Connect with us

AUDIENȚE TV

TVR 2 incearca sa-si recupereze reatingul si cota de piata

Published

on

 
Obiectivele principale ale postului public TVR 2 pentru acest an sunt legate, in primul rand, de pastrarea publicului fidel al televiziunii, a declarat pentru “Business Standard” directorul general al postului, Razvan Nicolescu, care precizeaza ca abia anul viitor se va incerca o revenire a cotei de piata.
  • “Tinand cont de bugetele de austeritate din ultimii doi ani, TVR 2 incearca, in acest an, sa isi conserve “core targetul “, acel public fidel care ramane alaturi de canal. In speranta unor reveniri bugetare anul viitor -, cel mai realist, undeva spre grila de toamna – vom incerca o revenire usoara din punct de vedere al cotei de piata”, a explicat managerul televiziunii. Razvan Nicolescu sugereaza ca unul dintre motivele dezechilibrului de “rating” prin care trece in aceasta perioada al doilea canal al televiziunii publice se afla si schimbarea companiei care masoara audientele TV (compania T.N.S.-A.G.B. a fost inlocuita cu institutul german de cercetare “Gfk”).
  • “Schimbarea companiei de monitorizare, in luna ianuarie a acestui an, a adus o reorganizare poate usor exagerata a pietei, cu noi ierarhii si scaderi mari de “rating” la anumite posturi”, a spus el. “Ratingul” postului a scazut de la 0,5 pe urban anul trecut, la circa 0,4 pe urban anul acesta.
  • El a precizat ca postul asteapta si auditul din perioada care urmeaza, pentru a vedea daca acestea sunt cifrele reale de audienta – din punct de vedere al acoperirii teritoriale, demografice si al ponderii sistemului de satelit. “Este inca dificil sa gandesti o grila de crestere pentru anul 2009, in momentul in care exista suspiciuni asupra acoperirii datelor de audienta”, spune Nicolescu.
  • Pentru TVR 2, cea mai mare parte a bugetului merge spre achizitia de filme si seriale. Directorul Razvan Nicolescu spune ca, oricum, luate punctual, acestea sunt mai ieftine decat producerea pe acelasi spatiu a unui program propriu. “Cele mai scumpe emisiuni sunt cele de divertisment, dar TVR 2 nu mizeaza foarte mult pe aceasta carte, asta si din cauza limitarilor bugetare. Divertismentul e show si asta cere bani multi. Noi mizam mai mult pe evenimente realizate in parteneriat si aici stam foarte bine in piata”, spune el.
  • De asemenea, Nicolescu a mai spus ca un alt eveniment care va avea un impact pozitiv asupra postului TVR 2, la sfarsitul acestui an, va fi lansarea canalului TVR 3, care va reda postului TVR 2 statutul de post national.
  • Astfel, postul TVR 3 va prelua toate emisiile regionale difuzate pana acum pe frecventa postului TVR 2.
  • “In urma cu doi ani, s-a hotarat ca TVR 2 nu va mai fi un canal national, emisia fiind intrerupta in tara – ea continua doar in zece judete in sudul tarii. Consider ca scoaterea unui post din piata posturilor nationale, chiar dupa un moment de crestere a cotei de piata, a fost o greseala (…). Prin lansarea TVR 3 – un proiect care cred ca se va bucura de succes – TVR 2 redevine din toamna un canal national”, spune Nicolescu.
  • Acesta precizeaza si ca este o prioritate pentru conducerea televiziunii sa incerce sa recupereze din publicul care a fost pierdut prin disparitia TVR 2 din emisie. “Nu ne asteptam la o crestere de audienta vizibila, dar o continuitate a emisiei si a grilei de programe ne va aduce pentru inceput in piata”, a completat el.
  • Principalii concurenti ai TVR 2 sunt toate posturile generaliste de pe piata. La nivel de audienta, canalul se bate cu televiziuni ca National TV si B1 TV.
Public-tinta TVR 2.
  • In anul 2008, postul trebuie sa revina catre un public mai degraba activ, cu varste intre 16 si 49 de ani
  • Studii medii si superioare
  • Venituri medii si mari
  • Anul trecut, a crescut ponderea talk-show-urilor si a emisiunilor informative.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. RAZVAN KUNNO

    10 noiembrie 2008 at 13:26

    am gasit pe TVR 2 forte multe programe care imi plac. de la filme la emisiuni de divertisment si seriale. Prefer serialul Miracole si emisiunea Arena Leilor. si pe TVR 3 serialul DREEPTUL LA APARARE care este super tare …vi-l recomand !

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a cincea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Ada și Cornel Palade, cu o transformare în Patti LaBelle și Celia Cruz a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 1.5 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:15.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (19:59 -23:13 ) o audiență medie de 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3 urmată de DigiSport1, cu 4.9 puncte de rating și 12% cota de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV a ocupat poziţia a treia în clasament  cu 4.2 puncte de rating și 10.4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4.9 puncte de rating și 11.4 % cota de piață. Şi la nivelul acestui target Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 4.3 puncte de rating și 10% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, Bella Santiago a cântat în travesti ca Steven Kapur, cunoscut drept Apache Indian, Sorana Darclee Mohamad a îmbrăcat costumul popular moldovenesc ca să cânte “Așa ca la noi mai rar”, transformată în marea interpretă Sofia Vicoveanca, pe când Cezar Ouatu și Șerban Copoț au cântat și au dansat în rochițe cu franjuri, asemănătoare cu cele ale personajelor lor, celebrele surori Kessler, Alice și Ellen, două nemțoaice talentate și în mare vogă în anii 1950-1960.

Diana Matei a urcat pe scenă în ritmuri latino, transformată în Meghan Trainor, ca să cânte “Hey, DJ”, Grigore Gherman a imitat-o pe spectaculoasa Loredana, cu hit-ul „Lele”, Alex și Monica Anghel au creat un moment foarte emoționant, transformați în Elvis Presley și Celine Dion, iar Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat despre prieteni, ca Anastasia Lazariuc și Fuego.

Cele mai bune transformări ale galei au fost realizate de Ada și Cornel Palade care, pentru o seară au fost legendarele artiste Patti LaBelle și Celia Cruz.

Momentele coregrafice ale show-ului le-au aparținut celor de la Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Show-ul a avut și un invitat special, Pepe, câștigător al sezoanelor trei și patru Te cunosc de undeva!, care le-a reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale sale: Joe Cocker.

 

Sursa:Kantar Media  
Copyright:ARMADATA S.R.L.  
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 5 octombrie 2019  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Antrenorii și concurenții au oferit o nouă seară de neuitat la Vocea României!

Published

on

 

Antrenorii au fost impresionați vineri seară de vocile incredibile ale concurenților, de modul în care ei s-au prezentat în competiție și de ambiția de care au dat dovadă.

A fost o ediție în care emoția și energia au pus stăpânire pe public și pe antrenori, care au reacționat de fiecare dată când au simțit potențialul din glasurile celor care au urcat pe scenă în cea de-a cincea rundă de audiții pe nevăzute. Încă nouă concurenți au reușit să întoarcă scaunele și să ocupe un loc într-una dintre cele patru echipe.

Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 27.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 16.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 20:52, aproape 2.5 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Voci puternice și concurenți carismatici

Tudor, Irina, Horia și Smiley au descoperit aseară noi voci care i-au făcut să se ridice în picioare și să înceapă lupta pentru ele. Cei patru au fost impresionați de ambiția concurenților și de bucuria cu care au interpretat melodii extrem de solicitante vocal. Din dorința de a câștiga un concurent în echipa lui, Brenciu a decis să-l blocheze pe Smiley.

Nouă voci au reușit aseară să întoarcă scaunele și au ocupat locurile în echipa antrenorilor, după cum urmează: Cătălina Pop, Natalia Selegean, Carmelina Burdeniuc, George Aghinea – echipa Tudor; Alexandru Ciubotaru, Georgiana Ilie – echipa Smiley; Eugeniu Cotruta, Victoria Gudima – echipa Irina și Claudia Marina Badae – echipa Brenciu.

Noi concurenți sunt pregătiți să urce pe scenă pentru a întoarce scaunele antrenorilor vinerea viitoarea, de la ora 20:30!

Vocea României – Doar vocea contează!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Chefi la cuțite, lider de audiență pe toate categoriile de public! Chef Florin Dumitrescu a oferit cuțitul de aur

Published

on

 

Chefi la cuțite a fost lider detașat de piață pe toate categoriile de public, luni, cu peste 2 milioane de români, ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 20:52.

În intervalul orar 19.59-23.52, chefii au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,6 puncte de rating și 24,6% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro TV cu 6.6puncte de rating și21,3 % cota de piață.

La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu 6,9 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, fiindurmată de Pro TV cu 5,7 puncte de rating și 14,6 procente din cota de piață. Şi la nivel national, emisiunea de la Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, Chefi la cuţite înregistrând 6,6 puncte de rating şi 16,5 cota de piaţã, fiind urmatã tot de Pro TV cu 5,9 puncte de rating şi 14,6 cota de piaţã.

Ultimul concurent al ediției de luni seară Chefi la cuțite a reușit să ridice standardul competiției la rang de „aur”. Ernesto Dosman, bucătar originar din Panama, cu o experiență de peste 27 de ani în bucătărie, l-a convins pe chef Florin Dumitrescu de faptul că el este pionul principal de care are nevoie în lupta sezonului 7: ”Dacă eu pe Bontea nu pot să îl aleg în echipă, pentru că este colegul meu, în schimb, pot să iau pe cineva care să aibă creierul și capacitatea lui. Mulțumesc și bine ai venit la mine în echipă!”, a spus acesta când i-a oferit cuțitul de aur.

Ernesto are 46 de ani, însă a început să gătească încă din adolescență, iar cei 22 de ani petrecuți pe vas, ca bucătar de croazieră, l-au ajutat să se formeze și să se transforme într-un executive chef fără cusur: ”Sunt foarte obișnuit cu presiunea din bucătărie, cu gătitul contratimp. Am experiență, am gătit și pentru 4000 de persoane pe vas.Știu că în acest domeniu este nevoie de multă răbdare și multă muncă pentru a obține rezultate, a mărturisit acesta.

Cu o experiență ce nu poate fi contestată, Ernesto a simțit nevoia unei noi provocări, motiv pentru care s-a înscris la Chefi la cuțite: ”Vreau să ies din zona de confort, iar pentru mine, experiența acestui show este un alt prag pe care mi-am propus săîl trec. Vreau săîmi testez limitele și, în același timp, să lucrez aproape de cei trei chefi, de la care știu că am foarte multe de învățat.

Așa se face că dish-ul lui Ernesto Dosman, o tocăniță din fructe de mare cu sos de roșii, a fost farfuria pe care chef Florin o aștepta încă din primele zile de preselecții ale sezonului 7. Astrele s-au aliniat, căci și concurentul a mărturisit încă de la început că chef Florin este și juratul alături de care s-ar fi văzut lucrând: ”Asta e combinația câștigătoare! Mi-am dorit de la început să fiu cu el, nu îl voi dezamăgi. Îmi place personalitatea lui și felul în care conduce în bucătărie. Este o mare realizare pentru mine că sunt primul concurent din echipa sa”, a spus Ernesto, cuțitul de aur al celui mai tânăr dintre jurații Chefi la cuțite.

Alexandru Popa, din echipa lui chef Sorin Bontea și Ernesto Dosman, din trupa de bucătari a lui chef Florin Dumitrescu sunt, până în acest moment, cei mai talentați doi concurenți care au trecut pragul preselecțiilor în sezonul 7, asigurându-și deja locul în bucătăria Chefi la cuțite. Cu toate acestea, audițiile pe nevăzute continuă cu alte momente spectaculoase, iar chef Cătălin Scărlătescu, singurul jurat ce nu a oferit nimănui acest avantaj încă așteaptă să-și găsească cel mai puternic aliat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: