Connect with us

Industria de Publicitate

UAPR și-a desemnat Comitetul Director pentru următorii doi ani. Ștefan Iordache este noul președinte al organizației

Published

on

 

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) are, începând de pe 10 septembrie 2015, un nou Comitet Director și un nou președinte, care vor gestiona activitatea organizației în următorii doi ani. La conducerea UAPR a fost ales Ștefan Iordache, CEO Leo Burnett.

Din noul Comitet Director mai fac parte: Radu Florescu (CEO Centrade), Radu Miu (CEO Mercury 360), Adrian Dura (CEO Havas), Dana Bulat (General Manager United Media), Alexandra Olteanu (Managing Director Initiative) și Mona Opran (COO Centrade).

“Cred cu tărie în valoarea industriei de comunicare românești și în puterea ei de coagulare în jurul unor inițiative pozitive, care să ne facă mai puternici ca breaslă. Cel mai important obiectiv actual al UAPR este implicarea cât mai multor agenții din toate disciplinele de comunicare (Creație, PR, Media, Digital) în proiecte de interes pentru întreaga industrie. Avem o listă lungă de proiecte și sperăm să o lărgim și mai mult prin implicarea mai multor membri ai organizației. Dacă avem o industrie mai puternică, fiecare membru al ei este mai puternic. O breaslă unită și implicată în proiecte de interes larg va determina creșterea pieței pentru toți cei implicați – clienți, media și agenții”, a declarat Ștefan Iordache, președintele UAPR.

Principalele 7 inițiative pe care UAPR le vizează în următorii doi ani sunt:

1. Studiu intern, adresat membrilor UAPR, pentru identificarea nevoilor și problemelor importante ale membrilor UAPR și rezolvarea celor care sunt de competența organizației.

2. Ad Market Study – studiu de piață realizat în parteneriat cu D&D Research (finalizare în noiembrie 2015). Creative AdMarket, Digital AdMarket, Media AdMarket, pentru măsurarea percepției clienților față de agențiile de creație/ media/ digital, într-un studiu finanțat de UAPR și realizat din doi în doi ani.

3. Post Pitch Survey System – studiu de piață realizat în parteneriat cu D&D Research (studiu permanent, demarat în noiembrie 2015), pentru evaluarea în sistem de anonimat a percepției agențiilor față de profesionalismul, rigoarea și claritatea modului în care sunt organizate licitațiile în industria de comunicare. Reperul acestei cercetări este un studiu realizat în Marea Britanie de către Insitute of Practitioners in Advertising (IPA), care urmărește îmbunătătirea modului de organizare a licitațiilor.

4. Salary Survey Study – studiu de piață realizat în parteneriat cu PWC (finalizare în toamna lui 2016), privitor la costurile medii cu forța de muncă înregistrate la nivel de industrie (PR, Media, Digital și Creație), realizat în sistem de anonimat, din doi în doi ani, finanțat de participanții la studiu.

5. Agency & Client Health Check Study – studiu de piață realizat în parteneriat cu D&D Research (finalizare în toamna lui 2016), pentru evaluarea relației dintre agenție și clienții săi în raport cu ceilalți clienți ai agentiei, dar și cu media de referință a pieței.

6. Ghiduri de bune practici pe diverse teme: Brieful de agenție, Evaluarea ideilor creative, Evaluarea performanțelor agenției etc.

7. Festival de creație local – Promovarea unui festival local de creativitate puternic, care să ofere recunoaștere celor mai bune campanii de comunicare din România.

Acestor inițiative li se adaugă proiecte deja consacrate ale organizației, precum Premiile Effie România și Ziua Publicității, ambele realizate în parteneriat cu IAA România, sau Ghidul de Pitch, lansat în iunie 2015.
De asemenea, UAPR își propune să colaboreze mai strâns cu European Association of Communications Agencies (EACA), cel mai important for european de comunicare, dar și cu toate asociațiile importante locale – IAA, IAB, ARMA, BRAT, ARA etc.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

McCann Worldgroup Romania desemnata AGENCY OF THE YEAR la Festivalul Golden Drum pentru a 5-a oara

Published

on

 

În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.

Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigat titlul de AGENCY OF THE YEAR în 2006, 2007, 2011 si 2015 iar rețeaua McCann Worldgroup a caștigat distincția NETWORK OF THE YEAR în 2013, 2014, 2016 si 2017.

Campania Bihor Couture a adus agenției McCann Worldgroup Romania 2 Grand Prix-uri, premiul The Best of WHAT, dar și Golden Watch Award pentru directorii de creație Cătălin Dobre și Adrian Boțan.

Campaniile “Race a Nation” (Vodafone), “Real Life Tests” (Vodafone), “The Festival Bottle” (Coca-Cola Romania) și “Bihor Couture” (Beau Monde) au fost nominalizate de 14 ori și au câștigat 9 Gold & Silver Drums.

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de Network of the Year datorită rezultatelor extraordinare a 8 agenții din rețea: Cehia, Italia, România, Israel, Spania, Ucraina, Serbia si Polonia.

“Să câștigi e bine, însă să reușești să câștigi an de an, cu atât de multe agenții din rețea, este extraordinar. Este cea mai onestă apreciere a creativității și a muncii de calitate pe care o oferim clienților globali, regionali și locali. Ne mândrim cu asta!” declară John Wright, Regional Officer CEE.

“Sunt mândră de echipa agenției McCann Worldgroup Romania pentru valorile după care se conduce, pentru felul în care nevoile și business-ul clienților sunt analizate și adresate, pentru talentul oamenilor din agenție. Totul fără a compromite motivele pentru care facem ce facem: pasiunea și relevanța. Clienții noștri dragi împărtășesc aceste valori cu noi și este foarte ușor de văzut asta din rezultatele campaniilor noastre și a business-ului lor.

Felicitări! Este o adevarata onoare să aducem acasă acest titlu!” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.

“Plecăm acasă cu titlul Network of the Year pentru al 3-lea an consecutiv și cu Agency of the Year pentru McCann Worldgroup Romania pentru a 5-a oară în istoria festivalului. Ne bucură toate premiile, dar ce ne încântă cel mai tare este faptul că nu vorbim de o campanie, de un an sau de un premiu. Vorbim de recunoașterea performanței an dupa an. Și asta vine dintr-o cultură creativă construită din ambiție, talent și multă muncă.

O cultură creativă pe care o împărțim cu clienții noștri, o cultură care ne permite și ne încurajează să ne depășim limitelele constant.                                                                               E multă muncă în spatele acestor performanțe și sunt foarte mândru de echipa extraordinară pe care o avem“ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.

 

Campaniile câștigătoare la Golden Drum în 2018 sunt:

  • Campania “Bihor Couture” dezvoltată pentru revista Beau Monde: 2 Grand Prix, The Best of WHAT, Golden Drum în categoria Local Spirit și 2 Silver Drums pentru Brand Building/Brand Introduction și Entertainment/Online&Mobile.
  • Campania “Race a Nation”, dezvoltată pentru clientul Vodafone: 3 Silver Drums în categoriile Digital& Mobile/ Games; Activation; Entertainment/Live Experience.
  • Campania “Real Life Tests” dezvoltată pentru clientul Vodafone: un Golden Drum în categoria Brand Building/Brand Vitality

Campania “The Festival Bottle” dezvoltată pentru clientul Coca-Cola România a fost premiată cu 2 Silver Drums în categoriile Activation și Functional Efficiency.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Grupul Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine corporate

Published

on

 

Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine a grupului, prin care aduce în atenția publicului povestea companiei și evoluția acesteia, în paralel cu transformarea societății românești.

Sub sloganul “De 25 de ani, conectați #Nelimitat”, campania vorbește despre modul în care Digi | RCS & RDS a intrat în viețile românilor, odată cu televiziunea prin cablu, continuând cu internetul și telefonia fixă și mobilă. În peste 25 de ani de activitate, compania a devenit unul dintre reperele pieței de comunicații electronice, în regiune, iar creșterea sa a atras și nevoia transformării.

”Campania arată cum Digi | RCS & RDS a contribuit la îmbunătățirea vieții românilor, introducând treptat tehnologii tot mai performante și conținuturi tot mai diverse. Azi, grație unei viziuni de business curajoase, suntem lideri în România pe piața serviciilor de televiziune prin cablu și a serviciilor de internet. Ca să ajungem aici, am muncit, am inovat, am experimentat, am făcut pionierat în domeniul telecomunicațiilor. Așa am reușit să le oferim milioanelor de abonați servicii de comunicații electronice de cea mai bună calitate la prețuri competitive și să ducem brand-ul Digi dincolo de granițe, în Ungaria, Spania, Italia. Suntem mândri de aceste reușite ale echipelor noastre, obținute cu ajutorul unei rețete unice: am fost și suntem conectați nelimitat la aspirațiile românilor”, a spus Serghei Bulgac, CEO al Grupului Digi | RCS & RDS.

 

Un spot TV inspirat de o ”istorie personală

Spotul TV este ”piesa de rezistență” a campaniei și povestea sa se construiește pe baza momentelor cheie din existența unui român născut în zilele Revoluției din 1989.

Pentru a duce mai departe conceptul, producția spotului TV a fost realizată cu oameni obișnuiți, care lucrează împreună pentru idealurile lor. Asistenta medicală în rolul mamei, pensionarul pasionat de electronică în rolul bunicului mecanic de motociclete, modelul în rolul mamei tinere sunt doar trei dintre ei. Alți 80 de figuranți și 17 protagoniști completează reprezentarea – simbol a milioanelor de români conectați #nelimitat de un singur nume – Digi.

Locațiile în care s-a filmat sunt la fel de diverse precum momentele scenariului – un garaj din Militari, Școala generală nr. 8 Câmpina, o terasă din zona Ateneului Român, Barajul Paltinu (Prahova), un bar, o stradă veche din București și câteva cadre pe platourile Castel Film.

Campania se desfășoară timp de o lună, începând din 27 august, la TV, radio, în online și social media. În perioada octombrie – noiembrie, spotul va rula și în cinematografe.

Echipa: Tudor Dumitrașcu (creație și regie), Tony Pisaroglu (producător), Claudiu Boboc (Production Unit Manager), Liviu Pojoni și Adrian Rugină (DOP), George Popa (coloană sonoră originală), Petru Mărgineanu (voce), Safe-Frame.com (grafică), O-Video (colorizare). Casa de producție: H5.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Peste 20 de motive să iei parte la Conferința Globală IAA „Creativity 4 Better”

Published

on

 

Conferința Globală IAA „Creativity 4 Better” se apropie cu pași repezi și, odată cu trecerea timpului, numărul de motive pentru care să mergi la eveniment cresc.

Experiențele de care ne vom putea bucura la „Creativity 4 Better” acoperă 4 importante sfere ale creativității, și anume tehnologia, comunicarea, sustenabilitatea și educația. Vom avea experiențe senzoriale facilitate de artistul media japonez Nao Tokui, experiențe jucăușe alături de compania de e-sports RFRSH Entertainment, de impact al comunității Burning Man și multe altele.

Iată câțiva dintre cei care ne vor aduce inspirație din diferite zone de business, de la directori de companii la directori de creație, la tineri antreprenori și influenceri cu impact în comunitățile lor, oameni de media, programatori și leaderi :

  1. Tal-Ben Shahar, profesorul de fericire, care a ținut unul dintre cele mai populare cursuri din istoria Harvard
  2. Marian Goodell, fondatoare și CEO Burning Man, poate cel mai cunoscut festival de pe mapamond, un adevărat oraș în deșertul Nevada
  3. Robbie Douek, președinte al RFRSH Entertainment, ne va introduce în lumea gamingului și ne va vorbi despre modul în care ea se întrepătrunde tot mai mult cu cea a brandingului, advertisingului și marketingului experiențial.
  4. Antje Hundhausen, Vice Președinte Experiențe de Brand Deutsche Telekom, ne va aduce în prim plan tehnologia care transformă industria fashionului
  5. Tony Fernandes, unul dintre cei mai de succes antreprenori din Asia, va aduce inspirație din antreprenoriat: cum e să fondezi prima linie de zbor low-cost din regiune.
  6. Fredrik Borestrom, Agency Development Partner LinkedIn, va aduce insighturi din rețeaua de socializare dedicată businessului și joburilor
  7. Tim Kobe, fondator și CEO al EightInc, o companie de design strategic care dezvoltă experiențe de brand offline, uneori numită și „cel mai bine păstrat secret al Apple”
  8. Eva și Marta Yarza, două tinere din Spania vor vorbi despre antreprenoriat după terminarea facultății și cum și-au deschis un studio de design în cel mai competitiv oraș din lume: Londra și au obținut un premiu râvnit de mulți: creionul D&AD Awards.
  9. Michael Gunton, directorul de creație al BCC Natural History, va veni cu povești despre lucrul cu Sir David Attenborough, despre cele peste 200 de producții pe care le-a realizat, și despre ultima dintre ele, Planet Earth II, vizionată de mai mult de jumătate din populația din UK.
  10. Scott Goodson, fondator și CEO Strawberry Frog, o agenție digitală multipremiată de la NY, care creează adevărate mișcări culturale în comunitățile de brand (și nu numai)
  11. Christina Keller, leader în agenția internă de creație a Facebook și Instagram, despre suportul pe care îl oferă rețeaua agențiilor și clienților pentru a implementa cele mai bune produse mobile-first
  12. Sebastian Dobrincu, un foarte tânăr antreprenor român, va vorbi despre cealaltă parte a monedei: măsurarea eficienței campaniilor de Instagram. Citiți aici mai pe larg povestea lui.
  13. Sheree Atcheson este o altă prezență din zona tech & IT care ne va încânta la Conferința Globală. Ea a dezvoltat asociația Women Who Code în UK, pentru a lupta împotriva discriminării de gen în această industrie.
  14. Jaime Mandelbaum este Chief Creative Officer Young & Rubicam și unul dintre cei mai premiați creativi la nivel global. Cele mai mari branduri din lume i-au trecut prin mână!
  15. Tom Szaky este un alt antreprenor mai puțin convențional: compania lui, TerraCycle, se ocupă de strângerea și reciclarea deșeurilor complexe și ne va inspira pentru o viață mai sănătoasă și mai conștientă
  16. Nao Tokui va aduce inspirația din muzică, programare și AI. Japonezul Nao folosește tehnologiile moderne pentru a oferi spectacole muzicale multimediale și ne va surprinde cu o astfel de demonstrație și pe 2-3 Octombrie.
  17. Oobah Butler, cel mai recent confirmat vorbitor, este un tânăr freelancer britanic care surprinde internetul cu sfaturi despre cum să intri gratis la cinema sau cum să îți transformi locuința modestă în restaurantul #1 din Londra

Iată povestea celui mai apreciat restaurant de pe TripAdvisor… care nu există!

https://video.vice.com/en_us/video/oobah-butler-i-made-my-shed-the-1-restaurant-in-london/5a5dfac6177dd44de3197af2

 

Mai mult decât inspirația, pasiunea și sfaturile pe care le veți obține de la cei 20 de vorbitori deja confirmați (dar mai urmează și alții!), mai sunt câteva motive pentru care evenimentul de pe 2-3 Octombrie este de neratat:

 

  1. Networking: audiența mixtă de la Conferința Globală IAA îți va permite să întâlnești oameni din toate colțurile lumii și toate industriile astfel încât data viitoare când vrei o schimbare de carieră sau cauți noi parteneri de proiect să știi cui să te adresezi
  2. Conferința se va desfășura la Teatrul Național București, ca să poți ajunge ușor și să poți rămâne la o seară de networking în împrejurimi.
  3. Formatul scurt și dinamic va asigura ca fiecare discurs să rămână intrigant și palpitant până la final, fără timpi morți și informații redunante.
  4. Vorbitorii sunt practicieni și activitatea lor de zi cu zi este cea care inspiră cu adevărat. Fie că vorbim de CEOs de renume mondial sau de tineri care au reușit să își dezvolte un business deosebit într-un climat foarte competitiv, toți ne vor aduce povești reale, din activitatea lor curentă.
  5. Gala Dinner va avea loc pe 2 Octombrie, seara, și e ocazia perfectă de networking cu manageri și CEOs de top, într-un spațiu select.

Până pe 15 septembrie, biletele au încă un preț preferențial pe site-ul Conferinței „Creativity 4 Better”: www.creativity4better.com .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending