În weekendul de sărbătoare, PRO TV, televiziunea publică şi Antena 1 au înregistrat cele mai multe puncte de rating. În seara Vinerii Mari, PRO TV a fost lider de audienţă, TVR în ziua de dinaintea Paştelui (18 aprilie), iar în duminica Paştelui, Antena 1 a adunat cele mai multe puncte.
În seara zilei de 18 aprilie, PRO TV a fost lider de audienţă, cu emisiunea “Dansez pentru tine” (20.30-0.47), ediţie urmărită, în medie, de peste un milion de telespectatori, potrivit unui comunicat al postului. Televiziunea din Pache Protopopescu a condus în clasament atât la nivelul întregii populaţii a României, cât şi pe întregul public din mediul urban şi pe cel comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Minutul de aur al emisiunii s-a consemnat la 22.55, când două milioane de telespectatori erau pe PRO TV.
În ziua dinaintea Paştelui, TVR 1 a preluat ştafeta de lider, cu partea a doua a emisiunii “Ne vedem la TVRetro”, ediţia specială de Paşte. Programul “Ne vedem la TVRetro” a adunat – în intervalul orar 16.15-17.20 – 1,7 puncte de rating şi 8,2% cotă de piaţă, respectiv o medie de 340.000 de telespectatori din întreaga ţară. Pentru mediul urban, ratingul emisiunii a fost de 2,4% (cotă de piaţă 9,8% şi 274.000 de telespectatori). Tot la TVR 1 si ediatia speciala a emisiuni Tezaur Folclori, a fost vizionata in medie de 1,1 milioane de telespectatori cu o audienta de 10,1 puncte rating la nivelul urban .
În ziua de Paşte (19 aprilie), Dan Bittman a clasat din nou principalul canal TVR în poziţia de lider de audienţă cu ediţia specială de Paşte “Dănutz SRL”. În medie, 722.000 de telespectatori din întreaga ţară au urmărit emisiunea între orele 17.09 şi 19.15 (3,6% rating şi 12,4% cotă de piaţă), respectiv 464.000 de persoane din mediul urban (TVR 1 înregistrând 4% rating şi 12,7% cotă de piaţă).
La Antena 1, patru producţii au fost, în duminica Paştelui, lider de audienţă, se arată într-un comunicat al postului. După-amiază, Mihaela Rădulescu şi “Duminica în familie” au fost alegerea a 397.000 de telespectatori, emisiunea având, în medie, 3,4% rating. Duetul dintre Autentic şi Mirabela Dauer, sărbătorita ediţiei, de la ora 16.41, a înregistrat vârful de audienţă, 5,9% rating, echivalentul a 685.000 de telespectatori.
Seara, în prime time, două producţii majore au fost lider de audienţă. “Divertis Mall” a fost urmărită, în medie, de 1.205.000 de români (10,5% rating, 23,7% share). Minutul de aur al show-ului “Divertis Mall” a fost înregistrat la ora 21.29, când la Antena 1 se uitau 1.679.000 de telespectatori (14,6% rating). “Divertis Mall şi prietenii” a ţinut în faţa televizoarelor aproximativ 1.066.000 de români (9,2% rating).
OTV l-a difuzat pe Gigi Becali
OTV, televiziunea lui Dan Diaconescu, a “mizat” şi în seara de Paşte pe Gigi Becali, difuzând o serie de secvenţe cu omul de afaceri, fără însă a menţiona că respectivele “momente” erau înregistrări vechi, unele dintre ele chiar de acum doi ani. Astfel, în partea de sus a ecranului era titrat “Urmăriţi filmul complet al eliberării lui Gigi Becali”, publicul fiind invitat ca în toate transmisiile în direct să trimită SMS-uri, însă Becali vorbea despre emisiunea “Zece pentru România” din 2007