a atras cele mai mari audienţe cu telenovelele „Inimă de ţigan” şi „Regina” (9,9% şi, respectiv, 9,5% rating). Alte programe care au ridicat audienţa postului Acasă TV au fost „Îngeraşii” şi „Doctor de mame” (3,9% şi 2,3% rating) şi emisiunile „Poveştiri adevărate” (2,4% rating) şi „Poveştiri de noapte” (3,7% rating).

6. Prima TV care are o acoperire naţională de 91,6%, s-a bazat anul trecut pe producţiile locale: „Cronica Cârcotaşilor” (4,6% rating), „Schimb de mame” (4,1% rating), „Trădaţi în dragoste” (3,8% rating), „Poliţia în acţiune” (2,7% rating), „Curat, murdar?” (2,6% rating) şi „Mondenii” (2,2% rating).

7. Pe de altă parte, postul Kanal D (82,8% acoperire naţională), lansat în februarie 2007 de trustul turcesc Dogan Media International, a înregistrat audienţe mari în prima parte a anului 2008, când a transmis meciurile din Liga I (8,9%), drepturi care au trecut, în martie 2008, la consorţiul Antena 1 – RCS&RDS, fiind difuzate în mare parte pe Gsp TV, post lansat anul trecut de trustul Intact. Ulterior, Kanal D a mizat pe producţiile locale – „Fata lui tata” (4,5% rating), „Noră pentru mama” (3,3% rating) şi serialele turceşti „Asi împotriva destinului” (2,8% rating) şi „Havin” (1,8% rating).

8. Pe de altă parte, postul de stiri Realitatea TV care are 89% acoperire naţională, este una dintre cele mai mari surprize ale anului 2008, depăşind în audienţe de multe ori în cursul anului trecut TVR 1 şi Prima TV. Realitatea TV a atras cele mai mari audienţe cu programele „Documentarele Realităţii” (3,4% rating), „Gânduri pentru România” (2,8% rating) şi „Zona de impact” (2,4% rating).

9. Postul lui Dan Diaconescu, OTV cu o acoperire de 88,7% a inregistrat audiente medii cu emisiunea Dan Diaconescu Direct (3,7 rating)

Datele au fost furnizate de GFK Romania, prelucrate de Mediafax si publicate in Studiul Media Fact Book 2009,

Redactia Radar de Media
Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro, Pentru marketing si vanzari - publicitate@radardemedia.ro

Share

itexclusiv.ro
retetedesanatate
creditrapid

Articole Aseamantoare
Fresh

Gumball revine: Cartoon Network pregătește lansarea continuării mult-așteptate a serialului

Cartoon Network Internațional prezintă teaserul și logoul oficial pentru...

Server Axis optimizat cu AI pentru îmbunătățirea supravegherii video, chiar și în scenarii aglomerate

Bucuresti, 19 mai 2025 – Axis Communications anunță lansarea unui...