Connect with us

AUDIENȚE TV

TVR 1 pe primele poziţii în topul audienţelor cu transmisiunile meciurilor de la Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018

Published

on

Credit foto: Getty Images / TVR
 

După primele 7 zile, 20 de partide din faza grupelor Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 s-au încheiat. Toate partidele de până acum, transmise de TVR 1 şi TVR HD în direct şi în exclusivitate, au fost urmărite de numeroşi telespectatori, fani ai fotbalului sau doar pasionaţi de spectacolul sportiv de clasă mondială.

Mai mult de jumătate dintre meciurile de până acum, din faza grupelor, au plasat TVR 1 în poziţia de lider de audienţă (12) la nivel naţional, restul aducând principalul post al televiziunii publice între primele trei clasate pe intervalul de difuzare a transmisiunilor CM. Minim 3 partide de fotbal pe zi au transmis în direct TVR 1 şi TVR HD până acum, unele partide fiind desfăşurate şi difuzate în timpul zilei. Chiar şi în aceste condiţii, fotbalul a fost de mare interes pentru telespectatori.

Confruntările dintre naţionalele de fotbal prezente la Mondial devin mai palpitante în runda a doua a grupelor deoarece se decid echipele care se califică în optimi din fiecare grupă a CM. Până în acest moment este clar: ţara gazdă, Rusia şi Uruguay sunt calificate în optimile competiţiei fotbalistice desfăşurate în acest an în Rusia.

Luând în calcul numărul de telespectatori care au vizionat meciurile la nivel naţional, clasamentul audienţelor înregistrate de TVR 1 cu primele 20 de partide de la Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018 arată astfel:

Locul 1: Brazilia – Elveţia (17 iunie, ora 21.00) – 1.640.000 de telespectatori (9,2 rating* şi 16,5% cotă de piaţă**) – lider de audienţă

Locul 2: Portugalia-Spania (15 iunie, ora 21.00) – 1.577.000 de telespectatori (8,8% rating şi 21,3% share) – lider de audienţă

Locul 3: Germania – Mexic (17 iunie, ora 18.00) – 1.266.000 de telespectatori (rating mediu 7,1% şi 21% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 4: Rusia – Egipt (19 iunie, ora 21.00) – 1.220.000 (6,8% rating şi 14% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 5: Tunisia – Anglia (18 iunie, ora 21.00) – 1.191.000 (6,6 rating şi 14,8% share) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 6: Iran – Spania (20 iunie, ora 21.00) – 1.188.000 (6,6% rating şi 15,4% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 7: Croaţia – Nigeria (16 iunie, ora 22.00) – 1.114.000 de telespectatori (6,2% rating şi 17% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 8: Argentina – Islanda (16 iunie, ora 16.00) – 1.079.000 (6% rating şi 22,7% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 9: Costa Rica – Serbia (17 iunie, ora 15.00) – 974.000 (rating 5,4% şi 17,3% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 10: Peru – Danemarca (16 iunie, ora 19.00) – 946.000 (5,3% rating şi 15,6% share) – lider de audienţă

Locul 11: Belgia – Panama (18 iunie, ora 18.00) – 926.000 (5,2% rating şi 17.2% share) – lider de audienţă

Locul 12: Rusia – Arabia Saudită (14 iunie, ora 18.00) – 847.000 (4,7% rating şi 15,9% share) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 13: Polonia – Senegal (19 iunie, ora 18.00) – 792.000 (4,4 rating şi 17,4% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 14: Uruguay – Arabia Saudită (20 iunie, ora 18.00) – 712.000 (4% rating şi 14,3% cotă de piaţă) – poziţia a treia în topul audienţelor

Locul 15: Franţa – Australia (16 iunie, ora 13.00) – 703.000 (3,9% rating mediu şi 17,6% share) – lider de audienţă

Locul 16: Portugalia – Maroc (20 iunie, ora 15.00) – 703.000 (3,9% rating şi 16,7% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 17: Suedia – Coreea de Sud (18 iunie, ora 15.00) – 696.000 (3,9% rating şi 16,5% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 18: Maroc – Iran (15 iunie, ora 18.00) – 696.000 (rating 3,9% şi cotă de piaţă 13,9%), poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 19: Egipt – Uruguay (15 iunie, ora 15.00) – 689.000 (audienţă 3,8% şi share 17,1%) – lider de audienţă

Locul 20: Columbia – Japonia (19 iunie, ora 15.00) – 599.000 (3,3% rating şi 16,5% share) – lider de audienţă.

 

În următoarele zile, TVR 1 şi TVR HD transmit tot meciuri din faza grupelor. Programul lor:

21 iunie, ora 15:00 – Franţa – Peru (Ekaterinburg) 

21 iunie, ora 18:00 – Danemarca – Australia (Samara) 

21 iunie, ora 21:00 – Argentina – Croaţia (Novgorod) 

22 iunie, ora 15:00 – Brazilia – Costa Rica (Sankt Petersburg) 

22 iunie, ora 18:00 – Nigeria – Islanda (Volgograd) 

22 iunie, ora 21:00 – Serbia – Elveţia (Kalinigrad)

23 iunie, ora 15:00 – Belgia – Tunisia (Moscova, Spartak)

23 iunie, ora 18:00 – Germania – Suedia (Soci)

23 iunie, ora 21:00 – Coreea de Sud – Mexic (Rostov)

24 iunie, ora 15:00 – Anglia – Panama (Novgorod)

24 iunie, ora 18:00 – Japonia – Senegal (Ekaterinburg)

24 iunie, ora 21:00 – Polonia – Columbia (Kazan) 

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre suprema competiţie mondială se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTV

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta cu show-ul „Puterea dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Sambata, 8 iunie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, cu editia de Gala a show-ului “Puterea dragostei”, postul TV clasandu-se pe primul loc, in randul telespectatorilor din Romania.

Emisiunea de sambata a fost prima optiune a telespectatorilor romani, pozitionand Kanal D pe locul I, in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a inregistrat, pe intreaga durata a show-ului, 3,0% puncte de rating si 18,1% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,0% puncte de rating si 13,1% cota de piata, pe targetul All Urban, iar pe targetul National, statia TV a adunat 4,5% puncte de rating si 20,1% cota de piata.

802.000 de telespectatori din intreaga tara au urmarit “Puterea dragostei”, minutul de aur fiind inregistrat la ora 18:54, cand peste 1 milion de privitori (1.016.000) urmareau show-ul matrimonial.

 

Audiente „Puterea dragostei”

 

Target 18-49 Urban

 18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D3.018.1127
 15:30-19:00Pro TV1.59.365
  Antena 11.59.265
  
  

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D3.013.1289
15:30-19:00Romania TV2.812.2270
 Pro TV1.46.2137

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D4.520.1802
15:30-19:00Romania TV2.210.0400
 Antena 11.35.8231

 

 

Sursa: Kantar Media Romania
Data: 08.06.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Peste 2.3 milioane de români au urmărit la PRO TV meciul dintre Norvegia și România!

Published

on

Foto Credit: sport.ro
 

Vineri seara, echipa națională a României a întâlnit echipa Norvegiei în drumul către UEFA EURO 2020, iar românii le-au făcut galerie la PRO TV jucătorilor lui Cosmin Contra. După ce în prima repriză nicio echipă nu a marcat la poartă, repriza secundă a adus patru goluri și o mulțime de faze importante la poartă. La finalul meciului, România a reușit să încheie la egalitate la Oslo, după ce a fost condusă cu 2-0 și, astfel, a ajuns pe locul trei în clasamentul grupei, cu 4 puncte, imediat după Spania și Suedia.

 

PRO TV a condus detașat topul audiențelor vineri seara, cu meciul dintre Norvegia și România, cu cifre de aproximativ trei ori mai mari decât locul secund pe toate segmentele de public: comercial, urban și național! La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 13.2 puncte de rating și 40.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 4.7 puncte de rating și 14.1% share. La nivel național, peste 2.3 români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale din fața televizoarelor, iar în minutul de aur de la 21:55, aproximativ 2.7 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

Romania continuă să spere la calificarea la UEFA EURO 2020. Următorul pas este cu Malta, luni seara în direct la PRO TV, de la 21.45. „Mai sunt 2 zile, mă gândesc cum să mă refac pentru meciul următor. Fizic, mental, încerc să mă refac. Dacă s-a apelat la mine, am încercat să-mi fac datoria, așa cum fac meci de meci.“, a spus Ianis Hagi despre întâlnirea cu echipa Maltei.

Toată România vede România, în direct la PRO TV luni, 10 iunie, de la 21:45, în meciul Malta – România!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Fructul oprit”, lider de audiență pe urban și național

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Episodul cu numărul 38 din sezonul 2 Fructul oprit, difuzat aseară la Antena 1 a adus în fața telespectatorilor două cereri în căsătorie, ipostaze memorabile din viața protagoniștilor și numeroase momente emoționante. Fructul oprit a fost lider de audiență la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

În intervalul 20.00-23.03, la nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe durata difuzării producției Fructul oprit, obținând o cotă de piață de 17.6 % și un rating mediu de 7.4 procente, iar locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de 16.5 % și un rating mediu de 6.9 procente.

În minutul de aur (21:48), peste 1.7 milioane de telespectatori, la nivel național, au ales să urmărească serialul de la Antena 1.

„Ana, tu și cu mine, aici pe ponton, o nuntă ca-n povești așa cum ți-am promis!”, a fost propunerea lui Ioan(interpretat de Vlad Gherman) pentru Ana. “Da, sunt de acord! Normal că vreau să facem o nuntă cu familia și putem să facem aici pe pajiște, chiar nu mai contează! Atâta timp cât sunt lângă tine, chiar nu mai contează! Pot face orice, pot să merg până la capătul lumii!”, îi răspunde Ana (Cristina Ciobănașu).

Momente importante și în cuplul Alex-Sonia! După tot felul de piedici și încercări, a venit timpul ca relația lor să aibă în sfârșit liniștea mult dorită.  În cadrul unei secvențe emoționante, Alex(Petru Păun) și Sonia (Michaela Prosan) decid să se căsătorească. În genunchi, acesta îi oferă inelul. „L-am cumpărat când ne-am întors de la Pietroșița, am vrut să fie un simbol al unui nou început între noi doi”, îi mărturisește el. “Te iubesc enorm și pot să înțeleg dacă nu vrei să te căsătorești cu mine”, îi spune ea. Dar Alex nu renunță. “Doamne, Sonia, tu glumești?! Aș fi cel mai fericit bărbat să fii soția mea!”.

“Avem motiv dublu să ne bucurăm! Două nunți!”, spune Magda, iar Marius Cristescu le propune tinerilor îndrăgostiți să-și organizeze evenimentul în aceeași zi și în același loc. “De ce nu ați face voi nunțile împreună? Ce ar putea fi mai frumos decât sora și fratele care își fac nunțile împreună?”. După ce discută între ele, Ana și Sonia decid să accepte propunerea lui. Vestea nu este însă pe placul Linei (Adriana Trandafir), care se împotrivește total. “Nu se poate așa ceva! Nu este bine ca două mirese să se vadă la nuntă, aduce ghinion!”.

După ce le asigură pe Silvia (Alina Pușcaș) și Iza (Ioana Blaj) că vor avea parte de sprijinul lui financiar în creșterea copiilor lor, Mihai (Conrad Mericoffer) clarifică situația și cu Bihter (Oana Moșneagu). „Te-am consolat și acum mă arunci la gunoi ca pe o cârpă?”, este reacția lui Bihter. “Relația asta a picat într-un moment foarte prost…E o perioadă în care vreau să mă concentrez mai mult pe mine, să-mi îndrept gluma asta de viață”, hotărăște el.

“Cred că știu cine este Bihter”, realizează Magda (Maia Morgenstern). Imediat după ce are această revelație, ea este răpită de o persoană necunoscută. Ce se va întâmpla cu Magda, dar și cum vor decurge planurile de nuntă pentru protagoniștii serialului, publicul va putea afla, săptămâna viitoare, din episodul 39 al sezonului 2.

Au mai rămas două episoade Fructul oprit, care vor fi difuzate, miercurea, de la ora 20.00, la Antena 1. 

 

Sursa: Kantar Media                      

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                           

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National                   

Perioada: 5 iunie 2019                  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending