Spread the love

Duminică, 11 februarie, cea de-a parta semifinala a selecției naționale EUROVISION a inregistrat cele mai mari audiențe de pana acum, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>> TVR1
Units>> Rtg(000)
Total Title Date Oras National Urban 18-49 Urban
Semifinale EUROVISION
21 Ian Focsani 198.045 112.878 32.260
28 Ian Timisoara 206.133 138.457 33.858
02 Feb Craiova 190.602 128.561 31.205
11 Feb Turda 326.164 230.683 79.513

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuzat ultima parte a trilogiei Hobbitul „Batalia celor cinci ostiri”  a obținut primul loc în targetul comercial. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației si locul trei in target comercial cu redifuzarea sitcomului „Baieți de oraş” şi filmul „Wanted”.  Prima TV reuşeşte să se mențină pe locul patru in toate targeturile de referinta cu reality-show-ul „Schimb de mame” şi filmul „Jandarmul şi extraterestrii”.

 

Cele două părti ale semifinalei “Eurovision” de la Turda au fost urmărite in medie pe minut de 326.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:47, a adunat în fața televizoarelor 575.600 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL
Target>> National All
Interval>> 21:10-24:10
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Kanal D 25.0 10.8 1937.3
Pro TV 12.9 5.6 1001.2
Antena 3 8.6 3.7 664.4
Prima TV 6.3 2.7 488.7
Romania TV 5.7 2.5 439.7
Antena 1 5.3 2.3 410.9
TVR 1 4.2 1.8 322.0
DigiSport 1 2.7 1.2 208.3
Antena Stars 2.1 0.9 165.2
National TV 1.6 0.7 125.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>> Urban All
Interval>> 21:10-24:10
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Kanal D 20.0 8.8 849.8
Pro TV 14.0 6.2 595.8
Antena 3 10.6 4.6 447.7
Antena 1 5.5 2.4 235.3
Prima TV 5.5 2.4 232.3
TVR 1 5.4 2.4 228.0
Romania TV 4.8 2.1 202.8
DigiSport 1 3.4 1.5 143.8
Antena Stars 1.9 0.8 79.2
Realitatea TV 1.7 0.7 72.3

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>> 18-49 Urban
Interval>> 21:10-24:10
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 23.3 9.2 414.2
Kanal D 22.9 9.1 407.9
Antena 1 8.6 3.4 153.4
Prima TV 5.6 2.2 99.6
TVR 1 4.4 1.8 78.5
Antena 3 3.9 1.5 69.3
DigiSport 1 3.5 1.4 61.9
Disney Junior 1.5 0.6 25.9
National TV 1.4 0.6 25.5
Paramount 1.3 0.5 23.9

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.