Un nou client în portofoliul Golin: Kruger&Matz

0
737

Golin România comunică pentru brandul polonez IT&C Kruger&Matz, agenția fiind declarată câștigătoare în urma unui proces de selecție desfășurat pe parcursul a trei luni. Golin se va ocupa de dezvoltarea și implementarea strategiei de relații publice pentru Kruger&Matz, aceasta incluzând activități de media relations, coordonare de evenimente și digital PR.   

“Golin este una dintre cele mai creative și profesioniste agenții de relații publice din România, iar experiența lor în lansarea și promovarea brandurilor este confirmată de un portofoliu impresionant de clienți de top. Kruger&Matz își încurajează clienții să folosească produsele sale pentru a-și spune poveștile. Am fost bucuroși să vedem aceeași atitudine la Golin: aceea de a pune mereu consumatorii în centrul atenției. Sperăm că datorită sprijinului oferit de Golin, românii vor îmbrățișa acest brand și îl vor primi cu încredere și entuziasm. Noi abia așteptăm să le auzim poveștile!” a declarat Michał Leszek, Marketing Director, Kruger&Matz.

Hortensia Năstase, Managing Partner Golin a adăugat: “Dincolo de standardele profesionale și etice, ceea ce a unit cu adevărat echipele Kruger&Matz și Golin, încă de la prima întâlnire, au fost pasiunea și entuziasmul. Suntem mândri să anunțăm astăzi parteneriatul cu Kruger&Matz și așteptăm cu nerăbdare să ne folosim de aptitudinile și experiența noastră în această zonă de comunicare.“

Povestea Kruger&Matz, un brand lansat pe piața din Polonia în 2010, a fost scrisă cu pasiune, fiind bazată pe visul fondatorului său: acela de a crea produse IT&C accesibile, dar la standarde înalte, astfel încât oamenii să cheltuie mai puțin pe aceste produse și să investească mai mult în pasiunile lor. Telefone inteligente, tablete, căști audio, televizoare, sisteme audio pentru automobile – toate acestea au fost create de Kruger&Matz pentru a-și inpira clienții să își urmeze visurile.

Începând cu toamna anului 2014, Kruger&Matz ajunge pe piața din România cu dorința de a oferi consumatorilor o nouă opțiune: aceea de a alege produse la fel de performante ca cele din portofoliul marilor companii la un preț accesibil, având astfel posibilitatea de a investi mai mult în ceea ce contează, pasiunile lor!

În România,  Michał Leszek (Marketing Director, Kruger&Matz) va lucra îndeaproape cu Golin pentru a asigura o bună implementare a strategiei de relații publice. Echipa Golin desemnată pentru a gestiona activitățile de comunicare Kruger&Matz este formată din Alina Popa Bălan (Head of Consumer Division), Ana Trif (Senior Manager), Raluca Duță (Community Manager) și Ioana Samoilă (Digital Associate).

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Comentarii