

Digital
Un deceniu de inovație în media: Gunn Report desemnează OMD cea mai creativă rețea pentru a zecea oară consecutiv
Pentru a zecea oară consecutiv, Gunn Report oferă OMD Worldwide – agenție parte a Omnicom Media Group – titlul de cea mai creativă reţea. Gunn Report – topul care măsoară creativitatea agențiilor de media prin indicatorul de performanță al premiilor și distincțiilor obținute în peste 50 de festivaluri și competiții internaționale – a plasat an de an, încă de la înființare, OMD pe poziţia fruntaşă.
Portofoliul distincțiilor obținute de-a lungul anilor de OMD este întregit de premiile acordate de Adweek (agenția anului în 2008, 2009, 2011, 2013, 2014), recunoașterea venită din partea Advertising Age (agenția anului în 2002, 2005, 2009, 2011) sau trofeele de la Cannes Lions International Festival of Creativity (cea mai premiată reţea de agenţii de media la Cannes în 2011, 2012, 2013).
“Suntem onorați să fim parte dintr-o rețea care duce mai departe, an de an, tradiția excelenței produsului livrat către clienți. Fiecare nouă distincție consolidează poziția de lider global al inovației în media pentru OMD. În același timp, ne obligă să ne autodepășim în efortul de a livra rezultate excepționale clienţilor noştri, punând accent pe inovație. Pentru biroul din România, faptul că facem parte din cea mai premiată reţea de agenţii reprezintă marea oportunitate de a avea acces la informaţii valoroase și insight-uri la nivel global, acest lucru fiindu-ne de folos în a produce local campanii eficiente și creative.”, a precizat Liana Mihai, Managing Director OMD Romania.
[nextpage]
OMD Worldwide (www.omd.com) este cea mai importantă reţea internaţională de agenţii media parte a Omnicom Media Group, cu peste 8,000 de angajaţi în mai mult de 100 de ţări, aflaţi în serviciul unora dintre cele mai renumite branduri. Gama de servicii oferite de OMD clienţilor săi include: strategie de comunicare, planificare media, cumpărare spaţiu media, execuţie digitală, generare de conţinut, entertainment marketing, sponsorizări şi brand analytics. OMD este recunoscută la nivel global pentru serviciile inovative şi amprenta creativă, precum şi pentru viziunea strategică integratoare. Creativitatea reţelei a fost recunoscută 10 ani la rând de către Gunn Report. Tot la capitolul distincţii, OMD a fost desemnată Agenţia de Media a anului în clasamentul Adweek în 2008, 2009, 2011, 2013 și 2014, precum şi Agenţia de Media a anului în clasamentul Advertising Age în 2002, 2005, 2009 şi 2011.
Comentarii
-
Program TV5 zile ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 14 – 21 Ianuarie 2021
-
INTERVIU2 zile ago
INTERVIU EXCLUSIV cu Paul Surugiu – Fuego: „Cred că aceste vremuri ar trebui să ne unească”
-
Program TV3 zile ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 18 – 24 ianuarie 2021
-
Program TV5 zile ago
Program TV Happy Channel în perioada 15 – 21 Ianuarie 2021
-
Premieră TV4 zile ago
Andi Constantin este Burlacul, în curând, la Antena 1
-
Program TV3 zile ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 18 – 24 ianuarie 2021
-
Reality Show4 zile ago
“Survivor România”, confruntare dramatică între Faimoși și Războinici, în această seară!
-
AUDIENȚE TV3 zile ago
AUDIENŢE TV: Kanal D a ocupat aseară primul loc pe toate targeturile cu „Survivor Romania”