Connect with us

Ultima ediție a celui de-al doilea sezon Visuri la cheie s-a încheiat aseară cu o poveste impresionantă și o renovare de vis!

După ce ani la rând familia Voicu s-a luptat cu neajunsurile și a încercat din răsputeri să aibă o locuință decentă, echipa Visuri la cheie a ajuns aseară la Mirela și fiicele sale, Ioana și Maria, pentru a le ajuta să aibă un trai mai bun. În două săptămâni Dragoș Bucur, Alina Vîlcu, Adela Pârvu, Andrei Samoil și Dragoș Isăcescu au reușit să împlinească cel mai mare vis al celor trei – o casă complet renovată și utilată.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30-22:34, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:51, emisiunea Visuri la cheie a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2.1 milioane de români. 

Ultima ediție a celui de-al doilea sezon Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11.7 puncte de rating și 27.5% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape două ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1,  care a obţinut 6.1 puncte de rating și 14.3% share.

Analiza detaliata pe tot show-ul

Visuri la cheie a fost urmărit timp de două luni, în medie, de 1.6 milioane de telespectatori la nivel național. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc și a înregistrat în perioada 23 septembrie – 11 noiembrie 2015 o medie de 10.9 puncte de rating și 26.4% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1 a obţinut 5.2 puncte de rating și 12.5% share.

Visuri la Cheie PRO TV

Visuri la Cheie
PRO TV

Mirela și cele două fiice gemene ale sale, Ioana și Maria, au fost greu încercate de viață și trăiesc împreună într-o casă din Pantelimon, județul Ilfov. Totul s-a schimbat pentru ele în momentul în care Mirela a divorțat de soțul său și a fost nevoită la partaj să-l despăgubească pe acesta.

Femeia s-a împrumutat la mai multe bănci, iar în momentul de față plătește o treime din salariu pe ratele pentru împrumutul făcut în urmă cu 10 ani. Mirela și fiicele sale locuiesc într-o singură cameră, în condiții grele, în frig și umezeală, însă nu au vrut niciun moment să renunțe la casa lor, deoarece reprezintă totul pentru ele. Cu toate că duc o viață extrem de grea, cu neajunsuri, Ioana și Maria învață foarte bine, sunt olimpice și bursiere. Pentru a-și ajuta mama cu cheltuielile, fetele au cumpărat două geamuri de termopan din bursele primite la școală, reușind să o surprindă și să o bucure pe Mirela.

Echipa Visuri la cheie a ajuns acasă la cele trei într-o zi ploioasă. Când au realizat că visul lor de a avea o locuință nouă va deveni realitate, ele au fost copleșite de emoții și cu greu au putut să creadă că este adevărat. Împreună cu Dragoș, Alina, Adela și Andrei au inspectat casa și au discutat cu arhitecții cum și-ar dori să arate întreg spațiul. Fetele nu au știut ce să ceară, dar au fost sigure că vor o cameră colorată.

Dragos Bucur

Dragos Bucur

Momentul în care Mirela și cele două fete ale sale au fost trimise în vacanță a fost unul destul de dificil. Cu greu s-au lăsat convinse că timp de două săptămâni nu vor merge la serviciu și la școală, ci se vor bucura de aceste zile libere la munte. Cât timp a durat renovarea, ele au petrecut momente de neuitat împreună, au mers în parc cu rolele și l-au cunoscut pe artistul lor preferat, Smiley, alături de care au cântat și au dansat în timpul unui concert al său.

În tot acest timp, echipa Visuri la cheie a pregătit în detaliu renovarea casei, împreună cu foarte mulți constructori și voluntari. Principala problemă a locuinței era cea legată de încălzire, așa că a fost amenajată o cameră specială pentru centrala cu lemne, cu ajutorul cărei ele vor avea de acum înainte doar ierni călduroase. De asemenea, toată instalația electrică a fost schimbată. Pentru a da luminozitate interiorului casei, Andrei Samoil a demolat pereții și a făcut mai multe ferestre.

Sursa cifre: Kantar Media

[nextpage title=”detalii pe urmatoarea pagina!”]

Casa a fost consolidată, iar din living se vede acum tot spațiul. Unul dintre pereții sufrageriei a fost realizat într-un mod inedit, fiind unul viu format din licheni, un colț de natură în casă. Tot conceptul de design atât interior, cât și exterior al casei e fundamentat pe metafora celor două ferestre ale fetelor. Fațada principală a locuinței a fost gândită ca o operă de artă cu o grafică aparte, care a fost executată din diverse panouri traforate, colorate, care să susțină ideea că totul a pornit de la cele două ferestre.

De acum, Mirela va avea camera ei, decorată și mobilată exact așa cum și-a dorit, iar cele mici vor avea camera lor gândită special pentru pasiunile lor și lucrurile care le plac. Camera Ioanei și a Mariei are două paturi de câte o persoană, care au o tăblie comună pe care este aplicat un trafor vopsit, cu grafică bazată tot pe cele două ferestre, dar și un loc special amenajat pentru a face bijuterii.

Ca de fiecare dată, Dragoș Isăcescu a avut grijă de curte. Arhitectul peisagist a realizat un grătar, o pistă de role pentru cele mici, fiind ajutat de Andrei Samoil, a plantat copaci mari, foarte mulți trandafiri și un gazon perfect.

Alina, Adela, Andrei si Dragos VISURI LA CHEIE PRO TV

Alina, Adela, Andrei si Dragos
VISURI LA CHEIE PRO TV

Timp de două săptămâni, cei patru arhitecți, împreună cu Dragoș Bucur, constructori și voluntari, au lucrat încontinuu pentru a împlini un vis și a aduce cât mai multă bucurie în casa și în sufletul unei familii care nu și-a pierdut nicio clipă optimismul și a luptat zi de zi pentru o viață mai bună.

Când s-au întors acasă din vacanță, Mirela, Ioana și Maria au primit cheia noii lor locuințe la care au visat ani de zile. Cele trei au plâns în momentul în care și-au văzut casa, care acum este extrem de spațioasă, luminoasă și plină de culoare, exact așa cum și-au dorit. Nu și-au imaginat niciodată că vor avea o casă atât de frumoasă, dar visul lor a devenit realitate, numai cu ajutorul oamenilor.

În fiecare miercuri emisiunea Visuri la cheie le-a prezentat telespectatorilor povești extraordinare ale unor oameni greu încercați de viață, care și-au văzut împlinit visul de a avea o locuință nouă. 

Comentarii

Analize

Masked Singer Româna de la PRO TVa fost lider de audiență pe publicul urban!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri seară, Tigrul, Unicornul, Îngerul, Vulpoiul și Panda s-au luptat pe scena Masked Singer România. În urma deciziei publicului și a celor patru detectivi, Îngerul a fost nevoit să părăsească emisiunea și să-și arate adevărata față. Sub masca acestuia s-a ascuns Brigitte Pastramă.

 

De-a lungul edițiilor, Ana Morodan, INNA, Codin Maticiuc și Horia Brenciu au încercat să descopere cine se ascunde sub costumul puternicului Înger, însă fără succes. Cu toate indiciile pe masă, atenți la fiecare detaliu pe care masca le oferea, cei patru n-au reușit să se apropie de răspunsul corect: Brigitte Pastramă a fost cea care și-a ascuns identitatea în costumul Îngerului.

 

”Nu a fost ușor deloc să țin acest secret, deoarece nici soțul meu, nici copiii mei nu știu că am participat la acest show. Este pentru prima dată când cânt pe o scenă, am repetat în fiecare seară momentele. A fost greu pentru că n-am văzut aproape nimic și era dificil să urc scări. Mai mult, eu am rău de înălțime și prima piesă am cântat-o la 2 metri. În acel moment am zis: <<Doamne, dă-mi putere! Dacă reușesc să trec de aceste două minute, înseamnă că ești aici cu mine>>. Sunt fericită că am purtat acest costum și mă reprezintă foarte mult!”, a spus Brigitte Pastramă.

 

Ediția Masked Singer România de aseară a fost lider de audiență și a înregistrat 5.9 puncte de rating și 19% cotă de piață, în intervalul orar 20:29 – 22:30, în rândul publicului format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.5 puncte de rating și 17.7% cotă de piață.

 

Săptămâna viitoare, alte măști vor urca pe scena Masked Singer România și se vor duela pentru un loc în etapa următoare a show-ului. Cel mai spectaculos show TV al momentului este în fiecare vineri, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

Masked Singer România – Cel mai tare show de entertainment!

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Show-ul X Factor a fost lider de audienta pe toate categoriile de public!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

 Premieră în cadrul show-ului: Florin Ristei a acordat primul wild card

Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon X Factor, difuzată vineri seara, între orele 20.29-23.04, la Antena 1, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public.

Astfel, la nivelul întregului public din mediul urban, X Factor a fost lider de piată, cu o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 16.9% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Kanal D cu 5.1 puncte de rating şi 13.2% cota de piaţă, iar Pro TV ocupa locul al treilea în clasament cu 4.9 puncte de rating şi 12.6% cota de piaţă. Şi la nivel național, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 6.6 puncte de rating şi 16.4% cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro Tv cu 6 puncte de rating şi 14.9% cotă de piaţă. Şi la nivelul targetului commercial, Antena 1 a fost lider de audienţă cu o medie de 241.000 de telespectatori pe minut. În minutul de aur, 20.51, peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

Patru nume noi și un wild card au adăugat jurații X Factor în Bootcamp-ul din cel de-al nouălea sezon, după prestațiile de seara trecută. Modelul Naomi Hedman, Andrei Theodor și Oana Velea au primit patru voturi pozitive, în timp ce trupa Alfa Band a beneficiat de un wild card din partea lui Florin Ristei, o premieră pentru emisiune.

Alfa Band, o trupă formată din patru tineri din centre de plasament din Cluj-Napoca a oferit o premieră pentru X Factor. Florin Ristei, juratul care i-a și oprit înainte să încheie piesa, le-a oferit concurenților un wild card către Bootcamp. ”Nu sunteți încă pregătiți pentru X Factor, dar eu vreau să încerc ceva, dacă e posibil să avem un wild card – să nu votăm și să încerc eu pentru data viitoare, adică în Bootcamp, să pregătim împreună o piesă. Dar de acolo sunteți pe barba voastră. Vreți?”, i-a întrebat juratul, iar Alfa Band a acceptat provocarea.

Fan declarat al lui Ștefan Bănică, Andrei Theodor merge direct în Bootcamp, dar în grupa Loredanei, care este anul acesta mentor pentru băieții cu vârsta de până la 24 de ani. Theodor are nu doar notele muzicale în buzunar, ci și replici pregătite, astfel că atunci când Florin Ristei l-a întrebat până în ce etapă se vede ajuns, tânărul i-a replicat fără să stea pe gânduri: ”Până în juriu!”.       Oana Velea, cea care i-a frânt inima lui Andrei Theodor, va fi acum rivala acestuia, după ce a primit și a patru voturi pozitive și face parte din grupa lui Ștefan Bănică în Bootcamp.

Mamă și fiică, Otilia și Adelina Gogu au avut de făcut o alegere grea după ce jurații au decis că doar una dintre ele ar putea merge în Bootcamp. Cu lacrimi în ochi, Adelina i-a cerut mamei să nu renunțe și să continue drumul la X Factor singură, în echipa Deliei.

Venită din Londra, Naomi Hedman a făcut furori chiar dinainte de a păși pe scena X Factor. Vrăjiți de apariție, Răzvan și Dani i-au acordat un vot de încredere înainte ca Naomi să înceapă să cânte. Modelul londonez nu i-a cucerit însă pe cei patru jurați și cu prestația sa pe scenă. ”Naomi, dacă mai și cântai la cum arăți, cred că ne luam zilele. Arăți ca o panteră și ai cântat ca o… pisică!”, i-a spus Ștefan Bănică. Naomi a cerut o șansă pentru a rămâne în concurs, iar Florin Ristei s-a oferit să o sprijine într-un duet pentru a cea de-a doua piesă. Rezultatul – 4 de DA, iar Naomi merge în Bootcamp în grupa Deliei.

O noutate a celui de-al nouălea sezon X Factor, difuzat în fiecare vineri, de la ora 20.30, la Antena 1, pe care atât concurenții, cât și jurații au aflat-o încă din primul episod a fost împărțirea grupelor! Astfel, dacă până acum jurații aflau abia la finalul audițiilor ce grupă le va fi repartizată, anul acesta, Loredana, Delia, Ștefan Bănică și Florin Ristei au fost anunțați încă de la început mentorul cărei grupe vor fi, ceea ce îi va face să ia decizii mult mai strategice.

Așadar, în sezonul 9 X Factor, Loredana va fi mentorul grupei de băieți sub 24 de ani, Florin Ristei a primit Grupurile, Ștefan Bănică va căuta factorul X în rândul fetelor de sub 24 de ani, în timp ce Delia crede că are categoria câștigătoare: Mixt este grupul pentru concurenți de peste 24 de ani, iar până acum jurata X Factor a câștigat în ambele cazuri când a mai fost mentorul lor – în 2013, alături de Florin Ristei, iar în 2018 împreună cu Bella Santiago.

Totodată, în timp ce jurații vor căuta factorul X în cel de-al nouălea sezon, cei de acasă vor intra în culisele emisiunii cu ajutorul actriței Ilona Brezoianu.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 25 septembrie 2020

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,0 8,2 187
  Romania TV 1,8 7,5 172
  Antena 3 1,4 5,9 134
ASTA-I ROMANIA Pro TV 1,4 5,8 132
14:30-16:00 Antena 1 1,3 5,3 122
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        
         
         
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,4 12,4 593
  Romania TV 2,0 7,3 349
  National TV 1,5 5,7 272
ASTA-I ROMANIA Antena 1 1,4 5,1 245
14:30-16:00 Pro TV 1,3 4,8 231
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        

 

Comentarii

Continue Reading

Trending