Connect with us

ALL MEDIA

TVR Cultural trece la grila de vară

Published

on

 

În această vară TVR Cultural se adaptează preferinţelor unui public activ, interesat de o alternativă inteligentă la divertismentul facil.

Şi pentru că de-a lungul sezonului estival publicul ajunge acasă ceva mai târziu, principalul program informativ, Jurnal Cultural, se mută şi el cu două ore, urmând ca din 14 iunie să fie difuzat în fiecare zi de la ora 21.00. Proaspăt, modern şi atractiv, Jurnal Cultural s-a constituit deja ca o alternativă la „concertul” de voci cu evenimente politice, greve,  accidente, dezastre şi atacuri teroriste. Programul este prezentat de o echipă tânără formată din: Camelia Văcaru, Andreea Tincea, Adriana Ene, Monica Colceriu şi Marius Constantinescu. Împreună, ei vă propun să vă petreceţi seara în armonie, urmărind, timp de 30 de minute, cele mai importante ştiri şi evenimente culturale ale zilei.

O altă mutare strategică în grila de vară a TVR Cultural este linia de documentare ce urmează a fi difuzate, de luni până duminică, în fiecare seară de la ora 20.00. Aşadar, din 14 iunie, la TVR Cultural sunteţi invitaţi în fiecare seară să descoperiţi noi lumi şi civilizaţii, să le aflaţi istoria şi secretele, să călătoriţi în întreaga lume şi să vă delectaţi cu cele mai valoroase exponate din patrimoniul universal.

Pentru melomani, TVR Cultural are o ofertă bogată şi interesantă. Ei sunt aşteptaţi în fiecare miercuri, de la ora 21.30, să urmărească un spectacol de operă, în timp ce concertele sunt programate în această vară în fiecare zi de luni, marţi şi joi de la ora 18.00.

Şi teatrul are o seară dedicată la TVR Cultural. În fiecare marţi, de la ora 22.30, în această vară vor fi difuzate spectacole în premieră şi multipremiate, cu regizori de marcă şi actori de top. În acest sens amintim doar spectacolul din 15 iunie Poate… Eleonora, de Gellu Naum, realizat de Theatrul “MUNDI”  în colaborare cu Televiziunea Română, în regia lui  Alexandru Tocilescu, cel din 22 iunie: Poveste de iarnă, de William Shakespeare, realizat de Teatrul Naţional din Timişoara şi preluat la Bucureşti, de la Teatrul Naţional „I.L.Caragiale”, în regia lui Alexander Hausvater şi premiera pe ţară Când noi, morţi, înviem, de Henrik Ibsen, programat în 29 iunie.

Cinefilii, la rândul lor, vor avea la TVR Cultural „o lungă vară fierbinte”, cu nestemate ale şcolii cinematografice postbelice. Sâmbăta seara, de la ora 22.30, producţii de referinţă ale anilor ’40-’50 aşteaptă telespectatorii de toate vârstele să le descopere sau să le revadă. Celor curioşi le dezvăluim câteva titluri programate în cadrul portretului regizoral David Lean: Marile speranţe (The Great Expectations, 1946), Abracadabra (Blithe Spirit, 1945), Oliver Twist (1948), Scurtă întâlnire (Brief Encounter, 1945), Povestea unei femei (The passionate Friends, 1949), Madeleine (1950).

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending