Connect with us

AUDIENȚE TV

TVR 1, lider de audienţă cu Finala Eurovision 2014 pe toate segmentele de public. România, locul 12! VEZI CIFRE

Redactia Radar de Media

Published

on

Finala Eurovision 2014 a adus TVR 1 poziţia de lider de audienţă pe toate targeturile în intervalul de difuzare a transmisiunii directe de la Copenhaga: 22.00-01.35.

  • Aproape 1.300.000 de telespectatori au vizionat show-ul de desemnare a celui mai bun cântec european (6,9% rating mediu şi 20,2% cotă de piaţă medie), dintre aceştia 905.000 reprezentând publicul urban (9% rating mediu şi 23,9% cotă de piaţă medie).
  • Şi la nivelul publicului comercial TVR 1 a deţinut primul loc, cu un rating mediu de 7,3% şi 20,7% cotă de piaţă medie.

 

Minutul de aur s-a înregistrat la ora 22.36, când 1.726.000 de români erau conectaţi la show-ul în care evoluau Paula Seling & Ovi pe scena B&W Hallerne, ceea ce corespunde unui rating de 9,3% şi unei cote de piaţă de 19,5% (nivel naţional).

[table id=125 /] Sursa cifre: Kantar Media

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Paula si Ovi, gata de finala

Austria a câştigat Eurovision 2014
 

Rise Like A Phoenix, interpretată de Conchita Wurst din Austria, a câştigat concursul cântecului european Eurovision 2014, desfăşurat la Copenhaga. Cu un total de 290 de puncte, Austria s-a detaşat clar de următoarele două clasate: Olanda, care a obţinut 238 de puncte şi Suedia, cu 218 puncte.
România, reprezentată de Paula Seling & Ovi, s-a clasat în prima jumătate a clasamentului final, ocupând locul 12, cu 72 de puncte.

În finala de la Copenhaga, România a obţinut puncte de la Azerbajan (6), Malta (8), Macedonia (4), Belarus (1), Israel (8), Portugalia (1), Norvegia (4), Moldova (12), Irlanda (2), Austria (8), Spania (8), Belgia (5), Italia (5). Deşi a obţinut acelaşi punctaj cu Finlanda, România s-a clasat pe locul 12, iar Finlanda pe 11 întrucât ţara nordică a primit note din partea publicului din mai multe ţări decât România, după cum prevede regulamentul (Finlanda a primit puncte din 16 ţări, iar România din 13).

Paula a declarat la final: „Sunt fericită că am avut ocazia să cânt pentru România, pentru oameni cu vise frumoase, cu gânduri şi dorinţe înalte. Am visat la un miracol… poate nu a fost timpul lui. Am cântat cu tot sufletul, ne-am pregătit ca şi pentru un real campionat de muzică europeană. Suntem fericiţi dacă voi aţi fost mândri de noi.” La rândul său, Ovi şi-a exprimat punctul de vedere: „Oficial, este ultimul Eurovision la care particip. E timpul să trecem la hituri de-acum”. Iar concluzia Lianei Stanciu în urma întregului eveniment Eurovision este: „În orice concurs există învingători şi învinşi. Noi nu suntem nişte învinşi. Muzica şi viaţa merg înainte!”

„Sunt foarte mândru de prestaţia noastră şi de felul în care ne-am prezentat. Am fost o echipă de profesionişti care am dat totul şi am visat să fim primii în această competiţie. Însă votul geopolitic şi-a facut de cap încă o dată şi a făcut “legea” în final. Totuşi platforma de expunere a fost foarte mare, ne-a revăzut o Europă întreagă, am fost apreciaţi şi personal voi folosi acest moment în avantajul nostru. Avem piese foarte bune în stand-by pe care le vom lansa în perioada imediat următoare, iar duetul Paula Seling & Ovi are încă multe de spus pe plan muzical”, a explicat Ovi.

În seara de sâmbătă, 10 mai, au urcat pe scena de la B&W Hallerne, în cea de-a 59-a ediţie Eurovision, reprezentanţii a 26 de ţări europene: Ucraina, Belarus, Azerbaijan, Islanda, Norvegia, România, Armenia, Muntenegru, Polonia, Grecia, Austria, Germania, Suedia, Franţa, Rusia, Italia, Slovenia, Finlanda, Spania, Elveţia, Ungaria, Malta, Danemarca, Olanda, San Marino, Marea Britanie.

AustriaESC2014



https://www.youtube.com/watch?v=6QMFgIlW9sc
https://www.youtube.com/watch?v=wcqbuc-udsU

Comentarii

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D îşi menţine poziţia de lider absolut de audienţă cu Ştirile Kanal D, de la ora 12:00

Avatar

Published

on

            Luni, 3 august, Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu Ştirile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de prânz Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

Peste o jumătate de milion (526.000) de români au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, informaţiile relatate în Ştirile Kanal D, de la ora 12:00. Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat staţiile concurente, înregistrând 3,0% rating şi 18,8% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 2,1% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,7% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

Minutul de aur, atins la 12:21, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 608.000 de telespectatori din întreaga ţară.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.8526
 Romania TV2.214.1394
 Pro TV1.59.2258
STIRILE KANAL D 12:00Antena 11.49.0253
12:00-13:00Cartoon Network0.74.4123
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.114.1205
 Romania TV1.912.3178
 Antena 11.59.9144
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.7140
12:00-13:00Digi 240.95.884
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1.718.972
 Antena 11.213.150
 Digi 240.910.038
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.99.436
12:00-13:00Romania TV0.77.529
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.028.382
 Antena 10.811.333
 Romania TV0.57.321
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.57.121
12:00-13:00Antena 30.33.811
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
    
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.216.1210
 Romania TV1.611.8154
 Antena 11.39.3122
STIRILE KANAL D 12:00Antena 31.28.7113
12:00-13:00Pro TV1.18.3109
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.0536
 Romania TV2.212.9384
 Antena 12.011.8350
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.1270
12:00-13:00Antena 31.05.6168
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0