Unde a disparut Ghita Ciobanul? Viata unui personaj din publicitate - RADAR DE MEDIA
Connect with us

EVENTS

Unde a disparut Ghita Ciobanul? Viata unui personaj din publicitate

Published

on

Dupa ce a ajuns celebru pana si in presa internationala, Ghita Ciobanul a disparut din spoturile tv si din reclamele outdoor. Acum, singura prezenta a personajului publicitar in spatiul public mai este doar cea de pe pagina sa de Facebook.  Iar Vodafone, compania pentru care el a facut reclama, se promoveaza pe posturile TV printr-un spot nou.

Disparitia ciobanului roman de la televizor este pusa sub semnul intrebarii in conditiile in care viata sa publicitara nu a durat decat putin peste sase luni, Vodafone lansand campania de brand in luna septembrie a anului trecut.  Si asta in comparatie cu actorul Paul Ipate, care a reprezentat Vodafone in reclamele tv timp de cativa ani.

Intrebati de DailyBusiness.ro unde a disparut personajul, reprezentantii operatorului telecom au spus ca Vodafone are un contract pe termen lung cu Ghita Ciobanul si continua sa desfasoare campanii cu acesta.

“In momentul de fata, avem in plina desfasurare Camera Oaspetilor de pe Facebook, prin care Ghita isi invita si isi gazduieste prietenii la Jina. Platforma noastra de comunicare ‘Romanii au initiativa’ presupune utilizarea mai multor personaje in cadrul campaniilor, in functie de dinamica strategiei comerciale”, au precizat oficialii Vodafone Romania, fara sa dea alte detalii.

La momentul aparitiei spotului TV, Laura Barbu, director, brand si marketing communications la Vodafone Romania, declara ca respectiva campanie a fost conceputa pentru a le arata oamenilor “povesti adevarate ale romanilor curajosi”.

“Vedem in jur mii de romani care, asemenea personajului campaniei noastre, incearca lucruri noi si progreseaza in fiecare zi. Comunicatiile mobile sunt un adevarat catalizator care ne poate ajuta sa evoluam, ca indivizi si comunitate”, spunea atunci Laura Barbu, scrie sursa citata.

Cu toate acestea, Ghita Ciobanul nu se mai vede la televizor, Vodafone promovandu-se acum printr-un nou spot tv.

Stefan Liute, strategy director al agentiei Storience, a explicat pentru DailyBusiness.ro ca, brandul Vodafone are cu siguranta un plan care implica „retragerea”, temporara sau definitiva, a personajului publicitar.

“Ne vom da seama de acest plan pe masura ce el va fi executat si va deveni public”, a adaugat Liute.

Potrivit acestuia, inlocuirea unui personaj publicitar nu este puternic si negativ resimtita de public daca brandul introduce pe altcineva sau altceva in locul lui.

Votaţi AICI în FINALA premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014. Gala Premiilor Radar de Media va avea loc în data de 19 martie 2014, la Ambasad’Or Events & Leisure.

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending