Connect with us

BUSINESS

URBB lansează Bucur – bere de bulevard la sticlă, în variantele blondă și brună

Avatar

Published

on

Berea românească Bucur, lansată în această vară de United Romanian Breweries Bereprod (URBB) în varianta blondă, la draught, se găsește acum și la rafturi, în ambalaj din sticlă, în două variante, blondă și brună. Bucur – bere de bulevard este o bere de calitate, poziționată în segmentul super premium, care îmbină cu eleganță tradiția și modernitatea, fiind inspirată de vechile rețete românești de bere, la care s-au adăugat inovații în ingrediente și tehnologie.

Când ne gândim la Bucureștiul secolului XIX sau chiar și la începutul secolului XX, ne imaginăm trăsuri, plimbări pe Calea Victoriei, domni și doamne elegante, care se opresc, poate, la o terasă pentru un pahar de bere. Aceasta este atmosfera pe care ne-am dorit să o recreăm cu ajutorul berii Bucur, un brand care readuce poveștile și atmosfera Bucureștiului de altădată și care își merită locul în paharele românilor din prezent. Bucur – bere de bulevard a fost foarte bine primită în rândul consumatorilor care au servit berea în locațiile Horeca. Reacțiile pozitive ne-au întrecut așteptările, ceea ce ne bucură foarte mult. Acest lucru ne-a determinat să aducem brandul Bucur și mai aproape de consumatori și să îl lansăm într-o variantă unică, la sticlă de 0,35l. Din dorința de a satisface gusturile variate ale celor care doresc să savureze o bere autentic românească de calitate și care apreciază autenticitatea, am lansat și varianta brună a berii Bucur. Pentru o incursiune veritabilă în viața Bucureștiului de altădată, sticlele Bucur vin însoțite de trei povești inedite ale unor personaje ale vremii și excentricitățile lor”, a spus Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB.

Bucur – bere de bulevard este o bere autentic românească care readuce în prezent poveștile și atmosfera Bucureștiului de altădată, o bere a vechilor bulevarde, a noilor localuri și a unei generații care se reinventează și apreciază autenticitatea.

Bucur blondă este o bere de un auriu intens, cu un conținut de alcool de 5%, care combină trei tipuri de hamei, ceea ce îi conferă o aromă florală distinctă și echilibrată, cu nuanțe de mentă și pin verde. Gustul ușor amărui va satisface până și pe cei mai experimentați și sofisticați consumatori.

Bucur brună este o bere brun-roșcată, cu nuanțe arămii, ce combină trei tipuri speciale de malț ce îi conferă o aromă intensă și catifelată de caramel, cu note picante și senzuale de piper negru. Berea are un conținut de alcool de 6,5%, un gust plin și savuros ce deschide apetitul pentru cele mai neașteptate experiențe urbane.

Bucur – bere de bulevard este disponibilă la nivel național, în Horeca și retail, în variantele de sticlă nereturnabilă de 0,35l și draught pentru berea blondă, și la sticlă de 0,35l nereturnabilă pentru berea brună.

# # #

Despre URBB

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. URBB oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, printr-un portofoliu format din mărci premium și super premium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Carlsberg 0,0%, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Creștere record în industria de brokeraj credite ipotecare

Avatar

Published

on

Luna octombrie 2019 a doborât toate recordurile Kiwi Finance, fiind declarată cea mai bună lună din istoria companiei. Cu o rată de aprobare de 89% și dosare de creditare aprobate depuse la bănci în valoare de 44.5 milioane euro, rezultă că liderul pieței de brokeraj credite a inițiat credite ipotecare reprezentând 20% din totalul creditelor ipotecare din România în luna octombrie.

 

Industria de brokeraj credite din România contribuie actualmente cu cca 18% din totalul creditelor ipotecare acordate de bănci, fără să le includem aici pe cele acordate pentru programul Prima Casă. Unul dintre cei mai mari brokeri de credite de pe piață, Kiwi Finance, a raportat în primele 6 luni ale acestui an o creștere semnificativă de 21% a volumului de dosare credite față de aceeași perioadă a anului trecut. Însă Octombrie 2019 a fost cea mai bună luna din istoria Kiwi Finance – a trimis băncilor spre aprobare credite în valoare de 44.5 milioane euro, din care 90% credite ipotecare şi 10% credite de nevoi personale. Deja cu o rată medie de aprobare de 89%, atinsă în 2019, luna trecută Kiwi Finance a inițiat credite ipotecare reprezentând 20% din totalul creditelor ipotecare din România.

 

Anca Bidian – CEO Kiwi Finance: „Cum am reușit să avem această creștere spectaculoasă? Practic cea mai bună lună din istoria companiei noastre a fost posibilă datorită următorilor factori:

  1. Creșterea eficienței prin filtrele și procesele interne pe care le implementăm înainte să trimitem efectiv solicitările către bănci.
  2. Rețeaua noastră de brokeri prezenți în 65 sucursale pe teritoriul întregii țări are o expertiză și o maturitate unică în piață atât ca volum de cazuistică, cât și ca portofoliu de soluții de creditare.
  3. Încep să se finalizeze imobilele din proiectele începute anul trecut, în același timp fiind lansate noi și noi proiecte imobiliare mari în toate orașele cu dinamică economică. Iar acest lucru alimentează, fără să indestuleze, o cerere solvabilă și sănătoasă de credite ipotecare, ceea ce duce la un traseu crescător dar controlabil al vitezei de creditare.

Cred că fără perturbații externe semnificative acest ritm va continua, fiindcă în România avem nu numai o cerere dar și o nevoie consistentă de locuințe iar ritmul actual de construcții – deși crescut – încă nu acoperă cererea existentă. Încă ceva: în ultimii doi ani am primit cele mai multe cereri de credite ipotecare din diaspora, 30% creștere în 2018 și 50% creștere în 2019 față de anii anteriori. Iar 90% dintre solicitări au venit din UE, din partea persoanelor cu studii superioare, plecate de 6-8 ani din țară, acestea cumpărând preponderent în București și Vestul țării.”

 

Conform surselor INS și GFK distribuția creditării în România este direct proporțională cu gradul de dezvoltare economică, venitul mediu și puterea de cumpărare. Astfel, comparativ cu Bucureștiul care absoarbe aproape jumătate din totalul dosarelor intermediate, Ardealul are 4 orașe cu venituri peste media națională și 8 orașe cu putere de cumpărare mai mare decât media națională, Muntenia are 2 orașe cu venituri și putere de cumpărare peste medie, Dobrogea este în media națională, în timp de Moldova are un singur oraș cu venituri peste medie, însă niciunul cu putere de cumpărare peste media națională.

 

Anca Bidian, CEO Kiwi Finance, estimează că doar vânzările Kiwi Finance din 2019 vor atinge nivelul întregii industrii de brokeraj de acum câțiva ani. Mai exact, în intervalul Ian-Iun 2019 vânzările totale de credite ale companiei au fost de aproape 400 milioane lei, din care 44% în București, 46% în Ardeal, 5% în Sud, 3% în Moldova și 2% în Dobrogea. Cifra de afaceri a crescut în primul semestru cu 24% până la aproape 10 milioane lei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Investiție în online: QuickShop.ro investește 350.000 Euro în eficientizarea fluxului de comandă

Robert Mutes

Published

on

Retailer-ul online care oferă soluții de încălzire, climatizare și tratare a apei a investit peste 350.000 euro într-un nou depozit logistic, call center, WMS Crosspoint, pentru dezvoltarea capacității de livrare mai rapidă a produselor către clienți. În urmă investiției realizate, retailer-ul Quickshop.ro a diminuat cu peste 90% problemele generate de livrările incomplete sau parțiale, a crescut capacitatea de stocare, manipulare și distribuție a mărfii, a creat noi locuri de muncă și un mediu plăcut de lucru pentru angajați. Prin investiția realizată, retailer-ul estimează o creștere a cifrei de afaceri cu peste 50% în 2020.

Având în vedere contextul în care, conform Expert Forum, sistemele de încălzire centralizată din România se află într-un colaps, investiția retailer-ului a ajutat la creșterea stocurilor la o gamă diversificată de centrale termice pe gaz, centrale termice pe lemne, centrale electrice, dar și centrale termice pe peleți pe lângă celelalte produse comercializate.

În România, din 315 sisteme de încălzire centralizată, au rămas mai puțin de 50 și doar 19 dintre acestea mai au peste 10.000 de gospodării branșate. Mai mult decât atât, chiar și acolo unde aceste sisteme de termoficare încă mai există, calitatea serviciilor de încălzire și furnizare de apă caldă sunt destul de ineficiente, această situație făcând ca multe gospodării să se îndrepte către achiziția de centrale proprii, acestea având un randament mult mai mare. Pe lângă acest fapt, la numărul mare de cereri de debranșare contribuie totodată și dorința proprietarilor de a avea un control asupra sistemelor de încălzire.

“Din 2006 și până în prezent, am trecut prin mai multe etape, atât în ceea ce privește capitolul inovare, cât și în ceea ce privește informarea clientului cu privire la sistemele de încălzire și performanță acestora. Încă se inovează constant deoarece apar soluții noi, SMART, cu design și consum din ce în ce mai eficient. Observăm că și clienții sunt mult mai atenți la sfaturile specialiștilor și la trendurile din piață iar unul dintre trendurile acestui moment este controlul prin intermediul Internetului” declara Andrei Botoaga, CEO-ul magazinului www.quickshop.ro.

Citește și „Radhu a lucrat cu fiul Laurei Zapata si producatori lui Luis Fonsi la noua sa piesa!”.

Foto: QuickShop.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

4 sfaturi pentru o bucătărie modernă

Avatar

Published

on

Bucătăria este pentru mulți dintre noi inima casei. Ea nu este doar locul în care se gătește și se coace mâncare gustoasă, ci zona în care întreaga familie se strânge pentru a petrece timpul împreună cu cei dragi.

Petrecerile din bucătărie se pot dovedi chiar mai distractive decât o nopate de ieșit în club. Cracterul intim și prietenos al acestui spațiu și apropierea față de frigider și zona de gătit, încurajează o atmosferă distractivă și relaxantă. Dacă tocmai v-ați mutat sau visați de mult să vă transformați bucătăria într-una modernă și în același timp stilată și rafinată, Delta Studio vă prezintă 4 pași esențiali în obținerea bucătăriei visurilor Dumneavoastră.

1.   Less is more

Nu este nevoie de mult pentru a fi cu adevărat fericit. Multe persoane care au hotărât să se debaraseze de lucurile inutile, care le aglomerează locuințele și viețile, suțin cu tărie acest lucru. În schimb se orientează către obiectele esențiale, pe care le aleg cu mare atenție. Minimalismul în bucătărie se caracterizează prin piese de mobilier cu siluete curate, linii și forme clare și o suprafață de lucru elegantă, care este păstrată cu rigurozitate curată și liberă.

2.   Materiale de înaltă calitate

Suprafețele de lucru din gresie sunt alegerea numărul unu a specialiștilor în design interior. Sunt foarte  rezistente, deosebit de igienice și ușor de întreținut. Sunt estetice și practice în același timp. Tocmai de aceea au ajuns să domine tendințele din bucătărie. Cu blaturile de bucătărie din gresie, le puteți avea pe toate. Nu este nevoie să alegeți un singur beneficiu, renunțând la celelalte. Avantajul principal este că nu absorb nimic, puteți prepara mâncarea direct pe ele, fără sa fie nevoie de o suprafață intermediară.

Având în vedere că protejarea mediului înconjurător este o problemă care s-a acutizat în ultimii ani, este indicat să ne îndreptăm către materiale ecologice și atunci când alegem mobila de bucătărie. Acestea sunt durabile, reciclabile si au o amprentă ecologică redusă. Pentru un look minimalist și rafinat, puteți opta pentru un blat de bucătărie în nuanțe de pământ și vopsea bazate pe minerale, care se transformă prin presare și ardere într-un material performant, foarte ușor de reciclat. Tonurile metalice presară accente dispersate în amenajarea bucătăriei, în timp ce marmura este o manifestare de stil și eleganță. Pentru cei care prețuiesc mai mult șarmul natural, vă recomandăm să le combinați cu diverse tipuri de lemn.

3. Game cromatică în tonuri întunecate

Negru este noul negru. Tonurile închise, precum antracit, bleumarin, verde olive împreună cu rose, domină trend-urile pentru bucătăriile anului 2019. Așadar, vă recomandăm să folosiți culori prăfuite, negru și rose. În categoria culorilor prăfuite intră culorile mate, nuanțe de verde, albastru sau violet, lipsite de luminozitate, care au fost amestecate cu tonuri de gri.

Bucătăriile negre sunt din nou pe val și sunt binevenite în orice tip de locuință. Acestea sunt amenajate cu piese de mobilier elegante, care surprind prin suprafețe mate și simple. Fronturile negre transformă un design tradițional în unul modern și atemporal.

Fără să pară prea feminine, accentele de Rose, sunt noua nuanță vedetă pentru bucătării. Acestea domolesc tonurile întunecate conferind bucătăriei un aer rafinat și elegant.

4. Bucătărie tip open space

Dacă aveți posibilitatea  de a alege dintre o bucătărie obișnuită și una tip open space, nu ezitați să optați pentru varianta open space cu zonă de dining și living integrat. Într-o astfel de bucătărie pereții și ușile dintre aceste zone sunt eliminate, creând un spațiu fluid și aerisit. Dacă nu va aflați în etapa alegerii sau construirii locuinței, consultați un arhitect pentru a verifica dacă există posibilitatea de a îndepărta pereții, care nu sunt de rezistență.

Spațiile deschise reprezintă o trăsatură distinctă a modernismului, care a revoluționat stilul de viață al oamenilor și domeniul designului interior. Deși nu este separată prin bariere spațiale tradiționale, precum pereți și uși, delimitarea se realizează cu ajutorul mobilei de living.

De asemenea, se poate obține prin integrarea covoarelor în diferitele zone delimitate, conform funcției pe care o îndeplinesc. Mai mult decât atât, covoarele reprezintă o modalitate simplă și practică de a personaliza un spațiu, de a insera o pată de culoare și a crea un mediu prietenos și confortabil. Pentru a crea un spațiu dinamic și nonconformist, optați pentru un covor cu modele geometrice în culori vibrante, cu o formă organică. De asemenea, textura covorului joacă un rol foarte important. Este indicat ca aceasta sa fie complementară cu finisajele aplicate în întreaga locuință, obținându-se astfel o unitate estetică, în care se urmărește un fir rosu. Dacă aveți copii sau animale de companie vor aprecia cu siguranță un covor moale și pufos.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: