Twitter achiziționează un pachet de acțiuni minoritar al companiei Aleph - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Published

on

Httpool consolidează parteneriatul cu Twitter, gigantul digital alăturându-se Grupului Aleph ca deținător de capital.

Twitter Inc. (TWTR) este prima dintre companiile din Silicon Valley care se alătură grupului Aleph, o companie globală care reunește IMS, Httpool, Wise.Blue, AdDynamo, ca susținător al eforturilor educaționale ale Aleph în îndeplinirea misiunii de a alimenta ecosistemul digital în țările emergente pentru a debloca și a stimula creșterea economică.

Grupul își propune să ofere educație, formare și certificare în publicitatea digitală pentru peste 50.000 de profesioniști din 90 de țări din întreaga lume, creând astfel noi locuri de muncă pentru viitor, care să sprijine dezvoltarea economică pe piețele deservite.

Timp de peste un deceniu, Twitter s-a bazat pe mărcile Aleph, IMS Internet Media Services, Httpool și AdDynamo pentru a fi partenerul lor exclusiv de publicitate în 74 de țări, în care nu are prezență locală.

Aleph ajută Twitter să-și monetizeze baza de utilizatori în primul rând în țările emergente, oferind echipe locale dedicate de vânzări și asistență, tehnologie proprie care îi ajută pe advertiseri să-și maximizeze investițiile în Twitter și o soluție robustă de plată multinațională care ajută Twitter să genereze eficient venituri incrementale pe piețele non-core.

Pe parcursul parteneriatului, Twitter a recunoscut urgența de a oferi educație digitală în fiecare colț al planetei.

„A avea Twitter ca parte interesată în Aleph este o onoare deosebită și o recunoaștere specială pentru noi. Aceasta este o susținere clară a eforturilor noastre de a educa o nouă generație de profesioniști în digital advertising în mod egal peste tot pe glob”, comentează Gastón Taratuta, fondator și CEO Aleph Group.

„Accesul la educație de calitate este cheia succesului personal, dar unele părți ale lumii continuă să rămână în urmă. Misiunea noastră este să ne asigurăm că a fi expert în digital advertising devine o posibilitate pentru toată lumea și ne luăm angajamentul că vom face acest lucru posibil.”

Internetul și telefoanele mobile au creat o “autostradă” a informațiilor, iar mărcile Aleph, inclusiv Httpool, IMS, Wise.Blue, AdDynamo, pavează această autostradă cu instrumente și conținut educațional pentru a le livra acelor părți ale lumii care încă nu exploatează pe deplin puterea digitalizării.

„Aleph este un partener valoros și strategic pentru Twitter de mulți ani”, a declarat Sarah Personette, Chief Customer Officer al Twitter. „Cu un set divers de capabilități, Aleph ne-a susținut afacerea la nivel global, atât ca partener de vânzări, cât și ca partener tehnologic. Această investiție este o evoluție firească în relația noastră cu Aleph.”

Investind în Aleph Group, Twitter a susținut angajamentul companiei de a forma următoarea generație de experți în digital advertising în peste 90 de țări de pe 5 continente. Ei vor face acest lucru prin construirea unei platforme tehnologice educaționale, care le va permite profesioniștilor de toate vârstele să obțină o certificare locală și să se alăture comunității de 50.000 de profesioniști formați de Aleph din întreaga lume, amplificându-și astfel oportunitățile de angajare și dezvoltare a carierei.

Într-o lume conectată la nivel global, în care tehnologia mobilă și accesul la internet au devenit cel mai mare egalizator social al nostru, abilitățile din trecut sunt înlocuite de noi tehnologii.

Pentru a supraviețui și a prospera pe piața muncii a viitorului, profesioniștii vor trebui să-și dezvolte avantaje competitive unice. Competențele digitale vor deveni o necesitate, în timp ce cei cu abilități digitale mai mari vor deține cheia succesului.

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement
Vedete3 săptămâni ago

Ce bani au câștigat Faimoșii, în reality show-ul fenomen SURVIVIOR ROMÂNIA

Vedete2 săptămâni ago

Scandal monstru la Survivor România! Doi concurenți s-au luat la bătaie pe insulă: „Ai venit să arunci cu noroi în toată lumea!”

Premieră TV2 săptămâni ago

Zece concurente vor intra în cea mai frumoasă competiţie a stilului, la Kanal D2

Reality Show2 săptămâni ago

SURVIVIOR ROMÂNIA. Faimoșii, în pragul disperări nu mai găsesc drumul spre victorie!

Vedeteo săptămână ago

Mihai Zmărăndescu și Remus Boroiu de la Survivor România s-au luat la bătaie înainte de a participa la concurs

Reality Show4 săptămâni ago

VIDEO Ce concurent din tribul Războinicilor a părăsit competiția Survivor România!

Emisiuni3 săptămâni ago

Au început filmările pentru cel de-al 19-lea sezon Te cunosc de undeva!

Premieră TV2 săptămâni ago

Marea premieră a sezonului 11 Chefi la cuțite le aduce lui Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu adversari surpriză la lupta pentru amuletă

Reality Show2 săptămâni ago

Cel mai scandalos concurent din tribul Faimoșilor a părăsit competiția. Dan Pavel: ”Suntem la jumătatea cursei pentru câștigarea marelui premiu

Reality Show3 săptămâni ago

Victorii pentru Războinici, lacrimi și conflicte pentru Faimoși, la Survivor: ”Indiferent de tensiuni, sunt și momente foarte frumoase

AUDIENȚE TV4 săptămâni ago

America Express, pe primul loc în topul audiențelor! A doua imunitate, așteptată cu emoții

Facebook

Advertisement

IN Trending