Connect with us

 

Cei 9 concurenți rămași în cursa pentru marele trofeu MasterChef au participat aseară la trei probe speciale ale celei mai urmărite competiții culinare!

Ce audienta a inregsitrat show-ul?

Ediția de aseară a fost urmărită de peste 1.5 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare. Minutul de aur, de la 22:28, a înregistrat aproape 2.1 milioane de telespectatori.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, MasterChef a fost lider de audiență, obținând 9.2 puncte de rating și 20.1% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 cu premiera show-ului IN PUII MEI a înregistrat 7.8 puncte de rating și 17.1% share.

Echipa rosie MASTERCHEF

Cum au decurs probele?

La prima probă, concurenții au identificat sub cutia misterelor câte o rețetă, atent selectată, din prima carte de bucate apărută în România: 200 de rețete cercate de bucate, prăjituri și alte trebi gospodărești scrisă de Mihail Kogălniceanu și Costache Negruzzi în anul 1842.

Preparatele cu încărcătură tradițională au fost extrem de variate, de la supă cu găluște de carne, hulubi înădușiți, bou de modă, budinca împăratului, până la cârnăciori de raci. Timp de 60 de minute, concurenții au fost provocați să gătească un preparat ca în vremurile vechi, Claudia, Iulian și Claudiu remarcându-se cu cele mai reușite preparate. Realizate cu grijă, respectând toate detaliile, preparatele au fost reproduse întocmai în spiritul vremurilor istorice în care au fost scrise rețetele, acum 200 de ani. Proba întoarcerii în timp a fost câștigată de Claudiu care a avut o serie de avantaje importante în cea de a doua probă a ediției.

Echipa albastra MASTERCHEF

MasterChef a continuat cu o probă pe echipe.

Claudiu a fost căpitanul echipei roșii, având imunitate în eventualitatea în care echipa sa ajungea la testul sub presiune. Pe lângă acest lucru, el a avut avantajul de a alege căpitanul echipei albastre, precum și posibilitatea de a alege avantajul numeric al componenței echipei sau un cufăr care conținea informații importante pentru proba pe echipe.

Echipa roșie a fost formată din Claudiu, Andrei, Liviu, Anuța și Tudor. Echipa albastră, condusă de Florin, a fost compusă din Claudia, Adriana și Iulian. Cufărul cu avantaje a fost primit de Florin, Claudiu optând pentru avantajul numeric. Avantajele identificate în acest cufăr au constat în informația cu privire la persoanele pentru care vor găti, precum și trei meniuri din care Florin a avut posibilitatea de a alege unul pentru echipa sa, dar și unul pentru cea adversă.

[nextpage title=”continuarea pe urmatoarea pagina!”]

Căpitanii celor două echipe au fost însoțiți de câte un coechipier la un hypermarket, unde au avut la dispoziție 2000 de lei pentru a face cumpărăturile pentru proba pe echipe. Cei 9 concurenți au gătit pentru 150 de persoane dintr-un azil și un club de seniori. Extrem de emoționați, concurenții au gătit cu multă dragoste preparatele, un cadou culinar care a adus o mică bucurie seniorilor în această zi de sărbătoare.

Echipa albastră a câștigat proba la o diferență de 5 voturi, Andrei, Liviu, Anuța și Tudor intrând la testul sub presiune, unde Claudiu nu a participat, având imunitate de la prima probă a ediției.

Cei patru concurenți condamnați la această probă, au jucat ruleta românească, care a inclus 9 zone istorice ale României: Transilvania, Moldova, Maramureș, Banat, Bucovina, Oltenia, Dobrogea, Crișana și Muntenia. După ce au învârtit ruleta, concurenții au avut de pregătit un preparat spefic zonei desemnate: Anuța a avut de gătit un preparat specific Moldovei, Liviu unul specific Transilvaniei, Tudor un preparat din zona Maramureșului, iar Andrei unul din zona Banatului.

Juriul MasterChef

Juriul MasterChef

 

Dacă Anuța și Liviu au avut noroc privind zonele decise la ruletă, fiind mulțumiți cu zona câștigată, Tudor a fost dezamăgit de zona sa: Maramureș. Preparatul acestuia nu a corespuns trăsăturilor unui fel de mâncare maramureșean, coastele de porc fiind îndulcite prea mult, iar restul elementelor nefiind ingrediente de bază într-un preparat maramureșean.

La finalul testului sub presiune, Liviu și Tudor au fost desemnați de Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean concurenții cei mai slabi ai probei. Totuși, varza a la Cluj l-a salvat pe Liviu de eliminare. Tudor a părăsit MasterChef, preparatul său fiind departe de zona Maramureșului. 

Doar 8 concurenți au rămas în competiția pentru marele trofeu MasterChef și premiul în valoare de 50.000 de euro!

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0