Connect with us

Digital

Trei români au intrat în cea mai mare rețea de inovatori sociali din lume

Redactia Radar de Media

Published

on

  • Paul Radu, Dorica Dan și Florin Stoican sunt primii români care au intrat în rețeaua de peste 3600 de Ashoka Fellows din 93 de țări.
  • Cei 3 români activează în jurnalism, sănătate și protecția mediului și vor fi susținuți financiar și non-financiar de către Ashoka pentru a-și implementa ideile de dezvoltare socio-economică.
  • Procesul de selecție a durat peste 14 luni, zeci de ore de interviuri și a inclus analiza Board-ului Global Ashoka, care i-a ales pe cei 3 inovatori sociali din România în august, la Washington, D.C.

 

Ashoka a anunțat primii trei români incluși în cea mai mare rețea globală de antreprenori sociali, care îi va susține să dezvolte soluțiile inovatoare în România și în întreaga lume.

 „Fiecare Ashoka Fellow ajută în medie 230.000 de oameni pe an la nivel global, iar Board-ul Ashoka a văzut în Paul, Dorica și Florin acest potențial de a transforma sisteme complexe în domeniile lor de activitate. Astăzi sărbătorim realizările unor oameni care au dat dovadă de creativitate, spirit antreprenorial și fibră etică pe măsura ideilor care revoluționează jurnalismul de investigație, serviciile adresate persoanelor cu boli rare și protecția mediului din România.” Corina Murafa, Country Director, Ashoka Romania.

 

Cine sunt cei trei români?

  1. Paul Radu este un pionier al jurnalismului de investigație la nivel internațional. A călătorit în întreaga lume pe urmele corupției și a crimei organizate, pregătind în același timp o comunitate descentralizată de peste 400 de jurnaliști. Din 2009, investigațiile realizate de organizație au condus, printre altele, la confiscarea de către guverne a unor bunuri în valoare totală de peste 5,7 miliarde dolari, lansarea a zeci de anchete penale, 147 de mandate de arestare aflate în derulare, 20 de demisii majore, inclusiv un președinte, un prim-ministru, directori executivi ai marilor corporații internaționale și peste 1.400 de închideri ale unor companii, inculpări și hotărâri judecătorești.

 

Crima organizată nu are inamic natural și atunci cei rămași să lupte cu ea sunt jurnaliștii de investigație. Poliția, serviciile secrete, toate instituțiile statelor care ar trebui să se ocupe de combaterea crimei organizate se opresc la granițele țării și din nou rețelele de jurnalism de investigație sunt singurele care pot sa investigheze peste frontiere și să urmărească banii acolo unde sunt ascunși ei de către criminali, politicieni corupți și alții”.  Paul Radu, Director Executiv, Organized Crime and Corruption Reporting (OCCRP) și Rise Project.

 

  1. Dorica Dan revoluționează domeniul bolilor rare, creând o formă de suport integrată pentru pacienții cu astfel de afecțiuni, îmbinând serviciile medicale cu cele sociale. Mai mult, a perfecționat rolul de manager de caz al asistenților sociali, rol ce are drept scop identificarea posibililor pacienți și orientarea acestora către serviciile și specialiștii de care au nevoie. Din aproximativ 1 milion de cetățeni români care pot suferi de boli rare, mai puțin de 1% sunt diagnosticați. În 2014, Dorica a reușit să convingă guvernul să înființeze un consiliu consultativ pentru bolile rare și să crească cu 46% bugetul național alocat acestora. Dorica este fondator și Președinte al Alianței Naționale pentru Boli Rare, membru al consiliului de conducere al celei mai mari organizații europene dedicate domeniului și consilier pentru diferite guverne din Europa.

 

”Reprezint cei peste 1 milion de pacienți cu boli rare din România. Cel mai important proiect al nostru de până acum este deschiderea la Zalău a centrului NoRo acreditat ca centru de expertiză pentru boli rare, membru în rețele europene de referință, singurul astfel de centru din Europa coordonat de o asociație de pacienți. Datorită luptei noastre au fost acreditate centre de expertiză în boli rare în România, dar este important ca acestea să colaboreze între ele și împreună să depună eforturi pentru a îmbunătăți rata de diagnosticare a pacienților cu boli rare.” Dorica Dan, Președinte, Centrul NoRo, Alianța Națională pentru Boli Rare, Asociația Prader Willi România.

 

  1. Florin Stoican capacitează o mișcare de cetățeni activi care creează sisteme funcționale în jurul ariilor protejate din România. A înființat cu succes Parcul Național Buila-Vânturarița și Parcul Natural Văcărești, ambele la inițiativă cetățenească, un efort în premieră în România. Mai mult, cu ajutorul comunității formate de el la Buila a creat un impact economic local de 30 milioane euro, protejând în același timp valorile culturale și naturale. Numărul de turiști din Buila a crescut în câțiva ani de la câteva sute la peste 25.000 pe an. Din Parcul Natural Văcărești, Florin vrea să facă principala atracție turistică a Bucureștiului, unde se vor amenaja spații pentru promovarea tuturor ariilor naturale protejate din România.

 

”Acum 15 ani am înființat primul parc național din România întemeiat de o organizație non-guvernamentală. Am realizat însă că nu se poate face conservarea naturii fără să ținem cont de comunitățile locale și ne-am transformat proiectul într-unul de dezvoltare a zonei Oltenia de sub munte. Am adus astfel 300.000 euro în comunitate care au adus valoare locală de zeci de milioane de euro. În Parcul Natural Văcărești am replicat proiectul și am înființat primul parc natural urban din România unde vrem sa dezvoltăm o ambasadă a ariilor protejate și un centru educațional național de mediu”. Florin Stoican, Președinte, Asociația Kogayon; Fondator, Parcul Național Văcărești și Parcul Naţional Buila-Vânturariţa.

 

În ce va consta sprijinul Ashoka

  • O bursă individuală în primii 3 ani de fellowship, adaptată în funcție de necesități pentru a le permite să se concentreze pe ideile de inovare socială;
  • Interacțiunea cu alți antreprenori sociali din rețeaua de peste 3.600 de Ashoka Fellows;
  • Accesul la oprtunități de dezvoltare adresate specific comunității de Ashoka Fellows (ex: Globalizer);
  • Accesul la oportunități de finanțare, parteneri și consultanți pro bono;
  • Fellowshipul Ashoka înseamnă comunitate și sprijin pe viață. Organizația se va asigura că fiecare fellow beneficiază de cea mai bună pregătire, coaching personalizat și consultanța de care are nevoie pentru a-și atinge potențialul soluțiilor și a rezolva în mod strategic provocările identificate.

Antreprenorii sociali sunt persoane cu soluții inovatoare și sistemice la cele mai mari provocări ale societății: sociale, culturale, economice sau de mediu. Ashoka este organizația care a pionierat conceptul, construind rețeaua de antreprenori sociali încă din 1980.

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Business

AttoSoft sustine performanta si ofera soft pentru service-uri auto

AllProWeb.ro

Published

on

AttoSoft.ro

AttoSoft.ro este o companie a carei activitate are in prim plan evolutia clientilor sai si performanta business-urilor, oferind de la soft pentru service-uri auto, la programe de gestiune pentru retail, programe de salarizare bugetari si pana la software pentru invatamant.

Incepand cu anul 1995, compania ofera solutii software competitive, materializate in programe si servicii smart. In momentul in care echipa AttoSoft a inceput sa creeze software ERP, singurii competitori din tara erau firmele care traduceau si adaptau cerintelor antreprenoriale software-uri din tari precum Franta sau Italia. Azi, se poate vorbi despre ani de experienta, produse si servicii diferite, despre performanta.

Luand in considerare necesitatile antreprenorilor cu afaceri auto, AttoSoft.ro a creat aplicatii care sa raspunda pozitiv solicitarilor acestora. In mod cert, utilizarea unui program de gestiune piese auto este net superior oricarei alte abordari.

MyManager, primul soft romanesc pentru service-uri auto

La 5 ani de la infiintare, AttoSoft a lansat a doua generatie de software, profitand de experienta anterioara. Cu un concept nou in ceea ce priveste bazele de date si cu o interfata mult pe plus, aplicatiile create reusesc sa convinga peste 600 de antreprenori. MyManager, de exemplu, era in 2001 singura aplicatie romaneasca dedicata afacerilor cu piese auto, o aplicatie cu un succes notabil la Salonul Auto Bucuresti din acelasi an.

MyManager este in prezent aplicatia optim de utilizat de catre cei care se regasesc in urmatoarele situatii:

  • detin un service auto si pun accent pe calitatea serviciilor pe care le ofera;

  • pun accent pe productivitatea activitatilor si isi doresc sa gaseasca solutii pentru a inlocui intocmirea documentelor manual;

  • urmaresc sa identifice o sursa care sa ofere informatii corecte si relevante, in functie de care sa ia cele mai bune decizii.

Potrivit reprezentantilor AttoSoft, “Implementarea solutiei software MyManager® reprezinta serviciul prin care sistemul informatic este configurat pentru a elimina neajunsurile activitatii dumneavoastra (…) Rolul firmei noastre este de a realiza configurarile tehnice ale software-ului si ale hardware-ului, dar mai ales de a organiza procesele de analiza a activitatii, inventariere, modificare a procedurilor de lucru, instruire teoretica si practica a operatorilor etc.”

Avantajele utilizarii MyManager

MyManager ofera o serie de avantaje, indiferent de versiunea pe care proprietarul service-ului decide sa o achizitioneze. Cele mai importante, le includ pe urmatoarele:

  • optimizarea tuturor activitatilor desfasurate in service si programarea eficienta a clientilor, prin programarea posturilor de lucru;
  • obtinerea automata a documentelor de gestiune primara, in speta, devize (oferta, comanda, final de lucrari), procese verbale si note de comanda;
  • consultarea automata a stocurilor;
  • transmiterea comenzilor pentru piese auto catre furnizori;
  • receptia pieselor auto.

Toate aceste avantaje cumulate, au ca rezultat reducerea numarului de angajati, fluidizarea activitatilor si, in consecinta, performanta business-ului. Managementul operational va fi eficient si controlul sporit va permite o gandire strategica eficienta pentru viitor.

AttoSoft sustine dezvoltarea companiilor pe care le detin clientii, prin implementarea unor solutii inteligente care sustin calitatea si performanta. Nu exista business care sa nu functioneze optim atunci cand se fac eforturi, iar service-ul auto nu face abatere de la aceasta regula.

Continue Reading

Tehnologie

Oferte de calculatoare si inchirieri sisteme IT de nerefuzat

AllProWeb.ro

Published

on

Calculator-ieftin.ro

Magazinul online Calculator-ieftin.ro se adreseaza in aceeasi masura clientilor persoane fizice si persoane juridice cu oferte de calculatoare imposibil de trecut cu vederea. Din stocul magazinului online nu lipsesc laptopurile, monitoarele, imprimantele, multifunctionalele, copiatoarele, plotterele, sistemele POS, videoproiectoarele, serverele si retelistica si incarcatoare de diverse tipuri si conectica. De astfel, activitatea magazinului online este definita de vanzarea de produse IT si refurbished si asigurarea de servicii dedicate acestei nise.

Avantajele achizitiilor realizate in magazin sunt numeroase, insa accentul este pus pe calitatea produselor si a serviciilor.

Magazinul online are oferte la calculatoare

Diversitatea calculatoarelor expuse la vanzare determina in mod cert satisfactia clientilor care, indiferent de necesitati, vor putea gasi produsul dorit. Aceste calculatoare refurbished si SH sunt importate din Franta, Anglia, Germania si Olanda, facand parte din stocuri care nu au fost vandute sau au fost putin utilizate in companii mari.

Din magazin pot fi cumparate sisteme complete de calculatoare – desktop, monitor LCD/TFT, tastatura si mouse, inclusiv componente sau elemente de conectica. Calculatoarele sunt produse de branduri cunoscute, precum: HP, IBM, Lenovo, Sony, Dell, Toshiba, Acer, Asus, Packard Bell, Lexmark, Fujitsu Siemens, Belinea, Samsung, LG. Acestea pot fi configurate dupa cum isi doreste clientul, care poate sa aleaga intre Pentium 4, DualCore, Core2Duo sau Core2Quad.

Monitoarele aferente pot fi LCD sau TFT, iar dimensiunile se pot alege intre 15″, 17″, 19″ sau 23″. Pot fi normale sau wide. De asemenea, si monitoarele provin de la branduri foarte cunoscute, situate in topul industriei IT. Atat monitoarele, cat si calculatoarele sunt testate si aduse intr-o stare de functionare impecabila, daca este cazul, inainte de a fi incluse in oferta de vanzare. Livrarea calculatoarelor si monitoarelor comandate nu doar ca este rapida, ci este insotita de toate accesoriile necesare.

Magazinul online Calculator-Ieftin inchiriaza avantajos sisteme IT

Mangementul companiei care gestioneaza magazinul online vine in intampinarea clientilor sai persoane fizice cu o oferta de inchiriere care sa ii ajute sa evite pe cat se poate unele investitii mari. Este greu de crezut ca mai exista un IMM care sa functioneze eficient fara sa aiba la dispozitie imprimante, multifunctionale sau copiatoare. Aceste dispozitive au insa un cost si acesta nu este mic. Pentru a nu-si bloca resursele de capital antreprenorii pot decide sa inchirieze echipamentul necesar, motiv pentru care vor trebui sa faca un abonament.

O astfel de solutie ofera numeroase avantaje, inclusiv pentru faptul ca in contract se stipuleaza ca toate posibilele defectiuni ulterioare inchirierii intra in sarcina companiei IT care va trebui sa le rezolve.

Pretul unui abonament este accesibil, indiferent de tipul acestuia. In acest pret intra si transportul echipamentului acolo unde este solicitat (sediu sau punct de lucru), instalarea acestuia, instruirea angajatilor care il vor utiliza, suport tehnic si multe alte elemente in legatura cu care clientul va fi informat in cadrul discutiilor cu specialistii companiei IT.

Continue Reading

Digital

Adsem – pentru rezultate mai bune!

Avatar

Published

on

Cele mai bune rezultate in comertul online se obtin, doar daca proprietarii busines-urilor aplica tehnici de optimizare SEO sau campanii active pe diverse retele de socializare. Adsem este o agentie promovare online, foarte eficienta care adopta concepte noi de marketing, destinate sa aduca 100% succes in cadrul oricarei firme care apleaza la serviciile lor.

Metoda de promovare social media a devenit un  instrument comun, folosit in toata lumea, deoarece informatia pe internet circula rapid, mai ales daca este plasata in cadrul unei retele de socializare precum Facebook sau Instagram, unde publicul este receptiv la orice informatie postata.

De asemenea, unealta cea mai folosita in acest tip de marketing este procesul de optimizare SEO. SEO reprezinta strategiile sau procesul prin care websiteul sau anumite pagini devin vizibile gratuit in lista rezultatelor pe care le ofera motorul de cautare. SEO inseamna Optimizare pentru Motoarele de Cautare. Acronimul SEO provine din expresia Search Engine Optimization.

Avand in vedere ca acum Google este cel mai folosit motor de cautare, optimizarea pentru motoarele de cautare inseamna sa aplici tehnici si strategii, astfel incat website-ul tau sa fie listat in Google pe o pozitie cat mai buna. Pentru acest trafic nu trebuie sa platesti. Daca vrei sa atragi trafic pe website-ul tau, folosind tehnici de optimizare SEO, iti recomad aceasta firma specializata in optimizare SEO,  ce iti pot oferi sfaturi si solutii rapide si eficiente depre optimizarea website-ului.

Pentru asta, trebuie folosita o structura cat mai buna a cuvintelor cheie. Este bine sa se foloseasca cuvinte cheie in descriere, in numele domeniului, in blog, in titlurile paginilor, etc. Aceasta utilizare trebuie sa fie cat mai naturala posibil. Firma Adsem poate sa implementeze tehnici SEO, avand la dispozitie o echipa de specialisti care stiu cum sa procedeze in acest domeniu. Adsem ramane o investitie de viitor pentru toti cei care vor sa se remarce online!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0