Connect with us

Evenimente

Training pentru voluntari în proiectul: “Nonformal se poate” – Politica publică alternativă pentru inserția tinerilor pe piața muncii

Published

on

Foto Credit: Pixabay.com
 

4 și 5 august sunt zilele în care persoanele interesate să se implice în realizarea unei politici publice vor participa la training-ul pentru voluntari organizat în cadrul proiectului “Nonformal se poate – Politica publică alternativă pentru inserția tinerilor pe piața muncii”, proiect al Asociației Se poate și al Asociației Umaniste Române.

 

Vor participa tinerii care își doresc:

  • Să se implice activ și constructiv în comunitate;
  • Să lucreze cu tinerii și să se implice în schimbarea șanselor pe care aceștia le au in societate;
  • Să învețe despre tot procesul prin care se pot implica astfel încât să transforme o problemă din comunitate într-o politică publică, cum să o implementeze, monitorizeze și să o evalueze.

 

In urma trainingului voluntarii:

  • Vor primi un certificat de participare care va atesta oficial abilitățile dezvoltate și cunoștințele însușite;
  • Vor contribui real la scrierea unei politici publice care va da șanse tinerilor să se dezvolte în societate;
  • Vor avea parte de una din cele mai interesante experiențe de învățare, dezvoltare personală și networking;
  • Vor avea parte de noi experiențe alături de oameni pasionați și dedicați ca și tine cu care veți învăța metode noi și practice de lucru cu tinerii și cu comunitatea;
  • Vor avea acces la resurse de învățare colaborative; Nu în ultimul rând, își vor dezvolta abilități la care angajatorii se uită atent.

 

Inițiat de ONG-urile “Asociația Se poate” și “Asociația Umanistă Română”, proiectul “Nonformal se poate” va dezvolta politica publică alternativă pentru inserția tinerilor pe piața muncii.

“Nonformal se poate” este modalitate prin care cele două asociații pot formula și promova propuneri alternative la politicile publice existente în domeniul educației non-formale cu accent pe dezvoltarea competențelor transversale în vederea inserției sustenabile și eficiente a tinerilor pe piața muncii.

Obiectivul proiectului se va realiza cu implicarea ONG-urilor si partenerilor sociali în etape de consultare, dezbatere si promovare a propunerii alternative. Se estimează că 56 de ONG-uri și parteneri sociali vor fi implicați în proiect.

Se urmărește creșterea capacității ONG-urilor de a participa la elaborarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea politicilor publice în domeniul educației non-formale. Se contribuie astfel la dezvoltarea unor sisteme și standarde comune și eficiente de consultare în administrația publică, respectiv îmbunătățirea proceselor decizionale orientate către cetățeni și mediul de afaceri.

Proiectul va contribui la creșterea atractivității ofertelor de educație non-formală ale unităților de învățământ, centrelor de tineret, Caselor de Cultura ale Studenților, organizațiilor neguvernamentale de (și) pentru tineret.

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Trei barmani români vor merge la Moscova în etapa următoare a celebrului concurs Bacardi Legacy

Published

on

 

Bacardi a încheiat cu succes etapa din România a legendarului concurs de cocktailuri pentru barmani Bacardi Legacy. După un eveniment spectaculos care a avut loc săptămâna trecută la LOFT, Andreea Brașovean, Marian Moisi și Sergiu Biriș au câștigat marele premiu pus în joc de echipa Bacardi: un loc în etapa de la Moscova! 

Bacardi Legacy este un concurs internațional care sprijină creativitatea în spiritul Bacardi și provoacă barmanii să găsească rețeta ideală pentru următorul cocktail de renume internațional, așa cum au devenit la rândul lor Mojito, Daiquiri sau Old Cuban.

Cei 10 barmani finaliști din România, care au participat la Bacardi Legacy, au avut la dispoziție câte 6 minute pentru a pregăti rețeta de cocktail creată de ei special pentru eveniment, argumentând alegerea făcută. Pe lângă tipul de Bacardi ales, ei au avut voie să folosească maxim 6 ingrediente pentru băutura creată.

Juriul internațional care a ales cei trei câștigători a fost format din Peter Gozon, campionul Ungariei la Bacardi Legacy, cu o experienta de peste 15 ani în industrie, brand ambasador Bacardi și bar manager la High Note Skybar din Budapesta, Ana Maria Pocora (Sterian), brand manager Bacardi Martini Group cu peste 10 ani experiență în domeniu, și “Mr. Big Fish” Vitaly Alekseyev, finalist mondial Bacardi Legacy și head bartender la The Dutchess, în Amsterdam.

„Bacardi Legacy este un proiect extrem de interesant și mă bucur că am reușit să organizăm într-un timp foarte scurt un eveniment de excepție. Evident succesul nu ar fi fost posibil fără prestația extraordinară a tuturor celor 10 concurenți care au venit foarte bine pregătiți și au fost pe cât de carismatici pe atât de talentați. Mi-ar fi plăcut să îi pot trece pe toți 10 în semifinala de la Moscova, însă doar trei au fost norocoși și evident s-au remarcat în fața juriului atât print talentul mixologiei, cât și prin arta de a vorbi cu pasiune despre ceea ce fac. Îi felicit pe toți și le țin pumnii finaliștilor la Moscova”, a declarat Ana Maria Pocora (Sterian), brand manager Bacardi Martini Group.

Experiența celor trei jurați și-a spus cuvântul în momentul deliberării. Ei au ales să premieze creativitatea, gustul și originalitatea participanților, transformându-i pe Andreea Brașovean, Marian Moisi și Segiu Biriș în adversari de temut în finala de la Moscova.

Mare premiu Bacardi Legacy de la Moscova este un loc în marea finală de la Amsterdam, unde se va premia campionul mondial Bacardi Legacy.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

La jumătatea Turneului Național #Confesiune, Smiley a cantat Acasa, la Pitesti

Published

on

 

Aflat deja la jumătatea primului Turneu Național #Confesiune, Smiley a cântat Acasă, la Pitești, la Casa de Cultură a Sindicatelor, pentru prima oară în fața bunicii sale.

„Nemaipomenit de bine, simţeam că zbor, plutesc. M-am bucurat nespus de mult!”, a spus bunica artistului.
“Întotdeauna am emoții foarte mari atunci când sunt acasă la mine, dar acum, mai ales, că a venit bunica să mă vadă pentru prima oară într-un concert. Sunt fericit pentru tot ceea ce mi se întâmplă și pentru bucuria oamenilor care ne sunt alături la fiecare concert ”, mărturisește Smiley.

La Pitești au fost două ore pline în care publicul a cântat pe piesele cele mai cunoscute ale artistului. Seredinschi, artistul nou intrat în portofoliul HaHaHa Production, a dat tonul cu Piesa mea de dor în deschiderea concertului #Confesiune.

Dorian, și el artist HaHaHa Production, a cântat cu Smiley, cea mai nouă piesă – Aprinde scânteia, o declarație despre libertatea de a fi.
Turneul va continua pe 13 noiembrie la Craiova, la Sala Polivalentă, unde locurile au fost deja suplimentate la cererea publicului, încă 400 de bilete fiind scoase la vânzare în ultimele zile.

La Târgu Jiu, Smiley va inaugura singura sala de sport în oraș prin concertul care va avea loc pe 14 noiembrie.
Ultimele două orașe vor fi Timișoara, pe 15 noiembrie și Constanța, pe 18 noiembrie, unde biletele s-au epuizat de câteva săptămâni.
Organizatorii Turneului Național Confesiune sunt HaHaHa Production și Sublime România, una dintre cele mai mari agenții de profil din industria muzicală din România, iar partenerul principal al turneului este Kaufland.

Kaufland România susține concertul Smiley pentru că spiritul fresh, mereu tânăr al artistului se îmbină armonios cu viziunea companiei, cu dorința de a se reinventa și de a rămâne, totodată, un punct de referință în viața românilor. Bucuria din cântecele și versurile lui Smiley sunt într-un acord perfect cu misiunea Kaufland România – aceea de a fi o prezență pozitivă în viața de zi cu zi a românilor, în demersul de a face din orice săptămână – o săptămâna bună.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Puritate Pandora – Noi bijuterii cu modele clasice reinterpretate

Published

on

 

Inspirate de puritatea formelor și a culorilor regăsite iarna în natură, noile bijuterii ale Seriei Puritate PANDORA reprezintă o reinterpretare contemporană a unor stiluri emblematice.

Seria Puritate PANDORA duce metalele prețioase și elementele de design într-o nouă dimensiune a eleganței. Materialele de înaltă calitate precum atemporalul argint 925 și arămiul PANDORA Rose au rolul de a capta toate privirile, dar și de a servi drept fundal pentru modelul mărgelat rafinat și perlele de cultură de apă dulce – un element cheie al ADN-ului PANDORA – aducând astfel colecției un sentiment de armonie și strălucire.

Texturi circulare, proporții inedite și detalii minunate, finisate manual, creează un mix fascinant între stilurile moderne și cele vintage. Perlele de cultură de apă dulce par că plutesc, iar sferele mobile adaugă o notă atemporală și o fluiditate sofisticată inelelor, cerceilor, colierelor, talismanelor și brățărilor.

Noua serie uimitor de versatilă cuprinde o gamă de modele pentru fiecare femeie și fiecare ocazie: inele statement de purtat zi de zi și cercei rotunzi împodobiți cu perle de cultură de apă dulce, coliere șic ajustabile și cercei mărgelați – piesele ideale pentru a transforma o ținută de zi într-una de seară, cât ai clipi.

În acest sezon, îndrăznește să experimentezi contrastele și creează-ți propriul tău mix special între elementele clasice și cele contemporane. Combină diferite forme și texturi pentru a realiza suprapuneri unice de inele și cercei. Abordează un look minimalist, suprapune coliere, pandantive și lanțuri de diferite lungimi pentru a fi în centrul atenției, sau atrage privirile printr-un echilibru perfect cu noile coliere în formă de Y.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending