Connect with us

Tehnologie

Un oras din Romania are ce mai mare viteza la internet din lume. Clasamentul, aici!

Published

on

 

Romania se afla printre tarile fruntase la viteza internetului, iar un oras din tara noastra se afla in fruntea celor mai mari viteze in spatiul virutal

 

Într-un clasament al statelor lumii, România se află pe locul trei la viteza de conectare la intrenet în lume după Hong Kong şi Singapore, cu o medie de 55.71 Mbps, informează un raport al NET INDEX, bazat pe datele furnizate de Speed Test.

Poate cel mai interesant este faptul că un număr de cinci oraşe din România se află în top 10 oraşe ale lumii cu cea mai mare viteză la internet.

Timişoara este oraşul cu cea mai mare viteză la internet din lume, cu o medie de 99.13Mbps.

 

Clasamentul oraşelor cu cea mai mare viteză la internet:

  1. Timişoara – România – 99.13 Mbps;

  2. Bucureşti – România – 81.86 Mbps;

  3. Central District – Hong Kong – 77.24 Mbps;

  4. Kowloon – Hong Kong – 66.76 Mbps;

  5. Braşov – România – 65.83 Mbps;

  6. Iaşi – România – 60.11 Mbps;

  7. Paris – Franţa – 60.09 Mbps;

  8. Singapore – Singapore – 58.98 Mbps;

  9. Cluj- Napoca – România – 55.86 Mbps;

  10. Vilnius – Lituania – 54.52 Mbps;

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Google a împlinit 20 de ani. Cum arăta garajul în care a funcționat primul birou Google?

Published

on

 

Google sărbătorește azi, 27 septembrie, 20 de ani, ocazie cu care invită pe toată lumea la o călătorie în timp. Mai precis într-o vizită virtuală în Street View în garajul în care a funcționat primul birou Google. Acesta a fost refăcut să arate aproape exact ca acum 20 de ani (septembrie 1998), când fondatorii Google Sergey Brin și Larry Page au deschis primul birou al companiei în garajul lui Susan Wojcicki (în prezent CEO YouTube), de pe Santa Margarita 232, Menlo Park, California, Statele Unite.

Odată ce intră pe ușa laterală a garajului, vizitatorul va observa o masă cu picioare galbene pe care se află un monitor CRT, pe ecranului căruia este deschisă una dintre primele variante ale paginii de căutare Google. Plus o mașină de spălat și un uscător de rufe, de care Larry și Sergey erau foarte încântați.

În celălalt capăt al holului se află un dormitor, care acum 20 de ani juca rolul de „sediu central”, iar înauntru se găsește o tablă pe care scrie “Google’s Worldwide Headquarters” (în traducere: ”sediul global al Google”). Pe o altă tablă se poate vedea logo-ul Google din 1988. Mai mult, vizitatorii vor putea descoperi în garajul Google de pe Street View câteva „secrete”: 20 de piese din istoria companiei, de la prototipul ochelarilor Google la scaunul original al lui Larry. Pentru asta trebuie găsită ușa secretă care face legătura cu lumea paralelă unde sunt plasate aceste 20 de piese.

Foto Credit: Captura Street View

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Ce trebuie sa stii despre dezvoltarea unui magazin online

Published

on

 

Te gandesti la dezvoltarea unei afaceri cu un magazin online? Punerea in aplicare unui plan pentru dezvoltarea si promovarea unui site e-commerce este dificila, cu numerosi pasi si decizii care trebuie luate la momentul oportun. Iata ce trebuie sa stii daca te gandesti sa urmezi drumul infiintarii propriei afaceri cu comert electronic.

Momentul  potrivit pentru crearea unui magazin online. Prea devreme sau prea tarziu nu exista atunci cand vine vorba de creare magazin online. Indiferent de varsta pe care o ai, poti incepe imediat dezvoltarea ideii tale daca ai incredere deplina in aceasta, iar primul aspect extrem de important este sa nu te gandesti la bani ca la o problema.

Conceptul business-ului tau online. Acum este momentul sa dai frau liber imaginatiei tale si sa fii cat mai creativ. Inainte de a incepe procesul de realizare magazin online ai de parcurs cativa pasi importanti care sa asigure succesul acestuia. Este necesar sa arunci o privire in jurul tau, sa iti dai seama ce lipseste sau ce ar mai putea fi imbunatatit si sa folosesti aceste aspecte in favoarea afacerii tale online.

Numele brand-ului tau. Denumirea aleasa pentru brand-ul tau trebuie sa fie relevanta pentru afacerea ta si, probabil cel mai important, numele sa fie unic si disponibil pentru prezenta online pe toate canalele. Incearca sa nu sari acest pas, oricat de neimportant ti se pare a fi, pentru ca, in realitate, este un factor care conteaza si cantareste foarte greu in dezvoltarea acestui tip de business.

Pregatirea pentru dezvoltarea unui magazin online. Pregateste-te sa intri intr-o bucla nesfarsita cu numeroase ore dedicate intreg procesului specific unui magazin online. Acest tip de business iti va ocupa aproape tot timpul, astfel ca este bine sa iti setezi asteptarile si sa iei in calcul acest aspect. In cazul in care iti doresti sa imparti responsabilitatile cu un partener/co-fondator este bine sa investesti timp pentru a-l gasi pe cel potrivit. Acesta trebuie sa iti impartaseasca visul si sa fie dedicat, pentru ca afacerea cu comert electronic sa ajunga sa fie una de succes. Important este sa iti alegi un partener care dispune de un set de abilitati diferit de al tau pentru a va putea completa pe plan profesional si a conduce armonios afacerea. Chiar daca nu atat de usor de pus in practica, incearca sa stai departe de gandurile negative, pentru ca aceste distrageri iti vor afecta drastic performanta si daca vrei sa ai succes acest lucru nu este permis.

Implementarea ideii tale. Acum ca ai pregatit tot, trebuie sa iti alegi cu grija echipa care te va ajuta sa dezvolti magazinul online. Oamenii care te inconjoara sunt motoarele care vor genera succesul afacerii tale. Inconjoara-te cu oameni inteligenti, puternici si care cunosc foarte, foarte bine domeniul lor de activitate. Pentru realizare magazin online indreapta-te catre o companie care a dedicat ani buni pentru dezvoltarea acestora si care are un portofoliu impresionant. Nu face rabat de la calitate, chiar daca asta inseamna o investitie mai mare, pentru ca mai tarziu o sa regreti.

Promovarea magazinului online. Multi antreprenori ai acestui tip de business online, considera ca realizarea magazinului online de catre o echipa de programare este ultimul pas catre succes, iar dupa cateva luni bune constata ca succesul intarzie sa apara si, fie continua sa spere la un miracol, fie inteleg ca in realitate business-ul nu va avea niciodata succes fara a implica partea de promovare a produselor catre audienta potrivita. Chiar daca site-ul nu este finalizat, poti incepe sa configurezi mai intai profilurile de social media si sa generezi continut pe blog, astfel ca in ziua 1 sa nu incepi de la zero, ci sa ai deja un istoric pregatit. Dupa ce magazinul online devine functional, nu uita, fara promovare este ca si cand acesta nu exista, pentru ca poate vor dura ani intregi pana ce site-ul va fi descoperit de potentialii clienti sau, in cel mai rau caz, nu va fi niciodata accesat.

Sa dezvolti propriul magazin online nu este nici pe departe o sarcina usoara. De la alegerea produselor, evaluarea si aprovizionarea acestora si pana la dezvoltarea si lansarea site-ului si cresterea semnificativa a vanzarilor, exista numeroase piese de puzzle care trebuie alaturate. Cu toate acestea, cu un plan bine stabilit, bazat pe o cercetare amanuntita, visul tau poate sa se implineasca, asigurandu-ti succesul in acest domeniu.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Vrei să-ţi cumperi un televizor nou? Iată de ce trebuie să ţii cont la achiziţionare!

Published

on

 

Alegerea unui televizor bun, în ziua de astăzi, nu este deloc un lucru simplu, iar principalul motiv ar fi multitudinea de modele disponibile pe piaţ

Trebuie să știm că dacă vrem un produs de calitate trebuie să investim în acesta. Dar in ziua de astazi putem să avem și calitate chiar și cu bani mai puțini. Cu cât un televizor este mai scump, cu atât funcțiile şi performanțele sunt mai ridicate. În plus, trebuie sa ne raportăm și la brand, iar Samsung, Sony, LG, Panasonic, Philips sau Horizon conduc in topul vânzărilor.

 

Iată câteva detalii de care trebuie să ţinem cont când cumpăram un televizor nou:

  • panoul trebuie să fie de calitate
  • alegerea corectă a brandului
  • nu achiziționați un televizor HD Ready, ci FULL HD sau mai mare
  • funcțiile televizorului să fie cât mai rapide
  • diagonală să fie optimă pentru distanța de privire
  • curbat sau plat
  • functie Smart sau Non Smart TV
  • conexiuni, intrari si porturi HDMI

 

Un televizor 4k, în trend!

Iată că suntem într-o perioadă în care 4k-ul devine foarte accesibil. Dar cât de bine îl percepe ochiul uman nu se întreabă nimeni. Există multe studii şi detalii privind acest aspect. Dar oamenii sunt atraşi doar de acesta caracteristică? Sau 4k este doar un moft? Dar haideţi să înţelegem de fapt ce este 4k!

 

Ce este 4k la un televizor modern

Rezoluția FULL HD înseamnă 1080p, adică 1920×1080 de pixeli pe orizontală și pe verticală. 4k înseamnă mai mulți pixeli, de 4 ori mai mulți adică 3840×2160 pixeli.

 

Televizoarele curbate pe placul tuturor!

Sunt revelaţia pieţei! Aceste televizoare sunt pe placul celor care au camere spaţioase şi vor să privească din toate unghiurile. Singurul dezavantaj ar fi preţurile destul de ridicate pentru acest tip de televizoare.

 

Smart TV – divertismentul la tine acasă.

Acum mai toate televizoarele de pe piaţa cu un buget puţin mai ridicat sunt Smart. Acestea se pot conecta cu o multitudine de dispozitive: laptop, telefon mobil sau tableta. Practic transformăm televizorul într-o platformă cu divertisment şi avem acces la filme, seriale, muzica şi multe altele. Discuţiile cu prietenii se pot muta pe Smart TV, întrucât avem acces la reţelele sociale direct de pe televizor.

Tu ce model de televizor îţi doreşti? În oferta eMAG găseşti online sute şi sute de televizoare pentru toate buzunarele sau pentru toate exigenţele.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending