Connect with us

Ultima ediție a celui de-al doilea sezon Visuri la cheie s-a încheiat aseară cu o poveste impresionantă și o renovare de vis!

După ce ani la rând familia Voicu s-a luptat cu neajunsurile și a încercat din răsputeri să aibă o locuință decentă, echipa Visuri la cheie a ajuns aseară la Mirela și fiicele sale, Ioana și Maria, pentru a le ajuta să aibă un trai mai bun. În două săptămâni Dragoș Bucur, Alina Vîlcu, Adela Pârvu, Andrei Samoil și Dragoș Isăcescu au reușit să împlinească cel mai mare vis al celor trei – o casă complet renovată și utilată.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30-22:34, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:51, emisiunea Visuri la cheie a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2.1 milioane de români. 

Ultima ediție a celui de-al doilea sezon Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11.7 puncte de rating și 27.5% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape două ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1,  care a obţinut 6.1 puncte de rating și 14.3% share.

Analiza detaliata pe tot show-ul

Visuri la cheie a fost urmărit timp de două luni, în medie, de 1.6 milioane de telespectatori la nivel național. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc și a înregistrat în perioada 23 septembrie – 11 noiembrie 2015 o medie de 10.9 puncte de rating și 26.4% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1 a obţinut 5.2 puncte de rating și 12.5% share.

Visuri la Cheie PRO TV

Visuri la Cheie
PRO TV

Mirela și cele două fiice gemene ale sale, Ioana și Maria, au fost greu încercate de viață și trăiesc împreună într-o casă din Pantelimon, județul Ilfov. Totul s-a schimbat pentru ele în momentul în care Mirela a divorțat de soțul său și a fost nevoită la partaj să-l despăgubească pe acesta.

Femeia s-a împrumutat la mai multe bănci, iar în momentul de față plătește o treime din salariu pe ratele pentru împrumutul făcut în urmă cu 10 ani. Mirela și fiicele sale locuiesc într-o singură cameră, în condiții grele, în frig și umezeală, însă nu au vrut niciun moment să renunțe la casa lor, deoarece reprezintă totul pentru ele. Cu toate că duc o viață extrem de grea, cu neajunsuri, Ioana și Maria învață foarte bine, sunt olimpice și bursiere. Pentru a-și ajuta mama cu cheltuielile, fetele au cumpărat două geamuri de termopan din bursele primite la școală, reușind să o surprindă și să o bucure pe Mirela.

Echipa Visuri la cheie a ajuns acasă la cele trei într-o zi ploioasă. Când au realizat că visul lor de a avea o locuință nouă va deveni realitate, ele au fost copleșite de emoții și cu greu au putut să creadă că este adevărat. Împreună cu Dragoș, Alina, Adela și Andrei au inspectat casa și au discutat cu arhitecții cum și-ar dori să arate întreg spațiul. Fetele nu au știut ce să ceară, dar au fost sigure că vor o cameră colorată.

Dragos Bucur

Dragos Bucur

Momentul în care Mirela și cele două fete ale sale au fost trimise în vacanță a fost unul destul de dificil. Cu greu s-au lăsat convinse că timp de două săptămâni nu vor merge la serviciu și la școală, ci se vor bucura de aceste zile libere la munte. Cât timp a durat renovarea, ele au petrecut momente de neuitat împreună, au mers în parc cu rolele și l-au cunoscut pe artistul lor preferat, Smiley, alături de care au cântat și au dansat în timpul unui concert al său.

În tot acest timp, echipa Visuri la cheie a pregătit în detaliu renovarea casei, împreună cu foarte mulți constructori și voluntari. Principala problemă a locuinței era cea legată de încălzire, așa că a fost amenajată o cameră specială pentru centrala cu lemne, cu ajutorul cărei ele vor avea de acum înainte doar ierni călduroase. De asemenea, toată instalația electrică a fost schimbată. Pentru a da luminozitate interiorului casei, Andrei Samoil a demolat pereții și a făcut mai multe ferestre.

Sursa cifre: Kantar Media

[nextpage title=”detalii pe urmatoarea pagina!”]

Casa a fost consolidată, iar din living se vede acum tot spațiul. Unul dintre pereții sufrageriei a fost realizat într-un mod inedit, fiind unul viu format din licheni, un colț de natură în casă. Tot conceptul de design atât interior, cât și exterior al casei e fundamentat pe metafora celor două ferestre ale fetelor. Fațada principală a locuinței a fost gândită ca o operă de artă cu o grafică aparte, care a fost executată din diverse panouri traforate, colorate, care să susțină ideea că totul a pornit de la cele două ferestre.

De acum, Mirela va avea camera ei, decorată și mobilată exact așa cum și-a dorit, iar cele mici vor avea camera lor gândită special pentru pasiunile lor și lucrurile care le plac. Camera Ioanei și a Mariei are două paturi de câte o persoană, care au o tăblie comună pe care este aplicat un trafor vopsit, cu grafică bazată tot pe cele două ferestre, dar și un loc special amenajat pentru a face bijuterii.

Ca de fiecare dată, Dragoș Isăcescu a avut grijă de curte. Arhitectul peisagist a realizat un grătar, o pistă de role pentru cele mici, fiind ajutat de Andrei Samoil, a plantat copaci mari, foarte mulți trandafiri și un gazon perfect.

Alina, Adela, Andrei si Dragos VISURI LA CHEIE PRO TV

Alina, Adela, Andrei si Dragos
VISURI LA CHEIE PRO TV

Timp de două săptămâni, cei patru arhitecți, împreună cu Dragoș Bucur, constructori și voluntari, au lucrat încontinuu pentru a împlini un vis și a aduce cât mai multă bucurie în casa și în sufletul unei familii care nu și-a pierdut nicio clipă optimismul și a luptat zi de zi pentru o viață mai bună.

Când s-au întors acasă din vacanță, Mirela, Ioana și Maria au primit cheia noii lor locuințe la care au visat ani de zile. Cele trei au plâns în momentul în care și-au văzut casa, care acum este extrem de spațioasă, luminoasă și plină de culoare, exact așa cum și-au dorit. Nu și-au imaginat niciodată că vor avea o casă atât de frumoasă, dar visul lor a devenit realitate, numai cu ajutorul oamenilor.

În fiecare miercuri emisiunea Visuri la cheie le-a prezentat telespectatorilor povești extraordinare ale unor oameni greu încercați de viață, care și-au văzut împlinit visul de a avea o locuință nouă. 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0