Connect with us

Evenimente

UNSR lanseaza proiectul „Împreună pentru informarea, conştientizarea şi promovarea egalităţii de şanse şi gen” (comunicat de presa)

Conferința de lansare a proiectului „Împreună pentru informarea, conştientizarea şi promovarea egalităţii de şanse şi gen” va avea loc în data de 3 Martie a.c., ora 14:00, la Rin Grand Hotel din Bucureşti, sala Barcelona. Evenimentul, organizat de Uniunea Naţională a Tuturor Studenţilor din România, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului şi Federaţia Naţională Sindicală Alma Mater, va aduce în dezbatere importanţa facilitării accesului pe piaţa muncii a grupurilor vulnerabile şi promovarea unei societăţi inclusive şi coezive în scopul asigurării bunăstării tuturor cetăţenilor.

Proiectul multi-regional, ce se va desfăşura în perioada 2010-2013, vizează „Dezvoltarea şi furnizarea unui pachet integrat de servicii de formare, informare şi conştientizare în vederea eliminării practicilor discriminatorii la locul de muncă, bazate pe criterii precum gen, origine etnică, dizabilităţi, vârstă etc., cât şi pentru promovarea conceptelor de egalitate de şanse şi gen.”

Beneficiarii direcţi ai acestui pachet complex de servicii de formare şi informare sunt reprezentaţi de 500 de femei, 50 de operatori mass-media, 350 de persoane aparţinând organizaţiilor societăţii civile şi 100 de persoane aparţinând altor grupuri vulnerabile (romi, persoane cu handicap, tineri peste 18 ani care părăsesc sistemul instituţionalizat de protecţie a copilului, victime ale violenţei în familie, persoane afectate de boli care le influenţează viaţa profesională şi socială, familii monoparentale, persoane care trăiesc din venitul minim garantat, persoane afectate de boli ocupaţionale etc.).

Valoarea eligibilă a proiectului este de 17.984.065 lei.

În prezent, persoanele aparţinând grupurilor vulnerabile se integrează tot mai greu pe piaţa muncii. Societatea românească nu-şi poate permite să ignore aceste resurse umane, aşa încât, este nevoie de promovarea de măsuri şi instrumente care să susţină incluziunea acestora pe piaţa muncii. Fără aceste demersuri, discriminarea face ca aceste persoane să îşi găsească cu greu locul şi rolul în societate.

„Societatea actuală trebuie să păşească într-o nouă etapă de dezvoltare. Cu ajutorul acestui program, ne dorim ca persoanele ce aparţin grupurilor vulnerabile să reuşească să se integreze pe piaţa muncii. Prin intermediul mijloacelor pe care le avem la îndemână: sesiuni de formare, campanii de informare, acţiuni de voluntariat, discuţii şi dialoguri online, sperăm să contribuim la informarea populaţiei asupra necesităţii existenţei unei pieţe a muncii moderne, flexibile şi inclusive”, a declarat Gabriel Petrea, Managerul proiectului.

În România este nevoie de o informare corectă pentru ca persoanele cu dizabilităţi să fie luate în considerare în toate ariile sociale.

“Din punctul de vedere al învăţământului superior, principalele doua probleme de egalitate a şanselor cu care se confruntă sistemul sunt: promovarea femeilor în ierarhia universitară şi accesul tinerilor din mediul rural în universităţi. Dacă prima problemă este mai mult o consecinţă a modelului socio – cultural, în cazul al doilea ne confruntăm cu o realitate economică greu de depăşit: sărăcia!” , a declarat Anton Hadăr, Preşedintele Federaţiei Naţionale Alma Mater, expert monitorizare în acest proiect.

Prin intermediul proiectului „Împreună pentru informarea, conştientizarea şi promovarea egalităţii de şanse şi gen” se vor instrui un număr de 550 de persoane şi se vor organiza 62 de evenimente de comunicare şi promovare (18 sesiuni de informare, 10 dialoguri şi discuţii on-line, 10 conferinţe de informare, 2 campanii de informare şi mediatizare, 22 sesiuni de formare).

Demersul U.N.S.R. şi al partenerilor din proiect, urmăreşte să depăşească indicatorii asumaţi:

ü 50% – Procentul persoanelor care vor participa la programele de calificare sau recalificare din cadrul proiectului şi care vor obţine certificare;

ü 50% – Procentul reprezentat de femeile care vor participa la programele de formare profesională din cadrul proiectului şi care vor obţine certificat;

ü 20% – Procentul femeilor care vor avansa în carieră ca urmare a participării la activităţile de formare din cadrul proiectului;

ü 275 – Numărul participanţilor la sesiunile de instruire care vor fi certificaţi.

La Conferinţa de Presă şi-au anunţat prezenţa: Ecaterina Andronescu, Alina Gorghiu, Monica-Daniela Pop, Lavinia Şandru.

Persoane de contact: Andreea Birdeanu, Secretar, andreea.birdeanu@totiegali.ro, tel. 0737514530.

Gabriel Petrea, Manager Proiect, office@totiegali.ro, tel. 0723164187.

Published

on

 

Conferința de lansare a proiectului „Împreună pentru informarea, conştientizarea şi promovarea egalităţii de şanse şi gen” va avea loc în data de 3 Martie a.c., ora 14:00, la Rin Grand Hotel din Bucureşti, sala Barcelona. Evenimentul, organizat de Uniunea Naţională a Tuturor Studenţilor din România, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului şi Federaţia Naţională Sindicală Alma Mater, va aduce în dezbatere importanţa facilitării accesului pe piaţa muncii a grupurilor vulnerabile şi promovarea unei societăţi inclusive şi coezive în scopul asigurării bunăstării tuturor cetăţenilor.

Proiectul multi-regional, ce se va desfăşura în perioada 2010-2013, vizează „Dezvoltarea şi furnizarea unui pachet integrat de servicii de formare, informare şi conştientizare în vederea eliminării practicilor discriminatorii la locul de muncă, bazate pe criterii precum gen, origine etnică, dizabilităţi, vârstă etc., cât şi pentru promovarea conceptelor de egalitate de şanse şi gen.”

Beneficiarii direcţi ai acestui pachet complex de servicii de formare şi informare sunt reprezentaţi de 500 de femei, 50 de operatori mass-media, 350 de persoane aparţinând organizaţiilor societăţii civile şi 100 de persoane aparţinând altor grupuri vulnerabile (romi, persoane cu handicap, tineri peste 18 ani care părăsesc sistemul instituţionalizat de protecţie a copilului, victime ale violenţei în familie, persoane afectate de boli care le influenţează viaţa profesională şi socială, familii monoparentale, persoane care trăiesc din venitul minim garantat, persoane afectate de boli ocupaţionale etc.).

Valoarea eligibilă a proiectului este de 17.984.065 lei.

În prezent, persoanele aparţinând grupurilor vulnerabile se integrează tot mai greu pe piaţa muncii. Societatea românească nu-şi poate permite să ignore aceste resurse umane, aşa încât, este nevoie de promovarea de măsuri şi instrumente care să susţină incluziunea acestora pe piaţa muncii. Fără aceste demersuri, discriminarea face ca aceste persoane să îşi găsească cu greu locul şi rolul în societate.

„Societatea actuală trebuie să păşească într-o nouă etapă de dezvoltare. Cu ajutorul acestui program, ne dorim ca persoanele ce aparţin grupurilor vulnerabile să reuşească să se integreze pe piaţa muncii. Prin intermediul mijloacelor pe care le avem la îndemână: sesiuni de formare, campanii de informare, acţiuni de voluntariat, discuţii şi dialoguri online, sperăm să contribuim la informarea populaţiei asupra necesităţii existenţei unei pieţe a muncii moderne, flexibile şi inclusive, a declarat Gabriel Petrea, Managerul proiectului.

În România este nevoie de o informare corectă pentru ca persoanele cu dizabilităţi să fie luate în considerare în toate ariile sociale.

Din punctul de vedere al învăţământului superior, principalele doua probleme de egalitate a şanselor cu care se confruntă sistemul sunt: promovarea femeilor în ierarhia universitară şi accesul tinerilor din mediul rural în universităţi. Dacă prima problemă este mai mult o consecinţă a modelului socio – cultural, în cazul al doilea ne confruntăm cu o realitate economică greu de depăşit: sărăcia!” , a declarat Anton Hadăr, Preşedintele Federaţiei Naţionale Alma Mater, expert monitorizare în acest proiect.

Prin intermediul proiectului „Împreună pentru informarea, conştientizarea şi promovarea egalităţii de şanse şi gen” se vor instrui un număr de 550 de persoane şi se vor organiza 62 de evenimente de comunicare şi promovare (18 sesiuni de informare, 10 dialoguri şi discuţii on-line, 10 conferinţe de informare, 2 campanii de informare şi mediatizare, 22 sesiuni de formare).

Demersul U.N.S.R. şi al partenerilor din proiect, urmăreşte să depăşească indicatorii asumaţi:

ü 50% – Procentul persoanelor care vor participa la programele de calificare sau recalificare din cadrul proiectului şi care vor obţine certificare;

ü 50% – Procentul reprezentat de femeile care vor participa la programele de formare profesională din cadrul proiectului şi care vor obţine certificat;

ü 20% – Procentul femeilor care vor avansa în carieră ca urmare a participării la activităţile de formare din cadrul proiectului;

ü 275 – Numărul participanţilor la sesiunile de instruire care vor fi certificaţi.

La Conferinţa de Presă şi-au anunţat prezenţa: Ecaterina Andronescu, Alina Gorghiu, Monica-Daniela Pop, Lavinia Şandru.

Persoane de contact: Andreea Birdeanu, Secretar, andreea.birdeanu@totiegali.ro, tel. 0737514530.

Gabriel Petrea, Manager Proiect, office@totiegali.ro, tel. 0723164187.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

AGERPRES a prezentat la Roma expoziția de fotografie România: Evoluție și filmul „Marea Unire – România, la 100 de ani”

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Agenția Națională de Presă AGERPRES a prezentat, la Roma, expoziția de fotografie România: Evoluție și documentarul video „Marea Unire – România, la 100 de ani”,în cadrul Festivalului Internațional PROPATRIA – Tinere Talente Românești, ce a avut loc joi, 18 octombrie 2018.

Evenimentul a avut loc la Accademia di Romania in Roma și a fost organizat de Asociația culturală româno-italiană Propatria, în colaborare cu Ambasada României în Italia, cu susținerea Ministerului pentru Românii de Pretutindeni și a Institutului Cultural Român.

Expoziția AGERPRES a fost apreciată de numeroși participanți, români și italieni. Cei prezenți au primit albumul fotografic realizat de Agenție, o ediție specială pentru Centenarul Marii Uniri, care conține 100 de imagini din România, grupate în trei capitole: Arhivă, Revoluție, Evoluție.

În cadrul evenimentului au fost prezenți: prof. univ. dr. Rudolf Dinu, directorul Academiei României din Roma, conf. dr. Oana BoșcaMălin, director adjunct al Academiei României din Roma, domnul Paul Fontaine, directorul Academiei Belgiei din Roma, profesori de limbă și cultură română, membri ai asociațiilor românești în Italia.

Ne bucură să colaborăm de atâția ani cu AGERPRES și suntem onorați să prezentăm documentarul  în cadrul festivalului. O lecție de istorie atât pentru publicul român,  cât și pentru publicul italian. Marea Unire – România la 100 de ani – documentarul AGERPRES, te face să trăiești istoria unui întreg popor, prin poveștile de viață ale urmașilor celor care au realizat acest act memorabil”, a declarat Mioara Moraru, președintele Asociației culturale româno-italiene Propatria.

Despre filmul „Marea Unire – România, la 100 de ani”

Documentarul „Marea Unire – România, la 100 de ani” este o invitaţie la o călătorie emoţionantă şi captivantă, trăită şi nu doar povestită de oameni pentru care România înseamnă şi o colecţie de momente istorice importante în naşterea acestui stat. Practic, AGERPRES a mers pe urmele celor care au înfăptuit Unirea: în Basarabia, Bucovina de Nord şi Transilvania, iar urmaşii celor care au pus umărul la reîntregirea ţării deschid culisele celui mai important moment istoric. Prin vocea celor care povestesc, descoperim că suntem o naţiune fără graniţe. România, la 100 de ani aduce cu sine o istorie care continuă să se scrie.

 

Despre expoziția România: Evoluție

Expoziția de fotografie, numită România: Evoluție, cuprinde imagini ce fac parte din arhiva AGERPRES, care reflectă viața cultural-artistică, politică și sportivă a țării, dar și câteva fotografii din arhiva Associated Press. Expoziția cuprinde și cele mai bune fotografii realizate în ultimul timp de către fotoreporterii AGERPRES, care ilustrează evoluția României. Totodată, AGERPRES a realizat și un album cu același nume, o ediție specială pentru Centenarul Marii Uniri, care conține 100 de fotografii din România, grupate în trei capitole: Arhivă, Revoluție, Evoluție.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Horia Brenciu va străbate peste 4500 de kilometri în timpul turneului național

Published

on

 

25 de ani de la prima apariție TV, 15 ani de când este alături de HB Orchestra și 10 ani de la primul album, asta sărbătorește anul acesta Horia Brenciu!

Exuberant din fire, artistul marchează acest moment cu un turneu național la finalul căruia va străbate 4500 de kilometri și va susține 14 concerte în tot atâtea orașe. Turneul, care va începe pe 2 noiembrie la Timișoara și se va încheia pe 28 noiembrie la Oradea, le va da șansa fanilor lui Horia Brenciu să-l vadă făcând show alături de Jeremy Ragsdale, câștigător X Factor, și fetele de la 3 O’Clock. Nu vor lipsi însă nici invitații surpriză, diferiți de la un oraș la celălalt.

 

PAGINA DE VOTARE: FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2018

„Acum 25 de ani, norocul îmi surâdea și deveneam primul prezentator din epoca modernă a televiziunii. După un sfert de veac, simt că parcă încep un nou drum, cu și mai multă energie, iar asta se datorează oamenilor. Fie că mă cunosc de la Robingo, de acum 25 de ani, sau de la X Factor, din zilele noastre, ei mi-au fost mereu alături, cu un sfat, cu o dojană, cu o super critică. Beneficiez de cel mai complex public din lume. La început, primeam scrisori. Acum, internetul e la putere și accesul e mult mai direct cu toți fanii mei, dar nimic nu poate înlocui spectacolul live, interacțiunea dintre noi, zâmbetele pe care le prind din sala de concert și muzica asta care ne unește pe toți. La 100 de ani de România, aniversez și eu sfertul meu românesc, cu prietenii mei dragi din țară. Abia aștept”, declară Horia Brenciu.

Deși în programul turneului sunt cuprinse nu mai puțin de 15 orașe, Horia recunoaște că și-ar fi dorit să fie și mai multe. „Destinul a ales, noi ne-am conformat. Dacă ar fi fost după noi, am fi mers în fiecare oraș din țară, dar programul lunii noiembrie nu e de partea noastră. Confruntările de la X Factor, repetițiile pentru concertele de la Sala Palatului, de pe 7, 8 și 9 decembrie, precum și alte concerte contractate ne-au redus numărul orașelor la 15”, a povestit artistul.

În total, 25 de persoane apropiate artistului vor fi implicate în bunul mers al spectacolelor și al producției. „Mergem ca o gașcă care vrea să întâlnească cealaltă gașcă, mult mai mare și mai simpatică, gașca de spectatori”, spune încântat Horia.

Datele și orașele în care poate fi văzut Horia Brenciu în timpul turneului aniversar sunt următoarele:

 

2 noiembrie – Timișoara

5 noiembrie – Iași

6 noiembrie – Botoșani

7 noiembrie – Piatra Neamț

8 noiembrie – Bacău

12 noiembrie – Alexandria

13 noiembrie – Ploiești

15 noiembrie – Galați

16 noiembrie – Constanța

19 noiembrie – Drobeta Turnu Severin

20 noiembrie – Sibiu

21 noiembrie – Pitești

26 noiembrie – Brașov

27 noiembrie – Arad

28 noiembrie – Oradea

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Sezonul toamnă-iarnă ’18-’19 poartă Humanic

Published

on

 

Tendințele sezonului în interpretarea Humanic devin fructul oprit al modei. Noile colecții pentru toamnă-iarnă a peste 15 branduri de încălțăminte și accesorii au ”invadat” magazinele Humanic și te așteaptă să le descoperi. Iar asta nu este singura noutate!  Pe 11 octombrie, Humanic a deschis cel de-al 10-lea magazin din România, în Shopping  City Timișoara.

Humanic este destinația numărul unu pentru iubitorii de pantofi din Europa și locul în care cele mai noi tendințe își dau întâlnire pentru a răspunde cerințelor tuturor stilurilor vestimentare.  Pe harta magazinelor din România s-a adăugat o nouă locație în Timișoara, care respectă standardele de calitate caracteristice brandului, gândite în detaliu, pentru a transforma fiecare vizită într-o experiență completă.

 

Configurează traseul stilului tău pe harta Humanic și alege din noile colecții de toamnă-iarnă!

Tendințele Humanic pentru noul sezon aduc în prim plan un dans al contrastelor, unde avem pe de-o parte eleganța și minimalismul reinterpretat și pe cealaltă parte combinații extravagante și mixuri cromatice puternice.

Colecția de damă de la Humanic e o călătorie stilistică, unde 10 tendințe trasează direcțiile-cheie ale sezonului.

 

ULTRA COLOUR CLASH

Combinația roșu și violet ”pictează” noul tablou al tendințelor și transformă cizmele overknees, botinele și cizmele din velur în piesele-cheie ale viitorilor trendsetteri.

 

SNEAKERS ALLURE

Mixurile cromatice sunt evidențiate prin tălpile groase, foarte vizibile. Tălpile sunt elementul de atracție atât la modelele funcționale, cât și la sneakerii clasici, cu detalii strălucitoare. Fețele tricot („Uppers“) în combinație cu șireturile în culori închise și tălpile stratificate redefinesc în totalitate look-ul sporty-chic.

 

BIKER GANG

Biker Boots lejere cu profil masiv, talpă groasă și multe accesorii metalice – iată cum se traduce conceptul Motorcycle-Chic pentru ținute urbane. Cât mai multe catarame și aplicații extravagante cu nituri pe cizme din velur sau piele netedă sunt absolut indispensabile pentru această toamnă. De luat în calcul sunt și  gentile sau rucsacurile cu decorațiuni extravagante și broderii de tip tatuaj, perfecte pentru a completa un look de bikeriță cu stil.

 

HEELED BOOTS

O celebrare a modelelor cu vârf ascuțit și design extravagant, de la toc până la talpă. Aceste botine sexy, cu leopard print sau într-o nuanță de alb strălucitor sunt extrem de feminine. Iar pentru o nouă identitate a ținutei de birou, alege botinele cu toc în culoarea Barolo.

 

HIGH FASHION CLIMBER

Pur și simplu „de luat la drum“! Bocancii robuști de munte, cu talpă profilată își sărbătoresc revenirea în modă. Însă, spre deosebire de vremurile anterioare de glorie, acum Hiking Boots cunosc o evoluție stilistică, prin adăugarea de detalii atent studiate, materiale elegante și elemente decorative din blană.

 

SLOUCH BOOTS

Cât mai lejer și relaxat! Cizmele din velur sau piele, lejere pe picior se numără printre articolele preferate ale sezonului. Forma cutată, ușor supradimensionată a cizmei creează o notă chic oricărei ținute.

 

CHELSEA RELOADED

Chelsea Boots își continuă povestea de succes și se numără printre articolele de bază în topul tendințelor din noul sezon. Detaliile precum cusăturile decorative, aplicațiile și niturile transformă acest model clasic în piesa principală a ținutei.

 

BAROLO SELECTION

Totul Barolo – cea mai importantă culoare în tendințe dă tonul în direcția cromatică a tendințelor! Acest roșu rubiniu domină tot și învăluie toate variantele de pantofi, cizme și accesorii. Calapodul feminin și tocurile extravagante devin formula cheie pentru un clasic reinterpretat.

 

HIGH TOP SNEAKERS

Sneakerii pe gleznă, cu imprimeu alb-negru, domină look-ul! Converse clasici și mid-cuts de la Nike și alte branduri sunt piesele de rezistență ale sezonului.

 

GLITTER FEVER

Linii feminine și un design spectaculos – acestea sunt prerogativele pantofilor pentru petreceri de neuitat. Materialele prețioase, linia rafinată și curelușele pe gleznă, ștrasurile și mult glitter creează formula perfectă pentru a completa o ținută de seară.

 

Colecția de bărbați pentru noul sezon de la Humanic aduce în prim plan două trenduri-cheie, imposibil de ignorant!

 

COGNAC CLASS

Coniac este culoarea dominantă a pielii în segmentul de încălțăminte pentru bărbați, fiind evidențiată prin elemente noi de stil și detalii vizibile. Totul se joacă în zona marourilor și, indiferent dacă e o nuanță deschisă sau închisă, efectul de brushing pune în evidență pielea naturală. Gama cuprinde de la Chelsea Boots clasice, la ghete cu cusătură decorativă și șireturi.

 

STYLE EXPEDITION

Bocancii robuști cu fețe din diverse materiale, cu șireturi de munte și găici evidente cuceresc segmentul de încălțăminte pentru bărbați în această toamnă. Așa numiții Hiking Boots se remarcă prin pielea lucioasă, tălpile marcante și detaliile cromatice neobișnuite. Noutatea la mixul de materiale: pâsla impermeabilă!

 

Setează Humanic pe GPS-ul stilului tău vestimentar, dacă vrei noile coordinate ale modei!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending