Connect with us

Evenimente

Trupa Metallica donează 250.000 de euro pentru inițiativa #NoiFacemUnSpital

Published

on

 

 

  • Contribuția este inspirată de viziunea Mastercard, de a crea un viitor mai bun, în România
  • Anunțul a fost făcut pe 14 august, în ziua concertului desfășurat pe Arena Națională din București

 

Fundația All Within My Hands, fondată de Metallica, a anunțat o donație de 250.000 de euro pentru inițiativa Asociației Dăruiește Viață, #NoiFacemUnSpital. Alături de propria contribuție în valoare de 50.000 de euro, legendara trupă americană de heavy metal a direcționat suma de 200.000 de euro, contravaloarea pachetului de Sponsor Principal al concertului din București, asigurată de Mastercard și BCR.

Anunțul a fost făcut în ziua concertului Metallica, desfășurat pe Arena Națională din București, parte din turneul trupei în Europa din acest an, WorldWired Tour 2019. Inspirată de donația Mastercard, de 1.000.000 euro pentru proiectul Dăruiește Viață, din cursul acestui an, contribuția trupei se va adăuga la fondurile destinate dotării primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România cu cele mai noi tehnologii și echipamente medicale.

„Donația membrilor trupei Metallica are o semnificație specială pentru proiectul nostru. Pe de-o parte, muzica lor reușește să inspire milioane de români și, în același timp, foarte mulți dintre aceștia sunt inspirați să contribuie la înființarea primului spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, pentru a le oferi copiilor bolnavi de cancer o șansă la viață. Pe de altă parte, donația din partea Mastercard, care a oferit un milion de euro pentru inițiativa #NoiFacemUnSpital, a motivat Metallica să adere la cauza noastră. Suntem recunoscători tuturor celor care fac posibil acest proiect”, a spus Carmen Uscatu, Președinte Asociația Dăruiește Viață.

„În urmă cu câteva luni, am anunțat că Mastercard devine partenerul de inovație al Primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, facilitând dotarea acestuia cu aparatură medicală și tehnologii de ultimă generație, prin activitățile, campaniile și parteneriatele desfășurate. Astăzi, Metallica, o trupă care inspiră miliarde de oameni din toată lumea, s-a alăturat demersului nostru și a început ceva de neprețuit. Pentru mine, astăzi este despre a crede, din nou, că poți reuși să realizezi ce îți propui și că nu există visuri imposibile. Și despre a-ți uni forțele cu cei care cred, la rândul lor, într-o cauză precum aceasta. În rest, <<Nothing else matters>>”, a spus Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România, sponsor al concertului oferit de Metallica.

„Metallica este starea de spirit a mai multor generații care au decis sa fie ele însele: încrezătoare să se exprime libere, deschise către lume, gata să învingă orice limite. Generațiile Metallica și-au văzut acum idolii dintotdeauna dăruind înapoi încrederea și speranță. Și nu oricum, ci către oamenii minunați din Asociația Dăruiește Viața, adevărate modele de stăruință, reziliență în a depăși, asemenea lor, orice bariere. Pe toți ne inspiră să gândim dincolo de aparențe, să lucrăm împreună și să credem mereu în puterea comunității de a găsi resurse pentru binele comun. Este o onoare să le fim alături”, a spus Sergiu Manea, CEO BCR, sponsor, alături de Mastercard, al concertului Metallica din București.

Cu aproape 40 de ani de existență, Metallica este una dintre cele mai de succes trupe comerciale din toate timpurile, cu 9 Trofee Grammy în palmares dint-un total de 23 de nominalizări. Formația de heavy metal s-a implicat constant în susținerea unor cauze sociale majore, precum lupta împotriva foametei sau educația forței de muncă, iar noaptea trecută, Metallica și-a continuat misiunea prin sprijinul acordat șansei la viață și pentru un viitor mai bun, de această dată, în Romania.

 

Despre Mastercard

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

10 ANI RADAR DE MEDIA

Published

on

 

Publicatia online a aniversat 10 ani de existenta pe piata media din Romania. Cu acesta ocazie am sarbatorit la eveniment de celebrare, joi, 12 septembrie, ora 19, la Palatul Noblesse LifeStyle din centrul capitalei.

Gazdele serii au fost Dorin Huntai (fondator si redactor sef) si Mihaela Butoi (director de vanzari).

Tema petrecerii a fost Retro Party, iar pe scena vor urca: Raluca Guslicov, Miss LU, Giulia Tabara si Aris Negoita. 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Electrecord Production în parteneriat cu tenorul Dragoș Cicu anunță, cu mare drag, organizarea preselecției pentu Corul de Copii Electrecord Production

Published

on

 

Electrecord Production în parteneriat cu tenorul Dragoș Cicu anunță, cu mare drag, organizarea preselecției pentu Corul de Copii Electrecord Production

 Preselecția va avea loc joi, 26 septembrie, în intervalul orar 18.3021.00, la sediul Electrecord Production din Bulevardul Corneliu Coposu, nr. 11, București.

 Inscrierea se face trimițând un e-mail la adresa pr@dragos-cicu.ro, în care să se menționeze următoarele: numele, prenumele și vârsta copilului, experiența în domeniul muzical (școală de muzică, cursuri de canto, apartenența la un alt cor, etc.).

București, 5 s e p t e m b rie 201 9 – Electrecord Production, în parteneriat cu tenorul Dragoș Cicu, organizează joi, 26 septembrie, preselecția pentru Corul de Copii Electrecord Production.

“Am hotărât să începem acest proiect pentru a oferi copiilor posibilitatea de a face parte dintr-un cor de top, care beneficiază de toate resursele necesare pentru a evolua frumos și a străluci pe scenă”, spune Anne-Marie Ionescu, reprezentanta Electrecord Production. “Ideea proiectului a venit în urma discuțiilor purtate cu Tenorul Dragoș Cicu, acesta fiind și unul dintre artiștii noștri. Ne-am amintit de începuturile corului Madrigal și de frumoasele înregistrări realizate aici și am înțeles că putem realiza un proiect măreț alături de copii. În plus, Dragoș este și dirijor pentru copii, autorizat în cadrul programului Cantus Mundi.”

Preselecția va avea loc în București, la sediul Electrecord Production (Bulevardul Corneliu Coposu, nr 11), pe 26 septembrie, în intervalul orar 18.30-21.00. Juriul va fi format din personalități din domeniul muzical, impresari și reprezentanți ai partenerilor media. Pentru a participa la preselecție, fiecare copil trebuie să fie înscris, în prealabil, de către unul dintre părinți sau de reprezentatul legal, pana miercuri, 25 septembrie, ora 18.00. Înscrierea se poate face fie telefonic, la +40765345888, fie prin e-mail, la adresa pr@dragos-cicu.ro.

„Singura condiție de participare este vârsta. Participanții trebuie să aibă între 8 și 16 ani. Vom face excepții doar dacă acestea sunt bine fundamentate. Proiectul nu este o joacă. Vom munci serios pentru a obține performanțe,” a explicat tenorul Dragoș Cicu. „Copii se vor afla chiar Acasa la Electrecord, kilometrul 0 al muzicii românești, deci se vor bucura de o echipă de profesionști și de cele mai bune echipamente tehnice. De-a lungul pregătirii mele și a anilor petrecuți pe scena am înțeles că muzica înseamnă talent, pasiune, dedicare dar și foarte multă muncă. Ne vom juca și vom evolua râzând dar o joacă responsabilă care să ne aducă rezultate. Nu ne dorim doar un act de prezență ci un proiect care să îi pună cu adevărat în valoare pe membrii corului nostru.”, a adăugat acesta.

La preselecție, participanții trebuie să cânte o melodie, la alegere, de min. 2 minute. Interpretarea poate fi libera sau se poate aduce, pe stick, negativul. Nu se acceptă dublarea

liniei vocale principale. Pentru viitorul cor se vor alege 16-20 membri, criteriile de selecție vizând calitățile vocale, creativitatea și interpretarea. “Membrii corului vor beneficia de 2 repetiții pe săptămână, cu o durată de 75 de minute, ce se vor desfășura la sediul Electrecord Producation. Pentru ei va fi mai ușoară evoluția deoarece se vor învăța cu atmosfera dintr-un studio real, unul încărcat cu multă istorie chiar. De asemenea, vor fi integrate ore de teorie a muzicii, coaching vocal, gestionarea emoțiilor, dicție, interpretare, etc. pentru a putea vorbi despre o evoluție reală și o pregătire concretă pentru ceea ce înseamnă viața unui artist pe scena”, explică tenorul Dragoș Cicu.

„Corul va beneficia și de promovare la nivel național și internațional, de servicii de impresariere și de tot sistemul de sonorizare necesar pentru participarea la evenimente. În plus, lunar, membrii corului se vor bucura de vizita unei personalități de industria muzicală ce le va împărtăși din experiența sa. Nu în ultimul rând, vor învăța ce înseamnă realizarea unei emisiuni muzicale și vor avea apariții în cadrul acesteia, Electrecord Production împreună cu Lucian Ionescu, Vice-președintele Asociației Culturale Electrecord producând emisiunea Acasa la Electrecord”, continuă Anne-Marie Ionescu.

Participarea la preselecție este gratuită. Cei selectați să facă parte din cor vor plăti ulterior un abonament ce include toate facilitățile menționate anterior. De asemenea, pentru că organizatorii vor să susțină tinerele talente ce nu beneficiază de susținere materială pentru a se afirma, aceștia vor suporta costurile pentru doi participanți din medii defavorizate, în cazul în care vor exista solicitări iar în urma preselecției vor fi aleși de către membrii juriului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

PACTUL PENTRU MUNCĂ- O soluție pe termen lung pentru diminuarea deficitului forței de muncă

Published

on

 

PACTUL PENTRU MUNCĂ- O soluție pe termen lung pentru diminuarea deficitului forței de muncă

Miniștri, antreprenori, manageri de top ai marilor companii, autorităţi locale,

specialişti în domeniu, în premieră, împreună în susţinerea angajatorilor şi angajaţilor

Peste 5000 de locuri de muncă disponibile doar în Cluj-Napoca. Capitala Transilvaniei este unul dintre oraşele României care duce o acută lipsă de forţă de muncă. Domeniile sunt diverse, dar cea mai căutată profesie este cea de programator. Cum facem să atragem personal calificat, care este tendinţa pieţei muncii, cum îi convingem pe cei din conducerea marilor companii să nu îşi mute producţia în alte ţări sunt doar câteva dintre temele care vor fi abordate în cadrul primei întâlniri din seria conferinţelor Pactul pentru Muncă, care va avea loc pe 11 septembrie, la Cluj- Napoca.

Ministrul Fondurilor Europene, antreprenori de top, manageri de succes, reprezentanţi ai administraţiei locale dar şi specialişti în fiscalitate şi științe juridice vor dezbate problemele cu care se confruntă antreprenorii și angajații deopotivă pentru rezolvarea deficitului de forţă de muncă îndeosebi specializată.

Totodată, în cadrul conferinţei va fi prezentat şi lansat un ,,Studiu privind ocuparea forței de muncă din România în contextul UE. Analiza celor mai recente date”, realizat de Asociația de Analiză Decizională și Strategică.

Printre cei care vor aborda subiectele legate de criza forţei de muncă şi impactul acesteia asupra activităţii companiilor se numară Roxana Mînzatu – Ministrul Fondurilor Europene, profesorii Mircea Coşea şi Mihaela Luțaș, dar şi Bogdan Badea – CEO Hidroelectrica, Corina Popescu – CEO Electrica, Adrian Volintiru – CEO Romgaz, Franck Neel- membru al Directoratului responsabil pentru activitatea Downstream Gas OMV Petrom, Ramona Jurubiţă – country managing partner KPMG, Carmen Neagu – director EnergoBIT, Dragoș Anastasiu – președinte Eurolines România Group, Luisiana Dobrinescu – specialist în fiscalitate şi antreprenorul Camelia Şucu. Conferinţa va fi moderata de Adrian Maniuţiu – fondator EM360.

Emil Boc, primarul Municipiului Cluj-Napoca este, de asemenea, aşteptat să deschidă seria conferinţelor.

La începutul conferinţei vor susţine prezentări reprezentanţii organizatorilor, Cristina Chiriac- preşedinte CONAF si Franck Neel – președinte FPPG

“La ora actuală putem vorbi de o criză serioasă a forței de muncă care afectează atât antreprenorii români, cât și  investitorii străini indiferent de domeniul de activitate. Studiile recente privind ocuparea forței de muncă demonstrează că România se confruntă cu diferențe considerabile în funcție de sex, vârstă și nivelul de studii atins. Dacă coroborăm toate acestea cu rata natalității și migrația forței de muncă rezultă o perspectivă sumbră pentru următorii ani și tocmai de aceea CONAF susține necesitatea adoptării a unor măsuri care să conducă la stoparea declinului demografic și reducerea deficitului de forță de muncă, spune Cristina Chiriac, preşedinte CONAF

“Fără forța de muncă adecvată, totul devine incredibil de dificil, nuanțele de eficiență și întreprinderile sunt mai puțin relevante. Actuala criză de resurse umane din România este rezultatul a peste 20 de ani de schimbări structurale profunde. FPPG se angajează să rămână un partener puternic și să contribuie în mod hotărât la găsirea de soluțiilor astăzi pentru a răspunde nevoilor de mâine’, spune Franck Neel, presedinte FPPG

Concluziile acestor discuţii se vor concretiza într-un Memorandum of Understanding, agreat şi susţinut de toti participanţii la dezbateri.

Conferinţa Pactul Pentru Muncă va avea loc miercuri, 11 septembrie 2019, ora 09:30, la Cluj-Napoca,  Hotel Opera Plaza, sala Cristal.

Participarea le conferinţă este gratuită, iar înscrierile se pot face accesând pagina de internet www.conaf.ro sau pe adresa de mail: conferinte@conaf.ro

Agenda desfaşurată a  evenimentului se regaseşte în anexă.

 

###

Confederaţia Patronală din România are ca obiectiv susţinerea si promovarea antreprenoriatului feminin şi reprezintă interesele a nouă organizatii economice şi sociale având ca scop apărarea drepturilor şi intereselor economice, sociale, financiare, juridice si culturale ale femeilor de afaceri în relaţiile cu autoritatile publice şi dezvoltarea unor relaţii de afaceri.

Federaţia Patronală Petrol si Gaze (FPPG) este membru fondator al Confederației Patronale Concordia, singura confederaţie patronala românească afiliată la International Organization of Employers şi Business Europe şi militează pentru responsabilitatea companiilor  în ceea ce priveste siguranţa, sănatatea şi securitatea operaţiunilor și a personalului.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: