Connect with us

ALL MEDIA

Văru’ tocmai a rezolvat un Gold la Effie Awards 2014 pentru grupul Lowe

Avatar

Published

on

Văru’, campanie dezvoltată de Lowe&Partners pentru site-ul de anunțuri tocmai.ro, a câștigat GOLD Effie, luptându-se pentru trofeu cu alte campanii dezvoltate pentru industria bancară, industria tutunului și alte site-uri de anunțuri. Lowe&Partners a creat un personaj memorabil, pe care oamenii să-l recunoască și să-l identifice cu valorile promovate de brand și care a transformat tocmai.ro în cel mai popular site de anunțuri din România în 2013. Agențiile de suport din grupul Lowe pentru această campanie au fost Initiative și Golin.

„Premiile EFFIE recompensează anual cele mai eficiente campanii publicitare, deci ne mândrim că anul acesta agențiile grupului nostru au dezvoltat sau au fost implicate în concepția și implementarea unor astfel de campanii. Lowe&Partners l-a creat pe Văru’ să rezolve tot ce mișcă și astfel acesta a devenit un personaj în cultura populară, Medic One se poate lăuda cu un cerc de fete geniale, iar campania Puncte Oriunde, dezvoltată pentru Bancpost, are la bază un concept creativ, care îi îndeamnă pe oameni să nu își refuze vacanța sau canapeaua mult dorită. Profit de această ocazie să le mulțumesc tuturor celor implicați în dezvoltarea acestor campanii”, a declarat Veronica Savanciuc (foto), Președinte și CEO al grupului Lowe.

Cercul Fetelor Deștepte, campanie premiată cu SILVER Effie în categoria Healthcare Products & Service, este răspunsul gândit de Medic One, agenția grupului Lowe specializată în comunicarea serviciilor și produselor medicale, pentru promovarea unui produs dintr-o industrie care se confruntă cu numeroase restricții și rigurozități în ceea ce privește comunicarea publică. Cercul Fetelor Deștepte este o platformă educațională, un spațiu unde femeile pot afla informații relevante despre toate metodele contraceptive existente pe piață, cu plusuri și minusuri, o platformă care oferă posibilitatea utilizatoarelor de a face un test al cărui rezultat prezintă soluțiile contraceptive potrivite pentru stilul lor de viață. Agențiile de suport din grupul Lowe au fost BPN, MobileWorks și SENIORHYPER.

Tot echipa Lowe&Partners a dezvoltat, pentru Bancpost campania Puncte Oriunde, premiată cu BRONZE la categoria Financial Services. Puncte Oriunde aduce în atenția consumatorilor, într-o manieră inedită, faptul că, indiferent de ceea ce cumpără, utilizatorii cardurilor de credit Bancpost au o dublă satisfacție, dată de bucuria unei noi achiziții şi de beneficiile oferite la plata cu cardul propriu. Conceptul creativ a fost declinat în diverse situații din viața reală, acestea generând premisele unui comic de situație savuros, care evidențiază mecanismul programului de loialitate atașat cardurilor de credit Bancpost.

Expertiza și eficiența serviciilor de media oferite de Initiative au contribuit la obținerea a încă două premii la gala Effie Awards 2104. Astfel, Initiative a fost agenția de media suport a campaniilor Bergenbier Repositioning și When it matters to you, campanii recompensate cu SILVER, respectiv BRONZE Effie.

De asemenea, prin dezvoltarea componentelor digitale și online, SENIORHYPER a fost agenția de suport în câștigarea unui BRONZE Effie la categoria Packaged Food, campania Delikat 365 fairytale chicken dishes.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la contact(a)radardemedia.ro

Comentarii

ALL MEDIA

Cineplexx România își întărește echipa cu un nou     

Avatar

Published

on

Lanțul de cinematografe austriac Cineplexx care a pătruns pe piața din România în vara anului trecut odată cu preluarea cinematografului din Băneasa Shopping City, anunță că Raluca Moroianu se alătură echipei începând de luna aceasta din poziția de Head of Marketing, Communication and Sales.

Raluca Moroianu are o experiență de peste 20 de ani în marketing, industria cinematografică, media și advertising. Prin activitatea sa, aceasta a demonstrat în repetate rânduri că deține calități excepționale ca manager și strateg, cu o capacitate analitică și perspectivă de ansamblu. Colaborarea cu Cineplexx reprezintă pasul firesc în evoluția profesională a Ralucăi, unde va activa din postura exploatantului.

Harry Antonopoulos, Managing Director al Cineplexx România si Grecia declară: „Ca să susținem planurile de expansiune și să ne întărim poziția, am realizat împreună cu membrii Board-ului Cineplexx că avem nevoie de profesioniști cu experiență relevantă în domeniu care să cunoască specificul pieței locale, să înțeleagă principiul nostru de funcționare și să aibă o viziune integrată în găsirea celor mai bune soluții. Raluca Moroianu se potrivește perfect cu profilul nostru și suntem încântați că face parte din echipă.”

În cadrul Cineplexx, Raluca va coordona întreaga activitate de marketing și comunicare la nivel național, dar și departamentul de vânzări al companiei.

„Sunt onorată să mă alătur familiei Cineplexx, atât pentru că mă integrez într-o echipă de profesioniști, cât și pentru oportunitatea de a mă dezvolta odată cu extinderea lanțului de cinematografe în România. De asemenea, am fost impresionată de standardele tehnologice extrem de ridicate folosite în Austria și Regiunea S-E Europeană care justifică, desigur, poziția de lider a exploatantului în țara de proveniență.”, relatează Raluca Moroianu.

Lider de piață în Austria, Cineplexx este una dintre cele mai importante rețele de cinematografe din Europa Centrală și de Est, cu o experiență în domeniu de peste 50 de ani. Compania deține în prezent peste 60 de cinematografe în 12 țări: Austria, Slovenia, Croația, Bosnia și Herțegovina, Serbia, Muntenegru, Kosovo, Albania, Macedonia, Grecia, Italia și România, având planuri de expansiune și în alte tari.  În doar opt luni de la intrarea pe piața românească, Cineplexx deține deja trei cinematografe – în Băneasa Shopping City, Centrul Comercial Auchan Titan – respectiv IRIS Titan și Satu Mare, iar în următoarele șase săptamâni va deschide alte două noi locații la Sibiu și Târgu Mureș, dovadă a angajamentului de a investi masiv în industria locală de cinema.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

AUDIENTE TV: Românii au talent, LOCUL 1. Lansarea sezonului 10, lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Telespectatorii au trăit emoția primelor două golden buzz-uri din acest sezon

 Prima seară a noului sezon a adus pe scenă momente unice, iar jurații au fost cuceriți de talentul incredibil al participanților, care a stârnit reacții diverse: ”A fost ca un vis frumos”, i-a spus Andi Moisescu unei concurente. Cei patru jurați, alături de Smiley și Pavel Bartoș, au fost surprinși de talentul celor care au urcat pe scenă, au aplaudat și s-au implicat în momentele pregătite de concurenți.

 

Seara a fost întregită de 2 golden buzz-uri: Gennady Tkachenko-Papizh, imitator de sunete,  l-a făcut pe Smiley să spună: ”Ne-a uimit, vine din altă lume”, așa că el și Pavel Bartoș au decis să-l trimită direct în semifinale. Cu o poveste emoționantă de viață, Erno Varga, tânărul de 31 ani din Oradea care lucrează ca spălător de vase, l-a făcut pe Andi Moisescu să-și ofere primul golden buzz pentru vocea sa. ”Muzica m-a salvat, m-a făcut să stau drept”, a spus concurentul care a început să cânte în corul bisericii, iar acum a făcut pasul spre a fi cunoscut de întreaga lume.

 

Prima ediție a fost de #un10perfect! Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, obținând cifre de aproape 3 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 13.3 puncte de rating și 41.7% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 4.6 puncte de rating și 14.5% share.

 

Peste 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:10, peste 3.4 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Patrizio Ratto, Nadia și Cătălin Rădulescu, The Gummi Guru – George Faining, Mihaela Spinache, Hell Riders, Vlad Ciobanu, Horia Bucur, Wes P, Anamaria Bozga, Kiriku Brothers, Silviu Carabă, Kseniya Simonova și Ștefan Nistor.

Spectacolul continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu noi momente pline de suspans, emoție și bucurie.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Antena TV Group, singurul publisher din .ro cu 2 siteuri în Top 10 Brat în luna ianuarie

Avatar

Published

on

Digital Antena TV Group a fost în luna ianuarie 2020 singurul publisher cu 2 siteuri în Top 10 BRAT, www.a1.ro (6.546.330 unici) si www.observator.tv (5.205.758). 

a1.ro, content manager Catalin Oprisan, a lansat în ianuarie şi o categorie numitã Prietenii a1.ro, cu conţinut de calitate, în care li se vor împãrtãşi cititorilor poveşti frumoase, dar şi experienţe din viaţa celor care scriu, cu informaţie diversã, de la parenting, la filme sau travel. Ela Craciun, Andreea Gherasim sau Cãtãlin Anchidin sunt câteva nume care s-au alãturat acestui proiect editorial.

Începutul anului 2020 a mai bifat un lucru important pentru Digital Antena TV Group: preluarea în Regie a mai multor branduri online. Astfel, cele mai importante siteuri culinare din onlineul romanesc (www.bucataras.ro, www.gustos.ro, www.culinar.ro si www.retetaculinare.ro) au intrat în portofoliul Data Management Center, divizie condusã de Mirel Mircea, din care face parte şi departamentul de sales online al Digital Antena TV Group. La fel www.cars.ro, un site premium de informaţie auto, a fost preluat în sistem “regie”, iar porţile rãmân deschise acestei idei şi pentru alte produse de nişã, cu conţinut curat.

De reţinut şi cã Digital Antena TV Group este singurul publisher din România cu 3 canale de Youtube ce au depãşit 1 milion de subscriberi, iar platforma AntenaPlay, construitã de la A la Z de Digital Antena TV Group, este cel mai important player autohton din piaţa de VOD.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0