Connect with us

ALL MEDIA

TVR Moldova, premiat la Gala Clubului de Presă din Chișinău

Published

on

FOTO CREDIT: TVR MOLDOVA
 

Postul de televiziune TVR Moldova a fost distins cu două trofee la cea de-a 24-a ediție a Galei Anuale a Clubului de Presă din Chișinău.

Campania TVR MOLDOVA, “Generaţia Unirii”a fost declarată cel mai bun proiect media de pe piaţa audiovizualului de peste Prut, iar „Mărul de aur” la categoria cel mai bun reportaj tv 2018 i-a fost oferit jurnalistei Stela Dănilă, pentru campania socială „Diferiţi, dar la fel”.

În Anul Centenarului Marii Uniri, Televiziunea Română şi-a propus să răsfoiască filele istoriei şi să proiecteze biografiile celor mai importanţi artizani ai Unirii, iniţiind campania “Generaţia Unirii”, care a fost recunoscută drept cel mai bun proiect media al anului din Republica Moldova.

Marina Afanas, producător de programe la TVR MOLDOVA consideră că proiectul a fost unul complex, care a unit echipele din Chişinău şi Bucureşti: “Am muncit timp de un an, din martie, când am vorbit despre corifeii Unirii Basarabiei cu România, au urmat cei din Bucovina, Transilvania şi de asemenea din Regatul României. Am vorbit despre 30 de personalităţi care au scris istorie, oameni care acum 100 de ani au făcut din interesul naţional o prioritate. Premiul este al întregii echipe care a lucrat la acest proiect”.

Istorici de renume de pe ambele maluri ale Prutului: Iurie Colesnic, Ion Negrei, Gheorghe Negru, Ion Varta (Republica Moldova) şi Matei Gheboianu, Cristina Gudin, Andrei Sora (România) au girat toate informaţiile prezentate în campanie.

Reportajele cu caracter social, care sensibilizeză oamenii şi aduc în prim plan poveşti de viaţă ce merită să fie cunoscute, ocupă un loc important în programele TVR MOLDOVA.  Campania „Diferiţi, dar la fel”, a adus în casele telespectatorilor istoriile emoţionante ale copiilor cu autism şi boli rare din Republica Moldova. Autoarea campaniei, Stela Dănilă a fost premiată cu trofeul „Mărul de aur” pentru realizarea reportajelor din cadrul campaniei Ştirilor TVR MOLDOVA.

Jurnalista Stela Dănilă ne-a destăinuit ce a motivat-o să realizeze aceste reportaje: “Ce mi-am dorit eu este să le arăt poveştile de viaţă fără să le lezez demnitatea. Să le arăt abilităţile şi nu dizabilităţile. Aşa cum sună şi titlul campaniei, suntem cu toţii diferiţi, gândim diferit şi arătăm diferit, dar în final avem aceleaşi dorinţe: să avem prieteni, să fim acceptaţi, înţeleşi şi iubiţi”.

Vitalie Guţu, coordonator al echipei Ştirilor de la Chişinău, declară că este o mândrie pentru postul de televiziune să aibă în redacţie unii dintre cei mai buni jurnalişti ai anului 2018: “Ca urmare a acestei recunoaşteri, putem constata că seria de reportaje din cadrul campaniei “Diferiţi, dar la fel” a sensibilizat nu doar publicul telespectator, ci şi oamenii de specialitate. Asta ne dă motivaţia şi pe mai departe să facem lucruri frumoase, cu ajutorul cărora să putem contribui la dezvoltarea comunităţii sau la promovarea valorilor sociale de calitate în Republica Moldova”.

Cristina Leorenţ, director TVR Internaţional, consideră că: “Anul 2018, aflat sub semnul celebrării Centenarului Marii Uniri, şi anul în care am împlinit cinci ani de la revenirea în Basarabia Istorică, a însemnat pentru TVR MOLDOVA dezvoltarea programelor aflate în preferinţele telespectatorilor şi extinderea către zone tematice noi, concomitent cu consolidarea echipei. Mulţumim Clubului de Presă din Republica Moldova pentru premii acordate! Promitem că şi în 2019, echipa Studioului TVR de la Chişinău va produce programe prin care vom promova valorile româneşti şi pe cele europene la TVR MOLDOVA”.

TVR MOLDOVA transmite 24 de ore din 24, în timp real, imaginea societăţii româneşti de dincoace şi de dincolo de Prut, în toate aspectele ei.

Gala Anuală a Clubului de Presă, aflată la a 24-a ediţie, a avut loc pe 6 decembrie, la Chișinău. Scopul principal al acestei acţiuni este de a sprijini şi încuraja eforturile jurnaliştilor de a face o presă de calitate, aderând la standardele profesionale internaţionale.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending