Connect with us

AUDIENȚE TV

TVR 1, lider de audienţă cu meciul Bayern Munchen – CFR Cluj

Published

on

 

1.585.000 de telespectatori au urmărit în medie meciul, aseară, la TVR 1

Meciul dintre Bayern Munchen şi CFR Cluj din cadrul UEFA Champions League a adus TVR 1 din nou în poziţia de lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public, aseară, între orele 21.45 şi 23.35. Partida, din etapa a treia a grupelor, a adunat în faţa micilor ecrane nu mai puţin de 1.585.000 de telespectatori la nivel naţional (ceea ce corespunde unui rating* mediu de 7,8% şi 22% cotă de piaţă**).

Cu o medie de 949.000 de telespectatori (8,3% rating mediu şi 21,2% cotă de piaţă medie) la nivel urban şi o medie de 423.000 de telespectatori pe target comercial (8,1% rating mediu şi 23,5% cotă de piaţă medie), TVR 1 a întrecut toate celelalte posturi tv de pe piaţă în intervalul de difuzare a partidei de fotbal.

Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului s-a înregistrat, pe target naţional, la 22.15, când 1.994.000 de români urmăreau, la TVR 1, meciul din UEFA Champions League (rating 9.6% şi cotă de piaţă 24,1%). La nivel urban, minutul de aur a adus 1.164.000 de telespectatori cu privirile aţintite pe TVR 1 la ora 22.28 (rating 10,2% şi cotă de piaţă 24,5%).

De asemenea, programul Gol după gol. UEFA Champions League, moderat de Tudor Furdui, în care au fost analizate la cald golurile partidei, s-a clasat tot pe primul loc în topul audienţelor serii. Astfel, în intervalul 00.24-01.05, emisiunea a fost urmarită în medie de 404.000 de telespectatori la nivel naţional (2% rating şi 15,3% cotă de piaţă) ; la nivel urban, 207.000 de telespectatori (1,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă) au vizionat Gol după gol. UEFA Champions League la TVR 1 în intervalul amintit. Pe locurile următoare s-au clasat ProTV şi Antena1.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Cea de-a noua ediţie iUmor, lider de audienţã

Published

on

 

Ajuns deja la al şaselea sezon, iUmor a  înregistrat o premierã asearã, când douã prezenţe cu totul şi cu totul inedite i-au bulversat chiar şi pe prezentatori. „Sunteţi primii, n-am mai avut niciodatã aşa ceva la iUmor!”, a exclamat Şerban Copoţ în culise, când alãturi de ei şi-au fãcut apariţia Doi Degeaba.

Aceştia i-au „executat” pe juraţi cu un moment de roast, dar într-un mod cu totul şi cu totul inedit. Telespectatorii au savurat asearã momentele de umor, cel de-al nouãlea episod iUmor, difuzat în intervalul 20:00 – 22:47, la Antena 1 impunându-se ca lider de piaţã pe  publicul comercial, cu o audiență medie de 6.4  puncte de rating și 21.3% cotă de piață. Aproape 1.5 milioane de telespectatori la nivel national urmãreau asearã show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac în minutul de aur, 21.34.

Ca personaje de animaţie, cei Doi Degeaba, Inocenţiu şi Orlando au cunoscut deja gustul succesului în online, canalul lor de Youtube depãşind deja un milion de abonaţi, pe care i-au cucerit cu poveşti savuroase din zilele de studenţie în cãminele din România. „Am o stimã foarte mare pentru oamenii care insistã sã facã desene animate, pentru cã este o muncã extraordinarã, care necesitã nopţi pierdute, am intrat în contact cu subiectul ãsta!”, a mãrturisit Cheloo. Şi pe Delia, bãieţii au cucerit-o: „Fenomenali aţi fost, a fost primul roast care mi-a plãcut cu adevãrat!, completând: „Mi s-a pãrut foarte tare faza cu vocile pãstrate pe final, în timp ce noi comentam!”. Doi Degeaba merg mai departe cu 3 like-uri.

Nu la fel de veseli au fost însã juraţii în timpul reprezentaţiei trupei Chitarinca, care au venit la iUmor cu nişte parodii muzicale. „Douã voci, douã chitare şi multã caterincã”, aşa s-au prezentat cei doi, însã pe jurati nu i-au convins. „Pare fãcutã de doi studenţi la Ciberneticã, care s-au îmbãtat într-o searã!”, a povestit Mihai Bendeac, având toatã susţinerea lui Cheloo, care a mai completat: „Extraordinar de plictisitor!”. Concurenţii au primit trei voturi negative.

Bogdan Marandici, în schimb, a reuşit sã îi şocheze de-a dreptul, cu un moment de stand up zen, aşa cum şi-a descris el numãrul. „Avem un caz clasic de bãtaie de joc la adresa noastrã!”, a mãrturisit Cheloo, în vreme ce Bendeac s-a arãtat surprins de altceva: „Semãna foarte bine cu Bivolaru, ziceai cã e copilul lui!”. Concurentul a plecat acasã cu douã voturi negative.

Urmãtorul concurent i-a trezit amintiri lui Mihai Bendeac. „M-a emoţionat! Din ce în ce mai des mi se întâmplã sã privesc oameni ca domnul Ioan şi instantaneu sã mi se suprapunã imaginea bunicului meu!”, a povestit juratul. „Mi-a plãcut ceea ce aţi fãcut!”, i-a mai spus el. Fost militar, Ioan Druţu, va intra la votul publicului, cu douã like-uri. „Omul acesta a fost ca o maşinã de epocã, care este admiratã, preţuitã, dar nu vrea sã o conducã nimeni!”, a mai spus Cheloo, fãcând referire la glumele domnului Ioan.

Tot douã like-uri a primit şi Ciprian Oprea – Cheap1, care a venit cu un moment de rap în cheie comicã. Provocat de juraţi sã facã un moment cu nişte cuvinte scrise pe loc de cãtre ei, concurentul i-a cucerit: „Am vrut sã îi dau cuvinte imposibile, pe care sã nu aibã cum sã le punã, dar el era smart. A ştiut sã le încadreze drãguţ, cât sã aibã şi sens şi sã fie şi amuzante!”, a povestit Delia, în vreme ce Bendeac a spus şi el: „Mie mi s-a pãrut cel mai bun numãr de rap pe care l-am vãzut aici!”.

Seara a continuat cu invitatul special al serii, magicianul Johannes, care a mãrturisit încã de la început cã a avut mai multe idei despre cum sã îşi organizeze momentul la iUmor, însã pânã la urmã a fost nevoit sã ia o decizie: „Mi-am zis sã vin cu un pat de acasã şi cu bãieţii mei şi sã o invit pe Delia, cã pe cine altcineva, sã se aşeze aici frumos, sã se simtã ca la ea acasã!”, le-a spus el juraţilor, continuând: „M-am gândit sã presez o fiinţã umanã. Sã o presãm literalmente!”, va mai spune el spre bucuria celorlalţi doi juraţi. Cheloo a profitat imediat de moment pentru a-l ruga pe magician „Poţi sã n-o mai aduci înapoi?”. Amuzatã, Delia a intrat imediat la joc, spre marea bucurie a colegilor de juriu, care însã au rãmas muţi de uimire când Johannes a scos din presã un poster cu Delia. „E în cea mai bunã formã în care a fost ea vreodatã!”, a glumit şi Mihai Bendeac.

Cu trei like-uri merge mai departe şi Jimmy Slonina, concurentul iUmor care l-a fãcut pe Mihai Bendeac sã exclame: „Aşa ceva n-am vãzut de când mama m-a fãcut!”. Cu un numãr pe care l-a descris ca fiind o combinaţie de acrobaţie şi umor şi o partenerã de scenã pe mãsurã – o pãpuşã gonflabilã, Jimmy i-a uluit pe juraţi. „E în mod evident o formã de a crea comedie: faci un lucru imbecil, cu o seriozitate şi cu o demnitate demne de o cauzã mondialã!”, a mãrturisit Mihai Bendeac, care a mai spus: „A fost senzaţional, bravo lui pentru idee!”. Tot asta a punctat şi Delia: „N-am vãzut nimic asemãnãtor la iUmor! Nota 10 pentru originalitate!”.

În fiecare sâmbătă, Delia, Mihai Bendeac și Cheloo vor avea de jurizat numerele unor concurenți neașteptați, din întreaga lume, dar vor fi nevoiți să se reîntâlnească și cu unii pe care sperau, probabil, să nu îi mai vadă vreodată. Iar pentru situațiile controversate în care unul dintre cei trei era supărat că un concurent nu a fost suficient de bun pentru a obține suficiente voturi, se întrevede o soluție – jurații vor putea folosi o ”carte verde”, care le va da ocazia să devină antrenori pentru un concurent și să îl ajute să revină cu un număr mai bun!

Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediții va fi anunțat luni, în cadrul emisiunii Observator 16.00, și se va califica direct în finală!

Mai mult, în fiecare săptămână, fiecare emisiune iUmor va fi însoțită de o ediție specială, distribuită exclusiv pe AntenaPlay.ro, unde abonații pot vedea tot ce se întâmplă în culise și vor avea acces nelimitat și necenzurat la numere integrale din cel de-al șaselea sezon și momente care nu s-au văzut la televizor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 20 aprilie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Cea de-a unsprezecea ediție a sezonului 9 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Show-ul Românii au talent a continuat aseară spectacolul cu noi concurenți care au urcat pe scenă și au impresionat publicul și jurații cu aptitudinile lor și cu abilitatea de a-și transpune talentul în momente pline de emoție sau energie.

Andi, Andra, Mihai și Florin au fost încântați de prezența acestora și, chiar dacă nu au rezonat de fiecare dată cu aceiași participanți și cu reprezentațiile lor, s-au bucurat de diversitate și au aplaudat curajul tuturor de a se arăta unei țări întregi și determinarea de a demonstra că pot ridica publicul în picioare.

Cea de-a unsprezecea ediție a sezonului 9 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 14.5 puncte de rating și 43.4 % share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.2 puncte de rating și 12.5% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 3 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 3.6 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Concurenții au dat totul pe scenă vineri seară și au arătat că talentul nu are limite și că poate lua forme din ce în ce mai diverse și mai originale. Aceștia au adus în fața românilor momente de dans, canto, step, acrobație, desen, percuție, beatbox, gimnastică estetică și balet, au primit aplauzele publicului și s-au bucurat de toată această experiență fantastică.

In motion crew, Neluțu Măgurean, Corul Aletheia, Eldar Yuldashev, Roxana Medan, Ștefan Nistor, The beat, Andreea Bădescu, Gloria Style Kids, Denisa Iamandi, Hip hop Ferentari, Serghei Manaf și Ryanna Gornescu au impresionat jurații aseară și au primit din partea lor 3 sau 4 DA.

Sezonul #9suprem continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu o nouă ediție plină de emoție și dinamism!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Silviu Țolu a fost eliminat de Kamara la duel! Ferma – Un nou început! a fost lider de audiență joi seara

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Silviu Țolu a rezistat 12 săptămâni în fermă, iar aseară, după confruntarea cu Kamara, a părăsit Ferma – Un nou început! cu lacrimi în ochi, dar și cu un regret mare: nu mai poate fi lângă bunul său prieten, Moroșanu. Este primul duel cu totul diferit și pentru cei din gradenă. Duelul lui Silviu a fost, de fapt, o luptă pentru supremația fermei. Cu ajutorul lui Zmărandescu, bandiții au reușit o victorie mare de când au ajuns în fermă: au preluat conducerea numeric, dar au reușit să-l elimine și pe omul care a stat în spatele tuturor strategiilor vechilor fermieri. „ Am pierdut doar o luptă, dar nu războiul”, și-a motivat Silviu colegii.   

Eliminarea lui Silviu Țolu l-a făcut pe Moroșanu să jure răzbunare. Cu lacrimi în ochi după această pierdere, Moroșanu își cheamă rând pe rând rivalii în arenă. Kamara și Zmărandescu, provocați de Moro fără ocolișuri. “Inima mea este rănită, e dureros.”, a spus Moroșanu în lacrimi la final.

 

Ferma – Un nou început!, lider absolut de audiență joi seară!

Ediția Ferma – Un nou început! de joi a fost lider de audiență pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18-49 de ani, PRO TV a condus topul 9.3 puncte de rating și 25.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1, care obținut numai 5.1 puncte de rating și 13.8% share. Peste 1.6 milioane de români au privit minut de minut ediția de aseară.

Edițiile Ferma – Un nou început! de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro. Conținutul disponibil pe platforma PRO TV Plus poate fi embed-uit folosind linkul de iframe din platformă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending