UP | Ana-Maria Diceanu, partener in cadrul Agentiei GMP PR - RADAR DE MEDIA
Connect with us

ALL MEDIA

UP | Ana-Maria Diceanu, partener in cadrul Agentiei GMP PR

Published

on

Începand din această lună, Ana-Maria Diceanu, Business Development Director GMP PR, a devenit partener în cadrul agenţiei, alături de Ioana Mănoiu şi Felix Tătaru. Ana-Maria a împlinit anul acesta 7 ani în GMP PR, timp în care a ocupat pe rând funcţiile de PR Director, Head of Crisis Division şi Business Development Director.

Din ultima poziţie, ea s-a ocupat de dezvoltarea noilor divizii de business ale agenţiei, printre care Social Media, Crisis Management şi Strategy.

La scurt timp de la înfiinţare, departamentul de Social media al agenţiei dezvolta proiecte pentru 80% dintre clienţi. Departamentul de crisis este unul dintre puţinele departamente specializate dintr-o agenţie de PR din România şi a gestionat peste 30 de crize complexe în ultimii ani. Departamentul de strategie, lansat la finalul anului trecut, a dezvoltat o serie de instrumente inovatoare de research şi evaluare a impactului campaniilor.

Cu 12 ani de experienţă în comunicarea corporate şi reputation management, Ana Maria a gestionat din poziţia de consultant proiecte complexe precum procesul de IPO al A&D Pharma, achiziţia activelor Tractorul Braşov sau campania pentru Bucureşti semnată Apa Nova. Campaniile gestionate de ea au fost recunoscute şi premiate atât la nivel national, cât şi internaţional. A absolvit Facultatea de Jurnalism şi Știinţele Comunicării şi este printre puţinii oameni de PR din România cu Diplomă Chartered Institute of Public Relations Londra.

“Ana Maria a fost alături de mine la bine şi la rău în fiecare zi din ultimii 7 ani, iar parteneriatul este urmarea firească a unei relaţii profesionale de excepţie, cu rezultate frumoase. Împreună cu şefii diviziilor Corporate, Brand, CSR şi Social Media am creat o agentie de PR axată pe nevoile de business ale companiilor, în contact cu consumatorul de azi şi care face diferenţa prin creativitatea ideilor” spune Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR.

“Acum 7 ani, echipa GMP PR era un departament în cadrul agenţiei de advertising şi încăpea în maşina lui Felix. Erau planuri mari, doar pe hârtie. Astăzi este o agenţie care deschide drumuri şi îşi susţine angajaţii să îşi pună în aplicare visele şi pasiunile. Provocarea noastră este să vedem lucrurile înainte ca ele să se întâmple şi să oferim clienţilor servicii de comunicare adaptate contextului socio-economic post recesiune,” a spus Ana-Maria Diceanu, Senior Partner GMP PR

GMP PR este una dintre cele mai importante agenţii independente de relaţii publice din România. Cu o echipă de 21 de specialişti în comunicare, agenţia oferă servicii de consultanţă în PR pentru companii precum Petrom, Apa Nova, Romtelecom, GlaxoSmithKline, Fundatia Bill şi Melinda Gates, PepsiCo, Henkel, Casa de Insolvenţă Transilvania sau Groupama. Activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional la competiţii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award. Printre distincţiile primite, numărându-se “Newcomer European Agency of the year” sau ”Romanian PR Agency of the year” pentru 2 ani, în 2006 şi 2011.

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement

IN Trending