Connect with us

ALL MEDIA

TVR 2 – post national, generalist, infinatat in anul 1968

Published

on

 

TVR 2 este al doilea canal al televiziunii publice din România, TVR. A fost înfiinţat pe 2 mai 1968 sub numele de „Programul 2”.

La început, acesta emitea doar o zi pe saptamână, joia, pentru ca de pe 16 iunie 1968 sa transmită şi duminica, iar din 20 iulie 1968şi sâmbata.

Din anul 1972 Programul 2 începe să emită zilnic. Aria de acoperire era însă numai de 15 – 20 % din teritoriu (Bucureşti, Piteşti şi Braşov).

Din 1985, din ordinul cuplului dictatorial ce conducea România la acea vreme, Programul 2 este închis.

Îşi reia emisia la începutul lunii februarie 1990. În timpul alegerilor din 20 mai 1990 emisia este din nou oprită pentru câteva zile pentru „a permite alegatorilor să urmarească cu atenţie campania electorală” – după cum afirma la acea vreme conducerea TVR.

Numai dupa o investiţie masivă în echipamente de retransmisie, TVR 2 reuşeşte la mijlocul anilor 2000, după 35 de ani de la înfiinţare, să acopere în fine, peste 90% teritoriul României în UIF – UHF.

În 2001 TVR 2 este primul dintre canalele TVR care trece la emisia non-stop de 24 de ore.

Principala emisiune informativă la TVR 2 este „Ora de Ştiri” un jurnal generalist difuzat zilnic la ora 22.00.

Date importante din evolutia TVR 2

  • 1968: Se inaugurează pe 2 mai Programul 2. La început, acesta emitea doar o zi pe saptamână, joia, pentru ca de la 16 iunie sa difuzeze şi duminica, iar din 20 iulie şi sâmbata.
  • 1972: Programul 2 ajungea la un program de 6 zile din 7, cu mici excepţii când se emitea şi sâmbăta; aria de acoperire era însă de numai 15 – 20 % din teritoriu.
  • 1976: Se cumpără primul car de reportaj în culori. Emisia continuă însă să fie alb/negru.
  • 1981: Se fac probe pentru trecerea la televiziunea color. Cultul personalităţii dictatorilor se simte din ce în ce mai mult.
  • 1982: Primele efecte ale politicii „economiei de energie”: de luni pâna vineri programul 2 sufera din cauza micsorării spaţiului de emisie.
  • 1983 : În timp ce Programul 1 trece progresiv la emisia în culori, Programul 2 (difuzat din studioul 6) rămâne în alb – negru din lipsă de bani pentru colorizare. Sporadic şi numai la ocazii speciale unele programe sunt difuzate în culori. Frecvenţa emisiei este redusă la două zile pe saptamână: sâmbăta şi duminica.
  • 1985: În 20 ianuarie Programul 2 îşi întrerupe total emisia din ordinul Elenei Ceausescu.
  • 1989: Evenimentele din decembrie aduc schimbări importante şi în Televiziunea Română. Tehnicienii TVR pregătesc studioul 6 pentru redeschiderea Programului 2.
  • 1990: În februarie, Programul 2 al Televiziunii îşi reia emisia între orele 18.00 – 23.00, în culori.
  • 1990: În preajma alegerilor din 20 mai 1990 canalul TVR 2 este oprit din nou pentru cateva zile în scopul „focalizării opiniei publice asupra primelor alegeri”. Mentalitatea din acea perioadă a celor din TVR a dus la desconsiderarea acestui canal şi tratearea lui ca pe un spaţiu al emisiunilor de mâna a doua.
  • 1992: Din acel an începe instalarea de noi emitatoare in marile orase. Acoperirea în teritoriu rămâne însa precară. Spaţiul de emisie este partajat cu studiourile regionale din Cluj şi Iaşi, precum şi cu Televiziunea Asociativă Independentă SOTI.
  • 2001: TVR 2 este primul canal al Televiziunii Publice care trece la emisia 24/24. Programul este difuzat prin satelit.
  • 2004: În acel an începe un amplu program de modernizare a emiţătoarelor şi extindere a acoperirii teritoriului, astfel că dupa 35 de ani de la înfiinţare TVR 2 ajunge în fine să deservească peste 90% din teritoriul României.
  • 2005: Este anul în care canalul 2 FIF/VHF prin care TVR 2 îşi difuza programele în Bucureşti şi primul canal al Televiziunii Române îşi încetează emisia. Programul continuă să fie difuzat terestru în Bucureşti printr-un emiţător modern pe canalul 51 UIF/UHF.
  • 2006: Se dau în folosinţă studiourile din Centrul de Ştiri şi Sport (10, 11 si 12) – fostul Corp Film. Se inaugureaza „Ora de stiri” transmisă din noul studio 11.
  • 2007: În ianuarie, canalele regionale ale TVR obţin licenţă individuală de emisie prin satelit. Ia fiinţă noul canal TVR Bucureşti pentru regiunea Munteniei, transmis pe infrastructura programului TVR 2.
  • 2008: TVR 2 continuă să piardă în mod dramatic audienţa, ca de altfel toate canalele TVR. Reperele orare ale postului sunt schimbate fără logică.
  • 2009: În acest an, odată cu lansarea TVR 3, încetează partajul frecvenţelor terestre cu studiourile regionale ale TVR.Sursa: TVR.ro, Wikipedia

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending