Duminică, 11 februarie, cea de-a parta semifinala a selecției naționale EUROVISION a inregistrat cele mai mari audiențe de pana acum, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Total>> | TVR1 | |||||
Units>> | Rtg(000) | |||||
Total | Title | Date | Oras | National | Urban | 18-49 Urban |
Semifinale EUROVISION | ||||||
21 Ian | Focsani | 198.045 | 112.878 | 32.260 | ||
28 Ian | Timisoara | 206.133 | 138.457 | 33.858 | ||
02 Feb | Craiova | 190.602 | 128.561 | 31.205 | ||
11 Feb | Turda | 326.164 | 230.683 | 79.513 |
KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuzat ultima parte a trilogiei Hobbitul „Batalia celor cinci ostiri” a obținut primul loc în targetul comercial. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației si locul trei in target comercial cu redifuzarea sitcomului „Baieți de oraş” şi filmul „Wanted”. Prima TV reuşeşte să se mențină pe locul patru in toate targeturile de referinta cu reality-show-ul „Schimb de mame” şi filmul „Jandarmul şi extraterestrii”.
Cele două părti ale semifinalei “Eurovision” de la Turda au fost urmărite in medie pe minut de 326.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:47, a adunat în fața televizoarelor 575.600 de români.
Target>> | National All | ||
Interval>> | 21:10-24:10 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Kanal D | 25.0 | 10.8 | 1937.3 |
Pro TV | 12.9 | 5.6 | 1001.2 |
Antena 3 | 8.6 | 3.7 | 664.4 |
Prima TV | 6.3 | 2.7 | 488.7 |
Romania TV | 5.7 | 2.5 | 439.7 |
Antena 1 | 5.3 | 2.3 | 410.9 |
TVR 1 | 4.2 | 1.8 | 322.0 |
DigiSport 1 | 2.7 | 1.2 | 208.3 |
Antena Stars | 2.1 | 0.9 | 165.2 |
National TV | 1.6 | 0.7 | 125.8 |
PUBLICUL URBAN
Target>> | Urban All | ||
Interval>> | 21:10-24:10 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Kanal D | 20.0 | 8.8 | 849.8 |
Pro TV | 14.0 | 6.2 | 595.8 |
Antena 3 | 10.6 | 4.6 | 447.7 |
Antena 1 | 5.5 | 2.4 | 235.3 |
Prima TV | 5.5 | 2.4 | 232.3 |
TVR 1 | 5.4 | 2.4 | 228.0 |
Romania TV | 4.8 | 2.1 | 202.8 |
DigiSport 1 | 3.4 | 1.5 | 143.8 |
Antena Stars | 1.9 | 0.8 | 79.2 |
Realitatea TV | 1.7 | 0.7 | 72.3 |
PUBLICUL COMERCIAL
Target>> | 18-49 Urban | ||
Interval>> | 21:10-24:10 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 23.3 | 9.2 | 414.2 |
Kanal D | 22.9 | 9.1 | 407.9 |
Antena 1 | 8.6 | 3.4 | 153.4 |
Prima TV | 5.6 | 2.2 | 99.6 |
TVR 1 | 4.4 | 1.8 | 78.5 |
Antena 3 | 3.9 | 1.5 | 69.3 |
DigiSport 1 | 3.5 | 1.4 | 61.9 |
Disney Junior | 1.5 | 0.6 | 25.9 |
National TV | 1.4 | 0.6 | 25.5 |
Paramount | 1.3 | 0.5 | 23.9 |
Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA
Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.