Connect with us

AUDIENȚE TV

TVR 1 pe primele poziţii în topul audienţelor cu transmisiunile meciurilor de la Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018

Published

on

Credit foto: Getty Images / TVR
 

După primele 7 zile, 20 de partide din faza grupelor Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 s-au încheiat. Toate partidele de până acum, transmise de TVR 1 şi TVR HD în direct şi în exclusivitate, au fost urmărite de numeroşi telespectatori, fani ai fotbalului sau doar pasionaţi de spectacolul sportiv de clasă mondială.

Mai mult de jumătate dintre meciurile de până acum, din faza grupelor, au plasat TVR 1 în poziţia de lider de audienţă (12) la nivel naţional, restul aducând principalul post al televiziunii publice între primele trei clasate pe intervalul de difuzare a transmisiunilor CM. Minim 3 partide de fotbal pe zi au transmis în direct TVR 1 şi TVR HD până acum, unele partide fiind desfăşurate şi difuzate în timpul zilei. Chiar şi în aceste condiţii, fotbalul a fost de mare interes pentru telespectatori.

Confruntările dintre naţionalele de fotbal prezente la Mondial devin mai palpitante în runda a doua a grupelor deoarece se decid echipele care se califică în optimi din fiecare grupă a CM. Până în acest moment este clar: ţara gazdă, Rusia şi Uruguay sunt calificate în optimile competiţiei fotbalistice desfăşurate în acest an în Rusia.

Luând în calcul numărul de telespectatori care au vizionat meciurile la nivel naţional, clasamentul audienţelor înregistrate de TVR 1 cu primele 20 de partide de la Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018 arată astfel:

Locul 1: Brazilia – Elveţia (17 iunie, ora 21.00) – 1.640.000 de telespectatori (9,2 rating* şi 16,5% cotă de piaţă**) – lider de audienţă

Locul 2: Portugalia-Spania (15 iunie, ora 21.00) – 1.577.000 de telespectatori (8,8% rating şi 21,3% share) – lider de audienţă

Locul 3: Germania – Mexic (17 iunie, ora 18.00) – 1.266.000 de telespectatori (rating mediu 7,1% şi 21% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 4: Rusia – Egipt (19 iunie, ora 21.00) – 1.220.000 (6,8% rating şi 14% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 5: Tunisia – Anglia (18 iunie, ora 21.00) – 1.191.000 (6,6 rating şi 14,8% share) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 6: Iran – Spania (20 iunie, ora 21.00) – 1.188.000 (6,6% rating şi 15,4% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 7: Croaţia – Nigeria (16 iunie, ora 22.00) – 1.114.000 de telespectatori (6,2% rating şi 17% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 8: Argentina – Islanda (16 iunie, ora 16.00) – 1.079.000 (6% rating şi 22,7% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 9: Costa Rica – Serbia (17 iunie, ora 15.00) – 974.000 (rating 5,4% şi 17,3% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 10: Peru – Danemarca (16 iunie, ora 19.00) – 946.000 (5,3% rating şi 15,6% share) – lider de audienţă

Locul 11: Belgia – Panama (18 iunie, ora 18.00) – 926.000 (5,2% rating şi 17.2% share) – lider de audienţă

Locul 12: Rusia – Arabia Saudită (14 iunie, ora 18.00) – 847.000 (4,7% rating şi 15,9% share) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 13: Polonia – Senegal (19 iunie, ora 18.00) – 792.000 (4,4 rating şi 17,4% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 14: Uruguay – Arabia Saudită (20 iunie, ora 18.00) – 712.000 (4% rating şi 14,3% cotă de piaţă) – poziţia a treia în topul audienţelor

Locul 15: Franţa – Australia (16 iunie, ora 13.00) – 703.000 (3,9% rating mediu şi 17,6% share) – lider de audienţă

Locul 16: Portugalia – Maroc (20 iunie, ora 15.00) – 703.000 (3,9% rating şi 16,7% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 17: Suedia – Coreea de Sud (18 iunie, ora 15.00) – 696.000 (3,9% rating şi 16,5% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 18: Maroc – Iran (15 iunie, ora 18.00) – 696.000 (rating 3,9% şi cotă de piaţă 13,9%), poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 19: Egipt – Uruguay (15 iunie, ora 15.00) – 689.000 (audienţă 3,8% şi share 17,1%) – lider de audienţă

Locul 20: Columbia – Japonia (19 iunie, ora 15.00) – 599.000 (3,3% rating şi 16,5% share) – lider de audienţă.

 

În următoarele zile, TVR 1 şi TVR HD transmit tot meciuri din faza grupelor. Programul lor:

21 iunie, ora 15:00 – Franţa – Peru (Ekaterinburg) 

21 iunie, ora 18:00 – Danemarca – Australia (Samara) 

21 iunie, ora 21:00 – Argentina – Croaţia (Novgorod) 

22 iunie, ora 15:00 – Brazilia – Costa Rica (Sankt Petersburg) 

22 iunie, ora 18:00 – Nigeria – Islanda (Volgograd) 

22 iunie, ora 21:00 – Serbia – Elveţia (Kalinigrad)

23 iunie, ora 15:00 – Belgia – Tunisia (Moscova, Spartak)

23 iunie, ora 18:00 – Germania – Suedia (Soci)

23 iunie, ora 21:00 – Coreea de Sud – Mexic (Rostov)

24 iunie, ora 15:00 – Anglia – Panama (Novgorod)

24 iunie, ora 18:00 – Japonia – Senegal (Ekaterinburg)

24 iunie, ora 21:00 – Polonia – Columbia (Kazan) 

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre suprema competiţie mondială se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTV

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Cea de-a unsprezecea ediție a sezonului 9 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Show-ul Românii au talent a continuat aseară spectacolul cu noi concurenți care au urcat pe scenă și au impresionat publicul și jurații cu aptitudinile lor și cu abilitatea de a-și transpune talentul în momente pline de emoție sau energie.

Andi, Andra, Mihai și Florin au fost încântați de prezența acestora și, chiar dacă nu au rezonat de fiecare dată cu aceiași participanți și cu reprezentațiile lor, s-au bucurat de diversitate și au aplaudat curajul tuturor de a se arăta unei țări întregi și determinarea de a demonstra că pot ridica publicul în picioare.

Cea de-a unsprezecea ediție a sezonului 9 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 14.5 puncte de rating și 43.4 % share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.2 puncte de rating și 12.5% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 3 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 3.6 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Concurenții au dat totul pe scenă vineri seară și au arătat că talentul nu are limite și că poate lua forme din ce în ce mai diverse și mai originale. Aceștia au adus în fața românilor momente de dans, canto, step, acrobație, desen, percuție, beatbox, gimnastică estetică și balet, au primit aplauzele publicului și s-au bucurat de toată această experiență fantastică.

In motion crew, Neluțu Măgurean, Corul Aletheia, Eldar Yuldashev, Roxana Medan, Ștefan Nistor, The beat, Andreea Bădescu, Gloria Style Kids, Denisa Iamandi, Hip hop Ferentari, Serghei Manaf și Ryanna Gornescu au impresionat jurații aseară și au primit din partea lor 3 sau 4 DA.

Sezonul #9suprem continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu o nouă ediție plină de emoție și dinamism!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Silviu Țolu a fost eliminat de Kamara la duel! Ferma – Un nou început! a fost lider de audiență joi seara

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Silviu Țolu a rezistat 12 săptămâni în fermă, iar aseară, după confruntarea cu Kamara, a părăsit Ferma – Un nou început! cu lacrimi în ochi, dar și cu un regret mare: nu mai poate fi lângă bunul său prieten, Moroșanu. Este primul duel cu totul diferit și pentru cei din gradenă. Duelul lui Silviu a fost, de fapt, o luptă pentru supremația fermei. Cu ajutorul lui Zmărandescu, bandiții au reușit o victorie mare de când au ajuns în fermă: au preluat conducerea numeric, dar au reușit să-l elimine și pe omul care a stat în spatele tuturor strategiilor vechilor fermieri. „ Am pierdut doar o luptă, dar nu războiul”, și-a motivat Silviu colegii.   

Eliminarea lui Silviu Țolu l-a făcut pe Moroșanu să jure răzbunare. Cu lacrimi în ochi după această pierdere, Moroșanu își cheamă rând pe rând rivalii în arenă. Kamara și Zmărandescu, provocați de Moro fără ocolișuri. “Inima mea este rănită, e dureros.”, a spus Moroșanu în lacrimi la final.

 

Ferma – Un nou început!, lider absolut de audiență joi seară!

Ediția Ferma – Un nou început! de joi a fost lider de audiență pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18-49 de ani, PRO TV a condus topul 9.3 puncte de rating și 25.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1, care obținut numai 5.1 puncte de rating și 13.8% share. Peste 1.6 milioane de români au privit minut de minut ediția de aseară.

Edițiile Ferma – Un nou început! de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro. Conținutul disponibil pe platforma PRO TV Plus poate fi embed-uit folosind linkul de iframe din platformă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

CRBL și Oase au câștigat Asia Express, show-ul a fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea mai dură cursă și-a declarat câștigătorii, iar tensiunea finalei Asia Express – Drumul Elefantului a ocupat primul loc în preferințele românilor. Ultima ediție, spectaculoasă și plină de adrenalină, a adus un verdict cum nu se poate mai bun pentru perechea formată din CRBL și Oase, care a adjudecat amuleta de aur în valoare de 30.000 de Euro și titlul mult râvnit al celui de-al doilea sezon.

 

Finala celui mai dur reality-show a fost lider de piață pe toate categoriile de public și a strâns în fața micilor ecrane peste două milioane de oameni la nivelul întregii țări: în minutul de maximă audiență de la 21:48, 2.182.000 de telespectatori urmăreau cu sufletul la gură ediția decisivă.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.59-23.42), o audiență medie de 9.1 puncte de rating și o cotă de piață de 26,7%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra doar 7.4 puncte de rating și o cotă de piață de 21.7 %. Și în mediul urban Asia Express a surclasat concurența cu 8.8 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, spre deosebire de următorul clasat, Pro TV, care a înregistrat 7,5 puncte de rating și 17,3 % cotă de piață. La nivelul întregii populații a țării clasamentul s-a păstrat, iar show-ul a fost lider cu o audiență medie de 8.7 puncte de rating și 19,9% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 8,3 puncte de rating și 18,8 % cota de piață.

 

După mai bine de 5.000 de kilometri parcurși prin Sri Lanka și India, marți seară, CRBL și Oase, alături de Ruby și Robert, cele două echipe finaliste, au pornit pentru ultima oară pe Drumul Elefantului în Mumbai, punctul final al aventurii.

Presiunea a fost extrem de mare, stresul i-a măcinat, imprevizibilul le-a dat planurile peste cap, iar testul suprem a celui mai dur reality show a presupus multă atenție, coordonare și rapiditate. Așa se face că, marți seară, echipele au plecat în cursă cu o provocare dublă, într-un maraton codificat: “Trebuie să veniți la mine cu un prieten, veți primi diverse indicii și cheițe pe parcursul jocului”, le-a spus Gina Pistol la începutul zilei. Pe lângă misiuni, aceștia au avut la dispoziție și o tabletă cu întrebări cheie din partea foștilor concurenți, însă pentru a o deschide vedetele au fost nevoite să obțină coduri, descifrând expresii codificate. Finaliștii au avut de învățat câteva cuvinte în limba Marathi, de împodobit ghirlande, de învățat un dans Bollywoodian pe care l-au predat localnicilor, sau de livrat mâncare spre două adrese exacte, doar pentru a primi rând pe rând indiciile către punctul final al aventurii. ”Psihologia jocurilor în Asia Express este foarte bună, pentru că mintea umană are tendința de a se complica”, a fost de părere Robert, în vreme ce Oase și CRBL au mărturisit că jocul i-a adus în pragul disperării: Nu am crezut  că o să ajungem într-o stare de genul acesta. Este o adrenalină dusă la extrem!”.

 

Cele două echipe finaliste s-au aventurat aseară într-o luptă extrem de strânsă, pe parcursul căreia au oscilat între agonie și extaz: ”Ne-am demoralizat, dar ca o echipă de finală am zis că putem să o luăm de la capăt. Asta a fost un moment în care, dacă nu era această miză mare, am fi cedat”, au spus CRBL și Oase după ce au fost nevoiți să reînceapă una dintre misiuni. Cu ultimele resurse de energie, finaliștii au apăsat accelerația competiției și au luptat umăr la umăr, căci diferența dintre cele două echipe a fost foarte mică, iar clasamentul ar fi putut să se schimbe în orice minut.

 

Cursa nebună pe străzile Mumbaiului a avut un final fericit pentru Oase și CRBL, prima echipă ajunsă la ultimul punct de oprire, acolo unde Gina, Cocuța, Bogdan Boantă și întreaga echipă Asia Express au așteptat cu sufletul la gură. Tensiunea a fost maximă, iar la aflarea verdictului, Oase s-a prăbușit în fața tuturor, vizibil emoționat: ”14 ani de prietenie pentru momentul asta. A meritat tot ca să simțim ceea ce simțim acum. Am trecut prin atâtea locuri, am văzut atâția oameni, Asia Express a fost o experiență incredibilă!, a spus acesta. Cei doi prieteni au reușit să depășească toate provocările de pe Drumul Elefantului și au câștigat amuleta de aur, în valoare de 30.000 de Euro, dar și titlul mult râvnit: “Mie nu mi-a venit să cred că este real ce se întâmplă şi abia atunci când Gina s-a apropiat foarte bucuroasă, cu lacrimi în ochi, abia în momentul ăla am realizat că într-adevăr cei mai buni prieteni, cea mai tare echipă, câştigă acest sezon”, a adăugat CRBL.

 

Ruby și Robert au ajuns alături de colegii lor la doar trei minute distanță, demonstrând că lupta finală a fost una extraordinar de strânsă: ”Ar fi fost frumos să terminăm aventura pe primul loc, dar faptul că am ajuns pe locul al doilea nu schimbă nimic din ceea ce am trăit aici. Câte s-au întâmplat în Asia Express nu li se întâmplă altora într-o viață de om, au mărturisit aceștia cu lacrimi în ochi.

Poveştile despre Asia Express au continuat aseară la Xtra Night Show, emisiunea prezentată de Dan Capatos, impunându-se luni seara ca lider incontestabil de audiență pe toate categoriile de public. Emisiunea care a avut ca invitați cele două echipe finaliste, Ruby și Robert, alături de câștigătorii CRBL și OASE, a adunat în fața micilor ecrane 1.134.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:44.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:42 – 01:02) o audiență medie de 4.2 puncte de rating și o cotă de piață de 22%, urmată de Pro TV, cu 3.6 puncte de rating și 19.2% cota de piață. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 3.6 puncte de rating și o cotă de piață de 16,9%, urmată de Pro TV, cu 3 puncte de rating și 13.9% cota de piață și de Pro TV. La nivelul întregii populații a țării Xtra Night Show a fost lider cu o audiență medie de 3.2 puncte de rating și 16,8% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 2,6 puncte de rating și 13,6 % cota de piață.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 16 aprilie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending