Connect with us

ALL MEDIA

Val Kilmer isi inchiriaza ferma pentru a salva un festival de film

Published

on

 

Val Kilmer, actorul care interpretează rolul lui Jim Morrison în filmul “The Doors”, difuzat la Pro Cinema sâmbătă, 26 iunie de la orele 23.00, îşi pune ferma din New Mexico la dispoziţia publicului, ca să strângă fonduri pentru un festival de film.

Astfel de evenimente nu se organizează pe bani puţini, iar când Val Kilmer a aflat că ediţia de anul acesta a Festivalului de Film Santa Fe ar putea să nu aibă loc din cauza lipsei de fonduri, actorul a venit cu ideea salvatoare de a permite publicului să-i închirieze proprietatea. Ferma lui Kilmer, Pecos River Ranch, are o suprafaţă de peste 2400 de hectare, iar actorul s-a hotărât să o ofere spre închiriere pentru a strânge fondurile necesare festivalului.

Astfel, pentru suma de 125 de dolari, orice doritor poate mâna o cireadă de vite la ferma lui Kilmer timp de jumătate de zi. Cei care şi-au dorit întotdeauna să vadă dacă viaţa la ţară li se potriveşte, au acum ocazia, pentru că, în schimbul a 250 de dolari, cei care au curaj să se aventureze pot avea grijă de animale, curăţa grajduri şi încerca alte îndatoriri specifice unui fermier, însă pe proprietatea unui star de la Hollywood. Kilmer oferă şi un pachet Premium, pentru vizitatorii care nu se sfiesc să cheltuiască. Cei care doresc să fie fermieri cu drepturi depline la ferma lui Val Kilmer o pot face pentru o zi contra sumei de 500 de dolari. O zi întreagă de activităţi proprii unui cowboy adevărat, dar şi pescuit, plimbări şi chiar ocazia de a căuta aur pe domeniul starului din “The Doors” îi aşteaptă la ferma lui Val Kilmer din New Mexico pe cei care nu au încă planuri de vacanţă.

Festivalul de Film Santa Fe va avea loc peste doar patru luni, astfel încât Val Kilmer va trebui să se grăbească să caute cât mai mulţi clienţi pentru ferma sa. Mai mult, pentru a face un ban în plus, Val Kilmer s-a lansat şi într-o afacere cu pături de lână, cu motive amerindiene şi semnate chiar de actor. Preţul păturilor se ridică la 365 de dolari, dar în vremuri de criză, Val Kilmer face şi oferte. La orice produs cumpărat, al doilea costă doar 50 de dolari!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending