Connect with us

Vineri seara, ultimii opt concurenți au completat cele patru echipe la Vocea României! Ultima ediție de audiții pe nevăzute a adus voci incredibile și reacții nebănuite ale antrenorilor, care s-au luptat minute în șir pentru a-i convinge pe cei mai buni să meargă mai departe în competiție alături de ei.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 22:43, la nivel național, peste 1.7 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 20:49, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2.3 milioane de români.

Cea de-a șaptea ediție a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 13 puncte de rating și 31.3 % share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi Antena 1 cu X Factor, care a obţinut 7.7 puncte de rating și 18.4% share.

VOCEA ROMANIEI PRO TV

VOCEA ROMANIEI PRO TV

Concurenți determinați și lupta aprigă pentru cele mai bune voci

Ultima rundă de audiții pe nevăzute a noului sezon Vocea României a stârnit reacții surprinzătoare în rândul celor patru antrenori, care au făcut tot posibilul să-și completeze echipele cu cele mai bune voci, cu care să meargă mai departe spre marele trofeu. Chiar dacă au fost plini de emoții, concurenții au fost hotărâți și dornici să demonstreze că locul lor este într-una dintre cele patru echipe ale celei mai bune competiții a vocilor.

Diana Hetea a urca prima asaeră pe scenă. Este o violonistă extrem de talentată, muzica o face fericită, iar acest lucru se simte. A cântat o melodie sensibilă, Make you feel my love, iar tehnica ei vocală i-a impresionat pe Tudor, Moga, Smiley și Loredana, care s-au întors pentru a o lua în echipa lor. “Într-un fel, eu am provocat această avalanșă! În afară de faptul că amândouă cântăm, cântăm și la vioară! Vioara te-a ajutat pe tine să ai această sensibilitate în voce și contează enorm!”, i-a spus Loredana, alături de care Diana merge mai departe în competiție.

La doar 16 ani a stârnit discuții aprinse între antrenori. Gabriela Amzaru a cântat melodia Ileană, Ileană și a reușit să întoarcă două scaune. Loredana și Smiley au fost vrăjiți de vocea concurentei și s-au luptat preț de câteva minute pentru a o convinge să meargă în echipa lor. “Ești superbă! M-a surprins alegerea ta. E o piesă deosebită și cred că nu oricine poate să cânte piesa asta. Mi-ai plăcea tare mult să vii în echipa mea!”, i-a spus Loredana. Gabriela a ascultat-o pe antrenoare și merge în următoarea etapă în echipa Loredana.

Chiar dacă nu a avut susținători, Alexandru Florea a beneficiat de sprijinul lui Pavel Bartoș atât înainte de a intra pe scenă, cât și în timpul interpretării melodiei Bed of roses. Versatilitatea sa și efectul din voce i-a determinat pe Loredana și Moga să se întoarcă pentru el. Antrenorii au încercat cu fel de fel de argumente să-l convingă pe Alexandru să aleagă echipa lor, însă acesta l-a ascultat pe Moga, care i-a spus: “Mi-ar face mare plăcere să faci parte din echipa mea! Vocea ta s-ar putea să fie bună și pe un pop-rock, nu doar așa, pe nișa asta. Oamenii și-ar dori să vadă că nu ești fixat doar pe un gen, ci că ești multilateral dezvoltat.” și a decis să meargă în echipa antrenorului.

[nextpage]

Ioana Sapianu a cântat într-un mod original și extrem de curajos melodia Radioactive, iar Smiley și Moga au rezonat cu interpretarea ei și au vrut să o cunoască. Cei doi antrenori s-au întors la momentul Ioanei și au încercat să o convingă să li se alăture într-una dintre cele două echipe. Concurenta a decis în cele din urmă să meargă în echipa Moga. “N-am mai auzit piesa asta cântată de o voce feminină. Asta cânți de obicei? Bine ai venit în echipa mea!”, i-a spus Marius.

Sergiu Ferat a cântat aseară din spatele cortinei melodia Man in the mirror și l-a impresionat pe Smiley cu interpretarea sa. Antrenorul s-a întors și, încântat de alegerea făcută, a spus: “Sergiu Ferat, al meu ești! Ai cântat piesa asta în stilul tău. Mi-a plăcut foarte tare, mi-a plăcut foarte mult vocea ta și ești în echipa mea deja!”.

Sara Mihali a interpretat melodia Rise like a Phoenix, iar dramatismul din vocea sa i-a convins pe Smiley și Loredana să se întoarcă și să încerce să o aducă în echipa lor. “L-ai construit frumos și te-ai dus până spre final, ai creat așa o tensiune și ai ajuns până aici la noi și ne-am întors, iar eu te vreau în echipa mea!”, i-a spus Loredana. Chiar dacă Sara și-a dorit să-l îmbrățișeze pe Smiley, iar antrenorul a mers alături de ea pe scenă, concurenta a decis în final să meargă mai departe în competiție în echipa Loredana.

Cristina Popa a venit la audițiile pe nevăzute sigură pe ea și pe calitățile sale vocale. A cântat melodia Lean on și l-a impresionat pe Smiley, care s-a întors și a avut o surpriză. Cei doi au mai colaborat în trecut, iar acum, fericit de alegerea făcută, antrenorul i-a spus concurentei: “Cristina, ai o voce senzațională! Mie întotdeauna mi-a plăcut timbrul vocii tale și mă bucur foarte tare că m-am întors!”.

Vocea Romaniei Brasov

Andreea Manasia a ales aseară o piesă grea, If I were a boy, și, chiar dacă a avut mici scăpări, Tudor a apreciat interpretarea concurentei, a crezut în ea și s-a întors pentru a o lua în echipa sa. Bucuros că a luat această decizie, antrenorul i-a spus: “Eu cred că va fi foarte interesant! Bine ai venit în echipa mea!”.

Echipele s-au completat cu cele mai bune voci din acest sezon. Fiecare antrenor are câte 14 concurenți în echipă, care vor începe să se dueleze săptămâna viitoare. Va fi voce contra voce, va fi dur, dar frumos!

Cea mai bună competiție a vocilor revine vinerea viitoare, de la 20:30, cu prima rundă a duelurilor. Telespectatorii vor vedea cum au decis antrenorii să formeze cuplurile pentru această etapă a competiției, cum au evoluat concurenții și care dintre aceștia vor fi cu un pas mai aproape de marele trofeu Vocea României și de premiul în valoare de 100.000 de euro.

Cele mai importante momente din timpul emisiunii pot fi vizionate pe site-ul oficial al show-ului, vocearomaniei.protv.ro sau integral pe voyo.ro.

Pentru experiența completă Vocea României, descărcați aplicația PRO TV, gratuit, din App Store și Google Play. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot afla noutăți despre antrenori, îi pot cunoaște mai bine pe concurenți și își pot alege favoriții la Vocea României.

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0