Connect with us

BUSINESS

Urmezi cursurile unei scoli de soferi? Iata de ce acte ai nevoie pentru a obtine fisa medicala pentru permis auto

Published

on

 

Iti doresti sa achizitionezi o masina, dar inca nu ai un permis auto? Stim ca obtinerea actelor necesare pentru dobandirea permisului de conducere iti poate crea dificultati, dar avem o veste buna pentru tine! Acum exista o varianta simpla prin care poti obtine, pe loc, fisa medicala pentru permis auto.

 

Indiferent ca urmezi cursurile unei scoli de soferi sau ai permisul de conducere expirat, vei avea nevoie de o fisa medicala pentru permis auto. De asemenea, de acest document au nevoie si persoanele care au permisul anulat sau suspendat din cauza unor abateri. In trecut, fisa medicala pentru permis auto se putea obtine doar la clinicile de stat, dar in prezent, poti apela si la alte centre medicale autorizate. Clinica StandardMed efectueaza toate examinarile medicale clinice si paraclinice, inclusiv avizarea psihologica, cu maximum de eficienta.

Vei putea obtine pe loc fisa medicala permis auto, la cel mai bun raport calitate pret, economisind si timp, si bani. Durata de executie a analizelor medicale pentru obtinerea sau reinnoirea permisului auto este, in medie, o ora si 15 minute. Aceasta solutie este perfecta pentru persoanele care detesta sa stea la cozi interminabile, deoarece vor primi avizul medical, chiar dupa ce vor termina consultatia.

 

Acestea sunt avantajele de care vor beneficia persoanele care aleg serviciile Centrului Medical StandardMed pentru a obtine fisa medicala permis auto:

  1. Vor efectua in aceeasi zi toate examinarile clinice necesare pe specialitati medicale, potrivit legilor in vigoare (Medicina interna, ORL, Oftalmologie, Ortopedie, Chirurgie, Neurologie, Psihiatrie);

 

  1. In functie de caz, se va efectua si examinarea psihologica, in urma careia se va elibera avizul psihologic in aceeasi zi;

 

  1. Medicul coordonator al clinicii va incheia in aceeasi zi certificatul medical permis auto. Acest document va avea stampila institutiei, autorizata de catre Directia de Sanatate Publica si Politia Rutiera.

 

Iata care sunt documentele de care vei avea nevoie, atunci cand te vei prezenta la centrul medical, pentru a obtine rapid fisa medicala pentru permisul auto:

 

– Buletin / Carte de identitate;

– Fisa de scolarizare – daca este cazul;

  • Adeverinta de la medicul de familie in care sa fie mentionat ca solicitantul este apt pentru a conduce sau parafa din partea medicului de familie pe fisa pentru permisul auto la punctul B, in situatia in care pacientul figureaza cu boli cronice;

– Ochelari de vedere, daca este cazul;

– Persoanele care sufera de diabet vor avea nevoie si de o scrisoare medicala de la medicul diabetolog in care sa fie trecute diagnosticul, tratamentul si confirmarea ca solicitantul este apt pentru a conduce.

 

Atentie! Fisa medicala pentru permisul auto trebuie depusa in termen de 6 luni de la efectuarea analizelor medicale, acesta fiind intervalul de valabilitate a examinarilor medicale.

 

Cand nu este obligatorie fisa medicala pentru permis auto?

Acest act este necesar doar pentru obtinerea unui permis cu o noua valabilitate, asa ca exista cateva cazuri in care fisa medicala pentru permis auto nu este obligatorie. Iata situatiile in care nu vei avea nevoie de acest document:

  • cand titularul permisului si-a schimbat numele;
  • daca permisul a fost pierdut;

  • daca permisul a fost furat;

  • daca permisul s-a deteriorat.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

In ce situatii poti apela la o casa de avocatura?

Published

on

 

In cazul in care esti antreprenor, pentru a fi la curent cu ultimele modificari in legislatie si cu ultimele reglementari referitoare la societati, pentru a evita situatii critice precum penalizarile, sau pentru a te asigura ca esti reprezentat in fata autoritatilor, o investitie foarte buna o reprezinta serviciile specializate pe care o casa de avocatura le pune la dispozitie.

Cu atat mai mult daca nu ai experienta in domeniul in care activezi, sau daca nu ai mai solicitat niciodata servicii de avocatura, printr-o casa de avocatura sau un avocat specializat, o investitie in servicii juridice merita e deplin. Si, daca esti in cautarea unei colaborari, ad-avocat.ro te ajuta sa stii exact cum te poate ajuta o casa de avocatura si de ce este o idee buna sa alegi un astfel de suport legal.

Ce poate face o casa de avocatura pentru compania ta?

Documentele ce tin de juridic pot fi redactate si administrate de o casa de avocatura profesionista. Ai nevoie de avocati buni in Bucuresti, ce pot oferi expertiza lor in domeniu.

●       Ai nevoie de un avocat bun pentru acte si documente oficiale

Ai nevoie de o echipa ce poate gestiona fiecare document important in companie. Un avocat va sti intotdeauna ce informatii trebuie sa apara in documentele juridice, pentru a servi cel mai bine interesele clientului. Insa, nu doar pentru a evita neplacerile cauzate de completarea gresita a unor formulare sau redactarea eronata a unor acte oficiale, iti recomandam sa alegi servicii de avocatura specializate pentru firma ta! Ci pentru ca:

●       O casa de avocatura ofera reprezentare si asistenta juridica in cazul conflictelor

In cazul in care calea amiabila sau medierea nu pot fi solutii pentru gestionarea conflictelor, o casa de avocatura te poate reprezenta in fata instantei de judecata, a organelor de administratie publica, a autoritatilor cu atributii jurisdictionale, a executorilor judecatoresti. Este mai bine sa alegi o casa de avocatura intrucat vei beneficia de specialisti desemnati cu expertiza, de a te reprezneta si sa apara interesele legitime in raport cu autoritatile sau institutiile publice.

●       Alege o casa de avocatura pentru mediere in cazul conflictelor de munca!

Serviciile pe care o casa de avocatura profesioniste ti le pune la dispozitie acopera toate aspectele legate de angajator dar si de angajat. Este indicat sa alegi o casa de avocatura intrucat aici vei gasi avocati specializati in mai mult ramuri ale dreptului: de la comercial, la civil, pana la Dreptul Muncii, care se aplica in acest caz. In cazul avocatilor specializati in Dreptul Muncii, ei au rolul de a gasi solutii eficiente in vederea negocierii si medierii conflictelor la locul de munca. O casa de avocatura iti va oferi servicii atat  de consultanta juridica, atat din calitatea de angajator, dar va oferi sericii de consiliere si angajatilor tai. O casa de avocatura va fi mereu pregatita sa raspunda oricarei solicitari ce vizeaza conflictele de munca si consecintele acestora. Daca alegi servicii de avocatura, te poti baza pe solutionarea litigiilor. O casa de avocati cu experienta se va asigura mereu de respectarea drepturilor si obigatiilor societatilor, sindicatelor si organizatiilor patronale.

Cauti avocati buni in Bucuresti? Alege ad-avocat.ro!

Investitia intr-o casa de avocatura merita din plin, in cazul in care esti intreprinzator. Daca vrei sa fii in deplina conformitate cu legea, apeleaza la specialistii dintr-o casa de avocatura. Ei vor sti intotdeauna ce informatii sa includa in acte, cum sa iti apere interesul, cum sa se asigure ca totul functioneaza in acord cu legea. O casa de avocatura buna iti va recomanda din start sa eviti preluarea modelelor de documente juridice de pe internet, oricat de mult crezi ca “poti castiga” financiar. Astfel de practici sunt des intalnite, insa nu sunt verificate de specialisti si pot contine erori.

Noi va mai recomandam cateva lucruri, pe care sa le stiti in alegerea unui cabinet de avocatura, asa incat sa beneficati de servicii juridice:

●       Nu alegeti un casa de avocatura care va va spune din start ca va garanteaza succesul in orice cauza judiciara. Nicio casa de avocatura nu poate oferi astfel de garantii!

●       Nu alegeti avocati care va promit ca au legaturi cu judecatorii sau care va ofera “alte metode de rezolvat problema”.

●       Nu alegeti un avocat care va promite ca poate “aranja” sau “rezolva” un dosar, fara mediere sau instanta.

●       Nu alegeti un avocat care nu va poate dedica timpul pe care il meritati, daca nu va poate reprezenta in  domeniul in care aveti nevoie, daca nu vede nicio sansa de succes.

●       Nu alegeti un avocat, ci mai degraba o casa de avocatura pentru a beneficia de toate serviciile in toate ramurile dreptului, asa incat sa fiti acoperit.

In ceea ce priveste alegerea unei case de avocatura, Ad-avocat.ro va pune la dispozitie specialisti in toate ramurile dreptului. De la drept comercial la reprezentanta si consultanta in caz de malpraxis. Suntem un cabinet avocatura Bucuresti in stil Boutique, alegand sa reprezentam clientii nostri oferind calitate, si nu cantitate. Ne focusam pe serviciile oferite si lucram la cele mai inalte standarde.

Oferim cele mai bune servicii de natura juridica, mereu servicii personalizate nevoilor tale si contextului actual. Reprezentam si aparam interesele legitime ale tale si ale companiei si angajatilor tai in raport cu autoritarile publice si depunem mereu efotul necesar castigarii fiecarui proces, in cazul in care ajungem in aceasta etapa.

Ca antreprenor te poti confrunta inf iecare zi cu o multime de probleme de ordin juridic. Nu le lasa sa iti afecteze activitatea profesionala si investe in alegerea unei case de avocatura ce te poate sustine si iti poate apara interesele. Cu atat mai mult, in actualul context econonico-sicial, daca esti antreprenor, consultarea unui avocat trebuie sa fie regula daca nu obisnuinta. Este o solutie buna sa alegi o echipa de avocati, intrucat nicio speta nu este identica cu alta, chiar de acelasi fel, fiecare dintre spete avand componente care o diferentiaza, ca grad de dificultate, necesar de documente sau complexitate. De aceea, o companie poate fi acoperita de o casa de avocatura, ce activeaza in toate ramurile dreptului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Producătorul URBB a lansat pe piața locală Carlsberg 0,0%, probabil cea mai bună bere fără alcool din lume

Published

on

 

UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD (URBB) și-a extins portofoliul din România, aducând #șiaici noua bere fără alcool Carlsberg 0,0%, un sortiment super premium, cu un gust echilibrat de malț, ușor amărui, cu aromă distinctă și plăcută de hamei proaspăt și cu un conținut redus de calorii – 15kcal/100 ml.

Decizia de a lansa un produs fără alcool pe piața de bere din România, în segmentul super premium, vine ca o consecință firească pentru trendul pozitiv de creștere de care se bucură piața pe segmentul non-alcoolic. Carlsberg 0,0%, cu un gust echilibrat de malț și hamei, oferă  totodată o alternativă pentru consumatorii noștri de a servi un produs cu un conținut scăzut de calorii. Probabil cea mai bună bere fără alcool din lume poate fi savurată #șiaici, fie că ești la birou, în pauza de masă sau în mașină, în parc sau în drum spre o ieșire la munte”, a spus Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB.

Carlsberg 0,0% alcool este o extensie a brandului internațional super premium Carlsberg, cu o tradiție de peste 170 de ani, devenit sinonim cu calitatea.

În procesul de preparare a berii Carlsberg 0,0% alcool sunt folosite doar ingrediente naturale – hamei, malț de calitate superioară și apă proaspătă. Lichidul astfel obținut este un produs cu 0% alcool, care păstrează același gust și aceeași calitate Carlsberg ce oferă recunoaștere brandului în întreaga lume.

Produsul este disponibil în toată țara, în horeca și retail-ul modern, în varianta de ambalaj din sticlă nereturnabilă de 0,33l, cât și la cutie de 0,5l prevăzută cu folia specială din aluminiu, dedicată protecției împotriva factorilor externi, soluție inovatoare aplicată de URBB pe toate cutiile de bere produse în România din portofoliul său.

Despre Carlsberg

Brandul Carlsberg a fost lansat pe piaţa din România în anul 2001, iar în prezent deţine o poziţie puternică pe segmentul super premium, remarcându-se ca un brand cu tradiţie în calitatea absolută şi participând activ la crearea unor momente unice în viaţa consumatorilor.

 

Despre URBB

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. URBB oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, printr-un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambrée, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Certificatul energetic: ce este, cât costă şi de unde se obţine

Published

on

 

Certificatul de performanţă energetică (certificatul energetic) este  un document tehnic care atestă performanța energetică a unei clădiri, comparând-o cu clădirea de referinţă stabilită în metodologie.

Actul se eliberează de către un auditor energetic atestat în urma unei solicitări făcute de proprietarul/ dezvoltatorul/investitorul/administratorul (după caz) unui imobil sau a unei unităţi de clădire şi cuprinde, de asemenea, clasa de performanță energetică şi nota energetică atribuită în urma calculului.

Practic, din acest document reiese cât de eficientă  este o clădire în consumul resurselor energetice pentru a oferi un confort sporit.

Prin urmare, tendinţa tuturor este către o locuinţă cât mai eficientă energetic, pentru reducerea costurilor.

Mulţi oameni ajung să solicite astfel de documente doar atunci când vor să vândă sau să închirieze o clădire sau o unitate de clădire, întrucât acestea sunt prevederile legale.

Totuşi, documentul se poate dovedi foarte util şi în alte situaţii, de exemplu când proprietarii clădirilor sau unităţilor de clădire  doresc să analizeze costurile pentru întreţinerea clădirii, solicitând serviciile unui auditor energetic.

Astfel, aceştia vor primi recomandări cu privire la modul în care pot reduce costurile şi ce aspecte au de îmbunătăţit în contextul unor renovări viitoare.

Cum se obţine certificatul energetic?

Demersurile necesare sunt foarte simple. Proprietarul/ dezvoltatorul trebuie să se adreseze unui auditor energetic atestat.

Acesta va îi comunica ce documente sunt necesare (în funcţie de specificul clădirii) şi va fixa o dată pentru vizită la imobil.

În cadrul aceste vizite, expertul va culege diferite date necesare calculului său şi va face măsurători.

În linii mari, cel mai adesea, auditorii solicită următoarele acte:

  • planul apartamentului/clădirii;
  • planurile de situaţie, pe nivele, secţiuni transversale şi longitudinale pentru clădiri.

Printre datele culese, cele mai importante sunt:

  • anul aproximativ al executării construcţie;
  • starea faţadei;
  • orientarea cardinală;
  • tipul tâmplăriei, mai ales pe partea exterioară;
  • grosimea pereţilor exteriori;
  • prezența și starea izolaţiei;
  • numărul punctelor de apă;
  • prezența apometrelor şi a repartitoarelor;
  • înălţimea liberă în încăperi;
  • starea balcoanelor, închise sau deschise;
  • prezența subsolului şi a podului;
  • existența, tipul centralei şi caloriferelor etc.

Auditorul calculează consumul mediu anual pentru încălzire, alimentare cu apă caldă de consum, ventilare, climatizare şi iluminat artificial, făcând ulterior o medie în baza căreia încadrează locuinţa evaluată într-una din clasele de performanță energetică.

Acestea sunt notate cu litere de la A la G, după performanțe, clasa A fiind specifică locuinţelor cu cea mai mare eficienţă din punct de vedere energetic.

De asemenea, locuinţei îi este atribuită o notă energetică, cu o valoare cuprinsă între 1 şi 100. O notă mai mare înseamnă o clădire sau unitate de clădire care asigură confort la costuri cât mai mici.

În concluzie, acest certificat este un document foarte util, mai ales pentru cei care intenţionează să cumpere sau să închirieze o locuinţă.

Analizând acest document, viitorii proprietari/chiriaşi pot estima cât vor cheltui anual cu întreţinerea, solicitând eventual un preţ mai mic de vânzare pentru locuinţele neperformante energetic, ce necesită investiţii majore pentru modernizare și cheltuieli lunare mari de exploatare.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: