Connect with us

AUDIENȚE TV

TVR 2 incearca sa-si recupereze reatingul si cota de piata

Avatar

Published

on

Obiectivele principale ale postului public TVR 2 pentru acest an sunt legate, in primul rand, de pastrarea publicului fidel al televiziunii, a declarat pentru “Business Standard” directorul general al postului, Razvan Nicolescu, care precizeaza ca abia anul viitor se va incerca o revenire a cotei de piata.
  • “Tinand cont de bugetele de austeritate din ultimii doi ani, TVR 2 incearca, in acest an, sa isi conserve “core targetul “, acel public fidel care ramane alaturi de canal. In speranta unor reveniri bugetare anul viitor -, cel mai realist, undeva spre grila de toamna – vom incerca o revenire usoara din punct de vedere al cotei de piata”, a explicat managerul televiziunii. Razvan Nicolescu sugereaza ca unul dintre motivele dezechilibrului de “rating” prin care trece in aceasta perioada al doilea canal al televiziunii publice se afla si schimbarea companiei care masoara audientele TV (compania T.N.S.-A.G.B. a fost inlocuita cu institutul german de cercetare “Gfk”).
  • “Schimbarea companiei de monitorizare, in luna ianuarie a acestui an, a adus o reorganizare poate usor exagerata a pietei, cu noi ierarhii si scaderi mari de “rating” la anumite posturi”, a spus el. “Ratingul” postului a scazut de la 0,5 pe urban anul trecut, la circa 0,4 pe urban anul acesta.
  • El a precizat ca postul asteapta si auditul din perioada care urmeaza, pentru a vedea daca acestea sunt cifrele reale de audienta – din punct de vedere al acoperirii teritoriale, demografice si al ponderii sistemului de satelit. “Este inca dificil sa gandesti o grila de crestere pentru anul 2009, in momentul in care exista suspiciuni asupra acoperirii datelor de audienta”, spune Nicolescu.
  • Pentru TVR 2, cea mai mare parte a bugetului merge spre achizitia de filme si seriale. Directorul Razvan Nicolescu spune ca, oricum, luate punctual, acestea sunt mai ieftine decat producerea pe acelasi spatiu a unui program propriu. “Cele mai scumpe emisiuni sunt cele de divertisment, dar TVR 2 nu mizeaza foarte mult pe aceasta carte, asta si din cauza limitarilor bugetare. Divertismentul e show si asta cere bani multi. Noi mizam mai mult pe evenimente realizate in parteneriat si aici stam foarte bine in piata”, spune el.
  • De asemenea, Nicolescu a mai spus ca un alt eveniment care va avea un impact pozitiv asupra postului TVR 2, la sfarsitul acestui an, va fi lansarea canalului TVR 3, care va reda postului TVR 2 statutul de post national.
  • Astfel, postul TVR 3 va prelua toate emisiile regionale difuzate pana acum pe frecventa postului TVR 2.
  • “In urma cu doi ani, s-a hotarat ca TVR 2 nu va mai fi un canal national, emisia fiind intrerupta in tara – ea continua doar in zece judete in sudul tarii. Consider ca scoaterea unui post din piata posturilor nationale, chiar dupa un moment de crestere a cotei de piata, a fost o greseala (…). Prin lansarea TVR 3 – un proiect care cred ca se va bucura de succes – TVR 2 redevine din toamna un canal national”, spune Nicolescu.
  • Acesta precizeaza si ca este o prioritate pentru conducerea televiziunii sa incerce sa recupereze din publicul care a fost pierdut prin disparitia TVR 2 din emisie. “Nu ne asteptam la o crestere de audienta vizibila, dar o continuitate a emisiei si a grilei de programe ne va aduce pentru inceput in piata”, a completat el.
  • Principalii concurenti ai TVR 2 sunt toate posturile generaliste de pe piata. La nivel de audienta, canalul se bate cu televiziuni ca National TV si B1 TV.
Public-tinta TVR 2.
  • In anul 2008, postul trebuie sa revina catre un public mai degraba activ, cu varste intre 16 si 49 de ani
  • Studii medii si superioare
  • Venituri medii si mari
  • Anul trecut, a crescut ponderea talk-show-urilor si a emisiunilor informative.

Comentarii

AUDIENȚE TV

„Teo Show”, lider de piaţă, pe toate segmentele de public monitorizate

Avatar

Published

on

            Kanal D isi mentine pozitia fruntasa in topul televiziunilor din Romania. Editia de marti a emisiunii „Teo Show” a plasat statia TV pe primul loc pe podiumul audientei, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a fost lider absolut de audienta, Kanal D s-a plasat pe primul loc, pe toate cele trei categorii de public monitorizate. Ieri, 22 septembrie, in intervalul de difuzare 15:00 – 17:00, Kanal D a inregistrat 1,6% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,6% rating si 14,7% cota de piata, pe targetul National, si 2,3% rating si 13,7% cota de piata, pe targetul All Urban.

 

Editia de ieri a emisiunii „Teo Show” a fost urmarita de o medie de peste 464.000 de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de maxima audienta, atins la 16:15, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 605.000 de fani ai emisiunii „Teo Show”.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1,616,268
 Pro TV1,312,553
 Antena 10,88,335
TEO SHOWDigi 240,66,427
15:00-17:00Happy Channel0,55,423
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,313,7217
 Antena 11,810,6169
 Pro TV1,69,5151
TEO SHOWRomania TV1,27,4118
15:00-17:00Antena 31,16,8108
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,614,7464
 Antena 12,011,3356
 Romania TV1,69,2289
TEO SHOWPro TV1,69,0284
15:00-17:00Antena 31,05,4170
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Aseară, „Chefi la cuțite” a fost din nou lider absolut de audiență

Avatar

Published

on

            Şi marți  seara, telespectatorii au ales „Chefi la cuţite”! Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public şi a înregistrat cele mai  bune cifre din acest sezon.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 8.3 puncte de rating și o cotă de piață de 26.4%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.5 puncte de rating și 20.6% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.8 puncte de rating şi 19.8 procente cotă de piață, în timp ce al doilea program, PRO TV, a obținut 6 puncte de rating și 15.3 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 7.4 puncte de rating și o cotă de piață de 18.4, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 6.8 puncte de rating și 17.1 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.15, aproape 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

 

Seară încărcată de emoţii marţi, la Chefi la cuţite! Sorin Bontea a oferit mult râvnitul cuţit de aur unui bucătar venit tocmai din Germania. Ionuţ Belei a făcut spectacol în faţa celor trei chefi cu o reţetă de nougat cu caramel sărat şi fructe. Cu o diplomă de electrician, acesta a ales bucătăria din întâmplare acum 7 ani și a reușit să lucreze inclusiv cu chefi de stele Michelin. Talentul gastronomic și dorința de a evolua, l-au făcut pe chef Bontea să-i ofere un loc sigur la el în echipă. Când chef Bontea a rostit numele lui Ionuţ în platou, emoţiile au fost atât de mari, încât nu doar iubita lui a izbucnit în lacrimi, ci şi Gina Pistol.

Spectacolul din bucătărie continuă și în această seară la Antena 1. Brad Vee Johnson, fostul solist al trupei Bonnie M, vine în platoul Chefi la cuţite. Cu ce preparat îi va surprinde pe cei trei chefi şi care va fi atmosfera din platou, telespectatorii vor putea afla urmărind cea mai nouă ediţie a emisiunii, în această seară, de la ora 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 22 septembrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite a fost aseară lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Chefi la cuțite a dominat seara de luni. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 25.1%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.9 puncte de rating și 21.7% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 a fost pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 7.3 puncte de rating şi 18.3 procente cotă de piață, în timp ce următorul program a obținut 5.5 puncte de rating și 13.7 procente cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.7 puncte de rating și o cotă de piață de 18.7, în timp ce PRO TV a obținut 5.8 puncte de rating și 13.9 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.14, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

Marea surpriză a serii de luni a fost cuplul format din Adda și soțul ei, Cătălin. Cei doi nu au venit doar să îi facă o surpriză lui Chef Bontea, ci au venit hotărâţi să ia minimum două cuțite. Cătălin este foarte pasionat de gătit, iar preparatul lui i-a lăsat fără cuvinte pe cei trei jurați. „N-am știut nicio clipă despre Cătălin că gătește atât de bine!”, a exclamat la final Sorin Bontea. Cu trei cuțite obținute, soțul Addei merge direct în bootcamp, hotărât să impresioneze și în continuare pentru a obține un loc în echipe.

Seara de marți va aduce un iz asiatic la Chefi la cuțite. Hiroko Ogawa, o doamnă de 60 de ani din Japonia, vine să le gătească chefilor sushi și să dea un exemplu de voință și pasiune. Femeia este maratonist de performanță, a alergat în peste 20 de țări din întreaga lume, inclusiv în Hawaii (Honolulu) și Noua Zeelandă, iar România a străbătut-o de la un capăt la altul, alergând maratoane în 20 de orașe.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este facută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 21 septembrie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0