Connect with us
 

Vedetele Prima, TV Ioana Maria Moldovan şi Melania Medeleanu s-au alăturat campaniei Focus CREDE ÎN BINE şi au petrecut câteva ore alături de copiii de la Centrul Pinocchio din Sectorul 2 al Capitalei. Vedeţi cum a decurs întâlnirea la Focus, în această seară, de la ora 18:00, la Prima TV.

Câţiva copii care provin din familii defavorizate au vizitat Şcoala de Televiziune Tudor Vornicu şi au învăţat o mulţime de lucruri despre începuturile unei cariere de jurnalist. Numărându-se printre profesorii şcolii, Ioana Maria Moldovan i-a întâmpinat pe micuţi şi i-a invitat în studioul de divertisment, unde le-a predat şi prima lecţie.

„Profa” le-a vorbit copiilor despre respect, punctualitate şi diplomaţie, despre limbaj dar şi despre poziţia corectă a corpului atunci când porţi o conversaţie. La rândul ei, Melania Medeleanu le-a ţinut micuţilor un curs de dicţie şi i-a învăţat câteva jocuri interactive şi foarte distractive.

„Vreau să felicit echipa Focus pentru campania „CREDE ÎN BINE” şi să-i mulţumesc, pentru că mi-a dat prilejul, ca pentru câteva ore, să fiu din nou voluntar, de data aceasta pentru nişte copii extraordinari. A fost o întâlnire emoţionantă şi i-am primit cu braţele deschise în Şcoala de Televiziune. Sunt copii drăguţi, foarte inimoşi, dornici să afle foarte multe lucruri, ceea ce mă bucură. Cred în bine şi cred că împreună putem schimba ceva”, a spus Ioana Maria Moldovan.

Din studioul de divertisment, distraţia a continuat în cabina de machiaj, acolo unde micuţii au descoperit cum se realizează machiajul de film. Rând pe rând copii au trecut prin mâinile dibace ale make-up artiştilor şi au devenit personaje de peliculă. Mai curajoşi din fire, băieţeii au vrut să vadă cum se realizează rănile false. Fetiţele, însă, au vrut să se transforme în prinţese, pisicuţe sau fluturaşi.

Odată machiajul făcut, copii au intrat repede în pielea personajelor de film şi, după câteva momente în care s-au distrat interpretând diverse roluri, Ioana şi Melania le-au arătat studioul de ştiri. Camera cu prompter a fost atracţia zilei. De această dată, fetiţele s-au dovedit a fi mai curajoase şi s-au aşezat la pupitru pentru a prezenta ştirile. Ajutate de Melania, Elena, Maria şi Sara au demonstrat că au aptitudini de crainice.

“A fost o întâlnire foarte plăcută. E impresionant să vezi cât sunt de doritori să vadă, să testeze, să-şi încerce forţele. Acel “pot eu!” de care avem cu toţii atâta nevoie la început de drum. Şi cred că e important, la vârsta explorărilor, să aibă parte de astfel de experienţe în care, cine ştie, poate, într-o zi, îşi  vor descoperi vocaţia”, a spus Melania Medeleanu.

Există şi în oraşul tău copii proveniţi din familii defavorizate care sunt dornici să înveţe lucruri noi. Dacă vrei să le fii prieten, să le citeşti o poveste sau să-i ajuţi la lecţii, alătură-te campaniei Focus CREDE ÎN BINE, realizată cu sprijinul programului educaţional Ajungem MARI şi al Primăriei Sectorului 2. Scrie pe adresa voluntar@ajungemmari.ro şi află cum poţi să te implici.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

“România NEbunului simț”, o campanie Digi24, în numele civilizației

Published

on

 

„România NEbunului simț”, o campanie Digi24, în numele civilizației

Fostul campion mondial la box Leonard Doroftei, actrița Medeea Marinescu, vloggerul Mircea Bravo, co-fondatoarea Asociației Dăruiește Viață, Carmen Uscatu, părintele Constantin Necula și artista Cristina Bălan sunt câteva dintre celebritățile și personalitățile publice care au spus ”da” campaniei derulate, din 15 iulie, de Digi24, „România NEbunului simț”. Această inițiativă, care are drept scop lupta împotriva zicalei „Lasă, că merge și așa!”, își propune să îi arate pe cei care sunt certați cu bunul simț și comportamentul civilizat. Promotorul campaniei, Teodora Iacob, ne va prezenta în cadrul jurnalelor Digi24 materiale care surprind, pe de-o parte, situații în care oamenii au uitat de bunul simț, dar și efectele pe care acțiunile lor le au asupra celor din jur.  Pe lângă imaginile surprinse de echipa Digi24, și telespectatorii au fost invitați să se alăture campaniei cu filmări sau poze, în demersul împotriva nebunului simț.


”Nu de puține ori ne trezim duminică dimineața în zgomote de bormașină, ne plimbăm pe plajă printre mucuri de țigară și PET-uri de bere sau suntem nevoiți să mergem pe stradă, pentru că unii șoferi confundă trotuarul cu locul de parcare. Acestea sunt câteva exemple pe care le întâlnim în viața noastră de zi cu zi. De multe ori, ajungem să ne obișnuim cu ele sau așteptăm mereu de la ceilalți schimbarea, în loc să luăm chiar noi inițiativa”, spune Teodora Iacob. 

 

”Bunul simț e un set de reguli. Mulți spun că nu sunt prevăzute legal, dar ține mai mult de obraz, de fapt. Reguli personale de viață, după care te ghidezi și ideal este să faci din ele niște principii de care să te ții pe tot parcursul vieții. (…) În România exista o lipsă acută de bun simț și cred că instituția rușinii este un mecanism ideal prin care putem să reintroducem bunul simț în viața noastră”, declară vlogger-ul Mircea Bravo. 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Caravana Digi24, pe drumuri de munte, în a doua săptămână de ”Turist acasă”

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Cel de-al doilea sfârșit de săptămână din luna lui cuptor va găsi Caravana Digi24 pe drumuri de munte.

Echipa Digi24 va vizita cele mai spectaculoase şosele din ţară, aşa că publicul va avea şansa de a-i întâlni pe Transfăgărășan, Transalpina, Trans-Rarău și Transluncani, dar nu doar acolo. Dacă vremea va ţine cu ei, vor fi şi în înaltul cerului, în parapantă, se vor lansa de la Crucea Caraiman spre Buşteni şi în telecabină, pentru a filma Transfăgărașanul de sus. De pe crestele munților vor coborî în adâncurile pământului, în peştera Româneşti, peştera cu cea mai bună acustică din ţara noastră.

Cătălin Nunu și Alexandra Albu, alături de întreaga echipă de cameramani și tehnicieni din caravana Digi24, vor transmite în direct, încă de vineri, imagini din cele mai frumoase locuri de pe traseu, iar corespondenţii Digi24 îi vor ajuta pe telespectatori să își contureze un intinerar de vacanţă complet prin munţii României. Vor admira Carpaţii şi vor descoperi împreună şi locurile lor mai puţin ştiute. Călătorului îi şade bine cu drumul, aşa că şi sâmbătă, şi duminică, din zori şi până în seară, ”Turist Acasă” va căuta cele mai spectaculoase destinaţii pe care le ascund munţii noştri, din Ceahlău până în munţii Poiana Ruscă, din Făgăraş până în Apuseni.

”Pentru turiștii îndrăgostiți de munte, România carpatină înseamnă Bucegii cu Sfinxul, Babele și Crucea de pe Caraiman, Făgărașul cu Transfăgărașanul și Lacul Bâlea, mai nou, Transalpina, cea mai înaltă șosea montană din țară. Dar munții noștri sunt, încă, una dintre cele mai apreciate destinații pentru cei care preferă să facă drumeții la pas sau să specii de floră și faună aflate pe cale de dispariție în alte părți ale Europei. Din fericire, încă ne mai putem bucura de bogăția munților noștri și ar fi păcat să nu ne apropiem de ea mai des și noi, românii. Parafrazând titlul unui documentar care a încercat să facă celebre culmile împădurite ale Carpaților din România, dincolo de granițele țării, aș spune că, în acest week-end, vom aduce în casele telespectatorilor sălbăticia peisajelor montane de la noi”, a declarat Cătălin Nunu.

”Ceea ce facem noi este un tur tele-vizual al României. Din afară, poate părea solicitant, obositor. În realitate, întâlnind atâția oameni surprinzători și poveștile lor despre succes, perseverență, muncă, șansă, ne încărcăm de o energie pozitivă, care ne face să dorim să mergem și mai departe. Nu este un simplu tur al României. Este un itinerariu de redescoperire a României și a resurselor nebănuite pe care țara noastră ni le oferă, dar pe care nu știm, întotdeauna, să le punem în valoare așa cum ar merita”, spune Alexandra Albu.

Nu poţi face cu adevărat turism în lipsa infrastructurii. Degeaba avem o ţară superbă dacă nu avem drumuri bune care să ne ducă până în locurile ei de poveste. Aşa că prezentatorii vor discuta cu cei responsabili de starea infrastructurii. Cu oamenii locurilor pe care Digi24 le va vizita, cu antreprenorii din zonă. Cu turiştii care vor spune ce sperau să descopere în vacanţă şi ce au găsit, de fapt. În compania autorităţilor locale şi centrale, vor căuta soluţii pentru toate problemele de care ne izbim toți, ca simpli turişti, în periplul nostru pe cărări de munte.

Caravana matinalului de weekend va continua să străbată România de la est la vest și de la nord la sud, în fiecare weekend al verii. Dacă la finalul săptămânii trecute caravana a ajuns în Delta Dunării și a pus sub reflector Dobrogea, în a doua ediție a emisiunii ni se vor prezenta cele mai spectaculoase șosele ale țării, pentru ca, mai apoi, să coboare înapoi către sud, pe litoralul Mării Negre. Finalul de iulie îl vor petrece pe Valea Vaserului, iar în august vor cutreiera pe la Castelul Corvinilor și la Salina Praid. Ultimele două destinații ale ghidului de călătorie vor fi hergheliile de cai din Moldova și Cascada Bigăr – Lacul trei ape.

“Turist acasă” îi provoacă pe telespectatori să redescopere România, pitorească, modernă, dar și conservatoare, cu tradiții care atrag turiști din toate colțurile Europei și ale lumii, dar și cu investiții moderne, inițiative ale unei generații de antreprenori care pune preț pe specificul local. În fiecare sâmbătă și duminică, începând de la 07:00 și pe tot parcursul zilei, Digi24 despică firul în patru cu autorități, investitori, călători, personaje inedite care dau valoare experienței de turist în propria țară. Telespectatorii fideli și atenți la detaliile din emisiune vor avea ocazia de a câștiga unul dintre cele 16 premii puse în joc, 8 weekend-uri la Brașov și 8 telefoane mobile Digi K1.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

DIGI 24: Prigoana Bisericii la declanșarea luptei de clasă, în campania “1989. Anul care a schimbat lumea”

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Seria din luna iunie a campaniei “1989. Anul care a schimbat lumea”, dedicată relaţiilor dintre Biserică şi Stat în comunism, poate fi urmărită în jurnalele de știri Digi24. Noile episoade prezintă urmările sociale ale naționalizării și colectivizării, dar tratează în mod deosebit politicile de ateism militant aplicate de regimul instaurat la sfârşitul anilor ’40, de la desființarea Bisericii Greco-Catolice la camuflarea mănăstirilor ortodoxe în obiective turistice.                                                                                               

<<Chestiunea tratamentului diferit aplicat Bisericii Ortodoxe şi Bisericii Greco-Catolice de emisarii Moscovei, ajunşi la putere la Bucureşti, a fost foarte puţin discutată pe scena publică românească după Revoluţia din 1989. Poate că este momentul, după primirea atât de caldă pe care Patriarhul a făcut-o Papei Francisc acum nici două săptămâni, să readucem sub ochii publicului aceste probleme dureroase, în speranţa unei contribuţii, fie şi mărunte, la rezolvarea lor. Din cauza propagandei, românii, fie ortodocşi, greco-catolici sau de orice altă confesiune sau religie, nu îşi cunosc istoria recentă. Dar nenumăratele acte de curaj sau suferinţe îndurate cu demnitate în acele decenii crunte pot deveni o foarte eficientă sursă de inspiraţie pentru fiecare dintre noi, astăzi>>, spune realizatoarea campaniei, Elena Tănase.

De ce? Pentru că în urmă cu 70 de ani, societatea românească se confrunta cu cea mai puternică undă de şoc din întreaga sa existenţă. România era ocupată de Armata Roşie, iar Stalin decisese că Republica Populară Română va urma exact reţeta din Uniunea Sovietică: comunismul de război. Naţionalizarea din iunie 1948 a mers până la ultimul atelier, colectivizarea declanşată în 1949 până la ultimul petec de pământ. Bisericile au fost excluse din spitale, cantine sociale, orfelinate, şcoli. Statul, dominat de consilierii sovietici, stăpânea toate resursele şi devenise singurul angajator. Controlul conştiinţelor se voia total. Rădăcinile falimentului din anii ’80 şi foarte multe dezechilibre şi atitudini agresive sau ineficiente se găsesc în acest radicalism fără milă al anilor ’50.

Elena Tănase, realizatoarea campaniilor Digi24 “1990 – Anul 0, era noastră”, “Coroana de Oţel”, “100 de ani de comunism” și “O sută de ani de viitor”, va încheia acest proiect în luna decembrie, când se împlinesc 30 de ani de la căderea comunismului, cu un documentar de lung metraj despre Revoluţia Română din 1989.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending

%d blogeri au apreciat: