joi, februarie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăA-Z NEWSVANZARI | Pro TV si Atenele au beneficiat de cele mai mari...

    VANZARI | Pro TV si Atenele au beneficiat de cele mai mari volume de publicitate! Vezi cine e pe locul 3!

    Grupurile Pro TV S.A și Intact au beneficiat de cele mai mari volume de publicitate din partea companiilor de telecomunicații, în prima parte a acestui an. Kanal D a reușit să taie o „felie” de 7% din bugetul „Comunicații”, cea mai dinamică și mai bogată categorie în publicitatea TV, informeaza Forbes. 

    publicitate tv

    Pro TV S.A., parte a grupului american Central European Media Enterprises (CME), a livrat operatorilor telecom 38.371,5 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30) pe targetul comercial (18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 15 iunie 2013 .Volumul de audiență este cu 14,4% mai mic decât cel din aceeași perioadă a anului trecut și reprezintă 46,1% din bugetul total de GRP-uri obținut de această categorie.

    Cu alte cuvinte, televiziunile CME în România – Pro TV, Acasă, Pro Cinema, MTV România, Acasă Gold și Sport.ro – au livrat aproape jumătate din audiența investitorilor telecom în piața TV. (Se știe, pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la TV.)

    Stația Pro TV a livrat cel mai mare volum de puncte de audiență: 30.236 GRP’30pe targetul comercial. Grupul Intact (Antena TV Group și Antena 3) a furnizat 26.403,6 GRP’30pe targetul comercial, cu 16,6% mai multă audiență decât în 2012. Volumul livrat anul acesta reprezintă 31,7% din bugetul total al operatorilor telecom. Antena 1 a livrat audiență de 21.463 GRP’30, cu 11,1% mai mare decât în 2012, iar Antena 3, cu 52,2% mai mult.

    Astfel, Pro TV S.A. și Intact au atras în total 77,8% din bugetele de comunicare investite de telecom pe piața TV. De unul singur, fără a avea un grup în spate, Kanal D a livrat 5.796 GRP’30, reprezentând o cotă de 7%. Creșterea a fost de 24,5%.SBS Broadcasting (Prima TV și Kiss TV) a înregistrat 4.586 GRP’30, în scădere cu 31,1% față de 2012. Cele trei canale de știri aflate la mare concurență au înregistrat următoarele bugete: România TV – 1.105 GRP’30, B1 TV – 1.009 GRP’30 și Realitatea TV – 488 GRP’30 pe targetul comercial.

    Razvan Badea - Redactor

    Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

    Razvan Badea - Redactorhttps://www.radardemedia.ro
    Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente