
Twitter achiziționează un pachet de acțiuni minoritar al companiei Aleph
-
Doi Faimoși au părăsit aseară Survivor România înainte de Marea Unificare
-
Chefi la cuțite, lider de piață. Diseară: Roxana Blenche, al patrulea Chef la amuletă
-
„Drag de România mea!”, în sezonul 10! Iată ce surprize a pregătit Paul Surugiu-Fuego la TVR 2
-
Războinicii și mentorii lor au câștigat primele jocuri ale acestei etape!
Httpool consolidează parteneriatul cu Twitter, gigantul digital alăturându-se Grupului Aleph ca deținător de capital.
Twitter Inc. (TWTR) este prima dintre companiile din Silicon Valley care se alătură grupului Aleph, o companie globală care reunește IMS, Httpool, Wise.Blue, AdDynamo, ca susținător al eforturilor educaționale ale Aleph în îndeplinirea misiunii de a alimenta ecosistemul digital în țările emergente pentru a debloca și a stimula creșterea economică.
Grupul își propune să ofere educație, formare și certificare în publicitatea digitală pentru peste 50.000 de profesioniști din 90 de țări din întreaga lume, creând astfel noi locuri de muncă pentru viitor, care să sprijine dezvoltarea economică pe piețele deservite.
Timp de peste un deceniu, Twitter s-a bazat pe mărcile Aleph, IMS Internet Media Services, Httpool și AdDynamo pentru a fi partenerul lor exclusiv de publicitate în 74 de țări, în care nu are prezență locală.
Aleph ajută Twitter să-și monetizeze baza de utilizatori în primul rând în țările emergente, oferind echipe locale dedicate de vânzări și asistență, tehnologie proprie care îi ajută pe advertiseri să-și maximizeze investițiile în Twitter și o soluție robustă de plată multinațională care ajută Twitter să genereze eficient venituri incrementale pe piețele non-core.
Pe parcursul parteneriatului, Twitter a recunoscut urgența de a oferi educație digitală în fiecare colț al planetei.
„A avea Twitter ca parte interesată în Aleph este o onoare deosebită și o recunoaștere specială pentru noi. Aceasta este o susținere clară a eforturilor noastre de a educa o nouă generație de profesioniști în digital advertising în mod egal peste tot pe glob”, comentează Gastón Taratuta, fondator și CEO Aleph Group.
„Accesul la educație de calitate este cheia succesului personal, dar unele părți ale lumii continuă să rămână în urmă. Misiunea noastră este să ne asigurăm că a fi expert în digital advertising devine o posibilitate pentru toată lumea și ne luăm angajamentul că vom face acest lucru posibil.”
Internetul și telefoanele mobile au creat o “autostradă” a informațiilor, iar mărcile Aleph, inclusiv Httpool, IMS, Wise.Blue, AdDynamo, pavează această autostradă cu instrumente și conținut educațional pentru a le livra acelor părți ale lumii care încă nu exploatează pe deplin puterea digitalizării.
„Aleph este un partener valoros și strategic pentru Twitter de mulți ani”, a declarat Sarah Personette, Chief Customer Officer al Twitter. „Cu un set divers de capabilități, Aleph ne-a susținut afacerea la nivel global, atât ca partener de vânzări, cât și ca partener tehnologic. Această investiție este o evoluție firească în relația noastră cu Aleph.”
Investind în Aleph Group, Twitter a susținut angajamentul companiei de a forma următoarea generație de experți în digital advertising în peste 90 de țări de pe 5 continente. Ei vor face acest lucru prin construirea unei platforme tehnologice educaționale, care le va permite profesioniștilor de toate vârstele să obțină o certificare locală și să se alăture comunității de 50.000 de profesioniști formați de Aleph din întreaga lume, amplificându-și astfel oportunitățile de angajare și dezvoltare a carierei.
Într-o lume conectată la nivel global, în care tehnologia mobilă și accesul la internet au devenit cel mai mare egalizator social al nostru, abilitățile din trecut sunt înlocuite de noi tehnologii.
Pentru a supraviețui și a prospera pe piața muncii a viitorului, profesioniștii vor trebui să-și dezvolte avantaje competitive unice. Competențele digitale vor deveni o necesitate, în timp ce cei cu abilități digitale mai mari vor deține cheia succesului.
-
Vedete3 săptămâni ago
Ce bani au câștigat Faimoșii, în reality show-ul fenomen SURVIVIOR ROMÂNIA
-
Vedete2 săptămâni ago
Scandal monstru la Survivor România! Doi concurenți s-au luat la bătaie pe insulă: „Ai venit să arunci cu noroi în toată lumea!”
-
Premieră TV2 săptămâni ago
Zece concurente vor intra în cea mai frumoasă competiţie a stilului, la Kanal D2
-
Reality Show2 săptămâni ago
SURVIVIOR ROMÂNIA. Faimoșii, în pragul disperări nu mai găsesc drumul spre victorie!
-
Vedeteo săptămână ago
Mihai Zmărăndescu și Remus Boroiu de la Survivor România s-au luat la bătaie înainte de a participa la concurs
-
Premieră TV2 săptămâni ago
Marea premieră a sezonului 11 Chefi la cuțite le aduce lui Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu adversari surpriză la lupta pentru amuletă
-
Reality Show2 săptămâni ago
Cel mai scandalos concurent din tribul Faimoșilor a părăsit competiția. Dan Pavel: ”Suntem la jumătatea cursei pentru câștigarea marelui premiu”
-
Reality Showo săptămână ago
Șapte concurenți se află în pericol de eliminare la Survivor România! Diseară… ”urmează un moment epocal”
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
America Express, prima opțiune a telespectatorilor! Diseară, cea mai mare comoară aduce imunitatea! Finala se apropie!
-
Reality Showo săptămână ago
Faimoșii au câștigat Jocul de Captivitate, însă au pierdut Imunitatea! Triburile continuă lupta, astăzi, de la PRO TV!
-
Premieră TVo săptămână ago
Gala umorului” revine cu un nou sezon la TVR 1. Gazdele fi actorul Dragoş Huluba şi noua sa parteneră de prezentare, actriţa Mirela Zeţa.
-
Reality Show2 săptămâni ago
O nouă premieră la Survivor România: ”Astăzi jucați… Jocul de Captivitate”
-
Seriale2 săptămâni ago
„Costoiu e cârtița lui Măcelaru!”. Un nou episod din serialul fenomen CLANUL, duminică, de la PRO TV
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 17-23 martie 2023
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Primele două echipe ale sezonului 19 Te cunosc de undeva sunt confirmate!
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 13-19 martie 2023