Valentin Jucan, membru CNA si-a arata nemultumirea fata de Romania TV care l-a promovat pe Ponta peste 22.000 secunde

0
614

Valentin Jucan, membru al CNA, şi-a arătat în şedinţa de marţi a Consiliului nemulţumirea faţă de TVR, care a difuzat o singură ştire electorală în campania pentru alegerile prezidenţiale, dar şi faţă de România TV, care l-a promovat pe Victor Ponta timp de 22.000 de secunde, noteaza Mediafax.  

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) şi-a reluat marţi activitatea, după ce a întrerupt-o la sfârşitul lunii octombrie, odată cu expirarea mandatelor a patru membri ai Consiliului, respectiv Narcisa Iorga, Cristina Trepcea, Radu Călin Cristea şi Christian Mititelu.

Marţi, la şedinţa CNA au participat pentru prima dată doi membri nou numiţi de Parlament, Gabriel Tufeanu şi Radu Călin Cristea.

Direcţia de Monitorizare a CNA şi-a continuat însă activitatea şi a monitorizat televiziunile şi radiourile şi în perioada în care Consiliul nu a avut cvorum (minimum opt membri prezenţi, n.r.) pentru a putea funcţiona, perioadă care a inclus atât primul tur al alegerilor prezidenţiale, din 2 noiembrie, cât şi cel de-al doilea tur de scrutin, din 16 noiembrie.

Astfel, în şedinţa CNA de marţi sunt analizate aceste monitorizări ale modului în care televiziunile şi radiourile au reflectat campania pentru alegerile prezidenţiale. 

În acest context, membrul CNA Valentin Jucan a spus că TVR a difuzat o singură ştire electorală în toată campania pentru alegerile prezidenţiale. Respectiva ştire electorală a fost difuzată în prima zi de campanie electorală, potrivit informaţiilor prezentate în şedinţa CNA de marţi.

Prezent la şedinţa Consiliului, Ion Stavre, reprezentantul TVR în relaţia cu CNA pe probleme de campanie electorală, a spus că ştirile electorale au fost făcute în prima zi a campaniei electorale.

“Prima zi de campanie trebuia acoperită. Nu aveam nicio emisiune şi ca să avem în fiecare zi ceva pentru campanie am introdus un buletin de ştiri. În felul acesta am fost în campanie din prima zi. Din păcate, ştiri nu au fost în campanie, din motive ştiute”, a spus Ion Stavre, referindu-se la situaţia financiară dificilă a Televiziunii Române.

Comentarii