Connect with us

ALL MEDIA

Un nou client în portofoliul Golin: Kruger&Matz

Avatar

Published

on

Golin România comunică pentru brandul polonez IT&C Kruger&Matz, agenția fiind declarată câștigătoare în urma unui proces de selecție desfășurat pe parcursul a trei luni. Golin se va ocupa de dezvoltarea și implementarea strategiei de relații publice pentru Kruger&Matz, aceasta incluzând activități de media relations, coordonare de evenimente și digital PR.   

“Golin este una dintre cele mai creative și profesioniste agenții de relații publice din România, iar experiența lor în lansarea și promovarea brandurilor este confirmată de un portofoliu impresionant de clienți de top. Kruger&Matz își încurajează clienții să folosească produsele sale pentru a-și spune poveștile. Am fost bucuroși să vedem aceeași atitudine la Golin: aceea de a pune mereu consumatorii în centrul atenției. Sperăm că datorită sprijinului oferit de Golin, românii vor îmbrățișa acest brand și îl vor primi cu încredere și entuziasm. Noi abia așteptăm să le auzim poveștile!” a declarat Michał Leszek, Marketing Director, Kruger&Matz.

Hortensia Năstase, Managing Partner Golin a adăugat: “Dincolo de standardele profesionale și etice, ceea ce a unit cu adevărat echipele Kruger&Matz și Golin, încă de la prima întâlnire, au fost pasiunea și entuziasmul. Suntem mândri să anunțăm astăzi parteneriatul cu Kruger&Matz și așteptăm cu nerăbdare să ne folosim de aptitudinile și experiența noastră în această zonă de comunicare.“

Povestea Kruger&Matz, un brand lansat pe piața din Polonia în 2010, a fost scrisă cu pasiune, fiind bazată pe visul fondatorului său: acela de a crea produse IT&C accesibile, dar la standarde înalte, astfel încât oamenii să cheltuie mai puțin pe aceste produse și să investească mai mult în pasiunile lor. Telefone inteligente, tablete, căști audio, televizoare, sisteme audio pentru automobile – toate acestea au fost create de Kruger&Matz pentru a-și inpira clienții să își urmeze visurile.

Începând cu toamna anului 2014, Kruger&Matz ajunge pe piața din România cu dorința de a oferi consumatorilor o nouă opțiune: aceea de a alege produse la fel de performante ca cele din portofoliul marilor companii la un preț accesibil, având astfel posibilitatea de a investi mai mult în ceea ce contează, pasiunile lor!

În România,  Michał Leszek (Marketing Director, Kruger&Matz) va lucra îndeaproape cu Golin pentru a asigura o bună implementare a strategiei de relații publice. Echipa Golin desemnată pentru a gestiona activitățile de comunicare Kruger&Matz este formată din Alina Popa Bălan (Head of Consumer Division), Ana Trif (Senior Manager), Raluca Duță (Community Manager) și Ioana Samoilă (Digital Associate).

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Comentarii

ALL MEDIA

AUDIENTE TV: Românii au talent, LOCUL 1. Lansarea sezonului 10, lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Telespectatorii au trăit emoția primelor două golden buzz-uri din acest sezon

 Prima seară a noului sezon a adus pe scenă momente unice, iar jurații au fost cuceriți de talentul incredibil al participanților, care a stârnit reacții diverse: ”A fost ca un vis frumos”, i-a spus Andi Moisescu unei concurente. Cei patru jurați, alături de Smiley și Pavel Bartoș, au fost surprinși de talentul celor care au urcat pe scenă, au aplaudat și s-au implicat în momentele pregătite de concurenți.

 

Seara a fost întregită de 2 golden buzz-uri: Gennady Tkachenko-Papizh, imitator de sunete,  l-a făcut pe Smiley să spună: ”Ne-a uimit, vine din altă lume”, așa că el și Pavel Bartoș au decis să-l trimită direct în semifinale. Cu o poveste emoționantă de viață, Erno Varga, tânărul de 31 ani din Oradea care lucrează ca spălător de vase, l-a făcut pe Andi Moisescu să-și ofere primul golden buzz pentru vocea sa. ”Muzica m-a salvat, m-a făcut să stau drept”, a spus concurentul care a început să cânte în corul bisericii, iar acum a făcut pasul spre a fi cunoscut de întreaga lume.

 

Prima ediție a fost de #un10perfect! Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, obținând cifre de aproape 3 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 13.3 puncte de rating și 41.7% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 4.6 puncte de rating și 14.5% share.

 

Peste 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:10, peste 3.4 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Patrizio Ratto, Nadia și Cătălin Rădulescu, The Gummi Guru – George Faining, Mihaela Spinache, Hell Riders, Vlad Ciobanu, Horia Bucur, Wes P, Anamaria Bozga, Kiriku Brothers, Silviu Carabă, Kseniya Simonova și Ștefan Nistor.

Spectacolul continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu noi momente pline de suspans, emoție și bucurie.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Antena TV Group, singurul publisher din .ro cu 2 siteuri în Top 10 Brat în luna ianuarie

Avatar

Published

on

Digital Antena TV Group a fost în luna ianuarie 2020 singurul publisher cu 2 siteuri în Top 10 BRAT, www.a1.ro (6.546.330 unici) si www.observator.tv (5.205.758). 

a1.ro, content manager Catalin Oprisan, a lansat în ianuarie şi o categorie numitã Prietenii a1.ro, cu conţinut de calitate, în care li se vor împãrtãşi cititorilor poveşti frumoase, dar şi experienţe din viaţa celor care scriu, cu informaţie diversã, de la parenting, la filme sau travel. Ela Craciun, Andreea Gherasim sau Cãtãlin Anchidin sunt câteva nume care s-au alãturat acestui proiect editorial.

Începutul anului 2020 a mai bifat un lucru important pentru Digital Antena TV Group: preluarea în Regie a mai multor branduri online. Astfel, cele mai importante siteuri culinare din onlineul romanesc (www.bucataras.ro, www.gustos.ro, www.culinar.ro si www.retetaculinare.ro) au intrat în portofoliul Data Management Center, divizie condusã de Mirel Mircea, din care face parte şi departamentul de sales online al Digital Antena TV Group. La fel www.cars.ro, un site premium de informaţie auto, a fost preluat în sistem “regie”, iar porţile rãmân deschise acestei idei şi pentru alte produse de nişã, cu conţinut curat.

De reţinut şi cã Digital Antena TV Group este singurul publisher din România cu 3 canale de Youtube ce au depãşit 1 milion de subscriberi, iar platforma AntenaPlay, construitã de la A la Z de Digital Antena TV Group, este cel mai important player autohton din piaţa de VOD.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Remorci auto si piese de schimb la cel mai bun raport pret/calitate numai la Depozitulderemorci.ro!

Avatar

Published

on

Optiunile pe care le aveti atunci cand sunteti in cautarea unor remorci auto, sunt extrem de multe si variate fata de cum v-ati putea astepta. In functie de destinatia pe care vreti sa i-o atribuiti remorcii, puteti alege dintr-o gama vasta de produse, remorci de diverse tipuri pentru diverse intrebuintari.

Cel mai intalnit tip de remorca ce poate fi observata pe strazi, este acea remorca auto care are o masa maxima autorizata de incarcare de pana la 750 kg. Aceasta poate sa fie utilizata in orice fel de activitate, dupa bunul plac. Aceasta remorca este ideala atunci cand aveti de mutat, de exemplu, articole de mobilier sau bagaje, pentru ca exista si posibilitatea de a fi acoperita, deci in cazul in care ploua, bunurile dumneavoastra  vor putea ajunge la destinatie in stare perfecta.

Trebuie sa retineti faptul ca daca, impreuna cu incarcatura, nu depaseste greutatea de 750 de kilograme, nu este nevoie sa fie dotata cu sistem de franare. In cazul in care trece de aceasta greutate, este necesar sa aveti asigurat un sistem de franare. Exista de asemenea diverse prevederi legale de care trebuie sa tineti cont in momentul in care doriti sa atasati o remorca la un autoturism, prevederi legate de acea masa maxima autorizata, categoria de permis detinuta si asa mai departe.

Fiecare categorie de permis are mentionata la final tipul de remorca auto cu care aveti voie sa circulati asa ca, inainte de a pleca la drum, cel mai bine este sa va aruncati un ochi pe legislatia auto in vigoare.

Acest lucru este exprimat sub forma unui raport intre masa totala a ansamblului de vehicule  cu care se face transportul si masa totala maxima autorizata a remorcii. Spre exemplu la categoria B, ansamblul format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca a carei masa totala maxima autorizata nu trebuie sa depaseasca 750 kg.

In cazul in care si dumneavoastra cautati o remorca 750 kg, Depozitulderemorci.ro va poate oferii cele mai bune solutii pentru nevoile dumneavoastra, atat remorci cu frana cat si fara, cu un ax sau doua, cu aripi din plastic sau metal, de diverse latimi, lungimi si inaltimi si asa mai departe.

O astfel de remorca auto de 750 kg, este mai mult decat ideala pentru persoanele fizice, mai concret pentru aceia dintre voi care sunt nevoiti sa transporte periodic diverse lucruri, fara a mai fi necesara apelarea la firmele de transport marfa, realizand in acelasi timp economii importante atat pe termen scurt, mediu cat si lung in special.

Principalele categorii de produse disponibile pe site-ul celor de la Depozitulderemorci.ro sunt urmatoarele:

  • Remorci auto
  • Piese remorci
  • Trolii manuale Al-Ko
  • Rampe
  • Bare tractiune Al-Ko
  • Osi (Axe) Al-Ko
  • Dispozitive inertiale de frana
  • Accesorii remorci

Toate acestea sunt produse de-o calitate superioara si disponibile la preturi avantajoase, avand posibilitatea dupa cum se poate observa, pe langa achitionarea unei remorci intregi, sa va achizitionati si diverse piese de schimb plus accesorii, numai bune pentru a va putea duce la bun sfarsit planurile.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0