Connect with us

ALL MEDIA

Val Kilmer isi inchiriaza ferma pentru a salva un festival de film

Published

on

 

Val Kilmer, actorul care interpretează rolul lui Jim Morrison în filmul “The Doors”, difuzat la Pro Cinema sâmbătă, 26 iunie de la orele 23.00, îşi pune ferma din New Mexico la dispoziţia publicului, ca să strângă fonduri pentru un festival de film.

Astfel de evenimente nu se organizează pe bani puţini, iar când Val Kilmer a aflat că ediţia de anul acesta a Festivalului de Film Santa Fe ar putea să nu aibă loc din cauza lipsei de fonduri, actorul a venit cu ideea salvatoare de a permite publicului să-i închirieze proprietatea. Ferma lui Kilmer, Pecos River Ranch, are o suprafaţă de peste 2400 de hectare, iar actorul s-a hotărât să o ofere spre închiriere pentru a strânge fondurile necesare festivalului.

Astfel, pentru suma de 125 de dolari, orice doritor poate mâna o cireadă de vite la ferma lui Kilmer timp de jumătate de zi. Cei care şi-au dorit întotdeauna să vadă dacă viaţa la ţară li se potriveşte, au acum ocazia, pentru că, în schimbul a 250 de dolari, cei care au curaj să se aventureze pot avea grijă de animale, curăţa grajduri şi încerca alte îndatoriri specifice unui fermier, însă pe proprietatea unui star de la Hollywood. Kilmer oferă şi un pachet Premium, pentru vizitatorii care nu se sfiesc să cheltuiască. Cei care doresc să fie fermieri cu drepturi depline la ferma lui Val Kilmer o pot face pentru o zi contra sumei de 500 de dolari. O zi întreagă de activităţi proprii unui cowboy adevărat, dar şi pescuit, plimbări şi chiar ocazia de a căuta aur pe domeniul starului din “The Doors” îi aşteaptă la ferma lui Val Kilmer din New Mexico pe cei care nu au încă planuri de vacanţă.

Festivalul de Film Santa Fe va avea loc peste doar patru luni, astfel încât Val Kilmer va trebui să se grăbească să caute cât mai mulţi clienţi pentru ferma sa. Mai mult, pentru a face un ban în plus, Val Kilmer s-a lansat şi într-o afacere cu pături de lână, cu motive amerindiene şi semnate chiar de actor. Preţul păturilor se ridică la 365 de dolari, dar în vremuri de criză, Val Kilmer face şi oferte. La orice produs cumpărat, al doilea costă doar 50 de dolari!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending