Connect with us

AUDIENȚE TV

TVR 1, lider de audienţă cu meciul Bayern Munchen – CFR Cluj

Published

on

 

1.585.000 de telespectatori au urmărit în medie meciul, aseară, la TVR 1

Meciul dintre Bayern Munchen şi CFR Cluj din cadrul UEFA Champions League a adus TVR 1 din nou în poziţia de lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public, aseară, între orele 21.45 şi 23.35. Partida, din etapa a treia a grupelor, a adunat în faţa micilor ecrane nu mai puţin de 1.585.000 de telespectatori la nivel naţional (ceea ce corespunde unui rating* mediu de 7,8% şi 22% cotă de piaţă**).

Cu o medie de 949.000 de telespectatori (8,3% rating mediu şi 21,2% cotă de piaţă medie) la nivel urban şi o medie de 423.000 de telespectatori pe target comercial (8,1% rating mediu şi 23,5% cotă de piaţă medie), TVR 1 a întrecut toate celelalte posturi tv de pe piaţă în intervalul de difuzare a partidei de fotbal.

Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului s-a înregistrat, pe target naţional, la 22.15, când 1.994.000 de români urmăreau, la TVR 1, meciul din UEFA Champions League (rating 9.6% şi cotă de piaţă 24,1%). La nivel urban, minutul de aur a adus 1.164.000 de telespectatori cu privirile aţintite pe TVR 1 la ora 22.28 (rating 10,2% şi cotă de piaţă 24,5%).

De asemenea, programul Gol după gol. UEFA Champions League, moderat de Tudor Furdui, în care au fost analizate la cald golurile partidei, s-a clasat tot pe primul loc în topul audienţelor serii. Astfel, în intervalul 00.24-01.05, emisiunea a fost urmarită în medie de 404.000 de telespectatori la nivel naţional (2% rating şi 15,3% cotă de piaţă) ; la nivel urban, 207.000 de telespectatori (1,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă) au vizionat Gol după gol. UEFA Champions League la TVR 1 în intervalul amintit. Pe locurile următoare s-au clasat ProTV şi Antena1.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romania, te iubesc a debutat cu dreptul. Emisiunea, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ieri seară, în prima ediție a noului sezon România, te iubesc!, telespectatorii au văzut un documentar revoltător despre dezastrul de la Rânca, un material realizat de Alex Dima, corespondent special Știrile PRO TV.

Documentarul Un munte de prostie a arătat situația dramatică a canalizării, a dejecțiilor revărsate în mijlocul pădurii, lipsa iluminatului public, planurile de dezvoltare uitate în dosare, construirea haotică în zonă și cum au contribuit toate acestea la transformarea unui colț de rai într-un dezastru. Cu toate acestea, Rânca este un loc foarte dorit, unde au case judecători, procurori, politicieni, funcționari publici, oameni cu influență.

România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a reușit să obțină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 3.4 puncte de rating și 17.9% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, ANTENA 1,  care a obținut 1.3 puncte de rating și 6.7% share.

Alex Dima a căutat să obțină declarații, puncte de vedere, dar și soluții sau viziuni ale autorităților responsabile cu tot ce s-a întâmplat și continuă să se întâmple acolo, însă din păcate răspunsurile acestora nu au reușit să facă lumină în problemele concrete cu care se confruntă locuitorii, iar vina a fost pasată de la unii la alții.

Duminica aceasta, de la ora 18:00, Paula Herlo pășește in culisele industriei textile din România, care se află în pericol deoarece marii investitori din străinătate preferă să își mute producțiile către alte țări pentru că oferă prețuri mult mai mici și timpi de livrare mai buni. România e etichetată ca fiind mâna de lucru a marilor case de modă și a giganților din industria de modă – Prada, Hugo Boss, Viviene Westwood, Max Mara, sunt doar câteva dintre brandurile de lux care își cos colecțiile în fabricile românești. Cum s-a ajuns aici, dar și care e istoria acestei industrii rămâne de văzut, duminică.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Doua noi concurente au intrat in competitia EXATLON. Show-ul, in topul audientelor!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

            Competitie plina de rasturnari de situatie si surprize, aseara, la „Exatlon”! Odata cu lupta pentru vila, au intrat in concurs doua noi concurente – Roxana Vancea, in echipa Faimosilor, si Diana Sentes, in cea a Razboinicilor, ambele antrenoare de fitness, pasionate de sport.

             Pe Roxana Vancea telespectatorii au mai avut ocazia sa o urmareasca pe micul ecran, in cadrul unui show matinal, aceasta facandu-se remarcata prin modul transant in care isi spune parerea. Ambele fete s-au descurcat foarte bine pentru prima confruntare cu traseele dificile si deja au atras atentia coechipierilor, dar si a adversarilor prin atitudine. Daca Roxana face tot ce ii sta in putere sa motiveze Faimosii in continuare, Diana pare ca si-a castigat, inca de la prima aparitie, admiratia baietilor din ambele echipe.

            Razboinicii au castigat aseara confortul vilei, dupa o lupta dramatica, iar apoi a urmat jocul individual al fetelor, Ana Georgescu reusind sa intre in posesia medaliei pentru Cea mai rapida fata (01:20:81).

         Batalia stransa de aseara a plasat Kanal D pe locul doi in audiente, pe toate targeturile monitorizate. Astfel, pe Comercial, Kanal D a inregistrat 4,0% Rating si 13,2% cota de piata, pe National, 5,7% Rating si 15,2% cota de piata, iar la nivelul publicului de la orase, 4,4% Rating si 11,7% Share, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. (in attach, tabele audiente)

            Se anunta o competitie dramatica si in aceasta seara, de la 19:30; accidentarile, conflictele tot mai contondente  intre adversari, dar si animozitati care se nasc in interiorul echipelor vor duce la un alt nivel provocarea totala  „Exatlon”. 

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV8,528,2375
Kanal D4,013,2176
Antena 13,411,2149
EXATLONDigiSport 11,44,762
19:35-23:24National TV0,82,737
Antena 30,72,229
TVR 20,62,026
Pro 20,61,926
Pro Cinema0,61,925
Realitatea TV0,61,824
Source: Kantar Media Romania
Date: 14.09.2018
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV7,720,6739
Kanal D4,411,7420
Antena 12,87,4266
EXATLONAntena 32,36,1220
19:35-23:24DigiSport 11,64,4157
Romania TV1,54,1147
National TV1,53,9142
Antena Stars0,92,590
Realitatea TV0,92,589
TVR 20,82,281
Source: Kantar Media Romania
Date: 14.09.2018
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV7,519,91338
Kanal D5,715,21023
Antena 12,77,3492
EXATLONAntena 31,95,2349
19:35-23:24Romania TV1,84,7314
National TV1,74,4299
DigiSport 11,23,3223
Prima TV1,13,0205
Antena Stars1,13,0203
TVR 20,82,2151
Source: Kantar Media Romania
Date: 14.09.2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending