Connect with us

A-Z NEWS

Topul grupurilor de televiziune cu plată cu cele mai mari venituri din Europa

Published

on

Reclame

Viacom va înregistra cele mai mari venituri dintre toate grupurile de televiziune cu plată, în acest an, în Europa, pe următoarele locuri în acest clasament situându-se companiile Eurosport şi Discovery, potrivit unui studiu al Digital TV Research, informeaza Mediafax.

televiziune_telecomanda_capital

Conform estimărilor din studiul Digital TV Research, citat de WorldScreen, Viacom va înregistra în acest an în Europa venituri de 749 milioane de dolari.

Pe locul al doilea în topul grupurilor internaţionale pay-TV (cu plată, n.r.) care vor atrage cele mai mari venituri în Europa în acest an se situează Eurosport (651 milioane de dolari), poziţia a treia în clasament fiind ocupată de compania Discovery (620 milioane de dolari).

Studiul Digital TV Research include 225 de reţele de televiziune internaţionale, care fac parte din 11 grupuri.

 În acest studiu se mai spune că este de aşteptat ca Viacom să rămână cel mai mare grup de televiziune la nivel european şi în următorii ani. Conform studiului, veniturile Viacom vor ajunge la aproximativ 975 milioane de dolari în 2018, an în care compania va fi urmată tot de Eurosport (801 milioane de dolari) şi Discovery (772 milioane de dolari).

Însă, până în 2018, grupurile Discovery şi Eurosport ar putea să fuzioneze. În decembrie 2012, Discovery Communications a anunţat că va prelua 20% din grupul Eurosport, deţinut de compania media franceză TF1, pentru o sumă de 170 de milioane de euro.

Pe de altă parte, conform Digital TV Research, piaţa totală de pay TV din Europa a fost de 4,21 miliarde de dolari anul trecut. Veniturile totale atrase de pay TV în Europa vor creşte la aproximativ 5,52 miliarde de dolari, până în 2018.

Banii plătiţi de cablişti pentru distribuirea posturilor pay TV continuă să fie principala sursă de venit a acestui sector de televiziune. Însă veniturile televiziunilor provenite din taxa pe abonat au stagnat.

Astfel, veniturile din distribuţia televiziunilor pay TV au fost de 2,91 miliarde de dolari în 2012 şi vor creşte cu 14,1%, ajungând la 3,32 miliarde de dolari în 2018, potrivit estimărilor din acest studiu.

Veniturile din publicitate ale televiziunilor pay TV de pe piaţa europeană vor creşte cu 69 de procente, de la 1,3 miliarde de dolari în 2012, la 2,2 miliarde de dolari, în 2018.

Potrivit lui Nicholas Moncrieff, autorul studiului, unele regiuni din Europa au fost mai afectate decât altele de recesiune. Conform acestuia, previziunile pentru piaţa pay TV din Marea Britanie sunt optimiste, în timp ce pieţele din Spania, Portugalia şi Italia nu vor înregistra creşteri până anul viitor.

Toate cele trei grupuri citate în acest studiu – Viacom, Eurosport şi Discovery – distribuie în prezent televiziuni în România.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending