Connect with us

Evenimente

TVR Cultural va difuza Seratele Lanto Arte. Interviu cu violonista Mihaela Martin

Published

on

 

TVR Cultural, în calitate de partener al proiectului Seratele Lanto Arte va oferi telespectatorilor posibilitatea de a urmări, începând cu 3 august, ora 18.00, înregistrările concertelor şi interviurile în exclusivitate realizate cu muzicienii invitaţi la Ateneul Român.

Începând din 14 iulie, în fiecare miercuri, Ateneul Român găzduieşte, de la ora 19.00, Seratele Lanto Arte. Prima ediţie i-a adus pe scenă pe violonista Mihaela Martin şi pianistul Thomas Hoppe.

Programul stagiunii estivale mai cuprinde: Cvartetul de coarde Ad Libitum (21 iulie), Liviu Prunaru – vioară şi Dana Protopopescu – pian (28 iulie), Cvartetul de coarde Transilvan (4 august), Capodopere ale muzicii de cameră în interpretarea muzicienilor Maruxa Llorente – pian, Steluţa Radu – pian, Bogdan Zvorişteanu – vioară, Cristian Ifrim – vioară, Marius Nichiteanu – violă, Marin Cazacu – violoncel, Dorin Marc – contrabas (11 august), Orchestra Română de Tineret, dirijată de Cristian Mandeal (18 august).

La jumătatea lunii iulie, la Ateneul Român a debutat prima stagiune de vară bucureşteană, iniţiată de Asociaţia Lanto Arte, semnatarii concertelor Spring si December Music Flavours. După ce au tatonat acest domeniu pentru câţiva ani, consolidându-şi renumele ca organizatori de evenimente aflate sub zodia “excelenţei”, cei de la Lanto Arte au hotărăt că Bucureştiul merită o serie de concerte croite pe reţeta care i-a consacrat: muzică bună, cadrul elegant şi de neegalat al Ateneului Român, programe bine alcătuie şi muzicieni pe măsură. Aşa au debutat Seratele Lanto Arte în 14 iulie şi tot sub aceleaşi auspicii vor continua pănă la finele lunii noiembrie.

La următoarea ediţie, cea din data de  21 iulie, Lanto Arte  propune o nouă întâlnire muzicală, de data aceasta cu Cvartetul Ad Libitum (Adrian Berescu – vioara a l-a, Şerban Mereuţă  – vioara a ll-a, Bogdan  Bişoc – violă, Filip Papa – violoncel). Şi acest spectacol va fi difuzat în luna august de TVR Cultural. În program: W.A. Mozart – Cvartetul “Disonanţelor” KV 464  , F. Schubert – Quartettsatz , J. Haydn – Serenada, G. Puccini – Crisantemi, F. Schubert – Moment muzical , G. Mahler – Adagietto , C. Dimitrescu – Dans ţărănesc , A. Dvorak – Humoresca .


Interviu cu violonista MIHAELA MARTIN

Pentru prima ediţie din 14 iulie, pe scenă s-au aflat violonista Mihaela Martin şi pianistul Thomas Hoppe. O seară cu muzică bine aleasă, cu interpretări pline de personalitate, aşa cum de altfel, Mihaela Martin şi-a obişnuit publicul. Discuţia purtată de realizatorul TVR Cultural Oana Drăgulinescu şi violonistă a început chiar de la oportunitatea existenţei unei astfel de stagiuni estivale, mai ales că Mihaela Martin locuieşte şi predă în Köln, un oraş cu o bogată activitate muzicală, indiferent de anotimp.

Mihaela Martin: Publicul român a fost întotdeauna foarte entuziast faţă de muzică. Ţin minte această atmosferă electrizantă încă dinainte de revoluţie. Şi astăzi, cei care vin la concerte continuă să transmită acest entuziasm prin prezenţa lor, prin atenţia cu care ascultă, prin recunoştinţa pe care o arată artistului. Eu consider că publicul român este un public minunat, un public cald şi care ştie să aprecieze muzica de calitate.

Ideea unei stagiuni estivale este un lucru bun, dar începuturile sunt întotdeauna puţin mai grele. Admir foarte mult entuziasmul şi voinţa celor de la Lanto Arte, care şi-au pus tot sufletul pentru a realiza această stagiune estivală şi sper ca publicul bucureştean să se obisnuiască cu ideea acestor concerte şi să vină în număr din ce în ce mai mare, miercurea, în sala Ateneului Român.

Oana Drăgulinescu: Aţi părăsit Romănia în urmă cu foarte mult timp. Mulţi români consideră o lipsă de noroc faptul că s-au născut în această ţară, în timpul comunismului. Totuşi, în anii aceia au apărut foarte multe dintre personalităţile musicale şi nu numai. Ce era totuşi benefic în acei ani?

Mihaela Martin: Eu pot spune că am beneficiat foarte mult de sistemul de învăţământ muzical care exista în România la acel moment, cel al liceelor cu profil muzical. Nu era doar o simplă şcoală, ci şi o şcoală a vieţii, pentru că te pregătea exact pentru cariera pe care aveai să o urmezi.

Trăiesc de aproape 25 de ani în Germania, aşa că vă pot spune cu siguranţă că aşa ceva nu există acolo, un sistem asemănător cu cel al liceelor româneşti de muzică. Din această cauză, nivelul generaţiei mele a fost unul foarte ridicat. Acest nivel ridicat m-a ajutat să câştig o serie de concursuri importante, să fiu invitată să concertez în diverse ţări, pe scene importante.

Este adevărat că după ce am plecat din România activitatea mea a căpătat o perspectivă mai largă, adăugând la prezenţele mele solistice, alături de diverse orchestre de renume şi o sustinută activitate în domeniul muzicii de cameră. Apoi, din anul 1992 am început să predau la Musikhochschule din Köln şi în urmă cu doi ani am acceptat şi o catedră la Geneva. Mi-am existins, aşadar, activitatea pe mai multe direcţii: cea pedagogică, cea solistică şi ce de vmuzică de cameră, unde trebuie să amintesc în mod special Cvartetul Michelangelo, alături de membrii căruia desfăşor o intensă activitate de concerte şi înregistrări. Am, aşadar, o activitate bogată, care ocupă un loc foarte important în viaţa mea.

Oana Drăgulinescu: Pentru că aţi amintit de activitatea dumneavoastră pedagogică trebuie să vorbim şi despre profesorul dumneavoastră, Maestrul Ştefan Gheorghiu, cel care ne-a părăsit, din nefericire, atât de curând. Domnia sa a fost iniţiatorul unei şcoli violonistice care cuprinde foarte multe nume de mari violonişti, fiecare cu altă personalitate, uniţi însă prin acea inteligenţă muzicală, pe care Ştefan Gheorghiu a insuflat-o discipolilor săi.

Mihaela Martin: Pentru mine, Maestrul Ştefan Gheorghiu a fost mai mult decât un profesor. În amintirea mea, dânsul este persona care m-a format, nu numai ca muzician, dar şi ca om. Pentru acest lucru îi voi fi veşnic recunoscătoare şi îi mulţumesc pentru toate sfaturile de viaţă şi carieră pe care mi le-a oferit. Alături de colegii mei, toţi cei care i-am fost elevi, cred că îi datorăm faptul că a reuşit să ne formeze, oferindu-ne o bază solidă de cunoştinţe muzicale, dar în acelaşi timp, sporind pentru fiecare înclinaţiile naturale ale talentului propriu. Ne-a învăţat principii care ne-au însoţit de-a lungul activităţii noastre profesionale şi de-a lungul întregii vieţi.

Oana Drăgulinescu: Au fost atâtea concursuri importante câştigate, atâtea întâlniri cu mari orchestre, dirijori şi solişti. Dintre toate, a exista vreuna care să conteze decisiv în cariera dumneavoastră?

Mihaela Martin: Este greu de spus. Poate că la început am văzut concursurile ca pe un ţel în sine, un proiect pentru care mă pregăteam îndelung şi aveam ca obiectiv câştigarea lui, dacă se putea şi de cele mai multe ori s-a şi putut. La acea vreme câştigarea lor a fost o recompensă sănătoasă, era o dovadă a faptului că munca şi talentul meu fuseseră bine investite. Pentru mine însa, aceste concursuri fac parte dintr-o viaţă anterioară, am trecut de vârsta competiţiilor şi acum scopurile mele sunt diversificate. Atâta timp cât sunt sănătoasă şi pot cânta la vioară îmi doresc doar să mă dezvolt continuu, să învăţ lucruri noi, mai ales că sunt o fire foarte curioasă. Mă bucur deopotrivă să colaborez cu alţi muzicieni, să înregistrez în studio, să predau studenţilor mei. Fiecare participare muzicală reprezintă un pas mic într-o direcţie pe care eu o văd ca fiind infinită. Dezvoltarea artistului este un proces nesfârşit.

Pe de altă parte, am norocul ca activităţile mele să se îmbine într-o manieră armonioasă. Cred că, dacă ar trebui să-mi exercit activitatea într-o singură direcţie, în scurt timp aş simţi nevoia unei schimbări, dar atâta timp cât pot să cânt solo sau muzică de cameră şi să predau în acelaşi timp, atunci am diversitatea necesară spiritului meu.

Este adevărat că activitatea de pedagog implică multă concentrare şi o dăruire de 100% cu fiecare elev, însă până acum am reuşit să îmbin fericit toate activităţile mele şi să mă  bucur de fiecare, în egală măsură.

Oana Drăgulinescu: Anul viitor veţi fi din nou membru al juriului Concursului Internaţional George Enescu. Aminteam mai devreme despre sfârşitul unei ere a violonisticii româneşti, odată cu dispariţia Maestrului Ştefan Gheorghiu, Credeţi că în acest moment ar mai putea fi posibilă câştigarea concursului Enescu de către un violonist român?

Mihaela Martin: Nu cunosc atât de bine tânăra generaţie de violonişti din România pentru că am  avut doar ocazii sporadice de a-i cunoaşte. Am fost şi anul trecut in juriul concursului Enescu, dar cu toată obiectivitatea, nu cred că nivelul actual se mai poate compara cu cel din anii în care eu eram student. Talente există în continuare, dar timpurile sunt altele, interesele s-au modficat, mai ale în interiorul familiei, pentru că oricine studiază un instrument şi vrea să facă performanţă, are neapărată nevoie de susţinerea familiei. Cred că Maestrul Ştefan Gheorghiu a fost unic şi este puţin probabil ca în acest moment să existe în România un pedagog cât de cât apropiat de nivelul dânsului.

Oana Drăgulinescu: Câteva cuvinte despre pianistul care se va afla alături de dumneavoastră în această seară, pe care publicul roman nu îl întâlneşte pentru prima oară.

Mihaela Martin: Pe Thomas Hoppe îl cunosc de mai mulţi ani. Este un muzician cu activităţi extrem de diverse, ca şi mine. Este membru al Trio-ului Athos, alături de care a fost prezent şi în Festivalul Enescu 2009. Acompaniază numeroşi instrumentişti, este şi profesor, iar anul trecut a fost acompaniatorul oficial al Concursului “Regina Elisabeta” de la Bruxelles, deci cunoaşte foarte bine repertoriul de vioară. Am încercat să alegem împreună un program accesibil, dar în acelaşi timp cu substanţă. Am evitat lucrări mai dificile, gen Şostakovici, Prokofiev sau Bartok şi am ales o sonată mai spumoasă de Beethoven (Sonata în Sol Major op. 30), apoi Sonata în La Major de Cesar Frank, o lucrare extrem de cunoscută, frumoasă şi romantică, dar care nu este nici pe departe facilă. Pentru partea a doua am selectat lucrări de virtuozitate, de la Scheryo de Brajms la Suita popular spaniolă de Manuel de Falla sau Vlas scheryo op. 23 de Piotr Ilici Ceaikovski.

Oana Drăgulinescu: Unde vă veţi afla în următoarea perioadă, pe ce scene importante sau la ce evenimente muzicale?

Mihaela Martin: Voi reveni pe scenele bucureştene în stagiunea viitoare. Acum urmează să plec la un festival de muzică din Finlanda, apoi am un turneu în Italia, alături de Orchestra de Cameră din Torino. După aceasta voi fi prezentă la Festivalul Pablo Casals din Franţa, Festivalul Syros din Grecia, Festivalul Internaţional de muzică de cameră de la Ierusalim, iar în luna septembrie mă voi afla în juriul concursului de la Indianapolis.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Sezonul toamnă-iarnă ’18-’19 poartă Humanic

Published

on

 

Tendințele sezonului în interpretarea Humanic devin fructul oprit al modei. Noile colecții pentru toamnă-iarnă a peste 15 branduri de încălțăminte și accesorii au ”invadat” magazinele Humanic și te așteaptă să le descoperi. Iar asta nu este singura noutate!  Pe 11 octombrie, Humanic a deschis cel de-al 10-lea magazin din România, în Shopping  City Timișoara.

Humanic este destinația numărul unu pentru iubitorii de pantofi din Europa și locul în care cele mai noi tendințe își dau întâlnire pentru a răspunde cerințelor tuturor stilurilor vestimentare.  Pe harta magazinelor din România s-a adăugat o nouă locație în Timișoara, care respectă standardele de calitate caracteristice brandului, gândite în detaliu, pentru a transforma fiecare vizită într-o experiență completă.

 

Configurează traseul stilului tău pe harta Humanic și alege din noile colecții de toamnă-iarnă!

Tendințele Humanic pentru noul sezon aduc în prim plan un dans al contrastelor, unde avem pe de-o parte eleganța și minimalismul reinterpretat și pe cealaltă parte combinații extravagante și mixuri cromatice puternice.

Colecția de damă de la Humanic e o călătorie stilistică, unde 10 tendințe trasează direcțiile-cheie ale sezonului.

 

ULTRA COLOUR CLASH

Combinația roșu și violet ”pictează” noul tablou al tendințelor și transformă cizmele overknees, botinele și cizmele din velur în piesele-cheie ale viitorilor trendsetteri.

 

SNEAKERS ALLURE

Mixurile cromatice sunt evidențiate prin tălpile groase, foarte vizibile. Tălpile sunt elementul de atracție atât la modelele funcționale, cât și la sneakerii clasici, cu detalii strălucitoare. Fețele tricot („Uppers“) în combinație cu șireturile în culori închise și tălpile stratificate redefinesc în totalitate look-ul sporty-chic.

 

BIKER GANG

Biker Boots lejere cu profil masiv, talpă groasă și multe accesorii metalice – iată cum se traduce conceptul Motorcycle-Chic pentru ținute urbane. Cât mai multe catarame și aplicații extravagante cu nituri pe cizme din velur sau piele netedă sunt absolut indispensabile pentru această toamnă. De luat în calcul sunt și  gentile sau rucsacurile cu decorațiuni extravagante și broderii de tip tatuaj, perfecte pentru a completa un look de bikeriță cu stil.

 

HEELED BOOTS

O celebrare a modelelor cu vârf ascuțit și design extravagant, de la toc până la talpă. Aceste botine sexy, cu leopard print sau într-o nuanță de alb strălucitor sunt extrem de feminine. Iar pentru o nouă identitate a ținutei de birou, alege botinele cu toc în culoarea Barolo.

 

HIGH FASHION CLIMBER

Pur și simplu „de luat la drum“! Bocancii robuști de munte, cu talpă profilată își sărbătoresc revenirea în modă. Însă, spre deosebire de vremurile anterioare de glorie, acum Hiking Boots cunosc o evoluție stilistică, prin adăugarea de detalii atent studiate, materiale elegante și elemente decorative din blană.

 

SLOUCH BOOTS

Cât mai lejer și relaxat! Cizmele din velur sau piele, lejere pe picior se numără printre articolele preferate ale sezonului. Forma cutată, ușor supradimensionată a cizmei creează o notă chic oricărei ținute.

 

CHELSEA RELOADED

Chelsea Boots își continuă povestea de succes și se numără printre articolele de bază în topul tendințelor din noul sezon. Detaliile precum cusăturile decorative, aplicațiile și niturile transformă acest model clasic în piesa principală a ținutei.

 

BAROLO SELECTION

Totul Barolo – cea mai importantă culoare în tendințe dă tonul în direcția cromatică a tendințelor! Acest roșu rubiniu domină tot și învăluie toate variantele de pantofi, cizme și accesorii. Calapodul feminin și tocurile extravagante devin formula cheie pentru un clasic reinterpretat.

 

HIGH TOP SNEAKERS

Sneakerii pe gleznă, cu imprimeu alb-negru, domină look-ul! Converse clasici și mid-cuts de la Nike și alte branduri sunt piesele de rezistență ale sezonului.

 

GLITTER FEVER

Linii feminine și un design spectaculos – acestea sunt prerogativele pantofilor pentru petreceri de neuitat. Materialele prețioase, linia rafinată și curelușele pe gleznă, ștrasurile și mult glitter creează formula perfectă pentru a completa o ținută de seară.

 

Colecția de bărbați pentru noul sezon de la Humanic aduce în prim plan două trenduri-cheie, imposibil de ignorant!

 

COGNAC CLASS

Coniac este culoarea dominantă a pielii în segmentul de încălțăminte pentru bărbați, fiind evidențiată prin elemente noi de stil și detalii vizibile. Totul se joacă în zona marourilor și, indiferent dacă e o nuanță deschisă sau închisă, efectul de brushing pune în evidență pielea naturală. Gama cuprinde de la Chelsea Boots clasice, la ghete cu cusătură decorativă și șireturi.

 

STYLE EXPEDITION

Bocancii robuști cu fețe din diverse materiale, cu șireturi de munte și găici evidente cuceresc segmentul de încălțăminte pentru bărbați în această toamnă. Așa numiții Hiking Boots se remarcă prin pielea lucioasă, tălpile marcante și detaliile cromatice neobișnuite. Noutatea la mixul de materiale: pâsla impermeabilă!

 

Setează Humanic pe GPS-ul stilului tău vestimentar, dacă vrei noile coordinate ale modei!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Gucci Eyewear aniversează 1 an în România prin lansarea noii colecții de toamnă-iarnă ’18-‘19

Published

on

 

Luxul și arta au fost elogiate la Palatul Cesianu-Racoviță, în cadrul evenimentului ce a sărbătorit 1 an de prezență în România și o nouă colecție de ochelari de soare și rame de vedere semnate de casa Gucci. Gazda evenimentului a fost K Optic, distribuitor exclusiv Gucci Eyewear, care i-a condus pe invitați într-o poveste spectaculoasă văzută prin ochelarii modei.

Invitații au descoperit viziunea unică a casei Gucci și au fost ghidați într-o incursiune a stilurilor clasice,  reinterpretate într-o versiune modernă.  Eclectic, dar mai presus de toate, mereu cu un pas în fața direcțiilor de stil sezoniere, casa Gucci restabilește regulile de lux în moda ochelarilor de soare și ramelor de vedere. Evenimentul a fost o demonstrație prin care ochelarii de soare devin accesoriul definitoriu al unei ținute fashion, iar ramele de vedere fac tranziția de la dispozitiv medical la bijuterie, ca element esențial în definirea stilului vestimentar.

Noua colecție de ochelari Gucci reconfigurează traseul modei pentru sezonul toamnă-iarnă, în care destinația finală este glamourul absolut. Fiecare model de ochelari se află la intersecția dintre artă și high fashion, transformând accesoriul într-o bijuterie.

K Optik este distribuitorul oficial în România al Kering Eyewear S.p.A., proprietarul brandurilor de ochelari de soare și rame de vedere Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Stella McCartney, Brioni, Christopher Kane, Tomas Maier, Boucheron, Pomellato, Puma (www.koptic.ro), case de modă care au fost, de asemenea, reprezentate în cadrul evenimentului prin cele 5000 de modele de ochelari de soare și rame de ochelari de vedere, pe care invitații le-au putut descoperi si proba.

Misiunea asumată de K Optic este de a participa activ la dezvoltarea segmentului de ochelari din gama luxury al pieţei de optică din România. Cu ocazia evenimentului, K Optic a vrut să creeze și o nouă experiență de fashion, prin care invitații să descopere cum ochelarii de soare sau ramele de vedere trebuie aliniate direcțiilor vestimentare. Ochelarii potriviți se aleg ca o bijuterie: trebuie să poți observa calitatea materialelor, ingeniozitatea designului și să fie nota finală a ținutei.

De-a lungul anului s-a creat o întreagă familie in jurul K Optic: Cătălin Botezatu, Raluca Bădulescu, Ilinca Vandici, Alina Eremia, Alina Ceușan, Ana Morodan s-au bucurat de modelele preferate ale celebrelor case, completându-și outfit-urile cu accesoriile – bijuterii distribuite de K Optic în România.

Colecțiile de ochelari exclusive din portofoliul K Optic sunt disponibile în peste 150 de magazine de optică certificate din România. Verifică lista magazinelor partenere, aici: https://www.koptic.ro/magazine-partenere precum si colectiile de ochelari aici: www.koptic.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Spectacolul MOLIÈRE | ERÉILOM deschide cea de-a șasea ediție a Festivalului Internaţional de Teatru Fest(in) pe Bulevard

Published

on

 

Vineri, 12 octombrie 2018, Primăria Municipiului București, prin Teatrul Nottara, cu sprijinul financiar al Ministerului Culturii și Identității Naționale și al UNITER, deschide cea de-a șasea ediţie a Festivalului Internaţional de Teatru Fest(in) pe Bulevard, cu premiera spectacolului MOLIÈRE | ERÉILOM, în regia lui Roman Feodori, la ora 18:30, la Sala Horia Lovinescu.

Roman Feodori, colaborator al Teatrului Nottara în urma Laboratorului de Teatru DENS din 2017, este directorul artistic al Teatrului Tânărului Spectator din Krasnoiarsk și câștigător a patru Premii Masca de Aur. Din distribuție fac parte Șerban Gomoi, Rareș Andrici, Vlad Bălan, Răzvan Bănică, Dani Popescu, Crenguța Hariton, Cristina Juncu, Ada Navrot, Isabela Neamțu, Filip Ristovski, Mihaela Subțirică, Sorina Ștefănescu și Laura Vasiliu. Scenografia este semnată de Olga Nikitina, coregrafia de Aleksandr Andriașkin, light designul de Taras Mihalevski, iar muzica de Tibor Cári.

Spectacolul creionează un portret inedit, emoționant al lui Jean-Baptiste Poquelin, cunoscut ca Molière, dramaturgul ale cărui piese de teatru se joacă pe toate scenele lumii de aproape patru secole. În montarea regizorului rus, povestea-cadru pornește de la Viața Domnului de Molière de Mihail Bulgakov și de la piesa de teatru scrisă de acesta, Cabala bigoților, la care se adaugă scene din patru piese esențiale ale dramaturgului francez, Vicleniile lui Scapin, Bolnavul închipuit, Tartuffe și Don Juan. Viața lui Molière, un artist care a luptat pentru libertatea de expresie în pofida tuturor restricțiilor epocii, poate fi înțeleasă cel mai bine prin creațiile sale. „Respiră, trăiește. Molière este nemuritor” – spectacolul lui Roman Feodori valorifică modernitatea dramaturgului, potențialul comic din creația acestuia, dar și aspectul critic la adresa tarelor societății.

 

În acest an, Fest(in) pe Bulevard se desfășoară în trei etape: ca preambul al Festivalului, în perioada 7 aprilie – 6 mai, a avut loc secțiunea „Planeta Shakespeare(Invitați de onoare), în parteneriat cu Teatrul Național Marin Sorescu din Craiova și cu Fundația Shakespeare; secțiunile de tradiție sunt programate în perioada 12 21 octombrie: Fest(in) pe Bulevard, iar pe 21 și 22 noiembrie, secțiunea MultiArt EXIT (organizată în colaborare cu Administrația Națională a Penitenciarelor) va oferi ocazia persoanelor private de libertate să se manifeste artistic, pentru a facilita reintegrarea ulterioară a acestora în societate.

În perioada 12 21 octombrie, Fest(in) pe Bulevard va cuprinde peste 30 de producții scenice, grupate în mai multe secțiuni, la care participă artiști din nouă țări: România, Franța, Germania, Republica Moldova, Bulgaria, Rusia, Italia, Serbia, Kazahstan. Conceptul festivalului aparține teatrologului Marinela Țepuș, iar selecția spectacolelor a fost realizată de către Narcisa Mocanu (curator teatral), Raluca Rădulescu (jurnalist teatral), Marinela Țepuș (teatrolog). Juriul Secțiunii Criza comunicării este format din personalități ale teatrului românesc: Emil Boroghină (actor și directorul fondator al Festivalului Internațional Shakespeare din Craiova, președintele Fundației Shakespeare), dr. Roxana Croitoru (critic de teatru), Irina Ionescu (teatrolog), prof.univ.dr. Carmen Mihalache (critic de teatru), Doru Mareș (critic de teatru).

 

Secțiuni de tradiție:

  • Criza comunicării – secțiune competitivă, în cadrul căreia vor fi supuse atenției spectatorilor producții a căror temă este, ca în fiecare an, de impact pentru societatea actuală;
  • Bulevardul Comediei – secțiune competitivă, care propune spectacole de mare succes. Juriul va fi alcătuit din cinci membri aleși din public;
  • Premiere în FEST(in) – cele mai noi producții ale Teatrului Nottara, altele decât cele legate de temele celorlalte secțiuni;

Invitați speciali – producții de bună calitate și de succes, care aparțin unor teatre partenere și care completează, prin temele abordate, tematicile Festivalului;

In memoriam, dedicată unor personalități teatrale dispărute, care au avut o contribuție importantă la evoluția teatrului românesc (în acest an: actorii       Gilda Marinescu, Vali Preda și scenograful Sică Rusescu).

 

Festivalul cuprinde și evenimente conexe: evenimente stradale,  colocvii, spectacole-lectură pe texte adecvate temei centrale, discuții cu publicul după reprezentații, lansări de carte (de teatru), expoziții de fotografie de teatru, întâlnirile AICT.RO, aniversări ale unor personalități teatrale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending