Connect with us

AUDIENȚE TV

TVR 1 lider absolut de audienţă cu finala Eurovision 2012

Published

on

Aproape 2.300.000 de românii au urmărit în direct la TVR 1 evoluţia trupei Mandinga pe scena de la Baku

 Finala concursului Eurovision 2012 a adus TVR 1 poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public – naţional, urban şi comercial – aseară, în intervalul 22.00 – 01.24. În finala de la Baku, Azerbaidjan, câştigată de Suedia, România s-a clasat pe locul 12.  
1.645.000 de telespectatori au urmărit în medie la nivel naţional finala concursului Eurovision 2012, transmisă de TVR 1, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 8,6% şi unei cote de piaţă* medii de 24,7%. Dintrea aceştia, 1.131.000 de telespectatori reprezintă targetul urban (10,8% rating mediu şi 28,8% cotă de piaţă medie). Şi pe publicul comercial TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider de audienţă, cu o medie de 546.000 de telespectatori (9,9% rating şi 28,6% cotă de piaţă medie).

Evoluţia pe scena de la Baku a trupei Mandinga în finala Eurovision 2012 a fost urmărită 2.295.000 de telespectatori la nivel naţional (minutul de aur înregistrat la 23.09), ceea ce corespunde unui rating mediu de 12% şi unei cote de piaţă medii de 28,6%. Dintre aceştia, 1,5 milioane din mediul urban (rating mediu de13,7 şi 30,8% cotaă de piaţă medie) au urmărit la TVR 1 Mandinga interpretând Zaleilah. TVR 1 a surclasat astfel toate celelalte posturi tv de la noi, următorul post clasat având o audienţă de trei ori mai mică decât a postului TVR 1.

 *Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate de Compartimentul de Strategie şi Cercetare de Piaţă, Direcţia Marketing şi Vânzări, TVR

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Locuri de muncă în România

Locuri de muncă în România

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending