Connect with us

Life Style

Unde gasesti cea mai buna pizza de Napoli din Bucuresti ?

Avatar

Published

on

Serviciile de catering sunt preferate de tot mai multi utilizatori, mai ales atunci când vine vorba de companii. Acestea comanda cu ocazia a diverse evenimente produse culinare de la firmele de catering. Un restaurant producator de Pizza Bucuresti poate fi, de asemenea, preferat de clienți atunci când situația o impune.

Pizzeriile s-au dezvoltat extrem de mult in ultimii ani, pe fondul cererii tot mai mare de produse de acest gen venite din partea clienților. Din ce zona au reusit pizzeriiile sa atraga clienti care sa ajute la cresterea cifrei de afaceri a firmelor de acest gen? Pentru a te dezvolta indeajuns de mult pe o astfel de piata concurentiala, nu mai este de ajuns sa ai consumatori doar la fata locului. Este nevoie sa iti diversifici serviciile si sa asiguri livrare atat la domiciliul clientului, cat si la sediile firmelor.

În București, de exemplu, își desfășoară activitatea o serie de multinaționale care au mulți angajați. Se știe că activitatea într-o multinațională se desfășoară într-un ritm trepidant, angajații acestui tip de companie fiind, de multe ori, nevoiți să lucreze peste program. Exista destul de multe companii care oferă masa angajaților care rămân să muncească după orele de program, in acest sens pizzeriile fiind printre preferatele acestora, dacă ne referim la comenzile care se fac pentru catering.

Totodată, aceste mari companii organizează diverse evenimente cu angajații, aici incluzând ieșiri în natura pentru diverse acțiuni de voluntariat. De asemenea, pentru aceste evenimente cel mai solicitat produs, când vine vorba de hrana angajaților, este pizza.  Este un fel de mancare care este la indemana oricui si ofera o experienta culinara satisfacatoare. Este simplu pentru cei care se afla in natura sau prinsi in cadrul diverselor activitati sa comande pizza, un preparat care nu necesita tacamuri suplimentare pentru a fi consumat.

Observam, deci, că există o zonă de clienți pe care pizzeriile mizeaza in afacerile lor. Acestia contribuie la cresterea cifrei de afaceri a acestor unitati de alimentatie publica. Acest segment al multinaționalelor in care se consuma si se comanda mâncare pentru angajați cu ocazia a diverse evenimente este unul care creste in continuare.  O alta zonă de unde pizzeriile își extrag clienți este cea a populației active și extrem de ocupate, care este in criza de timp. De fapt, majoritatea populatiei urbane este una care munceste foarte mult, neavand timp pentru alte activitati. Ce sa mai vorbim, in cazul acestora, de gatit acasa?

Exista categorii de oameni care, din cauza programului de lucru foarte încărcat ajung foarte târziu acasă și nu mai au timp pentru a pregăti ceva de mancare. După o zi istovitoare, cea mai buna metoda care te va ajuta să îți potolești foamea este apelul către o pizzerie, de unde să comanzi ceva cald și care va ajunge rapid la ușa ta. Acesta este un segment de public care nu trebuie deloc neglijat, pentru că aici se pot gasi clienți fideli pe termen lung. Problema care se pune în privința fidelități clienților este legată de promptitudinea livrării. Astfel, o pizzerie trebuie să își calculeze bine timpii de livrare, pentru a nu își dezamăgi clienții.

Ilpizzaiolo.ro este un site unde veti gasi produse de cea mai buna calitate, aici putand descoperi pizza traditionala din Napoli coapta pe vatra in cuptor cu lemne. Pe langa pizza, aici veti putea comanda si sandwich-uri, bauturi sau pizza dulce. Tot aici vei descoperi si o serie de oferte speciale cum ar reducerea de 10 la suta dupa prima comanda sau reducerea de 10 la suta pentru comenzile ridicate direct de la pizzerie. Pentru a va convinge de toate acestea, accesati site-ul.

Comentarii

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Fashion

35 nuanțe de bej: noul fond de ten Chanel

Avatar

Published

on

fond ten chanel

Dragostea pentru culoarea bej a Mademoiselle Chanel a fost întruchipată în noul fond de ten Les Beiges, ambasadorul căruia a devenit actrița Marine Vacth.

 

Primul lucru pe care îl poți observa în apartamentele lui Gabrielle Chanel pe rue 31, Cambon – abundența de bej. Este culoarea pereților și a pardoselilor moi, a paravanelor de mătase și a perdelelor grele, făcând fundalul perfect pentru antichități, cărți legate din piele, canapele și sculpturi.

Mademoiselle Chanel adora bejul. Nobil, aristocratic, a fost interpretat de mai multe ori în colecțiile Casei – Haute Couture și prêt-à-porter. Nuanțele de ecru, fildeș, nisip, mastic și latte sunt aceleași simboluri Chanel. Cu toate acestea, este surprinzător faptul că debutul bejului în colecțiile de machiaj s-a întâmplat abia în 2013. Atunci, Casa a prezentat prima pudră de față, cu efect iluminator. Pentru prima dată în istoria liniei- beauty capacul produsului nu era negru, ci bej.

Succesul a fost asurzitor – și un an mai târziu a apărut prima mini colecție de produse Les Beiges. De atunci, a fost reînnoită în fiecare primăvară, dezvăluind frumusețea pielii atinse de soare. În cele din urmă, Casa a decis că este timpul să introducă Les Beiges în colecția permanentă și au lansat un fond de ten ușor de aplicat, ce hidratează pielea, arată cât mai natural posibil și durează toată ziua. Lux cu un efort minim – și este chintesența abordării de frumusețe a lui Chanel.

Cu toată abundența fondurilor de ten https://makeup.ro/categorys/23449/, din lume în general și la Chanel în special, noul produs nu este ca toate celelalte. Ușoară ca o briză, devine un tot întreg cu pielea.

Formula nu a fost supraîncărcată cu pigmenți – acest lucru a făcut posibilă menținerea prospețimii obținute în urma aplicării pentru întreaga zi. Așa cum se potrivește cu fondurile moderne, Les Beiges este translucid. În loc să ascundă imperfecțiunile percepute sau reale, îmbunătățește strălucirea naturală a pielii. Totul datorită componentelor reflectorizante și glicerinei vegetale hidratante din compoziție.

Protejează pielea de agresiunile mediului, extractul de Kalanchoe din Madagascar, pe care oamenii de știință din laboratoarele Casei au ales-o dintre mulți solicitanți. Ingredientul activ obținut din acesta formează o barieră de protecție pentru piele, capabilă să se adapteze la diferite condiții climatice. Noua linie este senzațional de extinsă pentru un brand de lux: 35 de nuanțe pentru ca fiecare femeie să-și găsească idealul. Inscripția BR în dreptul numărului reprezintă bej și roz, BD – bej-auriu, B – neutru.

Fond de ten hidratant de lungă durată pentru o strălucire sănătoasă Les Beiges, Chanel!

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Event design experience – şi evenimentele au nevoie de un designer

Avatar

Published

on

            Organizarea evenimentelor speciale marchează cele mai frumoase şi importante momente din viaţă. Din păcate, actuala pandemie a schimbat modul în care acestea sunt organizate şi limitează numărul participanţilor, cu scopul de a ne proteja. Dar chiar şi într-un cadru restrâns, putem crea clipe memorabile, respectând toate regulile necesare. Însă nu despre norme sau indicaţii este vorba în continuare, ci despre concepte creative şi una dintre cele mai populare practici din industria evenimentelor, designul experiențial de eveniment (event design experience).

 

În general, diferitele manifestări se bazează mult pe planificare, însă aria mangementului evenimentelor înseamnă mai mult de atât. Astăzi, un manager de evenimente trebuie să stăpânească nu doar arta organizării, dar să și surprindă prin creativitate. În plus, este necesar de înţeles de ce se organizează unele evenimente, care este impactul lor și faptul că transmit informații și emoții deopotrivă, sunt unice și adună oamenii împreună (chiar şi numai virtual sau în aer liber, cu distanţele aferente).

            Și evenimentele au nevoie de un designer ! Afirmaţia nu este una care pur şi simplu sună bine, este o abordare ce „reprezintă conceperea unei structuri pentru o manifestare, expresia conceptului atât verbal, cât și vizual, iar în final, execuția acestuia.” Aşa afirmă cei mai cunoscuţi practicieni din domeniu care scriu cu fiecare eveniment, literatura de specialitate. Cu alte cuvinte, designul înseamnă catering, conținut, divertisment, mediul sau atmosfera, etapa de producție, programul și tema evenimentului. Orice detaliu, de la decor și până la mâncare, contează. Se încearcă pe cât posibil îmbinarea funcționalului cu latura estetică, iar acestea sunt doar câteva etape către un eveniment de succes. Evident că toate ideile frumoase, se cer adaptate noului context, pentru ca orice manifestare să se desfăşoare în deplină siguranţă.

 

Dar revenin la conceptul de creativitate din evenimentele speciale. Cu rădăcini în marketingul experiențial, proiectarea experienței de eveniment înseamnă crearea unei legături emoționale cu participanții la eveniment, este promovată interacțiunea (chiar şi virtuală), iar mesajul este transmis pe cât posibil prin toate cele cinci simțuri (aşa cum spune literatura de specialitate). De aceea, trebuie urmărite cele șapte elemente amintite mai sus. Ambientul se dorește a fi unul atractiv din punct de vedere vizual, dar în concordanță cu tema, de la muzică, până la aperitive, parfumul locului, dar și texturile care îmbracă salonul, dacă de exemplu, ne referim la un eveniment de familie.

Alături de planner, designerul de evenimente este partea creativă a echipei. Aşa că, printre întrebările adresate clientului, se numără care sunt culorile preferate, până la ce decor își imaginează. Așa ar lua naștere brieful, pe baza căruia se va elabora strategia experienței de eveniment, conceptul și toate elementele designului. O imagine face mai mult decât o mie de cuvinte, așa că pentru pitch, clienţii pot fi plăcut surprinşi cu o previzualizare a evenimentului, grație soft-urilor speciale. Spre final, urmează bugetul şi de ce nu, un posibil model de evaluare post-eveniment.

Cu rădăcini în management, comunicare, relaţii publice şi chiar design de interior, conceptul de event design experience a creat cele mai deosebite evenimente, care au mereu la bază un concept bine definit. Cu speranţa că totul va fi bine, propun o idee interesantă prin care Kylie Carlson, event designer, descrie creativul din domeniul evenimentelor: „Ca să fii designer de evenimente, ai nevoie de răbdarea unui sfânt, pielea unui aligator și inima unui artist.”

Sursă imagini: pinterest.com / freepik.com

 

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Nu vă feriţi de culorile pământii în amenajarea casei – idei și soluții de la DecoDepot

Avatar

Published

on

decoratiuni casa decodepot.ro

Toată lumea visează la un cămin primitor, la o atmosferă caldă acasă. Decorul creat este cel care dictează parțial starea de bine pe care o avem. Așadar pare o tendință firească integrarea unor culori plăcute, vii, expresive, vibrante. Trecând peste prejudecata culorilor pământii ca fiind cele care pot plictisi vizual, o astfel de soluție cromatică permite combinații interesante, de fapt.

Culorile pământii sunt toate cele care se corelează cu solul și mineralele naturale, derivate de la maro, negru. Paleta de culori de pământ stă la baza nuanțelor calde. Putem corela aici și tonurile asimilate cu frunzele, cerul sau soarele, de ce nu.

În magazinele de profil, cu decoratiuni interioare, DecoDepot spre exemplu, varietatea culorilor este destul de mulțumitoare încât să regăsim și combinațiile sugerate. Folosiți ocru, cărămiziu, teracotă, taupe, bronzul fără teamă că decorul va fi plictisitor. Iată cum:

Evitați maroul predominant

Într-adevăr, ce e prea mult strică, iar maroul poate da un aer mai mohorât. Orice nuanță pământie poate fi combinată cu nuanţe neutre luminoase, cu alb, bej, pentru a avea un echilibru cromatic, dar și un contrast plăcut în același timp.

Foarte ușor de creat un decor a la anii 60 sau 70 sau un decor modern

Pentru nostalgici și pasionați de stil vintage, prin paleta de culori pământii poate fi destul de ușor de creat un decor specific anilor 60 sau 70. Într-o asociere cu decorațiuni verzi sau aurii regăsite la Decodepot.ro va fi cu atât mai bine.

Într-o cameră de zi pot fi folosite combinații de culori neutre – alb, negru sau gri – cu pasteluri de orice fel și ceva nuanțe ce adaugă mai multă lumină, tonuri fluorescente de ce nu.

La polul opus sunt cei care preferă mai degrabă stilul modern de amenajare. Nici aici nu este prea greu de obținut un decor plăcut. De data aceasta baza va fi despre combinațiile alb-negru; pot fi adăugate elemente ocru cu tente de galben sau roșu. Într-un dormitor în care domnește relaxarea, combinația de maro și un ton de albastru pal poate fi ideală. În completare pot exista și decorațiuni albe, bej sau ocru.

Pentru iubitorii de verde, iată și o altă veste bună: verdele poate fi integrat mai ușor ca oricând într-un decor unde culorile pământii sunt baza. Prezența verdelui poate fi chiar și numai despre plantele de apartament, așezate în ghivece interesante. În acest sens pereții ar trebui să fie o culoare neutră, de gri spre exemplu.

Decor de vis în casă sau în grădină, de la aceeași sursă

Pentru că decorul întregește eforturile de a face dintr-un spațiu acel acasă unde ne simțim confortabil, nu este de ignorat nici faptul că spațiul verde – grădina, terasa, mica curte etc. – merită la fel de multă atenție ca interiorul. Mai cu seamă că în sezonul cald orele petrecute aici sunt mai îndelungi, iar serile cu atât mai plăcute.

DecoDepot propune decoratiuni gradina cu mult accent pe materiale naturale, ceramică, piatră. Pot fi alese cele ce au patina timpului, în stil antichizat, dar și variante mai colorate, decorațiuni moderne.

Oferta completă o regăsiți în cadrul magazinului online decodepot.ro, unde și categorii de decorațiuni specifice pentru anumite spații pot fi regăsite.

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending