Connect with us

Evenimente

TVR și Global Records, parteneri pentru Eurovision Song Contest 2020

Avatar

Published

on

În acest an, Televiziunea Română abordează atât Selecţia Naţională, cât şi participarea la concursul Eurovision Song Contest 2020 (ESC2020), în parteneriat cu cel mai dinamic jucător de pe piaţa muzicală din România, Global Records.

Nu este prima oară când TVR colaborează cu o casă de discuri în proiectul Eurovision. În ultimii 20 de ani, televiziunea publică a făcut acest lucru la numeroase alte ediţii, conlucrând cu nume de rezonanță din piața de specialitate.

Elena Știrbescu, manager al proiectului, a precizat faptul că televiziunea publică, ca organizator al selecției naționale, a pornit de la o analiză riguroasă a mai multor elemente, cum ar fi rezultatele obținute de România la Eurovision pe parcursul anilor, mecanismele de selecție practicate în diferite țări și specificul pieței locale.

Nivelul la care se desfășoară concursul Eurovision în ultimii ani, complexitatea show-urilor din etapa internațională, precum și imperativul atingerii excelenței de către piesa și artistul care reprezintă România au condus, în mod firesc, la această nouă viziune și la colaborarea cu un partener consacrat în domeniu, așa cum este Global Records.”, a declarat  Liana Stanciu, seful delegatiei la ESC2020.

TVR a optat pentru acest parteneriat pornind de o serie de factori, precum cifrele impresionante pe care compania le-a înregistrat în ultimii ani în ceea ce priveşte prezenţa pieselor şi artiştilor săi în topurile radio şi tv, cifrele legate de accesările pe YouTube, numărul de ţări în care sunt ascultate piesele produse de Global Records și numărul de abonaţi pe conturile de social media etc.

Ținând cont de aceste performanțe, Televiziunea Română a ales să colaboreze, pentru cea de-a 65-a ediție a Eurovision Song Contest,  cu o casă de discuri care are o contribuție însemnată la impunerea muzicii românești pe plan internaţional, atât prin selectarea celor mai competitive piese pentru tipuri de public şi teritorii specifice, cât şi prin mecanismele și canalele de promovare utilizate cu rezultate remarcabile.

Un alt factor relevant în luarea acestei decizii a fost faptul că acest parteneriat între TVR și Global Records este unul cu valoare financiară zero, dar în care ambii parteneri investesc resurse financiare, tehnice și artistice pentru reprezentarea României la Eurovision cu un moment artistic de valoare, complex și atractiv atât pentru publicul din România, cât și pentru cel internațional.

“Eurovision este cea mai mare competiție din lume dedicată muzicii. Global Records a acceptat propunerea TVR de a colabora pentru alegerea reprezentantului României la Rotterdam și se implică fără niciun fel de remunerație în tot procesul dedicat selecției naționale. Este o onoare și totodată o provocare pentru Global Records să ajute în alegerea reprezentantului României pentru Eurovision 2020. În acest moment, ne gândim doar la cum și ce putem face să reprezentăm România la Rotterdam cu cel mai bun artist, cea mai bună piesă și cel mai bun show. Pentru ca acest lucru să se întâmple, am pus și punem la dispoziția TVR toate resursele noastre și expertiza din industria muzicală. Totul pentru a ne reprezenta cât mai bine țara la nivel internațional. Suntem nerăbdători să începem treaba și să mergem la Eurovision cu forțe proaspete”, a declarat Lucian Ștefan, CEO Global Records.

În baza acordului și colaborării dintre părți, Televiziunea Română va oferi publicului si Juriului Național, în cadrul Finalei Naționale din 1 martie, posibilitatea de a alege un act artistic complet şi complex pentru reprezentarea României la  ediția 2020 a Eurovision Song Contest. Talentul, prezenţa scenică şi potenţialul artistului desemnat pentru a reprezenta România pe scena de la Rotterdam vor fi susținute prin concepte de show aliniate la peisajul muzical prezent și la înaltele standarde de calitate ale acestei competiții muzicale internaționale.

Eurovision Song Contest 2020

Eurovision Song Contest 2020 va avea loc la Rotterdam, sub sloganul „Open Up”, cu semifinalele pe 12 şi 14 mai şi finala pe 16 mai. La ediția cu numărul 65 a concursului, participă – alături de România – alte 40 de țări.  

Precedenta ediţie a competiţiei muzicale a fost câştigată de Duncan Laurence, reprezentantul Regatului Țărilor de Jos, cu piesa “Arcade”.

În urma tragerii la sorţi din data de 28 ianuarie, pentru împărţirea ţărilor participante în cele două semifinale ale competiţiei, România va intra în concurs în data de 12 mai, în cea de-a doua parte a primei semifinale.

În ordine alfabetică, ţările care vor intra alaturi de Romania în prima semifinală sunt: Australia, Belarus, Irlanda, Lituania, Macedonia de Nord, Rusia, Slovenia, Suedia (prima parte), respectiv Azerbaidjan, Belgia, Croaţia, Cipru, Israel, Malta, Norvegia, România, Ucraina (partea a doua).

În cea de-a doua semifinală (14 mai) vor concura: Austria, Republica Cehă, Estonia, Grecia, Islanda, Moldova, Polonia, San Marino, Serbia (prima parte) şi Albania, Armenia, Bulgaria, Danemarca, Elveţia, Finlanda, Georgia, Letonia, Portugalia (partea a doua).

În finala de la Rotterdam a concursului Eurovision 2020 din 16 mai, vor intra în concurs 26 de ţări: primele 10 ţări din fiecare semifinală şi cele şase calificate direct (Big Five plus ţara gazdă).  Chiar dacă vor concura direct în finală, cele şase ţări vor putea vota, în semifinale, astfel: Germania, Italia, Regatul Ţărilor de Jos (Olanda) în prima semifinală, iar Franţa, Spania şi Marea Britanie în cea de-a doua semifinală.

Atât semifinalele, cât și finala internaționala a ESC2020 vor fi transmise live pe TVR.

Comentarii

Evenimente

Iuliana Tudor anunță cât a strâns Crucea Roșie Română până acum. Campania continuă!  

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Ne bucură faptul că atât persoanele juridice cât și persoanele fizice au fost foarte receptive la campania inițiată de Crucea Roșie Română. Până în acest moment, donațiile în bani de la persoane juridice au  ajuns la 3.570.000 de euro.  

 

Informații noi din campania România salvează România:

– 1.704 pachete cu alimente de bază au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu, afectate de Coronavirus/ un pachet are 12 kg și contine produse greu perisabile în valoare de 90 lei/pachet – alimentele au fost achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

– 4.850 pachete cu produse de igienă de primă necesitate au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu și centre de carantină din țară – valoarea unui pachet este de 60 lei/pachet – achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

-61 957 de materiale de protecție distribuite unităților sanitare / direcțiilor de asistență socială/ vămi /

–  9 276 de produse de igienă, primite din sponsorizari în natură, su fost  distribuite la unități medicale

894 persoane aflate în izolare la domiciliu au fost monitorizate telefonic de voluntarii Crucii Roșii Române

– 14 500 kg produse din carne (mezeluri), 100800 de ouă, 10 000 kg de morcovi și 9456 litri apa îmbuteliată – primite de la organizația Prețuiește viata au fost distribuite de voluntarii Crucii Roșii la Direcțiile de Asistenta Sociala, Cămine de   de batrani, centre de plasamnet și familii izolate la domiciliu.

 

Fonduri din sms 14 781 * 2eur = 29 562 euro.

Campania continuă! Donații prin sms (2 euro/sms) se fac in continuare la 8827, iar donații online pe www.crucearosie.ro.

 

Comentarii

Continue Reading

BAZAR

Vlad Avarvari sare în ajutorul artiștilor din România

Avatar

Published

on

    Jurnalistul independent Vlad Avarvari, cunoscut ca fiind “băiatul care a revoluționat învățământul românesc” , a publicat ieri un mesaj de susținere pentru toți artiștii din România. De asemenea, Vlad este student la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din București, iar la doar 20 de ani a ajuns să fie PR-ul mai multor artiști cunoscuți de la noi, printre care artista AVA, vloggerița Miru și proiectul Shoeba, de mare succes în străinătate.

 

Totodată, tânărul jurnalist, are o experiență de mai bine de 2 ani în acest domeniu, colaborând în trecut și cu redații de mare renume de la noi, precum DigiFm, Evenimentul Zilei, Radio România Actualități și TVR.

 

Mesajul publicat de Vlad Avarvari a fost:

 

                         Cât de respectați sunt artiștii români în propria țară?

Artiștii români încep să resimtă nepăsarea instituțiilor publice de profil cu privire la situația prin care de altfel și industria muzicală din România trece.Lipsa de evenimente, concerte, lipsa de promovare a pieselor atât la radio, cât și la tv, le îngreunează și mai mult viața artiștilor noștri, care nu prea mai au venituri..

De asemenea, acești artiști români plătesc statului taxe uriașe de sănătate, pensii, impozite pe venit și multe altele.În aceast caz, statul știe doar să ia și nu știe să ocrotească, un fel de “INTER ARMA SILENT MUSAE”, așa cum este celebra expresie latină.

Asta se întâmplă și în cazul artiștilor și caselor mari de discuri, dar despre artiștii noi, la început de drum sau care nu au piese pe radio, cu ei ce se întâmplă?Iar despre casele mai mici de producție, despre producătorii muzicali, cu ei ce se va întâmpla în acestă perioadă?Cine îi sprijină, daca și până acum au făcut-o tot pe cont propriu sau din investițiile personale?

Acest coronavirus, nu a afectat doar câteva domenii, ci și industria muzicală!!

A fi actor, producător muzical, compozitor, interpret, poet, textier, inginer de sunet, sound designer, creator de conținut sunt meserii recunoscute de statul român, la fel cum sunt și alte meserii liberale, cum ar fi meseria de jurnalist independent, avocat, contabil și multe alte meserii independente care nu sunt luate în seamă și pentru care nu s-a comunicat nicio măsură concretă de sprijin, din partea Guvernului.

În timp ce o mulțime de organizații neguvernamentale din SUA și Europa, plus o serie de organisme de gestiune colectivă au luat măsuri pentru a susține artiștii cu măsuri clare și cu fonduri substanțiale, organismele de gestiune a drepturilor de autor din România, precum UCMR și Credidam nu anunță nimic.

Având în vedere că și sumele încasate de aceștia până acum erau derizorii, ne așteptăm ca de acum încolo să fie și mai greu.Mulți se vor reprofila, ceea ce nu este normal, într-o țară care face parte din U.E!

Muzica și arta sunt vitale pentru artiștii noștri, dar și pentru publicul larg.Haideți să-i susținem pe artiști cu un share la această postare, pentru ca mesajul să ajungă unde trebuie!!

Totodată, aș vrea să ne gândim împreună la următoarea întrebare:

Cum ar fi o singură zi în România fără să auzim nici o melodie?

 

P.S:Acest articol urmeaza sa fie postat si pe site-ul www.ideaman.ro cand acesta va fi disponibil.

 

Sursa: facebook.com/ideaman.ro

 

Imediat după publicarea articolul pe Facebook, Vlad a ținut să posteze o fotografie și pe contul de Instagram, lângă care a scris:”Am gândit și am scris acest articol pentru susținerea artiștilor din România”.

Reacțiile nu au încetat să apară, iar mai multe vedete i s-au alăturat, printre care: Claudia Pavel, Adrian Sînă, Anda Adam, Nicoleta Nuca, Amna, Oana Radu, Raluca Tănase de la Bambi, Giulia, Ioana Ignat și mulți alții.

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Cineplexx deschide la Sibiu un nou cinematograf cu cele mai avansate tehnologii din ţară

Avatar

Published

on

Cel mai nou cinematograf de tip multiplex din Sibiu, Cineplexx, este acum locul în care cinefilii pot vedea producții de top în condiții optime de confort și la cele mai înalte standarde tehnologice existente. Cu 5 săli și peste 860 de locuri, cinematograful este localizat în centrul comercial Shopping City Sibiu.

 

Cinematograful a beneficiat joi seara de o inaugurare cu fast în prezența a zeci de reprezentanți media naționali, jurnaliști locali și a oficialilor Cineplexx. Într-un cadru dedicat, invitații au avut ocazia să viziteze sală cu sală întreaga locație rezervată doar pentru ei, au aflat care sunt avantajele sistemelor tehnologice din dotare, au testat scaunele personalizate și au vizionat în avanpremieră filmul „Blodshot” în sala Atmos.

 

Cineplexx Sibiu este singurul cinematograf din zona dotat cu Dolby Atmos, cel mai performant sistem de sunet din lume care sincronizează sunetul cu acțiunea de pe ecran. Experiența de vizionare este optimizată prin formatul special de ecran RealD Ultimate Screen care transpune imaginea cu mai multă profunzime și luminozitate, ideală mai ales în cazul filmelor 3D. Cuplul tehnologic RealD Ultimate Screen și Dolby Atmos este completat de un proiector laser RGB 4K prin care imaginea este redată cu maximă claritate și intensitate.

 

O altă exclusivitate adusă de Cineplexx la Sibu o reprezintă fotoliile Love Seats și Love Box, gândite special pentru cuplurile care își doresc mai mult confort și intimitate la film. Toate sălile sunt dotate, pe lânga scaunele standard, și cu scaune reglabile Deluxe și Premium sau fotolii de piele cu dimensiuni mai mari.

 

„Experiența cinematografică de excepție înseamnă, pentru noi, tehnologie de ultimă generație și confort la un nivel cât se poate de ridicat. Asta este ceea ce aducem la Sibiu: cea mai bună tehnologie de cinema care te face să te simți mereu în mijlocul acțiunii, cu o claritate incredibilă a imaginii și un sunet care pare să te înconjoare din toate părțile, precum și o inovație în ceea ce privește confortul spectatorilor – scaune special Deluxe sau Premium. Astfel, sibienii se vor bucura de filmele lor preferate în condiții la fel de bune ca în cele mai performante cinematografe de pe mapamond”, a declarat Christof Papousek, managing partner și Chief Financial Officer al Cineplexx International.

 

Cinematograful va include în program, încă de la deschidere, premierele naționale: „Blodshot”, filmul de acțiune cu Vin Disel în rolul principal, aventura de familie „Lassie Come Home”, dar și cele mai de succes producții recente precum comedia românească „Miami Bici”, horror-ul „Omul invizibil” sau filmul de familie „Sonic the Hedgehog”.

 

Programul complet al noului cinematograf și detalii despre bilete vor putea fi găsite în orice moment pe site-ul www.cineplexx.ro.

Cineplexx este unul dintre cei mai importanți operatori de cinematografe din Europa Centrală și de Est, cu o experiență de peste 50 de ani în industrie. Compania operează în prezent 54 de multiplexuri și 6 cinematografe tradiționale, în 12 țări: Austria, Slovenia, Croația, Bosnia și Herțegovina, Șerbia, Muntenegru, Kosovo, Albania, Macedonia de Nord, Grecia, Italia și România.

 

În luna iunie 2019, Cineplexx International a intrat pe piața din România preluând cinematograful din Băneasa Shopping City. În iulie 2019, compania a preluat cinematograful din Centrul Comercial Auchan Titan – respectiv IRIS Titan, iar în septembrie 2019 a deschis la Satu Mare cel mai modern cinematograf din nordul țării. În scurt timp după deschiderea din Sibiu, va urma lansarea unui nou cinematoraf la Târgu Mureș, a cincia locație operată de compania austriacă.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0