Connect with us

Business

Un parteneriat de succes intre afacerea ta si o agentie SEO

Redactia Radar de Media

Published

on

Vremurile s-au schimbat foarte mult si asistam la o perioada in care indivizii nu mai au nevoie doar de o carte de identitate si un certificat de nastere ca sa exite, ci si de un cont activ pe o retea de socializare. O idee profund promovata, ce a dus la aparitia a milioane de conturi, unele deschise din dorinta, alte din nevoie. Idee ce a afectat, cu ghilimele de rigoare, si mediul de business de pretutindeni. Daca afacerea nu este prezenta, prin intermediul unui cont special, pe retelele de socializare sau, mai rau de atat, nu are un website bine pus la punct, ce beneficiaza de optimizare SEO, atunci este practic aproape inexistenta.

<h2>Optmimizare SEO pentru afaceri</h2>

Trendul este in continuare crescator, o dovada solida fiind faptul ca foarte multi antreprenori au inteles aceasta necesitate, si mai curand oportunitate, iar sumele cheltuite pe servicii SEO fac parte din aproape orice plan de afaceri pentru magazine online sau website-uri de prezentare a unor servicii.

Un site care alege optimizare SEO are o voce extrem de puternica in online, deoarece o campanie bine gandita si executata curat, poate duce afacerea ta in fruntea listei, pe rezultatele oferite de Google.

Daca vrei, poti privi o agentie SEO ca pe un partener responsabil cu imaginea ta in lumea afacerilor, iar serviciile SEO ca pe mesejale ce iti transmit atat sistemele de valori, cat si plusurile pe care le ai tu fata de concurenta. Un partener excelent de afaceri, cum este Happy Advertising, gasesti foarte usor online sau prin recomandari. Trebuie doar sa asculti vocile ce vorbesc numai de bine despre Happy Advertising si oamenii care sunt acolo sa te ajute.

Mediul online ofera atat de multe oportunitati incat sa fii prima alegere in preferintele consumatorilor actuali este un semn de reusita, care insa este doar o lupta locala castigata in marele razboi pentru primul loc.

Luptele se dau permanent, 24 de ore din 24, intre cuvintele cheie folosite de consumatorii fideli, cei ocazionali si bineinteles cei potentiali atunci cand efectueaza o cautare in motorul Google. Primul si cel mai important pas pentru o optimizare SEO facuta in mod profesionist este gasirea cuvintelor cheie relevante pentru nisa in care activezi.

Desigur, exista multe astfel de referinte generale pentru care alte firme si-au consolidat deja prima pozitie. Aici ai nevoie de o agentie SEO care sa lucreze inteligent si sa identifice pentru tine cuvintele cheie pe care concurenta nu acorda o importanta deosebita sau chiar fraze. O astfel de agentie SEO este Happy Advertising, cu o experienta de peste 1 deceniu in domeniul de optimizare SEO, dar unde gasesti oameni ce au facut cunostinta cu internetul cu mult timp inainte ca ea sa apara.

<h3>Cuvintele cheie si serviciile SEO</h3>

Doua aspecte interpuse si interdependente, deoarece cuvintele cheie sunt irelevante, daca nu sunt puse acolo unde trebuie, iar serviciile SEO nu aduc rezultate, daca din planul de actiune lipsesc cuvintele cheie relevante. Aspectul vizual este foarte important si contribuie in mod esential la calitatea lui generala, adica la modul cum este perceput de catre public. Insa degeaba te lupti ca site-ul tau sa arate bine, daca nu il vede nimeni.

O agentie SEO exact asta face pentru tine, prin intermediul unor servicii SEO: te aduce in fata concurentei si te transorma in prima alegere a oamenilor care au cea mai mare intentie de a achizitiona un produs sau un serviciu. Alege sa lucrezi cu cineva care iti cunoste nevoile si se poate ridica la nivelul asteptarilor tale, adica Happy Advertising, un partener de nadejde pentru antreprenori si afacerile lor.

 

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Business

Digi Communications N.V. anunţă rezultatele financiare preliminare pentru anul 2020

Avatar

Published

on

Foto Credit: Digi
  • 1,3 miliarde de EURO venituri consolidate ale grupului în 2020, reprezentând o creștere de 8,1%, comparativ cu 31 decembrie 2019, o performanță financiară robustă într-un context marcat de provocări și impredictibilitate 
  • Pentru întregul portofoliu de servicii și pe toate piețele, numărul unităților generatoare de venituri a progresat până la 18,1 milioane, la 31 decembrie 2020, de la 16,1 milioane, la 31 decembrie 2019, înregistrând un avans cu 12% 
  •  480 de milioane de EURO EBITDA ajustată (inclusiv impactul IFRS 16), cu o creștere de 7,5 % comparativ cu 31 decembrie 2020, și 405 milioane de EURO EBITDA ajustată (excluzând impactul IFRS 16), o creștere de 6,6%, comparativ cu 31 decembrie 2019
  • România și Spania sunt principalii contribuabili la creșterea globală a grupului

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

STABILITATE FINANCIARĂ ȘI CONSISTENȚĂ OPERAȚIONALĂ

Digi Communications N.V., unul dintre grupurile de comunicații electronice de top, care operează pe piețele din România, Ungaria, Spania și Italia și compania-mamă a RCS & RDS SA (România), a înregistrat venituri de 1,3 miliarde de EURO, la finalul anului 2020, conform rezultatelor financiare anuale preliminare neauditate ale companiei, publicate marți, 23 februarie 2021. În 2020, veniturile companiei au crescut cu 8,1% față de perioada anterioară (1,2 miliarde de EURO la 31 decembrie 2019). EBITDA ajustată de 480 milioane de EURO (inclusiv IFRS 16) a marcat o creștere de 7,5 % comparativ cu anul precedent (446 milioane de EURO, la 31 decembrie 2019).

 

Indicatorii-cheie comerciali din anul 2020 au confirmat profilul de lider de piață al grupului, în special în România, Spania și Ungaria. Numărul total de servicii furnizate clienților (unități generatoare de venituri – RGU) a crescut cu 12%, ajungând la 18,1 milioane RGU de la 16,1 milioane, la 31 decembrie 2019. La nivel de grup, principalele linii de activitate au înregistrat creșteri semnificative, obținute, în principal, organic:

– servicii pay-tv (televiziune prin cablu și satelit): +12%, de la 5,1 milioane RGU la 5,7 milioane RGU;

– internet fix: + 18%, de la 3,6 milioane RGU la 4,3 milioane RGU;

– servicii de comunicații mobile: + 13% de la 5,7 milioane RGU la 6,4 milioane RGU.

Serghei Bulgac, CEO Digi Communications, a declarat: „Echipele Digi de pe toate piețele au asigurat furnizarea serviciilor de comunicații în mod constant și eficient, menținând un nivel ridicat de calitate a serviciilor oferite tuturor clienților noștri. Prin flexibilitate, disciplină și grijă pentru echipe și clienți, Digi a reușit să transforme un 2020 provocator într-un an de dezvoltare durabilă, atât din punct de vedere operațional, cât și financiar. În numele Consiliului de Administrație Digi, doresc să-mi exprim recunoștința față de angajați, clienți, parteneri, pentru realizările și rezultatele noastre, într-un an dificil. ”

 

Pentru a-și menține avantajul competitiv, grupul a investit în total 371 milioane de EURO, în 2020, pentru dezvoltarea rețelelor, în principal în România, Spania și Ungaria, urmărind consolidarea și extinderea rețelei de comunicații mobile 4G și 5G și a infrastructurii de fibră optică.

 

Compania a menținut o structură de capital prudentă, bazată pe o rată de îndatorare raportată la EBITDA inferioară mediei prezentate de alți operatori tradiționali de servicii de telecomunicații din Europa. În 2020, Digi Communications N.V. a anunțat un multiplu de îndatorare stabil de 2,6 X.

 

EVOLUȚIA PE FIECARE PIAȚĂ

Operațiunile pe piața principală a grupului, România, au continuat tendința de creștere pe segmentul comunicațiilor electronice fixe. Serviciile de voce și date mobile au confirmat trendul ascendent, în contextul schimbării nevoilor de conectivitate mobilă.

 

Serviciile pay-tv au înregistrat o creștere de 15,5% a numărului de unități generatoare de venituri, până la 4,7 milioane RGU, la sfârșitul lui 2020, de la 4,1 milioane RGU, în perioada anterioară. În ceea ce privește serviciul de internet fix, numărul de RGU a crescut cu 19,4%, până la 3,3 milioane RGU, la 31 decembrie 2020, comparativ cu 2,8 milioane RGU, la 31 decembrie 2019. Serviciile de comunicații mobile au crescut cu 6,9% până la 3,7 milioane RGU la 31 decembrie 2020.

 

Anul trecut, operațiunile din Spania au generat venituri în creștere cu 42% față de perioada anterioară, de la 193 milioane euro la 274 milioane euro. Totodată, au reconfirmat importantul succes comercial al filialei, având o creștere cu 30% a unităților generatoare de venituri comparativ cu 2019 (2,6 milioane RGU, la 31 decembrie 2020, comparativ cu 2 milioane RGU, la 31 decembrie 2019). Serviciile de comunicații mobile și-au continuat progresul, cu un avans cu 23%, de la 1,9 milioane RGU în decembrie 2019 la 2,3 milioane RGU în decembrie 2020, o realizare care a poziționat Digi Spania printre cei mai buni 5 furnizori de comunicații mobile de pe piața locală.

 

Extinderea rețelei fixe și dezvoltarea continuă a sistemului de puncte de prezență comercială au adus o creștere semnificativă a serviciilor de internet fix, ajungând la un număr de 276.000 RGU, la 31 decembrie 2020.

 

Filiala Digi din Ungaria a continuat procesul de extindere a rețelei proprii de fibră optică și a atras noi utilizatori de servicii de comunicații mobile. Dinamica dezvoltării rețelei de telefonie mobilă a transformat DIGI Mobil Ungaria în cel mai apreciat operator în ceea ce privește disponibilitatea rețelei 4G, conform Raportului OpenSignal Mobile Network Experience, lansat în premieră în 2020, pe baza recenziilor clienților.

 

În ceea ce privește rezultatele operaționale, numărul de RGU pentru serviciile de comunicații fixe ale filialei Digi era de 2,3 milioane unități generatoare de venituri, la sfârșitul anului 2020, iar pe segmentul serviciilor de comunicații mobile a ajuns la 173.000 RGU, la 31 decembrie 2020.

 

Operațiunile din Italia au oferit rezultate constante, într-un an dificil pentru piața locală confruntată cu diferitele restricții impuse în contextul crizei sanitare. La 31 decembrie 2020, filiala număra 251.000 RGU pe segmentul de date mobile și voce.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

5 provocări ale anului 2020 și 5 lecții de business învățate pe timp de pandemie

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR

Fără doar și poate anul trecut a fost unul plin de provocări, de situații inedite, care i-au forțat pe cei mai mulți antreprenori să ia decizii radicale și să inoveze în mod constant. Nu a fost, însă, numai o perioadă grea, ci și una care s-a lăsat cu multe învățăminte. Iată cinci provocări povestite de Andreea Strugaru, Managing Partner și Director de Marketing la compania KADRA, și lecțiile învățate în urma lor. 

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

Provocarea 1: S-a întâmplat o situație de o noutate extraordinară, în care nu am știut ce se va întâmpla a două zi, următoarea săptămână, lună și chiar luni. În această situație, business-ul trebuie totuși condus.

Lecția: În orice business trebuie să fii pregătit pentru situația în care niciun plan nu mai stă în picioare. Nu că ar fi vreun mare înțelept, dar acum înțeleg perfect ce a vrut să spună Mike Tyson cu „toți au un plan, până când primesc un pumn în gură.”

 

Provocarea 2: În situații de impredictibilitate totală pentru care nu s-a inventat încă un manual de instrucțiuni, oamenii din echipa vor răspunsuri ferme la întrebările care îi macină.

Lecția: Orice organizație are nevoie de un leader a cărui treabă este să-și păstreze cumpătul și să aibă grijă pe cât posibil de oameni. Totuși, dacă nu există răspunsuri, grijă nu înseamnă să te faci că le cunoști doar de dragul de a liniști spiritele, ci să spui oamenilor tot ce știi, dar să recunoști că nu știi tot.

 

Provocarea 3: În situațiile extreme, chiar dacă barca este plină de oameni, nu toți oamenii doresc să tragă la vâsle.

Lecția: Să transformi fiecare om din echipă într-unul real angajat la îndeplinirea misiunii companiei este un obiectiv strategic.

 

Provocarea 4: Să-ți aduci aminte cum se face business într-un start-up și să poți opera în condiții de flexibilitate maximă cu o organizație de peste 80 de oameni și un sistem care a devenit ușor rigid.

Lecția: Nu uita niciodată cum ai început. În orice moment poate fi cazul să trebuiască să-ți sufleci mânecile din nou.

 

Provocarea 5: Când ani de zile business-ul se dezvoltă în fiecare an în parametri pe care i-ai stabilit, entuziasmul crește și singura variantă pe care o vezi și o poți înțelege este cea de creștere. După perioade lungi de acest gen, cumva, simțurile adorm. Când s-au instituit primele măsuri de limitare a pandemiei și a devenit evident că treaba e serioasă, m-am simțit ca și când ar fi bătut un clopot imens lângă urechea mea, în timp ce eu dormeam. Noroc că adrenalina mi-a ascuțit reflexele, are și stresul rolul lui în business.

 Lecția: Nu te culca pe o ureche atunci când lucrurile merg bine! În orice moment se poate întâmpla ceva care te poate scoate brutal din zona de confort.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

2Performant intenționează să atragă 5 milioane lei de la investitori într-o operațiune de majorare de capital

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR
  • Majorarea de capital se va desfășura în două etape, iar în urma acestei operațiuni vor fi emise 185.500 de acțiuni noi 2P
  • Capitalul va fi folosit pentru atingerea obiectivelor companiei pentru 2021-2022: creșterea și consolidarea pe piețele din România și Bulgaria și extinderea în regiune
  • 2Performant are în prezent o capitalizare de piață de 35,3 milioane de lei

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

Compania de tehnologie 2Performant, lider al pieței locale de marketing afiliat și recent listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), anunță intenția de a atrage 5 milioane lei de la investitorii la Bursa de Valori București printr-o operațiune de majorare a capitalului social. Capitalul atras va alimenta investiții în consolidare și creștere pe piața din România, dar și în extinderea pe piețe din regiune. Operațiunea de majorare a capitalului va fi supusă votului AGEA a 2Performant programată să aibă loc în data de 22 martie 2021, utilizând soluția eVote, platformă ce permite companiilor să organizeze adunări generale ale acționarilor (AGA) online.

„În decembrie am realizat listarea tehnică a 2Performant la Bursa de Valori București din dorința ca piața să stabilească prețul acțiunilor 2P, iar capitalizarea de până acum și evoluția bună a prețului acțiunii ne-au confirmat așteptările. Acum este momentul să atragem capital pentru creșterea accelerată a companiei atât pe piața din România, cât și pe piețele din regiune. Avem planuri ambițioase pentru 2021 și pentru anii următori și ne dorim ca acționarii actuali și viitori să fie alături de noi în această fază de scalare a business-ului. Prin această majorare de capital ne dorim să susținem pe de o parte proiecte de creștere pe piețele din România și Bulgaria, unde avem o prezență puternică și unde avem în continuare un potențial de creștere în ritm cu accelerarea din comerțul online și din marketingul digital; pe de altă parte, să demarăm extinderea în regiune prin parteneriate cu jucători importanți din eCommerce cu prezență regională sau europeană”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

 

Sub rezerva aprobării de către Adunarea Generală a Acționarilor, conform convocatorului publicat pe site-ul companiei, majorarea capitalului social cu aport în numerar se va derula în două etape, cea a alocării drepturilor de preferință și tranzacționarea acestora pe piața SMT AeRO, urmată, în situația în care vor rămâne acțiuni nesubscrise, de un plasament privat. Această operațiune are scopul de a alimenta investițiile strategice pe care 2Performant le va realiza în perioada 2021-2022 pentru a accelera dezvoltarea companiei, atât prin proiecte de creștere pe piețele din România și Bulgaria prin produsul de marketing afiliat, cât și prin integrări tehnice cu parteneri strategici, cu impact puternic în business și cu potențialul de a forma comunități de utilizatori pe piețe externe. În urma majorării de capital vor fi emise 185.500 de acțiuni noi 2P.

 

În prima etapă, acționarilor înregistrați în Registrul Acționarilor la data de referință li se vor acorda drepturi de preferință, în baza cărora vor putea să subscrie acțiunile nou emise cu un discount de 25% pentru a-și menține participația în companie. 5,68424 drepturi de preferință vor da dreptul unui investitor să achiziționeze o acțiune 2P nou emisă la prețul stabilit prin Prospect. Înaintea perioadei de subscriere, investitorii vor putea tranzacționa drepturile de preferință pe piața SMT AeRO a Bursei de Valori București, iar cei care doresc să cumpere mai multe acțiuni sau să intre în acționariatul companiei vor avea oportunitatea să cumpere drepturi de la alți acționari. După încheierea perioadei de tranzacționare, investitorii care dețin drepturi de preferință vor avea la dispoziție o perioadă pentru subscriere. În situația în care rămân acțiuni nesubscrise în prima etapă a procesului, acțiunile rămase vor fi oferite într-un plasament privat adresat unui număr de maximum 149 de investitori individuali. Ambele etape ale procesului de majorare de capital vor fi gestionate de Goldring, brokerul care a intermediat listarea 2Performant la BVB la sfârșitul anului trecut. După finalizarea operațiunii de majorare de capital, compania va începe programul de investiții în al treilea trimestru al anului 2021.

 

Acțiunile 2Performant au intrat la tranzacționare pe Bursa de Valori București în data de 9 decembrie 2020, în urma unei listări tehnice pe piața AeRO. 2Performant a încheiat prima zi la bursă drept cea mai lichidă acțiune în prima zi de tranzacționare, de la lansarea pieței AeRO și până la acea dată, iar la finalul primei zile de tranzacționare avea un total de 900 de tranzacții în valoare de 3.006.839 de lei. Compania a ales să se listeze la bursă pentru a accesa mecanismele de finanțare oferite de aceasta, necesare pentru continuarea investițiilor în tehnologie, captarea creșterilor accelerate din segmentul eCommerce și susținerea planurilor de extindere în regiune. Fiind o companie de tehnologie dintr-un sector nou și unic pe BVB, managementul a decis să ofere investitorilor posibilitatea de a stabili capitalizarea de piață în baza cererii și ofertei. Astăzi, 2Performant are o capitalizare de piață de 35,3 milioane de lei.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Programul Business Mentors vine cu soluții pentru antreprenori

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR
  • Din 17 februarie, modulul certificat „Bugetul de venituri și cheltuieli”, creat de Cristian Onețiu și implementat de Remus Bălan în cadrul programului Business Mentors, vine cu soluții pentru antreprenori. 
  •  Cei care vor deveni Business Mentori certificați și specializați în BVC pot preda și pot ajuta și alți antreprenori să își crească șansele de succes și profit

 

Luna februarie 2021 marchează un an de la debutul pandemiei în România, un an în care mediul antreprenorial a suferit pierderi considerabile. Astfel, potrivit datelor furnizate de platforma https://termene.ro/, în 2020 nu mai puțin de 8.985 de firme din România au intrat în insolvență. 68.212 de firme au cerut emiterea certificatului de stare de urgență pentru suspendarea activităților (din domenii variate, de la HoReCa, turism, transporturi și până la cele de divertisment și activități culturale), iar 53.638 de firme au fost radiate. De asemenea, 21.603 de companii au apelat la programul de creditare IMM INVEST pentru susținerea activității. 1.1 milioane de persoane riscă să își piardă locul de muncă și să intre în șomaj pentru că sunt angajate în cele 300.000 de firme cu risc mare și foarte mare de insolvență.

Dar, tot în 2020 au fost înființate 111.373 de firme noi. Care este șansa de supraviețuire a celor aflate în dificultate financiară și cum pot avea succes pe termen lung cele recent lansate pe piață, într-un mediu antreprenorial de criză, explică Remus Bălan, Program Manager al Business Mentors, care din 17 februarie lansează un modul nou și util antreprenorilor, cu scopul de a se certifica la rândul lor ca Business Mentori și de a-i învăța și pe alții: „Bugetul de venituri și cheltuieli” (BVC). „Una dintre cauzele majore pentru care trăim astăzi această situație este lipsa creării unui buget coerent de venituri și cheltuieli. Un astfel de pas esențial în crearea unui business oferă nu doar succes, dar și un adăpost financiar vital în cazul unor astfel de situații de criză, ca cea pe care o traversăm. În plus, deși vorbim de peste 100 de mii de firme nou apărute în anul pandemiei, șansele ca acestea să supraviețuiască și să prospere sunt foarte mici fără un plan clar de business și fără a învăța cum se echilibrează balanța între venituri și cheltuieli”.

 

Remus Bălan explică faptul că, potrivit studiilor efectuate în perioade normale ale economiei și ale unei piețe în dezvoltare, una din trei companii nu supraviețuiește primului an, iar după 5 ani, mai puțin de 10% dintre firmele noi rămân în piață, dintre cele care au activitate. Dintre acestea cam 70 – 80% stagnează la un nivel de supraviețuire și nu pot crește, nu pot scala, iar acest lucru nu afectează doar compania, ci și mediul antreprenorial în general. „Cu atât mai mult acum, într-un astfel de moment de incertitudine, avem nevoie de un control riguros al banilor în companie, iar acest lucru se poate învăța. De aceea noi am creat, în cadrul programului Business Mentors, un modul certificat și special dedicat doar acestui subiect: „Bugetul de venituri și cheltuieli”. 

La rândul său, antreprenorul și business mentorul Cristian Onețiu, care încă din luna martie 2020 a avut inițiativa creării primului webinar gratuit, desfășurat la nivel național cu scopul informării și restructurării mediului afacerilor, dar și al creării unei comunități puternice de business, spune despre modulul BVC că este o oportunitate extraordinară de învățare pentru antreprenori. Și, mai ales, de implicare. Pentru că cei care se vor certifica drept Business Mentori specializați în bugetul de venituri și cheltuieli, pot ajuta mai departe alți antreprenori să își crească șansele de succes și profit previzibil.

 

Din 17 februarie lansăm BVC cu o structură nouă, dezvoltată exact pe această realitate fără precedent a pieței, cu informații practice, concrete adaptate nevoilor din prezent ale colegilor antreprenori. În plus, antreprenorii nu au prea mare încredere în consultanți ne-practicieni, așa că acest modul creat special pentru practicanți le va da acestora nu doar posibilitatea de a-și completa experiența practică cu cea teoretică, dar și ocazia să predea mai departe și să îi poată ajuta astfel în mod real pe alți colegi de breaslă. Pentru mai multe detalii intrați pe https://businessmentors.ro/, mai avem câteva locuri disponibile”.

 

Ce oferă modulul „Bugetul de venituri și cheltuieli”, din cadrul programului Business Mentors ?

  • Unicitate: BVC aduce o schimbare de paradigmă de la instrumente contabile și fiscale, la instrumente de management. De la limbajul și abordarea contabilă, la limbajul și abordarea antreprenorială  – un aspect esențial care oferă trecerea de la imaginea situației fiscale din trecut la planificarea financiară în viitor.

 

  • Tips & Tricks pe subiecte esențiale care explică: vocabularul financiar pentru antreprenori, cum o companie poate să creeze permanent un cash flow pozitiv, Margin (marjă) vs Markup (adaos comercial), cum se poate construi un Dashboard financiar pentru a extrage cele mai importante cifre din business privite din punct de vedere antreprenorial, cu cât se cresc vânzările pentru a se putea oferi un discount sau ce aspect este mai important: creșterea de preț sau creșterea de volum de vânzare ?

 

  • Componentă practică – principii explicate și exerciții: pe lângă partea teoretică, programul conține și o serie de exerciții și scenarii pentru însușirea informațiilor.

 

  • Certificare: toți cei care urmează acest program online, nu doar că pot implementa imediat și cu succes informațiile în propriile businessuri, dar primesc și certificare pentru a deveni la rândul lor mentori pentru alți antreprenori.

 

Cei care sunt interesați de înscrierea în noul modul „Bugetul de venituri și cheltuieli”, din 17 februarie, pot accesa https://businessmentors.ro/ pentru mai multe detalii.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Companii

Octavian Fanea, CEO KADRA: „Intrăm în noul an cu un potențial mai mare decât în perioada ante-pandemică”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

  • Compania Kadra, singura companie din România care oferă soluții tehnice integrate de inginerie și management al căilor de acces, a semnat 285 de proiecte noi în 2020
  • Aproape 250 de sisteme de acces de la KADRA au fost implementate în unități medicale, în contextul pandemic de anul trecut 
  • Peste 5400 de uși rezistente la foc au fost montate anul trecut
  • Compania a lansat în plină pandemie servicii adaptate vremurilor: turnicheți cu funcție de igienizare și termoscanare sau panouri separatoare antivirus

 

2020 a fost cu siguranță un an al provocărilor pentru mediul de business, și nu numai, dominat de imprevizibil și nesiguranță. În acest context, piața sistemelor de acces a fost provocată să se adapteze și să propună soluții adecvate vremurilor. Compania KADRA, integrator de soluții automate inovative de acces, a semnat în pandemie un număr semnificativ de proiecte noi și a implementat numeroase soluții pentru siguranța cetățenilor: de la un model nou de termoscaner, un dispozitiv multifuncțional pentru controlul accesului și turnicheți cu funcție de igienizare și termoscanare, la panouri separatoare antivirus concepute să asigure distanțarea socială atât în birouri, cât și în spații deschise, la uși automate rotative sau soluții care asigură aerisirea automată a spațiilor în care se află concomitent mai mulți oameni.

Într-un context dificil, KADRA s-a dovedit un business stabil, pregătit pentru situații extreme, un jucător adaptabil, capabil să ofere soluții de ultimă generație și să folosească experiența adunată în cei 27 de ani pentru a crea și pune la dispoziție soluții care să ne permită tuturor să trăim în mai mare siguranță. Toate acestea fac posibilă începerea anului 2021 în forță și cu optimism. Ba mai mult, CEO-ul companiei, Octavian Fanea, e de părere că există un potențial mai mare față de anul precedent în ceea ce privește valorificarea anumitor situații nou create. „Am avut parte de o revigorare în semestrul al doilea, care ne-a permis să semnăm contracte valoroase pe câteva proiecte foarte interesante pentru 2021. Astfel că intrăm în noul an cu un potențial mai mare decât în perioada ante-pandemică, ceea ce ne creează perspectiva unor investiții pentru a putea gestiona corect oportunitățile”, spune Octavian Fanea.

285 de proiecte noi semnate și demarate în 2020 de KADRA și cereri de soluții adaptate pandemiei 

2020 a fost pentru KADRA un an cu multe provocări, dar și cu multe realizări. Nu mai puțin de 285 de proiecte au fost semnate și demarate pe parcursul acestui an. Întrebată ce înseamnă această cifră pentru business-ul KADRA, Andreea Strugaru, Managing Partner și director de marketing al companiei, răspunde: „Este un număr destul de mare de proiecte pentru un an atât de complicat. Am avut și proiecte pe care investitorii le-au amânat din cauza impredictibilității vremurilor sau a problemelor de finanțare, însă au fost destui care au preferat să finalizeze investițiile. În construcții, cheltuielile de conservare sunt mari, prin urmare chiar și în perioadele de lock-down s-a lucrat. Ritmul a fost foarte lent în primăvara anului trecut, iar asta s-a văzut în cifre, dar important este că nu s-au luat decizii de blocare totală a investițiilor. Pe de altă parte, s-a schimbat puțin tipologia cererilor. Au fost beneficiari care au avut de rezolvat nevoi cu totul noi, cum au fost de exemplu spitalele care au avut de separat fluxuri sau de restricționat accesul în anumite zone și care au solicitat instalarea de uși automate, sau spații de producție care pentru protecția propriilor angajați au dorit să înlocuiască ușile manuale cu unele automate pentru minimizarea riscului de infecție prin atingerea mânerelor.

Continuarea în pag. 2

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending