Connect with us

AUDIENȚE TV

Topul celor mai vizionate emisiuni in 2008- top 10 televiziuni

Published

on

 

In ziua de azi nu mai conteaza calitatea emisiunii, cati oameni lucreaza pentru productia ei, sau alte elemente tehnice; dar, in schimb conteaza audienta. Posturile de televiziune au inceput sa recurga la orice metoda posibila pentru a scote cat mai mult rating. Cum televiziunile se inmultesc ca „ciupercile dupa ploaie” orice sutime de audienta conteaza foarte mult. Posturile se multumesc si cu 0 in fata puncte de rating….

In continuare o sa prezentam topul celor mai vizionate posturi de televiziune si emisiuniile lor in 2008 .

1. ProTV – care are o acoperire naţională de 93,6% – îşi păstrează poziţia de lider pentru al cincilea an consecutiv. În 2008, potrivit GfK România (compania care măsoară audienţa TV), postul a obţinut cele mai mari audienţe cu meciurile din Champions League (11,5% rating all urban), “Ştirile Pro TV 19.00” (9% rating) şi emisiunea de divertisment “Dansez pentru tine” (8,8% rating).

Alte programe din grila postului Pro TV care au obţinut audienţe ridicate au fost nou lansata emisiune “O-la-la” (8,3% rating), “Ştirile Pro TV 17.00” (6,3% rating) şi filmele difuzate în prime time. Pro TV a fost foarte atractiv pentru targetul său de vârstă 18-49 ani, fapt care a făcut ca televiziunea să fie prima alegere a advertiserilor.

2. Pe de altă parte, Antena 1,care are o acoperire de 93,7% la nivel naţional, a ocupat poziţia a doua în preferinţele telespectatorilor şi avut cele mai mari audienţe cu meciurile de calificare la Campionatul mondial de fotbal 2010 (17,9% rating all urban) şi emisiunile de divertisment “Divertis Mall” (9,9% rating) şi “Genialii” (7,4% rating). Dintre emisiunile care au adus audienţe mari principalului post al grupului Intact fac parte şi “Din Dragoste”, “Noaptea erorilor”, “Secret talent” şi “Vreau să fiu vedetă”.

3. Principalul post din portofoliul Televiziunii Public, TVR 1- care are o acoperire naţională de 99,2% – a fost lider de audienţă cu transmisiile meciurilor din Campionatul European de Fotbal (12,7% rating), Formula 1 (5,5% rating), audienţe mari atrăgând şi competiţia muzicală Eurovision 2008 (4,6% rating) şi Festivalul “Cerbul de Aur” (5% rating), dar şi emisiunea “O dată în viaţă” (5,1% rating), „Danutz SRL” (5% rating), Festivalul de Muzica „Mamaia” (4,9 % rating), Selectia Nationala Eurovision (6,3 rating), Tezaut Folcloric (7,1 rating), Ne vedem la TVR (3,3 rating) si Profesionalisti (2,9 rating)

4. Postul TVR 2 cu o acoperire de 98,5% a reusit anul trecut sa se evidenteze in randul audientelor medii cu urmatoarele productii: Campionatul de Atletism de la Londra (4,3% rating), Festivalul de Muzica Callatis (4,9 rating), Top super Hit (3,5 rating), Bazar (2,9 rating) si Arena Leilor (3,9 rating).

5. Acasa TV care este recepţionat pe 90,1% din terioriul României, s-a situat pe poziţia a treia în topul audienţelor urbane. Televiziunea a atras cele mai mari audienţe cu telenovelele “Inimă de ţigan” şi “Regina” (9,9% şi, respectiv, 9,5% rating). Alte programe care au ridicat audienţa postului Acasă TV au fost “Îngeraşii” şi “Doctor de mame” (3,9% şi 2,3% rating) şi emisiunile “Poveştiri adevărate” (2,4% rating) şi “Poveştiri de noapte” (3,7% rating).

6. Prima TV care are o acoperire naţională de 91,6%, s-a bazat anul trecut pe producţiile locale: “Cronica Cârcotaşilor” (4,6% rating), “Schimb de mame” (4,1% rating), “Trădaţi în dragoste” (3,8% rating), “Poliţia în acţiune” (2,7% rating), “Curat, murdar?” (2,6% rating) şi “Mondenii” (2,2% rating).

7. Pe de altă parte, postul Kanal D (82,8% acoperire naţională), lansat în februarie 2007 de trustul turcesc Dogan Media International, a înregistrat audienţe mari în prima parte a anului 2008, când a transmis meciurile din Liga I (8,9%), drepturi care au trecut, în martie 2008, la consorţiul Antena 1 – RCS&RDS, fiind difuzate în mare parte pe Gsp TV, post lansat anul trecut de trustul Intact. Ulterior, Kanal D a mizat pe producţiile locale – “Fata lui tata” (4,5% rating), “Noră pentru mama” (3,3% rating) şi serialele turceşti “Asi împotriva destinului” (2,8% rating) şi “Havin” (1,8% rating).

8. Pe de altă parte, postul de stiri Realitatea TV care are 89% acoperire naţională, este una dintre cele mai mari surprize ale anului 2008, depăşind în audienţe de multe ori în cursul anului trecut TVR 1 şi Prima TV. Realitatea TV a atras cele mai mari audienţe cu programele “Documentarele Realităţii” (3,4% rating), “Gânduri pentru România” (2,8% rating) şi “Zona de impact” (2,4% rating).

9. Postul lui Dan Diaconescu, OTV cu o acoperire de 88,7% a inregistrat audiente medii cu emisiunea Dan Diaconescu Direct (3,7 rating)

Datele au fost furnizate de GFK Romania, prelucrate de Mediafax si publicate in Studiul Media Fact Book 2009,

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Joi seară, milioane de românii au ales Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef!

Published

on

 

Joi, românii au ales să-și încheie ziua urmărind producțiile PRO TV. Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au fost aseară lideri de audiență pe toate segmentele de public.

Personajele din Las Fierbinți și-au continuat joi seară viața rurală în același ritm și le-au oferit telespectatorilor momentele de râs mult așteptate. Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 8.7 puncte de rating și 27.9% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la ora 20:47, peste 2.5 milioane de români, de la nivel național, au fost cu ochii pe cel mai iubit serial din România.

Un nou director a intrat sub acoperire în propria companie. CEO-ul Alka, Amir Krenzia, a lucrat alături de o parte dintre angajații săi și a descoperit ce funcționează și ce nu în companie pentru a lua măsuri și a îmbunătăți anumite procese. Aproximativ 1.5 milioane de români din întreaga țară au urmărit Șef sub acoperire, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 7.9 puncte de rating și 25.9% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund care avea 5 puncte de rating și 16.5% share.

Aseară, la MasterChef, concurenții au avut o nouă șansă pentru a evita eliminarea! Într-o probă extrem de dificilă pe echipe, concurenții au demonstrat că în bucătărie contează și comunicarea! Iar cei care nu au reușit să se sincronizeze au ajuns la proba pentru eliminare, Florentina David fiind cea care a părăsit competiția chiar înainte de Top 10. Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 4.3 puncte de rating și 18.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.6 puncte de rating și 15.4% share.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a cincea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Ada și Cornel Palade, cu o transformare în Patti LaBelle și Celia Cruz a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 1.5 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:15.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (19:59 -23:13 ) o audiență medie de 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3 urmată de DigiSport1, cu 4.9 puncte de rating și 12% cota de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV a ocupat poziţia a treia în clasament  cu 4.2 puncte de rating și 10.4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4.9 puncte de rating și 11.4 % cota de piață. Şi la nivelul acestui target Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 4.3 puncte de rating și 10% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, Bella Santiago a cântat în travesti ca Steven Kapur, cunoscut drept Apache Indian, Sorana Darclee Mohamad a îmbrăcat costumul popular moldovenesc ca să cânte “Așa ca la noi mai rar”, transformată în marea interpretă Sofia Vicoveanca, pe când Cezar Ouatu și Șerban Copoț au cântat și au dansat în rochițe cu franjuri, asemănătoare cu cele ale personajelor lor, celebrele surori Kessler, Alice și Ellen, două nemțoaice talentate și în mare vogă în anii 1950-1960.

Diana Matei a urcat pe scenă în ritmuri latino, transformată în Meghan Trainor, ca să cânte “Hey, DJ”, Grigore Gherman a imitat-o pe spectaculoasa Loredana, cu hit-ul „Lele”, Alex și Monica Anghel au creat un moment foarte emoționant, transformați în Elvis Presley și Celine Dion, iar Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat despre prieteni, ca Anastasia Lazariuc și Fuego.

Cele mai bune transformări ale galei au fost realizate de Ada și Cornel Palade care, pentru o seară au fost legendarele artiste Patti LaBelle și Celia Cruz.

Momentele coregrafice ale show-ului le-au aparținut celor de la Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Show-ul a avut și un invitat special, Pepe, câștigător al sezoanelor trei și patru Te cunosc de undeva!, care le-a reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale sale: Joe Cocker.

 

Sursa:Kantar Media  
Copyright:ARMADATA S.R.L.  
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 5 octombrie 2019  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Antrenorii și concurenții au oferit o nouă seară de neuitat la Vocea României!

Published

on

 

Antrenorii au fost impresionați vineri seară de vocile incredibile ale concurenților, de modul în care ei s-au prezentat în competiție și de ambiția de care au dat dovadă.

A fost o ediție în care emoția și energia au pus stăpânire pe public și pe antrenori, care au reacționat de fiecare dată când au simțit potențialul din glasurile celor care au urcat pe scenă în cea de-a cincea rundă de audiții pe nevăzute. Încă nouă concurenți au reușit să întoarcă scaunele și să ocupe un loc într-una dintre cele patru echipe.

Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 27.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 16.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 20:52, aproape 2.5 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Voci puternice și concurenți carismatici

Tudor, Irina, Horia și Smiley au descoperit aseară noi voci care i-au făcut să se ridice în picioare și să înceapă lupta pentru ele. Cei patru au fost impresionați de ambiția concurenților și de bucuria cu care au interpretat melodii extrem de solicitante vocal. Din dorința de a câștiga un concurent în echipa lui, Brenciu a decis să-l blocheze pe Smiley.

Nouă voci au reușit aseară să întoarcă scaunele și au ocupat locurile în echipa antrenorilor, după cum urmează: Cătălina Pop, Natalia Selegean, Carmelina Burdeniuc, George Aghinea – echipa Tudor; Alexandru Ciubotaru, Georgiana Ilie – echipa Smiley; Eugeniu Cotruta, Victoria Gudima – echipa Irina și Claudia Marina Badae – echipa Brenciu.

Noi concurenți sunt pregătiți să urce pe scenă pentru a întoarce scaunele antrenorilor vinerea viitoarea, de la ora 20:30!

Vocea României – Doar vocea contează!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: