Connect with us

ALL MEDIA

TROFEE | The Practice a castigat 2 premii la Gala EMEA Sabre Awards 2013!

Avatar

Published

on

Aseară, 30 mai 2013, THE PRACTICE a fost desemnată Eastern Europe Consultancy of the Year, în cadrul galei de premiere EMEA SABRE Awards, desfășurată la Barcelona. Este pentru prima dată când o agenție românească de relații publice primește această recunoaștere la nivel internațional.

The Holmes Report, organizatorul SABRE Awards, a acordat titlul Consultancy of the Year pentru 19 categorii regionale, după ce finaliștii categoriilor au fost selectați din rândul celor 200 de companii participante în cadrul Consultancy Report Card din regiunea EMEA.

În motivarea făcută publică pe Holmes Report, Paul Holmes, cel mai apreciat analist de relații publice din lume și CEO The Holmes Report Group, a menționat: „(…) Agenția a realizat campanii care au fost remarcate dincolo de granițele României (…), campanii care au subliniat calitatea muncii creative de pe piața românească și talentul unor companii ca THE PRACTICE de a livra idei mari, îndrăznețe, integrate.

THE PRACTICE a primit aseară și trofeul categoriei „Automotive”, câștigând GOLD Sabre Award pentru campania “Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, realizată pentru Renault România. Campania a comunicat parteneriatul între Renault și Comitetul Olimpic și Sportiv Român, cu ocazia Jocurilor Olimpice 2012, ducând mai departe spiritul olimpic, de la sportivi la oamenii obișnuiți, și identificând 100 de ambasadori ai valorilor olimplice în viața de zi cu zi.

Monica Jitariuc, Managing Director THE PRACTICE, a declarat: „A fost o seară extrem de emoționantă și plină de satisfacții la Barcelona! Trofeul pentru Eastern Europe Consultancy of the Year este o mare onoare pentru noi, ca agenție, dar și pentru industria românească de PR. Mulțumim Gabrielei Lungu pentru că acest trofeu este încununarea a tot ceea ce a creat la THE PRACTICE! Mulțumim clienților noștri pentru încrederea acordată, acest trofeu le aparține și lor!”. 

„În spatele fiecăruia dintre aceste trofee stă multă muncă și o echipă ambițioasă, dornică mereu de performanță. Titlul de „Eastern Europe Agency of the Year” e un titlu care cântărește greu în palmaresul THE PRACTICE, iar campania Renault, deja multipremiată și la nivel local, dovedește încă o dată că o strategie deșteaptă, o doză mare de creativitate, implementare impecabilă și rezultate excelente sunt toate ingredientele necesare pentru a crea campanii „de premiu”, a declarat la rândul său Oana Bulexa, Managing Director THE PRACTICE.

Premiile SABRE Awards sunt recunoscute drept cea mai prestigioasă competiție dedicată industriei de relații publice. Cu o tradiție de peste un deceniu în Europa, Africa și Orientul Mijlociu, acestea premiază cele mai strategice, creative și eficiente campanii. În cadrul ediției din 2013 a premiilor SABRE s-au înscris un număr record de 2.400 de lucrări din EMEA. Lista completă a câștigătorilor EMEA SABRE Awards din acest an poate fi accesată aici.

Cu o abordare integrată asupra comunicării, THE PRACTICE depășește în competențe și activitate munca unei agenții clasice de relații publice. Axată puternic pe rezultate prin creativitate, compania este o prezență constantă pe podiumurile competițiilor de profil, fiind în prezent Agenţia Est-Europeană de Consultanţă a Anului, Agenția Anului în România (titlu deținut și în 2009), prima agenție de PR din România premiată la Cannes Lions (Silver PR Lion în 2010), singura agenţie românească deţinătoare a unui Grand Prix la o competiție internațională de PR (EMEA SABRE în 2008) sau a trofeului Global Sabre Awards (în 2011 și 2012). Compania se clasează totodată pe locul 13 în lume în clasamentul general al celor mai creative agenții de PR (conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report).

 

 

Comentarii

Radio

O nouă emisiune in grila DIGI FM, “Ora de Poveste”

Avatar

Published

on

Pentru copiii cuminți și pentru copiii mai puțin cuminți. Pentru mami, pentru tati. Pentru cei care #augrijă de noi toți în aceste zile și pentru cei care #stauacasă, Digi FM lansează joi, 2 aprilie 2020, la ceas de seară, “Ora de Poveste”. 

În perioada aceasta, echipa Digi FM a ales pentru serile în familie, care vin după zile grele pentru părinţi, cele mai frumoase povești de la Humanitas Junior, în întregime sau fragmente, adunate în Biblioteca Copiilor care #StauAcasă. O bucurie pentru copii și un moment de respiro pentru părinți.

Realizatorii Digi FM, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Lucian Mîndruță, Nono Semen și Ramon Cotizo au aplaudat ideea și, rând pe rând, s-au înregistrat citind câte o poveste. Li s-au alăturat și prieteni din zona muzicală şi din alte domenii, vedete precum Irina Rimes, Sore, Seredinschi și alții, care doresc să ofere momente frumoase părinților și copiilor care #StauAcasă.     Din 2 aprilie, în fiecare seară, de la ora 20.00, de luni până vineri, înainte de culcare, părinți și copii sunt invitați pe pagina de facebook Digi FM, acolo unde ora 20:00 înseamnă “Ora de Poveste Digi FM”. Pentru cine are poftă de și mai multe povești, toate clipurile video se vor regăsi și pe site-ul www.digifm.ro , unde vor fi adăugate permanent ultimele clipuri şi poveşti noi. Toate poveștile citite la Digi FM se găsesc complete în colecția Humanitas Junior (https://humanitasjunior.ro/).

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0