Connect with us

ALL MEDIA

Un spot publicitar de la Bestjobs, interzis pe TV

Published

on

 

BestJobs îndeamnă candidații să schimbe postul dacă nu le place programul, în noua campanie semnată Eikon7. Campania a ajuns însă pe micile ecrane doar în cadrul stațiilor TVR1, TVR2, Romania TV, Realitatea TV și B1 TV, iar la radio, în cadrul stațiilor Guerrilla și GoldFM.

Refuzul celor mai multe trusturi de media nu s-a bazat pe reglementările CNA, ci strict pe interpretarea subiectivă a mesajului promovat de către site-ul de recrutare BestJobs, îngrădind astfel dreptul la libera exprimare.

“Să alegi să îngrădești expresia artistică sau alegoriile de orice fel, doar pentru că ți se pare că mesajul nostru îți poate alunga publicul, înseamnă nu doar că subestimezi inteligența propriei audiențe, dar și că îi refuzi dreptul la informare. Este un precedent periculos și care ar trebui să ne dea de gândit, în contextul în care, pe de altă parte, trusturile se plâng de intervenția tot mai frecventă a brandurilor pe chestiuni editoriale”, declară Gabriel Brănescu, Head of Branding & Digital Marketing at Eikon7.

Campania BestJobs a vizat principalele stații TV și radio, cu obiectivul de a inspira audiențele să evalueze cât de mulțumiți sunt de situația lor profesională și să găsească curajul de a face o schimbare în carieră.

“Vă rog să aveți în vedere că postul nostru nu va difuza spoturi cu aceste mesaje. Argumentul este unul cât se poate de simplu: nu vom difuza imagini prin care vom recomanda să se schimbe postul/canalul TV. Știm că ideea campaniei este alta însă vă rog să aveți în vedere răspunsul nostru”, a fost răspunsul uneia dintre stații.

“Pot spune că am fost realmente surprinși de refuzul stațiilor de a difuza campania. Ni s-a spus că este o abordare mult prea curajoasă pe care niciun grup media nu o să o accepte. Ne-am încăpățânat să demonstrăm că există niște entități media curajoase, cărora aș vrea să le mulțumesc pentru că au acceptat demersul BestJobs. Cred în mesajul campaniei noastre, iar acum cu atât mai mult! Libertatea este cel mai important bun pe care cineva îl poate deține, indiferent că vorbim de libertatea de a-ți schimba jobul sau libertatea de a schimba un post TV”, declară Călin Fusu, CEO BestJobs.

Lista televizunilor care au refuzat difuzarea spotului: PRO TV, Kanal D, Antena 1, Prima TV, AXN, Digi 24, Digi Sport.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Jurnalistul Costi Mocanu paraseste PRO TV dupa mai bine de 25 de ani de activitate

Published

on

 

Jurnalistul Costi Mocanu părăseşte Pro TV după mai bine de 25 de ani, timp în care a fost, printre altele, reporter sportiv, dar şi şef al postului de televiziune. Informaţia a fost făcută publică de Cătălin Tolontan, scrie Ziarul Adevarul

Costi Mocanu, prezentator Ninja Warrior România, explică de ce nu a ex… Unul dintre cei mai vechi oameni din Pro TV, alintat „Moşu’“, Costi Mocanu (49 de ani) părăseşte televiziunea la care s-a angajat încă de pe vremea în care se numea Canal 31, potrivit tolo.ro.    Din 1 aprilie 2019, Costi Mocanu părăseşte postul de televiziune unde s-a consacrat ca reporter sportiv, comentator de meciuri, şef al departamentului Sport şi, în ultimii ani ai lui Adrian Sârbu în CME, şef al canalului Pro TV.

De asemenea, anul trecut, Costi Mocanu a prezentat, alături de actriţa Raluca Aprodu şi jurnalistul Daniel Niţoiu, emisiunea „Ninja Warrior România“.   Potrivit sursei citate, în ultimii ani, Costi Mocanu a fost în discuţii cu mai multe televiziunii, însă nu este cunoscut dacă se va îndrepta tot către televiziune.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Andi, uluit de un concurent de la Românii au talent: ”E deasupra competiției. Este de neoprit!”

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Cea de-a șasea ediție Românii au talent va fi presărată cu surprize pentru Andi Moisescu. Juratul și-a sărbătorit ziua de naștere la filmări, alături de colegi iar aceștia l-au surprins pe durata întregii zile cu diverse cadouri care i-au adus zâmbetul pe buze și l-au uimit. Cea mai mare bucurie însă i-a adus-o lui Andi un concurent a cărui reprezentație l-a fascinat. ”E deasupra competiției. Este de neoprit.”, spune Andi, iar Pavel continuă: ”Acestea sunt nișe momente istorice, nu ai cum să nu le filmezi.”.

Tot mâine, Pavel și Smiley au propriul lor moment pe scena talentului, iar Florin, încântat de prestația unui concurent și inspirat de bucuria acestuia, o invită pe Andra la dans. Publicul va fi în picioare și va trăi alături de ei energia dată de participant.

Un număr de o dificultate greu de imaginat și extrem de spectaculos îi fascinează pe jurați, care rămân uluiți de complexitatea momentului și de expresivitatea celor care îl prezintă.”Pentru că și noi suntem în lumea circului, cum a spus mai tânărul meu coleg, eu fiind leul bătrân… După micul nostru căluț, poneiul nostru din această seară, să vorbească îmblânzitoarea de Măruți. Este singura titulară din lume care are un număr foarte bine pus la punct și încărcat de suspans… de Măruți.”, spune cu zâmbetul pe buze Florin Călinescu.

Vinerea aceasta, de la 20:30, concurenți cu aptitudini uimitoare vin să cucerească juriul și publicul în cea de-a șasea ediție a sezonului #9suprem Românii au talent.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

De Martisor, Kanal D implineste 12 ani! Vedetele statiei celebreaza aniversarea!

Published

on

 

Astazi, 1 martie, Kanal D sarbatoreste 12 ani de existenta pe piata media din Romania, mai mult de un deceniu in care statia a inregistrat o crestere spectaculoasa si s-a impus ca un adevarat trendsetter in peisajul mediatic din Romania.

Formate fenomen revolutionare precum „Exatlon”, „Bravo, ai stil!”,  serialele turcesti, abordarea inovativa a Stirilor au facut din Kanal D un model pentru competitorii sai si au creat alternative interesante si relevante de consum pentru categorii diverse de telespectatori.  Kanal D a generat continut remarcabil de-a lungul anilor, consolidandu-si pozitia de jucator important in top trei televiziuni generaliste din Romania.

Toate acestea sunt rezultatele unei strategii sustinute si inspirate, clasand statia, in 2018,  pe locul doi la nivelul publicului National, cu 14,9% cota de piata, si All Urban, cu 12,6% cota de piata, in Prime Time (20:00 – 24:00), conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.  Cresterea Kanal D in 2018 a fost una semnificativa, in raport cu statiile din top trei televiziuni din Romania. La nivelul publicului Comercial, in Prime Time (20:00 – 24:00), statia a inregistrat o crestere de 20% a cotei de piata, raportat la 2017.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending