Digital
Twitter achiziționează un pachet de acțiuni minoritar al companiei Aleph
Httpool consolidează parteneriatul cu Twitter, gigantul digital alăturându-se Grupului Aleph ca deținător de capital.
Twitter Inc. (TWTR) este prima dintre companiile din Silicon Valley care se alătură grupului Aleph, o companie globală care reunește IMS, Httpool, Wise.Blue, AdDynamo, ca susținător al eforturilor educaționale ale Aleph în îndeplinirea misiunii de a alimenta ecosistemul digital în țările emergente pentru a debloca și a stimula creșterea economică.
Grupul își propune să ofere educație, formare și certificare în publicitatea digitală pentru peste 50.000 de profesioniști din 90 de țări din întreaga lume, creând astfel noi locuri de muncă pentru viitor, care să sprijine dezvoltarea economică pe piețele deservite.
Timp de peste un deceniu, Twitter s-a bazat pe mărcile Aleph, IMS Internet Media Services, Httpool și AdDynamo pentru a fi partenerul lor exclusiv de publicitate în 74 de țări, în care nu are prezență locală.
Aleph ajută Twitter să-și monetizeze baza de utilizatori în primul rând în țările emergente, oferind echipe locale dedicate de vânzări și asistență, tehnologie proprie care îi ajută pe advertiseri să-și maximizeze investițiile în Twitter și o soluție robustă de plată multinațională care ajută Twitter să genereze eficient venituri incrementale pe piețele non-core.
Pe parcursul parteneriatului, Twitter a recunoscut urgența de a oferi educație digitală în fiecare colț al planetei.
„A avea Twitter ca parte interesată în Aleph este o onoare deosebită și o recunoaștere specială pentru noi. Aceasta este o susținere clară a eforturilor noastre de a educa o nouă generație de profesioniști în digital advertising în mod egal peste tot pe glob”, comentează Gastón Taratuta, fondator și CEO Aleph Group.
„Accesul la educație de calitate este cheia succesului personal, dar unele părți ale lumii continuă să rămână în urmă. Misiunea noastră este să ne asigurăm că a fi expert în digital advertising devine o posibilitate pentru toată lumea și ne luăm angajamentul că vom face acest lucru posibil.”
Internetul și telefoanele mobile au creat o “autostradă” a informațiilor, iar mărcile Aleph, inclusiv Httpool, IMS, Wise.Blue, AdDynamo, pavează această autostradă cu instrumente și conținut educațional pentru a le livra acelor părți ale lumii care încă nu exploatează pe deplin puterea digitalizării.
„Aleph este un partener valoros și strategic pentru Twitter de mulți ani”, a declarat Sarah Personette, Chief Customer Officer al Twitter. „Cu un set divers de capabilități, Aleph ne-a susținut afacerea la nivel global, atât ca partener de vânzări, cât și ca partener tehnologic. Această investiție este o evoluție firească în relația noastră cu Aleph.”
Investind în Aleph Group, Twitter a susținut angajamentul companiei de a forma următoarea generație de experți în digital advertising în peste 90 de țări de pe 5 continente. Ei vor face acest lucru prin construirea unei platforme tehnologice educaționale, care le va permite profesioniștilor de toate vârstele să obțină o certificare locală și să se alăture comunității de 50.000 de profesioniști formați de Aleph din întreaga lume, amplificându-și astfel oportunitățile de angajare și dezvoltare a carierei.
Într-o lume conectată la nivel global, în care tehnologia mobilă și accesul la internet au devenit cel mai mare egalizator social al nostru, abilitățile din trecut sunt înlocuite de noi tehnologii.
Pentru a supraviețui și a prospera pe piața muncii a viitorului, profesioniștii vor trebui să-și dezvolte avantaje competitive unice. Competențele digitale vor deveni o necesitate, în timp ce cei cu abilități digitale mai mari vor deține cheia succesului.
- EDITORIAL2 zile ago
STRICT SECRET: In 22 noiembrie 1968, ora 4 dimineata, se pregatea invazia URSS asupra Romaniei. Ce a facut Ceausescu?
- PREMIILE RADAR DE MEDIA2 zile ago
PREMIILE RADAR DE MEDIA, EDIȚIA A-XV-A 2024 – START VOT! TU ALEGI CÂȘTIGATORII!
- EDITORIAL2 zile ago
Lista ofiţerilor numiţi la „strict secret” de fostul Ministru al Apărării Gabriel Oprea. Turcescu si MRU printre colonei
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV săptămâna 26 august – 01 septembrie 2024
- Analize Audiente TV3 săptămâni ago
AUDIENȚE TV Cel mai dur test de fidelitate s-a încheiat pentru Claudiu şi Simona aseară, la Insula Iubirii. Show-ul, lider de piața, pentru Antena 1!
- Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV săptămâna 02 – 08 septembrie 2024
- Program TV2 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL săptămâna 30 august – 05 septembrie 2024
- ENTERTAINMENTo săptămână ago
Daria Carinna vine cu o piesa peronalizata insotita de un videclip de exceptie – Vorba ta –
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA STARS săptămâna 26 august – 01 septembrie 2024
- Digital2 săptămâni ago
Post-Digital Extensions – tinerii artisti romani au parte de un circuit mentoral colaborativ la nivel international in Oulu, Finlanda
- Digital3 săptămâni ago
Peste 500 de vârstnici din România au participat la ateliere de dobândire a abilităților digitale
- Program TV3 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 săptămâna 23 – 29 august 2024
- Emisiuni3 săptămâni ago
„The Floor” super show-ul toamnei își deschide în curând porţile la Kanal D !
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 săptămâna 30 august – 05 septembrie 2024
- Grila de programe4 zile ago
Modificări urgente în grila de programe PRO TV. Ce emisiune nu se mai vedea
- Mondeno săptămână ago
Scandal de proporții la Antena 1. Două vedete s-au certat după emisiune. Așa ceva nu sa mai pomenit!