Connect with us

AUDIENȚE TV

TVR 1, lider de audienţă cu Finala Eurovision 2014 pe toate segmentele de public. România, locul 12! VEZI CIFRE

Published

on

Finala Eurovision 2014 a adus TVR 1 poziţia de lider de audienţă pe toate targeturile în intervalul de difuzare a transmisiunii directe de la Copenhaga: 22.00-01.35.

  • Aproape 1.300.000 de telespectatori au vizionat show-ul de desemnare a celui mai bun cântec european (6,9% rating mediu şi 20,2% cotă de piaţă medie), dintre aceştia 905.000 reprezentând publicul urban (9% rating mediu şi 23,9% cotă de piaţă medie).
  • Şi la nivelul publicului comercial TVR 1 a deţinut primul loc, cu un rating mediu de 7,3% şi 20,7% cotă de piaţă medie.

 

Minutul de aur s-a înregistrat la ora 22.36, când 1.726.000 de români erau conectaţi la show-ul în care evoluau Paula Seling & Ovi pe scena B&W Hallerne, ceea ce corespunde unui rating de 9,3% şi unei cote de piaţă de 19,5% (nivel naţional).

PUBLICInterval 22.00-01.35
NATIONALStatieTelespectatori pe minutRtg%Share%
1TVR 11.286.000720,2
2Pro TV984.0005,315,4
3Antena 1695.0003,810,9
4Antena 3338.0001,85,3
5National TV304.0001,64,8
URBANStatieTelespectatori pe minutRtg%Share%
1TVR 1907.000923,9
2Pro TV515.0005,113,5
3Antena 1475.0004,712,5
4Antena 3205.00025,4
5National TV114.0001,13
COMERCIALStatieTelespectatori pe minutRtg%Share%
1TVR 1373.0007,320,7
2Pro TV323.0006,417,9
3Antena 1237.0004,713,1
 Sursa cifre: Kantar Media

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Paula si Ovi, gata de finala

Austria a câştigat Eurovision 2014
 

Rise Like A Phoenix, interpretată de Conchita Wurst din Austria, a câştigat concursul cântecului european Eurovision 2014, desfăşurat la Copenhaga. Cu un total de 290 de puncte, Austria s-a detaşat clar de următoarele două clasate: Olanda, care a obţinut 238 de puncte şi Suedia, cu 218 puncte.
România, reprezentată de Paula Seling & Ovi, s-a clasat în prima jumătate a clasamentului final, ocupând locul 12, cu 72 de puncte.

În finala de la Copenhaga, România a obţinut puncte de la Azerbajan (6), Malta (8), Macedonia (4), Belarus (1), Israel (8), Portugalia (1), Norvegia (4), Moldova (12), Irlanda (2), Austria (8), Spania (8), Belgia (5), Italia (5). Deşi a obţinut acelaşi punctaj cu Finlanda, România s-a clasat pe locul 12, iar Finlanda pe 11 întrucât ţara nordică a primit note din partea publicului din mai multe ţări decât România, după cum prevede regulamentul (Finlanda a primit puncte din 16 ţări, iar România din 13).

Paula a declarat la final: „Sunt fericită că am avut ocazia să cânt pentru România, pentru oameni cu vise frumoase, cu gânduri şi dorinţe înalte. Am visat la un miracol… poate nu a fost timpul lui. Am cântat cu tot sufletul, ne-am pregătit ca şi pentru un real campionat de muzică europeană. Suntem fericiţi dacă voi aţi fost mândri de noi.” La rândul său, Ovi şi-a exprimat punctul de vedere: „Oficial, este ultimul Eurovision la care particip. E timpul să trecem la hituri de-acum”. Iar concluzia Lianei Stanciu în urma întregului eveniment Eurovision este: „În orice concurs există învingători şi învinşi. Noi nu suntem nişte învinşi. Muzica şi viaţa merg înainte!”

„Sunt foarte mândru de prestaţia noastră şi de felul în care ne-am prezentat. Am fost o echipă de profesionişti care am dat totul şi am visat să fim primii în această competiţie. Însă votul geopolitic şi-a facut de cap încă o dată şi a făcut “legea” în final. Totuşi platforma de expunere a fost foarte mare, ne-a revăzut o Europă întreagă, am fost apreciaţi şi personal voi folosi acest moment în avantajul nostru. Avem piese foarte bune în stand-by pe care le vom lansa în perioada imediat următoare, iar duetul Paula Seling & Ovi are încă multe de spus pe plan muzical”, a explicat Ovi.

În seara de sâmbătă, 10 mai, au urcat pe scena de la B&W Hallerne, în cea de-a 59-a ediţie Eurovision, reprezentanţii a 26 de ţări europene: Ucraina, Belarus, Azerbaijan, Islanda, Norvegia, România, Armenia, Muntenegru, Polonia, Grecia, Austria, Germania, Suedia, Franţa, Rusia, Italia, Slovenia, Finlanda, Spania, Elveţia, Ungaria, Malta, Danemarca, Olanda, San Marino, Marea Britanie.

AustriaESC2014




Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. alina andreescu

    12 mai 2014 at 00:47

    Ma bucur foarte mult ca Romanii au lasat fitele si s-au uitat la TVR 1. Ca simt asa ca e o aroganta legat de postul public care este asociat cu un lucru comunist. Fratilor trezirea este televiziunea noastra!!!

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

O săptămână perfectă pentru Vorbește lumea! Emisiunea a condus topul audiențelor

Published

on

Săptămâna trecută, Vorbește lumea a condus topul audiențelor! În fiecare dimineață, Adela Popescu, Cove și Viviana Sposub au venit cu informații utile din diverse domenii: sfaturi de sănătate, parenting, modă, frumusețe, retețe delicioase și sănătoase, dar și cu invitați speciali.

De luni până vineri (4-8 noiembrie), emisiunea Vorbeste lumea a obținut o medie care a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, de luni până vineri, emisiunea a obținut o medie de 1.8 puncte de rating și 18.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu o medie de 1.2 puncte de rating și 12.7% share. Cea mai urmărită ediție a emisiunii fost cea de marți, 5 noiembrie, când Vorbește lumea obținut cifre duble față de televiziunea de pe locul secund. Astfel, PRO TV a obținut 2.1 puncte de rating și 24.3% share, față de locul al doilea în top, cu 1.1 puncte de rating și 12.8% share.

”Subiectele discutate au fost adevărate lecții de viață pentru oricine, atât pentru mine ca și prezentator, dar și ca mamă. Nu mă miră deloc că am fost în preferințele românilor și vom încerca să le aducem mereu cele mai bune subiecte. Vă mulțumim că ne urmăriți!”, a spus Adela Popescu.

Le mulțumim tuturor pentru susținere și suntem mândri că subiectele aduse de noi în fiecare zi ajung să schimbe idei, percepții și să dea curaj celor care au nevoie cu adevărat ajutor.” a spus Cove.

Săptămâna asta a fost de vis! Am râs copios, am dansat, am gătit, am fost și serioși când a trebuit. Pe lângă subiectele de parenting pe care colegii mei le adoră, am discutat mult și despre relații, iubire, căsătorie. Că de! Mâine-poimâine mă mărit și eu! Am avut pachetul complet și nu e de mirare că românii au ales să ne urmărească în număr atât de mare.a spus Viviana Sposub.

Sâptămâna aceasta, echipa Vorbește lumea va aduce noi interviuri și subiecte în exclusivitate ale vedetelor din România! Mâine, de la 10:30, doi soți vin în platou să spună povestea lor fantastică. Au renunțat la joburi, au vândut tot ce aveau și și-au transformat viața într-o vacanță continuă. Cei doi vin cu imagini din călătoriile lor! Tot mâine la Vorbește lumea, luptătorul Andrei Stoica și soția, care va aduce al treilea copil pe lume, vin cu cei doi băieți ai lor și vor dezvălui cum se pregătesc pentru viața în cinci.

Citeste si „Concertul Andrei de la Cluj-Napoca, SOLD-OUT, cu o lună și jumătate înainte de eveniment!”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

PRO TV: Campania ”Oameni de vânzare”, lider de audiență

Published

on

Duminică seară, la România, te iubesc!, Rareș Năstase a încheiat campania ”Oameni de vânzare”, despre amploarea pe care a luat-o traficul de carne vie. Ediția din această săptămână și reportajele difuzate de Știrile PRO TV au fost lider de audiență.

 

O statistică îngrijorătoare ne plasează pe primul loc la traficul de persoane, iar 7 din 10 tinere ajung să fie exploatate în toată Europa de către rețele care provin din țara noastră. Săptămâna trecută, în fiecare zi, la Știrile PRO TV de la ora 19:00, Rareș Năstase ne-a arătat mărturiile impresionate ale fetelor implicate în acest fenomen. Reportajele difuzate au fost lider de audiență și au înregistrat o medie de 8 puncte de rating și 27.9% share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe locul doi avea 4.8 puncte de rating și 16.8% cotă de piață. La nivel național, 2 milioane de români au urmărit reportajele realizate de Rareș Năstase.

 

Ediția România, te iubesc! de duminică a fost lider de audiență și a înregistrat 7.3 puncte de rating și 23.1% share în rândul publicului comercial format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.2 puncte de rating și 13.4% share. La nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit dezvăluirile

 

Tu când ai spus ultima dată România, te iubesc?

Toate reportajele pot fi urmărite pe www.romaniateiubesc.stirileprotv.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: