Connect with us

ALL MEDIA

TVR a obţinut una dintre frecvenţele naționale de peste Prut, pentru canalul TVR MOLDOVA

Avatar

Published

on

Programele TVR MOLDOVA vor putea fi recepţionate, din 30 decembrie a.c, pe întreg teritoriul Republicii Moldova

Televiziunea Română a obţinut frecvenţa naţională statală numărul II de televiziune analogică pentru difuzarea, peste Prut, a canalului TVR MOLDOVA, în urma concursului organizat de Consiliul Audiovizualului din Republica Moldova.

 

Pe 30 decembrie 2019, cu o zi înainte de împlinirea a 63 de ani de la înfiinţare, SRTv a reuşit să recupereze frecvenţa naţională de emisie retrasă abuziv în anul 2007, demers care îi permite consolidarea prezenţei în peisajul mediatic din Republica Moldova. Programele TVR MOLDOVA vor putea fi recepţionate, din 30 decembrie a.c, pe întreg teritoriul Republicii Moldova.

 

„Este un moment major al activității mele și al echipei cu care lucrez, un succes pentru televiziunea publică din România şi, cel mai important, un beneficiu semnificativ pentru frații noştri de peste Prut, care vor putea urmări programe 100% românești, producţii de calitate, informații echidistante, produse de echipe de profesioniști de la Chişinau și din România”, a declarat Doina Gradea, Preşedinte – Director General al TVR. „TVR MOLDOVA este una dintre investițiile majore ale statului român în Republica Moldova. Pentru publicul nostru de aici vom continua să producem și să difuzăm programe care promovează valorile autentice româneşti şi europene. Mulţumim tuturor autorităţilor care ne-au susţinut în demersurile noastre”, a adăugat Preşedintele-Director General al TVR.

 

Consiliul de Administraţie al SRTv a hotărât, în unanimitate, în luna noiembrie a.c, participarea Societăţii Română de Televiziune (SRTv) la concursul pivind frecvenţele naţionale statale de televiziune analogică terestră de peste Prut.

TVR MOLDOVA a fost retransmis în toate reţelele de cablu din Republica Moldova şi pe emitătorul digital terestru din Chişinău, într-un slot, împreună cu alte canale din Republica Moldova, chiar de la momentul lansării, respectiv de la 1 decembrie 2013.

În prezent, canalul TVR MOLDOVA este inclus în lista „must carry” a posturilor pe care distribuitorii de cablu de peste Prut sunt obligaţi să le retransmită în pachetele lor.

 

Canalul TVR MOLDOVA a obţinut, din 1 aprilie 2016, de la Consiliul Coordonator al Audiovizualului din Republica Moldova, licenţa pentru transmisia în sistem digital terestru DVBT-2, valabilă până la data de 01 aprilie 2023, programele sale acoperind peste 70% din teritoriul Republicii Moldova şi din populaţie prin intermediul primului multiplexor digital dat în exploatare în Republica Moldova la 1 noiembrie 2016.

 

SRTv şi-a reluat emisia în Republica Moldova în anul 2013, ca urmare a Acordului de soluţionare amiabilă a cauzei SRTv împotriva Republicii Moldova depusă la CEDO în 2008, încheiat între Guvernul Republicii Moldova şi SRTv, după ce, în 2007, frecvenţa de stat nr. II din Republica Moldova, pe care emitea postul TVR 1 a fost alocată postului de televiziune 2 Plus.

 

Printr-o adresă transmisă Consiliului Audiovizualului din Republica Moldova în luna septembrie 2019, SRTv şi-a exprimat intenţia de a obţine o frecvenţă de emisie care să permită difuzarea analogică a programelor postului TVR MOLDOVA pe întreg teritoriul Republicii Moldova, pentru reîntregirea publicului căruia îi aduce informaţie corectă, echidistantă şi de actualitate din spaţiul românesc şi european.

 

Tot în luna septembrie, compania Telestar Media din Republica Moldova care deţine licenţele de emisie pentru posturile de televiziune Canal 2 şi Canal 3, a anunţat printr-un comunicat de presă, că renunţă la frecvenţa naţională pe care emite Canal 2 (reţeaua statală II), frecvenţă care a fost deţinută până în anul 2007 de către SRTv.

În cadrul şedinţei din data de 8 noiembrie 2019, Consiliul Audiovizualului din Republica Moldova a anunţat concursul pentru utilizarea reţelelor statale II şi III de televiziune analogică terestră.

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Jurnaliștii TVR au fost voluntari în proiectul „Color the Village”

Avatar

Published

on

            Jurnaliştii de la TVR Timişoara au dat microfonul pe trafalet! Totul s-a întâmplat la sfârşitul săptămânii trecute în cadrul evenimentului „Color the Village” (Colorează satul), organizat de Asociația Acasă în Banat.

 

300 de voluntari, printre care și echipa TVR Timişoara, au reparat şi colorat 30 de case astfel încât, Racoviţa, un sat de poveste din Banat, şi-a schimbat înfăţişarea în doar trei zile.

Echipa TVR Timişoara a muncit pe brânci pentru a repara fațada unei case construite în anii ’60 a cărei proprietară are 82 de ani și locuiește singură. Jurnaliștii TVR și-au suflecat mânecile, au lăsat deoparte microfonul, camera de filmat şi întrebările şi le-au înlocuit cu trafaletul, vopseaua lavabilă, mortarul şi amorsa. Răsplata zilelor de muncă a fost bucuria din ochii lui Tanti Muți, a cărei casă și viață au căpătat astfel culoare.

Echipa TVR Timișoara prezentă la Racovița nu a fost la prima experiență de acest gen. Colegii noștri au participat și la prima ediție „Color the Village”, anul trecut la Rudăria, în județul Caraş Severin. Jurnaliștii TVR Timișoara așteaptă, desigur, următoarea provocare colorată.

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

Radio Impuls te provoacă să câştigi o maşină! Ce trebuie să faci? „Cască urechea!”

Avatar

Published

on

            Incepand de astazi, Radio Impuls isi provoaca ascultatorii la joaca si premii surprinzatoare! Concursul „Casca urechea” se va desfasura in perioada 21 septembrie – 18  decembrie si va oferi participantilor cate un premiu saptamanal, o pereche cool de casti, iar la finalul concursului, Marele Premiu: o masina.

 

            Radio Impuls isi surprinde zi de zi ascultatorii, costruind o adevarata comunitate de fani, prin continutul fresh si optimist al emisiunilor difuzate. Infotainment de calitate, cele mai iubite hituri, glume pe banda rulanta si o serie de surprize constand in premii semnificative pentru cei care sunt pe frecventele radioului preferat. Acestea sunt doar cateva dintre ingredientele care fac din Radio Impuls o statie apreciata, cu o crestere continua a numarului de ascultatori, in toata tara.

Tot ceea ce trebuie sa faca cei care vor sa intre in concurs, este sa asculte Radio Impuls de luni pana vineri, sa descarce aplicatia „Radio Impuls” (disponibila in AppStore, GooglePlay Store) si sa introduca cuvantul cheie anuntat zilnic, in timpul emisiunilor. Participantii  vor avea sansa sa intre in cursa pentru premiul saptamanal, dar si pentru premiul ce mare.

Extragerea premiilor saptamanale, in fiecare vineri

Zilnic, din ora in ora,  concurentii zilei precedente vor fi sunati de prezentatorii emisiunilor, iar daca vor raspunde cu „Ascult Radio Impuls”, isi vor asigura locul pe lista scurta pentru extragerea premiului saptamanal, ce va avea loc in fiecare vineri, in perioada concursului.

Extragerea  castigatorului va avea loc in cadrul emisiunii matinale „Scularea!”, intre 9:00 si 10:00. Norocosul care va fi sunat va trebui sa raspunda la fel, cu „Ascult Radio Impuls”, pentru a intra in posesia premiului saptamanii respective, o pereche cool de casti.

 

Masina vine in decembrie!

Extragera Marelui Premiu va avea loc pe 18.12.2020, la aceasta participand toate persoanele care, in perioada concursului, au inscris in aplicatie cuvintele cheie corecte, indiferent daca au fost sau nu declarati castigatori ai unui premiu saptamanal.

In data de 18.12.2020, in matinalul „Scularea!”, se va extrage un participant care va fi sunat in intervalul 9:00-10:00. Daca acesta va da raspunsul corect, „Ascult Radio Impuls!”, va fi declarat Marele Castigator si va intra in posesia masinii.

Mai multe detalii despre regulamentul concursului si pasii care trebuie urmati pentru inscriere, puteti afla accesand pagina oficiala: https://radioimpuls.ro/regulamente/regulament-oficial-concurs-casca-urechea/. Mult succes !

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO

Avatar

Published

on

            PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO ! Atitudinea OPEN, pe care echipa radioului a tradus-o mereu în distracție, curaj și prietenie autentică, are acum o nouă imagine. Procesul de rebranding reprezintă cel mai mare upgrade al radioului din ultimii 23 de ani.

 

Timp de 27 de ani, PROFM a marcat generații, a deschis inimi și poftă de libertate și a luat mereu distracția în serios. Iar azi, PROFM a decis să pună în lumină valorile care l-au consacrat, pentru a le putea integra într-o imagine nouă. Acum, când viitorul trebuie pregătit cu optimism, PROFM e mai deschis ca niciodată să ia în piept orice provocare. E creativ și plin de energie. E OPEN RADIO.

 

Totodată, acest rebranding este și o etapă esențială în angajamentul radioului de a fi alături de oameni deschişi, cu distracție și muzică bună, de toate tipurile. De a avea un impact pozitiv în fiecare zi. Noul radio are un nume îndrăzneț, scris dintr-o bucată: PROFM, așa cum vrea să fie, deschis la idei, provocări și trăiri noi, deschis să asculte, să încerce, să-și depășească limitele. PROFM înseamnă curaj și acceptare, nebunie și schimbare, evoluție și asumare, distracție și noutate, cele mai fresh hituri din zori până în noapte și o prietenie de durată cu oamenii.

 

Ca orice lucru care are curajul să fie upgradat, noul logo a luat naștere din vechia imagine. Păstrează esența și culorile deja consacrate, dar merge într-o zonă modernă, orientată spre viitor. Grafica lasă loc jocului și vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune, ca un reminder că este necesar să fii OPEN, pentru a realiza că imperfecțiunea înseamnă, de fapt, oportunitate.

 

            „Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor. Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători. E vorba de dialog și puterea de a fi deschis.

 Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”, anunță PROFM.

 

Campania de lansare a acestui rebranding este la fel de îndrăzneață și invită oamenii să aibă curaj să transforme un „nu” în „DE CE NU?”. E un reminder să nu-ți mai amâni planurile, să nu mai pui pe hold visurile, să nu lași îndoiala altora să stea în calea curajului.

 

Manifestul dă voce acestui îndemn prin intermediul unor vedete OPEN, care au pornit pe drum alături de PROFM. Sunt oameni care traduc filosofia PROFM prin tot ce fac. Oameni curajoși și pasionați, care au avut un vis pe care l-au transformat într-o mare realizare. Care nu s-au oprit la primul „de ce ?”, nici la al doilea sau la cel de-al 23-lea, ci au rămas deschiși în fața fiecărei noi provocări.

 

NOUL PROFM e aici:

Echipa PROFM OPEN RADIO mulțumește artiștilor și oamenilor care i-au fost alături în acest prim capitol: The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra și Eva Măruță, Smiley, Ana Maria Brânză Popescu și vocii care a dat glas și extra-emoție: Bruja.

Mulțumiri prietenilor de la Global Records, Hahaha Production, Cat Music, Mediapro Music, Andra Music, Delia, Seek Music, Roton Music și echipei care a zis „DE CE NU ?” din prima: agenția de creație ontheroof, casa de producție – POINTS Media și regizorul & DOP: Khaled Mokhtar.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0