Connect with us

ALL MEDIA

Treci peste barierele traditionale ale marketingului si testeaza puterea Influence Marketing

Redactia Radar de Media

Published

on

Vremurile se schimba si marketerii trebuie sa tina pasul. Oricat de bine ar fi functionat in trecut regulile marketingului traditional, chiar daca inca se mai aplica pe alocuri, era digitala si-a pus amprenta semnificativ pe aproape tot ce inseamna promovare, experienta consumator, interactiune cu brandul. Asadar un upgrade de strategie marketing se impune.

 

Desi Influence Marketingul isi are cumva radacinile in sfera WOM (word of mouth), astazi traseaza regulile in Social Media, determinandu-i pe potentialii clienti sa si cumpere. Daca in cazul WOM rezultatele nu pot fi masurate neaparat, ei bine, in cazul strategiilor bine definite de Influence Marketing, lucrurile nu numai ca pot fi masurate, insa pot conduce la un ROI (return of investment) impresionant.

 

Iata cum poti sa te asiguri ca esti pe drumul cel bun, atunci cand decizi ca brandul tau are nevoie de o strategie de Influence Marketing:

Alege persoana potrivita!

Influencerii sunt persoane relativ publice, bloggeri, celebritati, specialisti intr-un anumit domeniu. Insa inainte sa alegi un Influencer, trebuie sa faci putin research pentru a decide daca targetul tau si Influencerul pe care il vizezi au ceva in comun…afinitate, in termeni de marketing. Acesta este primul pas. Cum afli? Testeaza inainte. Aplica un chestionar online. Sau implementeaza o scurta campanie de telemarketing, in care le ceri parerea clientilor actuali si potentiali. Ulterior trebuie sa te asiguri ca Influencerul ‚ales’ are intr-adevar capacitatea de a influenta potentialii consumatori prin informatii relevante si utile.

 

Fii mereu la curent cu actiunile Influencerilor!

  • Dupa ce ai stabilit care este Influencerul cel mai potrivit domeniului tau de activitate, trebuie sa fii permanent la curent cu actiunile acestuia.
  • Afla daca potentialii tai consumatori s-au transformat in clienti cu ajutorul Influencerilor. Fii mereu la curent cu life-cycle-ul celor vizati si cu schimbarile care au loc in randul clientilor existenti.
  • Verifica daca review-urile produsului tau sunt pozitive si afla care este parerea sincera a consumatorilor. Nu te astepta la miracole peste noapte, vorbim aici de un proces care are nevoie de timp.
  • Trebuie sa stii daca mesajul brandului tau a devenit mai puternic, mai bine inteles sau doar mai cunoscut. Fiecare etapa trebuie urmarita indeaproape.
  • Daca aplici o strategie de Influence Marketing, nu inseamna ca ambasadorul tau de brand va face minuni. Trebuie sa monitorizezi si sa masori fiecare schimbare care are loc fie in social Media, fie pe website.
  • Influence Marketingul iti ofera posibilitatea de a te transpune in modul de viata al publicului tau tinta. Te ajuta sa-ti asculti si intelegi mai bine clientii.
  • Investeste in Influencer timp, informatii, buget. Insa stabileste un plan de lucru cu KPI (key performance indicators) si implementeaza-l intocmai.
  • Evident, este bine sa ai mereu la indemana si un Plan B si sa fii gata sa schimbi cursul unei campanii care nu merge atat de bine precum ai estimat. Inclusiv prin alegerea altui Influencer.

 

Vrei mai multe informatii?

Cea de-a 9a editie a Conferintei „Marketing in Direct – cu tema “Seductia Influentatorilor versus Marketingul automatizat” – are loc pe 26 septembrie 2017 la Clubul Diplomatic si te asteapta cu raspunsurile unor Influenceri & Strategi consacrati, printre care si: Mikey Haș (Vloggerul nr 1 din Romania & Antreprenor), Radu Moraru (Nasul.tv & Antreprenor), Serban Huidu (owner Cronica Carcotasilor & Co-owner cronicipebune.ro), Marius Calugaru Blogatu.Ro (Blogger, YouTuber, pasionat de tehnologie-online-marketing), Adrian Niculescu (Antreprenor), AdinaNecula.ro (Beauty Specialist & Founder LadyLike), Dana Sota (Beauty & Wellness Consultant), Geanina Staicu-Avram (The best Food blogger JamilaCuisine) si Mihaela Tatu (Trainer Tehnica si Arta comunicarii). Moderatorul editiei va fi Laura Dragomir (Speaker si Trainer Managementul Comunicarii & Public Speaking).

 

Serban Huidu (owner Cronica Carcotasilor & Co-owner cronicipebune.ro): “Pentru mine marketingul e mai mult decat o stratagema de a ajunge la sufletul si mintea oamenilor. E o vocatie – o ai sau nu! Trebuie sa iesi din ‘cutie’ si sa nu-ti fie frica sa pasesti pe drumuri nebatatorite de altii. Cu atatea optiuni in jurul nostru, trebuie sa gasesti solutii ca brandul tau sa se distinga in multime…Cum? Aici intervine talentul, curajul si asumarea. Nu ne-am cunoscut inca? Ne vedem la MID sa iti dau exemple concrete si ‘carcotase’ din cele mai creative campanii pe care le-am creat, care si-au lasat amprenta in publicitatea de azi!”

 

Geanina Staicu-Avram (The best Food blogger JamilaCuisine): „Acum 5 ani, cand a inceput proiectul JamilaCuisine, retetele video nu se bucurau de popularitatea actuala si nici nu erau reprezentate la scara atat de larga in Romania. Imi place sa cred ca am fost deschizatori de drumuri si ca noi, eu si sotul meu, am reusit sa le aducem retetelor video notorietatea de care se bucura astazi. Dupa 5 ani de munca, JamilaCuisine este cel mai mare, mai vizualizat si mai iubit proiect video din Romania. Suntem mandri sa spunem ca datorita noua retetele in varinta video, nu sunt doar iubite ci si preferate atat de publicul larg, cat si de branduri.”

 

Mihaela Tatu (Trainer Tehnica si Arta comunicarii): “De 17 ani port, aproape in mine, brandul ‘De 3XFemeie’. De-a lungul timpului am intalnit femei care au ajuns stalpi in aceasta societate, fiind catalogate astfel. Sau femei-antreprenor de succes, model inspirational pentru mediul de afaceri din Romania. Dar si femei-dascal, care au format zeci de generatii de tineri de nadejde, responsabili si asumati. Ori femei care s-au dedicat familiei, cresterii si educarii copiilor, fiind astfel exemplu personal. Iar rezultatele si atitudinea lor, au inspirat multe alte femei, care au constientizat rolul si importanta actiunilor lor, in dezvoltatea unei familii armonioase si echilibrate. Stiti cum se spune, ‘educatia unui copil incepe odata cu educatia mamei’. Indiferent ce-au facut aceste femei, au EXCELAT in ceea ce-au ales sa faca. Si asta le-a deosebit de celelalte! Iar acesta a fost motivul succesului lor. Este perfect valabil si in cazul unui produs sau a unui serviciu. Al unui brand.”

 

Laura Dragomir (Speaker si Trainer Managementul Comunicarii & Public Speaking): “In spațiul public, totul pornește de la cine esti. Când devii o construcție solidă și ceilalți te percep ca Influencer, ai ceva extrem de valoros: atenția oamenilor. Cei mai buni Influenceri lucrează, în primul rand, la povestea lor unică, fără a sări peste niciun detaliu. Ei știu că publicul lor este nestatornic și că îi poate părăsi mult mai repede decât i-a îndrăgit. Astfel, învață în permanență să comunice, pentru că cea mai mare nevoie a oamenilor este să știe cum să se poarte unii cu alții. Ar trebui să fie ceva natural, dar nu este!”

 

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Proiecte

Victor Miron și Adrian Balcău au pregătit pentru iubitorii de lectură semnul și suportul de carte bookmArk

Avatar

Published

on

            Cunoscut deja ca un promotor al lecturii, Victor Miron, inițiatorul proiectului Cărțile pe Față, vine cu o surpriză pentru iubitorii de lectură: semnul și suportul de carte bookmArk. După mai bine de șase luni de muncă de proiectare și testare, trecând prin nenumărate variante de design, funcționalitate, material folosit, totul pentru a ajunge la cea mai bună variantă posibilă, designerul Adrian Balcău și Asociația Culturală Cărțile pe Față au reușit să finalizeze unul dintre cele mai cool gadgeturi de carte: bookmArk.

 

Acesta are o dublă funcționalitate: suport de carte din alamă, care se desface în două semne de carte, iar pentru producerea lui, cei doi au inițiat o campanie de  crowdfunding: https://www.startarium.ro/crowdfunding/bookmArk.

 

Se spune că un semn de carte e o promisiune că te vei întoarce la cartea pe care o citești. Am creat bookmArk pentru iubitorii de lectură, pentru iubitorii de frumos, pentru cei pentru care o carte înseamnă mult și nu vor să își îndoaie colțurile paginilor pentru a însemna locul unde au ajuns cu cititul. BookmArk este un semn de carte nu doar durabil, ci unul care invită la reflecție și prin faptul că se transformă într-un suport de carte pentru a avea mâinile libere pentru notițe sau pur și simplu pentru a sta cât mai comod. Produsul este realizat din alamă, ceea ce înseamnă că va avea viață lungă. În plus, am integrat și protecție pentru suprafețele unde susține cartea, astfel încât paginile acestora să fie protejate”, explică Victor Miron, de la Asociația Culturală Cărțile pe Față.

  

La rândul său, Adrian Balcău (http://www.adrianbalcau.com/) spune că „după mai mult de șase luni de proiectare, testare și îmbunătățire sunt încântat să vă prezint bookmArk, un accesoriu cu dublă funcționalitate. Sprijinul celor care vor să-l comande încă din faza de preproducție este unul vital și va face posibilă producerea lui în serie. Așadar, cei care vor să susțină proiectul trebuie să știe că vor avea o contribuție importantă la lansarea sa pe piață”, detaliază designerul de produs și de interior foarte apreciat, ale cărui lucrări se axează pe wellbeing, estetică și crearea sentimentului de acasă. Artistul consideră că obiectele lui au un puternic caracter sculptural, așa cum este și bookmArk-ul proiectat.

   

Cel mai mare risc pentru o carte faină este să nu fie scrisă și ulterior, să nu fie citită. Cel mai mare risc pentru bookmArk este să nu fie produs, conceperea lui fiind deja realizată. De aceea, pentru a putea produce primul tiraj, avem foarte mare nevoie de susținere financiară”, spune Victor Miron, încrezător că iubitorii de lectură și nu numai, se vor alătura în număr cât mai mare campaniei de crowdfunding.

Susținerea financiară a celor care vor să contribuie la producerea bookmArk va ajuta și la continuarea misiunii de promovare a lecturii, atât în ceea ce privește proiectele Asociației Cărțile pe Față aflate în derulare, cât și pentru a demara altele noi, precum platforma de promovare a poeziei Poezia Prinde Viață sau Booktruck-ul.

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

SEMNEAZĂ PETIȚIA dacă dorești echivalarea opțională a Bacalaureatului și a Evaluării Naționale

Avatar

Published

on

Dragi cititori Radar de Media,

Va contactez din partea unui grup de elevi numit „Elevii României”. Acest grup a luat nastere acum 3 zile cu initiațiva de a echivala opțional Evaluarea Națională și examenul de Bacalaureat. Am vazut că există inițiative similare, dar din cauza stării actuale a învățământului din țara noastră era foarte ușor de ridicat problema: “Ce se întâmplă cu elevii ce au luat note mari timp de patru ani fără să învețe? Este corect ca ei să ocupe locuri la liceele/ facultățile unde vor să intre și elevii ce au fost pe parcursul acestor ani responsabili, dar nu au luat note așa de mari?” Noi am venit cu ideea de putea echivala opțional examenele, idee ce ar putea rezolva urmatoarele probleme:

  1. Expunerea elevilor la riscul de infectare cu virusul SARS-CoV-2, poate fi parțial combătută prin participarea unui număr redus de elevi la examene.
  2. Elevii ce doresc să își mărească media celor patru ani, o pot face.
  3. Elevii ce nu au reușit să învețe eficient din diferite motive în această perioadă, nu sunt obligați să susțină examenul.
  4. Banii care se investesc în momentul de față în aceste examene ar putea fi investit în sistemul sanitar.

Acest proiect a inceput printr-o pagină de Instagram intitulată @elevii.romaniei, unde am realizat o postare în care ne-am spus ideile. Această postare a fost foarte bine primită de aproape toată lumea, luând parte chiar și numeroși influenceri, lucru care ne-a adus să facem și o petiție online, care poate fi accesată chiar aici: https://bit.ly/SemneazaPetitiaOnline.

Este șansa noastră să schimbăm viitorul! SEMNEAZĂ PETIȚIA!

„Această petiție este organizată de un grup de elevi ce, în seara de 27.05.2020, stăteau în fața televizorului și așteptau ca doamna Monica Cristina Anisie, ministrul Educației și Cercetării al României, să anunțe ce se va întâmpla cu examenele naționale de anul acesta. La un moment dat, îmi aduc aminte faptul că, deși pe burtiera postului de televiziune respectiv scria clar „200 de cazuri noi de COVID-19”, doamna ministru mărturisește că e bucuroasă să ne știe sănătoși. Aveam de gând să nu facem nimic, deja se făcuse anunțul că se va susține atât Bacalaureatul, cât și Evaluarea Națională, iar noi alte variante mai bune nu aveam. Totodată, ne gândeam la clasicul: „examenul să se echivaleze cu media celor 4 ani”, dar acest argument era ușor de combătut cu: „dar cu cei care au luat note mari pe degeaba timp de 4 ani, cum rămâne? Ar trebui ca ei să ocupe printre primii locurile de la licee și facultăți copiilor ce chiar s-au străduit să învețe pe parcursul acestor ani?”. Am realizat că examenul este un mod corect și egal de a evalua pe cineva și din orice liceu sau generală ai fi, în mare parte, chiar dacă ești de la urban sau rural, dacă ai media zece pe cei patru ani, nu vei lua 5 în examen, ci o notă relativ asemănătoare. Există numeroase școli, din păcate, în care se întâmplă exact așa, iar acest lucru face sistemul nostru de învățământ defect. De ce este în regulă, ca și profesor, să ignori activitatea unui elev timp de patru ani, gândindu-te că „o să se vadă ce știe la examen”? Această problemă trebuie rezolvată cât mai curând cu putință și nu, nu pentru că nu vrem să învățăm pentru examene, ci pentru că la mijloc e vorba de o viață. Nu este în regulă să ne expunem noi și alți zeci de mii de elevi la un risc major ce ar putea fi ușor de evitat, dacă toate cunoștințele nu erau testate printr-un singur examen. Ne-am gândit că este corect ca un elev ce nu a putut să învețe acasă din cauza abuzurilor, gălăgiei sau a altor factori nedoriți și, din nefericire, nu a avut cum să se deplaseze într-un loc unde ar putea să învețe pe cont propriu, cum ar fi biblioteca, și este perfect mulțumit cu media celor patru ani de studii, să poată să echivaleze examenele cu media respectivă.”, susțin Elevii României.

Apasă pe PETIȚIE ONLINE @ DORIM ECHIVALAREA OPTIONALA A BACALAUREATULUI SI A EVALUARII NATIONALE și semnează petiția!

Sursă foto: Freepik.com

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

6 idei pe care să le încerci dacă îți redecorezi dormitorul

Avatar

Published

on

Dormitorul este pentru mulți dintre noi cel mai personal loc din locuință. 

Acolo ne recreăm, luăm o pauză, ne relaxăm și totodată este locul unde ne reîncărcăm bateriile după o zi lungă și obositoare de muncă.

De aceea dormitorul este probabil locul care îți ocupă cel mai mult timp atunci când este renovat. Fie că vorbim de mici modificări sau schimbări radicale.

De aceea astăzi astăzi am să-ți împărtășesc câteva sfaturi dacă ești în căutare de idei pentru redecorare.

6 idei dacă îți redecorezi dormitorul:

Lumina

Dacă îți redecorezi dormitorul de la început și te-ai decis să depui foarte mult efort în el un aspect care ar trebui să te preocupe este lumina încăperii.

Este foarte important să-ți luminezi dormitorul după bunul plac. Poate ești genul de persoană căreia îi plac spațiile mai puțin luminate sau din contră, care nu se simte în largul ei dacă nu este lumină din abundență.

Lumina joacă un rol important asupra stării pe care o ai într-o încăpere. De aceea ar trebui să te gândești de la începutul renovării cât de multă lumină îți dorești.

Decide de la început locurile în care vrei să amplasezi becurile pentru că va fi destul de muncă depusă aici și probabil să faci puțină mizerie (de aceea îți recomand să faci asta la început).

Culorile pereților

Din nou, aici depinde de preferințele tale.

Poate ești genul de persoană care preferă culorile mai reci precum albul, griul sau albastru. Ori preferi culorile calde precum maro, crem sau orice altă nuanță ce conține galben sau orange.

Totuși ține minte, dacă o încăpere are culoare pereților albă sau ceva asemănător încăperea va părea mult mai mare față de realitate.

Dacă ai un dormitor mai mic atunci probabil acesta este un truc pe care să-l aplici.

Tapet

Tapetul este una dintre cele mai bune decizii dacă ești o persoană care se plictisește foarte repede.

Dacă alegi să renovezi pereții dormitorului folosind tapet în loc de vopsea atunci îți va fi mult mai ușor să schimbi tapetul odată ce te plictisești.

Iar partea bună este că tapetele sunt destul de ieftine și cu siguranță poți găsii ceva care să fie pe placul tău.

Spațiu de citit

Dacă ești un cititor înrăit și ai un dormitor destul de mare probabil incorporarea unui spațiu de citit ar fi o idee genială.

Cititul în pat nu este întotdeauna cel mai plăcut lucru. De aceea poți adăuga în unul din colțurile dormitorului tău un fotoliu confortabil, o măsuță de cafea și o lampă pentru a-ți crea propriul colț de citit.

Eventual dacă îți permite spațiul și îți dorești să ai toate cărțile la-ndemână poți aduce întreaga bibliotecă în dormitor.

Poate chiar îți vei redecora dormitorul în funcție de acest colț.

Flori de interior

Probabil un aspect des uitat cu privirea sunt florile de interior.

Pe cât de simplu și banal pare, o simplă floare de interior poate aduce personalitate unei încăperi.

Totodată ele generează și oxigen ajutând la filtrarea aerului.

Iar dacă nu ești genul de persoană care să aibă grijă de flori nu este vreo problemă pentru că sunt foarte multe specii de plante care necesită foarte puțină mentenanță spre deloc.

Rafturi 

Dacă nu vrei să investești prea mult timp, efort sau bani în redecorarea dormitorului tău, dar totuși vrei o schimbare probabil adăugare unor rafturi este cea mai bună alegere pentru tine.

Sunt foarte ușor de făcut, poți chiar improviza niște astfel de rafturi din lădițe de lemn pe care le prinzi pe perete.

Sau dacă vrei ceva mai solit poți opta pentru plăcuțe de lemn tratat. Oricare ar fi alegerea ta va arăta fenomenal pe perete.

Și nu numai că va oferii un aer nou camerei tale, dar te va ajuta să mai eliberezi din spațiul ocupat de obiectele care se află pe jos.

Acestea au fost câteva sfaturi pe care le poți încerca și tu dacă te gândești să îți redecorezi dormitorul.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0