Connect with us

AUDIENȚE TV

 „Vedeta populară”, în top 3 al celor mai urmărite programe din 3 noiembrie

Avatar

Published

on

O gorjeancă de numai 17 ani s-a calificat în semifinala Vedeta populară de la TVR 1. Duminică, 3 noiembrie, emisiunea Vedeta populară, prezentată de Iuliana Tudor, a urcat în top 3 al programelor serii, la nivel naţional.

La Vedeta populară ajung mulţi tineri talentaţi şi idealişti, pentru care folclorul este în primul rând o pasiune şi abia apoi o carieră. Este şi cazul gorjencei în vârstă de numai 17 ani care visează să fie mereu aplaudată la scenă deschisă, iar duminică seară, a reuşit să se califice în semifinala Vedeta populară de la TVR 1.

Lorena Ene s-a născut în Drobeta Turnu Severin şi cântă de când avea 8 ani. În clasa a cincea, s-a mutat la un liceu de muzică, împotriva dorinţei părinţilor. A luptat pentru alegerea ei şi le-a demonstrat că a luat cea mai bună decizie. Bucuria ei sunt aplauzele.

Duminică seară, Lorena Ene a impresionat publicul şi a obţinut cel mai mare punctaj din partea juriului la Vedeta populară, devenind câştigătoarea celei de-a patra ediţii a sezonului patru Vedeta populară şi se pregăteşte pentru semifinala pe care o vom vedea la TVR 1 în luna decembrie.

De când s-a apucat serios de muzică, Lorena a găsit mereu un sprijin de nădejde în profesoara ei. Cel mai important susţinător al Lorenei, profesoara ei Maria Loga, a însoţit-o în proba a doua pe scenă la Vedeta populară.

 

Ediţia a patra Vedeta populară, cea mai vizionată de până acum a sezonului curent

Aproape 850.000 de telespectatori (4,7% rating şi 12.2% cotă de piaţă) au urmărit la TVR 1 Vedeta populară, în cel mai vizionat minut al show-ului (22.24). Desfăşurată în intervalul 21.00-22.50, emisiunea prezentată de Iuliana Tudor la TVR 1 duminică, 3 noiembrie, a fost vizionată în medie de 622.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating mediu de 3,5% şi unei cote de piaţă medii de 8.2%. Partea a doua a show-ului de talente din folclorul românesc a adunat în faţa micilor ecrane 728.000 de telespectatori (rating 4,1% şi share 10,7%).

La nivelul întregii ţări, emisiunea Vedeta populară de la TVR 1 s-a clasat în top 3 al celor mai urmărite programe ale serii de 3 noiembrie, după ProTV şi Kanal D.

Iuliana Tudor ne dă întâlnire duminică, 10 noiembrie, ora 21.00, la TVR 1, la o nouă ediţie în care cinci tineri luptă să câştige titlul de „Vedeta populară” şi marele premiu de 100.000 de lei.

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,0 8,2 187
  Romania TV 1,8 7,5 172
  Antena 3 1,4 5,9 134
ASTA-I ROMANIA Pro TV 1,4 5,8 132
14:30-16:00 Antena 1 1,3 5,3 122
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        
         
         
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,4 12,4 593
  Romania TV 2,0 7,3 349
  National TV 1,5 5,7 272
ASTA-I ROMANIA Antena 1 1,4 5,1 245
14:30-16:00 Pro TV 1,3 4,8 231
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0