Connect with us

Evenimente

Trupa Metallica donează 250.000 de euro pentru inițiativa #NoiFacemUnSpital

Avatar

Published

on

 

  • Contribuția este inspirată de viziunea Mastercard, de a crea un viitor mai bun, în România
  • Anunțul a fost făcut pe 14 august, în ziua concertului desfășurat pe Arena Națională din București

 

Fundația All Within My Hands, fondată de Metallica, a anunțat o donație de 250.000 de euro pentru inițiativa Asociației Dăruiește Viață, #NoiFacemUnSpital. Alături de propria contribuție în valoare de 50.000 de euro, legendara trupă americană de heavy metal a direcționat suma de 200.000 de euro, contravaloarea pachetului de Sponsor Principal al concertului din București, asigurată de Mastercard și BCR.

Anunțul a fost făcut în ziua concertului Metallica, desfășurat pe Arena Națională din București, parte din turneul trupei în Europa din acest an, WorldWired Tour 2019. Inspirată de donația Mastercard, de 1.000.000 euro pentru proiectul Dăruiește Viață, din cursul acestui an, contribuția trupei se va adăuga la fondurile destinate dotării primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România cu cele mai noi tehnologii și echipamente medicale.

„Donația membrilor trupei Metallica are o semnificație specială pentru proiectul nostru. Pe de-o parte, muzica lor reușește să inspire milioane de români și, în același timp, foarte mulți dintre aceștia sunt inspirați să contribuie la înființarea primului spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, pentru a le oferi copiilor bolnavi de cancer o șansă la viață. Pe de altă parte, donația din partea Mastercard, care a oferit un milion de euro pentru inițiativa #NoiFacemUnSpital, a motivat Metallica să adere la cauza noastră. Suntem recunoscători tuturor celor care fac posibil acest proiect”, a spus Carmen Uscatu, Președinte Asociația Dăruiește Viață.

„În urmă cu câteva luni, am anunțat că Mastercard devine partenerul de inovație al Primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, facilitând dotarea acestuia cu aparatură medicală și tehnologii de ultimă generație, prin activitățile, campaniile și parteneriatele desfășurate. Astăzi, Metallica, o trupă care inspiră miliarde de oameni din toată lumea, s-a alăturat demersului nostru și a început ceva de neprețuit. Pentru mine, astăzi este despre a crede, din nou, că poți reuși să realizezi ce îți propui și că nu există visuri imposibile. Și despre a-ți uni forțele cu cei care cred, la rândul lor, într-o cauză precum aceasta. În rest, <<Nothing else matters>>”, a spus Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România, sponsor al concertului oferit de Metallica.

„Metallica este starea de spirit a mai multor generații care au decis sa fie ele însele: încrezătoare să se exprime libere, deschise către lume, gata să învingă orice limite. Generațiile Metallica și-au văzut acum idolii dintotdeauna dăruind înapoi încrederea și speranță. Și nu oricum, ci către oamenii minunați din Asociația Dăruiește Viața, adevărate modele de stăruință, reziliență în a depăși, asemenea lor, orice bariere. Pe toți ne inspiră să gândim dincolo de aparențe, să lucrăm împreună și să credem mereu în puterea comunității de a găsi resurse pentru binele comun. Este o onoare să le fim alături”, a spus Sergiu Manea, CEO BCR, sponsor, alături de Mastercard, al concertului Metallica din București.

Cu aproape 40 de ani de existență, Metallica este una dintre cele mai de succes trupe comerciale din toate timpurile, cu 9 Trofee Grammy în palmares dint-un total de 23 de nominalizări. Formația de heavy metal s-a implicat constant în susținerea unor cauze sociale majore, precum lupta împotriva foametei sau educația forței de muncă, iar noaptea trecută, Metallica și-a continuat misiunea prin sprijinul acordat șansei la viață și pentru un viitor mai bun, de această dată, în Romania.

 

Despre Mastercard

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Camelia Florescu isi aniversează astazi ziua de naștere o data cu lansarea noului album muzical!

Avatar

Published

on

Renumita interpretă și poetă, Camelia Florescu, isi aniverseaza astazi ziua de nastere, iar maine va avea loc evenimentul – dublă lansare, respectiv un minunat volum de poezii și un CD deosebit, ambele purtând numele primului cântec de pe CD: “Nu-s o fată ca oricare”, pe care și-a pus semnătura componistică un interesant număr de compozitori români, cu un talent de netăgăduit în peisajul muzicii ușoare românești, cu exotice și cosmopolite nume (Ovidiu Komornyik, Oleg Baraliuc, Jimi El laco, Bela Andrasi, Virgil Popescu, Antonio Passarelli, Francis Reiter, Ivan Aculov). Versurile albumului sunt integral scrise de Camelia Florescu.

Lansarea va avea loc vineri, 22 noiembrie 2019, începând cu ora 18.00, la Restaurantul „Monarh” din București. Binecunoscutul Octavian Ursulescu va prezenta acest eveniment.

Invitații speciali ai serii, ce vor vorbi despre artistă și despre proiect, vor fi: solistele Silvia Dumitrescu, Sanda Ladoși și Elisabeta Turcu, scriitoarea de succes Irina Binder, Ambasadorul Cultural al României la O.N.U , dl George Călin, poetul Lucian Avramescu (cel ce semnează și coperta 4 a cărții), Odilia Roșianu (redactor șef al Revistei Literatura de Azi), directorul Trustului de Presă Starpress – Ligya Diaconescu (membru fondator al Asociației Jurnaliștilor Români de Pretutindeni (AJRP) Laval, Quebec-Canada), poeta și scriitoarea Camelia Radulian.

În spectacol vor fi actrițele Bianca Brad, Rodica Horobet, tânărul chitarist Adam Jenei, cu care ne-am întâlnit la concursul „Românii au Talent” și Corul Școlii Româno-Filnlandeze, sub atenta și măiastra îndrumare a profesoarei lor de muzică Andreea Parfene.

Sponsorii acestui eveniment, așa cum apar și pe afiș sunt: Monarh & Casa Anke, Leonard Caffe, Boromir, Tudosia Lazăr, Cramele Berechet Pietroasele și Corinne Chocolat.

O serie de parteneri media au dorit să-i fie artistei aproape cu ocazia acestui moment culminant al carierei sale artistice care, anul acesta, însumează 40 de ani. Aceștia sunt următorii: Prahova TV, Olt TV, Mondo TV, Trustul de presă al Armatei, Radar de Media, Starpress, A.M. Press, Literatura de Azi, Ziarul Linia Întâi, Universul Culturii, Pro Arme, Mondnews24, Societatea Culturală Apollon, Revista Actualitatea Muzicală, Grupul Cultural Cervantes, Radio Pro Diaspora. Evenimentul are loc cu sprijinul excepțional al Radio Oltenia și București FM.

Se anunță a fi un eveniment așteptat de lumea muzicală și de colegii săi de generație cât și de publicul ce este tot mai doritor de muzică românească de calitate.

De reținut!
Dress Code – Soiree
Accesul se face pe bază de invitație.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Ediția 24 a GoodWine, dedicată spumantelor

Robert Mutes

Published

on

Cea de a 24-a ediție a GoodWine – Bucharest Wine Fair, cel mai longeviv târg de vinuri din România, va avea loc în perioada 22 – 24 noiembrie, în Pavilionul B1 al Centrului Expozițional Romexpo. Peste 55 de expozanți de renume vor prezenta sute de vinuri de la crame românești și din străinătate. Vizitatorii vor putea degusta peste 1.000 de produse diverse și sunt invitați să participe la cursuri de inițiere în lumea vinurilor și să descopere numeroasele surprize pregătite de organizatori.

Cramele participante la această ediție sunt: Cotnari, Jidvei, Vincon, Oprișor, Domeniul Bogdan, Domeniile Sâmburești, Via Viticola – Sarica Niculițel, Crama Ceptura – Purcari, The Iconic Estate, Casa de Vinuri Bucium 1949 Iași, Zarea, Crama Trantu, Crama Viișoara, Domeniul Muntean, Podgoria Silvania, Crama Marcea, Domeniile Franco Romane, Crama Hetei, Crama Balla Geza, Crama Thesaurus, Crama Carastelec, Domeniul Kelaru, Crama Licorna, Gabai, Lacrimi de Lună și Bolgiu, 12 crame membre ale Asociației Micilor Producători de Vinuri din Republica Moldova. Tot din Republica Moldova vor participa: Cramele Cricova, Bulgary Winery, Chateau Cristi, Vinăria Hâncești și Tomai. De asemenea, acestei ediții i s-au alăturat și AWine cu o selecție de vinuri din Austria, Cantine Fontezoppa și Ciu Ciu, din Italia, EdWine cu selecție de vinuri din cantine boutique din Italia, Wine Gallery by Mega Image, Marvin Wine Shop, Vinexpert, Vin Magazin, magazinul de vinuri Lizar, Distileriile Galben și La Horincie. Dincolo de posibilitatea de a cunoaște toate produsele expozanților, GoodWine prilejuiește vizitatorilor și interacțiunea cu Organizația Somelierilor din România.

Printre expozanții ediției cu numărul 24 a târgului Goodwine vă veți întâlni și cu Aromint, Delicii Vânătorești, Azoc-Star (Bag-in-Box), Romprix, Suculent Urban, Glass Packaging Solutions, Fermentis, I Love Coffee, Citylicious, Vinivici, Mediteranea Gourmet, Cuban Tobacco, Kofi Ti, La o idee (coffee/fresh bar), Nazurro, Inovenio Glassware Pasabahce, Limone, Giuliano Tartuffi. Vizitatorii vor putea să achiziționeze vinuri la prețuri speciale de la magazinul oficial GoodWine.

Tema centrală a acestei ediții este vinul spumant, în toate variantele sale, pentru care a fost amenajat un spațiu special denumit BubbleGlam – o zonă dedicată mixologiei cu spumante și explorării acestei lumi gustative pline de efervescență. În cadrul Bibliotecii de Spumante vor fi organizate degustări speciale, coordonate de somelierul de talie internațională Eduard Jakab. Acesta va prezenta principalele soiuri de struguri utilizate în producția vinurilor neliniștite, care sunt metodele de vinificare și principalele modalități de servire și pairing.

GoodWine este un eveniment versatil, conceput atât pentru specialiștii din industria viniviticolă, cât și pentru publicul larg, pentru care au fost concepute module educaționale care cuprind informații esențiale pe teme diverse precum: tehnologia de obținere a spumantelor, ce anume poate fi considerat un defect al vinului,  caracteristicile vinurilor dulci, dar și un studiu comparativ pe cinci variante de vinuri obținute din același soi. Trainerii

GoodWine Academy, ediția cu numărul 24, sunt specialiști de prestigiu internațional și mai vechi colaboratori ai târgului precum Diana Pavelescu – Wine Ambassador GoodWine și secretar general al Asociației Degustătorilor din România și Laurențiu Achim – președintele Asociației Somelierilor din România. Colaborări noi în cadrul secțiunilor educative ale GoodWine sunt reprezentate de  Simona Mardale – organizator Wine Mark (prima conferință internațională dedicată vinului din România), Silvia Palașcă – creator de conținut și o adevărată #winelover și somelierul internațional Eduard Jakab.

Vizitatorii se vor putea delecta cu muzică live interpretată de Florentin Gheorghe și Natalia Pancec, Adelina Borcean, Anca Belciu în diverse combinații stilistice, de la Vivaldi la Led Zeppelin și de la Enescu la Goran Bregovic.

PROGRAM DE VIZITARE PENTRU PUBLIC

Vineri, 22 noiembrie: 16:00 – 20:00

Sâmbătă, 23 noiembrie: 11:00 – 20:00

Duminică, 24 noiembrie: 11:00 – 20:00

PROGRAM CURSURI

Vineri, 22 noiembrie:

17:00 – Dulce, cât de dulce? (trainer Simona Mardale)

18:30 – Essence de Roumanie (trainer Laurențiu Achim)

Sâmbătă, 23 noiembrie:

12:00 – Povestea spumantelor – Cuvee de Purcari (trainer Eduard Jakab)

14:00 – Grasă și gustoasă (trainer Silvia Palașcă)

16:30 – Sss… spumante (trainer Diana Pavelescu)

Duminică, 24 noiembrie:

14:00 – Tot ce ai vrut să întrebi despre vin și n-ai avut curaj (trainer Eduard Jakab)

16:30 – Les fleurs du mal – Defectele vinului (trainer Silvia Palașcă)

Prețul unui bilet standard este de 35 de lei pentru vineri, iar pentru sâmbătă sau duminică este de 49 de lei/zi/pers și include acces în zona de expoziție, food court, social area cu diferite activități și degustări gratuite precum și concerte. Un abonament pentru toate cele 3 zile ale târgului este de 99 de lei. Biletul pentru un curs este de 35 de lei.

Biletele pot fi achiziționate de pe www.iabilet.ro sau de pe www.iabilet.ro/retea, iar mai multe informații despre participanți, cursuri și alte activități conexe pot fi găsite pe www.goodwine.ro.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

CONAF si Ministerul Educatiei si Cercetarii au agreat pactul pentru educatie antreprenoriala

Avatar

Published

on

 

  • Memorandumul de colaborare dintre CONAF și MEC presupune introducerea orelor de educație antreprenorială în școli
  • CONAF se alătură MEC pentru elaborarea strategiei naționale pentru educație antreprenorială
  • PACTUL PENTRU EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ este parte a PACTULUI PENTRU MUNCĂ

 

Memorandumul de colaborare dintre CONAF si MEC a fost discutat în cadrul lansării volumului ,,Educație antreprenorială. Școala de business” și presupune introducerea orelor de educație antreprenorială în școli.

CONAF se alătură MEC pentru elaborarea strategiei naționale pentru educație antreprenorială. PACTUL PENTRU EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ, va fi parte a PACTULUI PENTRU MUNCĂ și va fi semnat la invitația ministrul Educației, Monica Anisie,  într-un cadru oficial, la Ministerul Educației.

Memorandumul de Colaborare presupune introducerea orelor de educație antreprenorială în  învățământul secundar, vocațional, liceal, dual și universitar.

 

Monica Anisie: ,,Mă alătur acestei inițiative și voi semna pactul întrucât cred cu tărie în necesitatea dezvoltării unei culturi antreprenoriale în România și a unei educații care să susțină dezvoltarea tinerilor”

 

Cristina Chiriac: ,,În ultimii 10 ani au fost implementate iniţiative pentru promovarea educaţiei antreprenoriale, însă acţiunile în această direcţie sunt disparate, neexistând o coordonare și coerenţă între ele. Sprijinirea antreprenoriatului nu a fost niciodată mai importantă ca acum. Consolidarea educației antreprenoriale în școli, instituții de învățământ profesional și universități va avea un impact pozitiv asupra caracterului dinamic al antreprenoriatului în cadrul economiei noastre.” .

 

CONAF trage un semnal de alarmă: peste 83.000 de firme și PFA-uri au fost radiate de la Registrul Comerțului în perioada ianuarie-septembrie din acest an, cu 42% mai multe față de anul trecut. Este un record negativ pentru economia românească. Soluția este încurajarea educației antreprenoriale și a mediului de business.

 

Lansarea cărții ,,Educație antreprenorială. Școala de business”, scrisă de Cristina Chiriac, Adriana Ungureanu și Silvia Daniela Pohrib a avut loc la Biblioteca Natională în prezența: ministrului Educației – Monica Anisie, fostului ministrul al Finanțelor – Gheorghe Ialomițianu și a președintelui Asociației Brokerilor din România – Dan Paul. La eveniment au fost prezenți reprezentanți ai mediului antreprenorial din România, ai mediului academic și mass-media.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: