Connect with us

ALL MEDIA

Vedetele Prima TV sustin tinerele talente Spune si tu “Stop indiferentei! Da-le aripi”

Published

on

 

Vedetele Prima TV, sustin prin intermediul campaniei “Stop indiferentei! Da-le aripi”, talentele amenintate sa se stinga in anonimat.

“Aceasta campanie se alatura actiunilor derulate de-a lungul timpului si de echipa Cronicii Carcotasilor. Astfel de actiuni sunt binevenite in contextul in care oameni talentati, dar fara resurse se pierd. Toti suntem nascuti invingatori, unii trebuie insa ajutati”, marturiseste Serban Huidu.

Campania Focus, demarata pe 1 iunie, isi propune sa sprijine copiii talentati.

Saracia nu intreaba cat talent ai, ce coeficient de inteligenta, cat de ambitios esti sau unde iti doresti sa ajungi. Ea isi pune, pur si simplu, pecetea pe viata ta.

Petru Cotarcea este un adolescent maturizat inainte de vreme. Cu buzunarul mereu gol, tanarul isi poarta vioara cu semetie, catre un vis indraznet: acela de a deveni, candva, peste ani, unul dintre marii violonisti ai lumii.  La doar 8 ani, Theodor Radulescu isi cauta drumul neincetat: prin intuneric si umbre.Se spune ca Dumnezeu intinde o mana de ajutor celui care se straduie din greu. Poate acesta este drumul spre glorie, al pianistului Theodor, la fel de anevoios ca al lui Dragos Ionescu, balerinul care face piruete printre calcule si lipsuri.

Ei sunt doar cativa dintre copiii nostri de aur. „Nu e de ajuns ca o tara sa dea talente, ea trebuie sa le tina vii”, a spus Nicolae Iorga. Prin aceasta campanie, Serban Huidu, Mihai Gainusa, Horia Virlan si alte vedete Prima TV incurajeaza performanta romaneasca si sustin elitele.

Nu pierdeti, povestile triste ale unor copiii de aur in jurnalul Focus, de la ora 18:00, numai la Prima TV.

Spune “Stop indiferentei! Da-le aripi!”

Lasa un comentariu aici!

2 Comments

2 Comments

  1. WAYNEN

    22 ianuarie 2011 at 18:04

    Cristi.Aici te sustin.Eu chiar ii admir pe copiii talentati si ambitiosi,dar parerea mea este ca nu au ce cauta pe televizor sa fie dati exemple pozitive.Mai bine in locul lor s-ar baga probleme mai serioase ca de exemplu saracia si alte stiri mai interesante.

  2. Cristi

    20 iunie 2010 at 18:24

    Sustineti cazuri dinacestea, in loc sa tratati probleme mult mai serioase, oameni care nu au ce manca, oameni care au nevoie de bani ca sa continue sa traiasca.

    Lasati cazuri gen un baiat care vrea sa faca balet, chiar ne ajuta tara cu ceva? Chiar salveaza vreo viata? Stati si ganditi putin…

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending