Connect with us

Campanie TV

Vedetele si angajatii TVR ajuta copiii din Delta Dunarii in Campania Oamenii Deltei

Published

on

 

Peste 40 de copii din Delta Dunării au fost invitaţii speciali ai Galei Oamenii Deltei de duminică, 29 mai, la TVR, televiziunea naţională continuând campania Oamenii Deltei şi în 2011. Transmisă în direct TVR 1 şi TVR Internaţional, între orele 15.00 şi 17.00, Gala Oamenii Deltei a fost un program duplex Bucureşti – Tulcea, în cadrul căruia telespectatorii au făcut donaţii pentru locuitorii din zonele izolate ale Deltei Dunării.

Raluca Moianu, prezentatoarea emisiunii Perechea potrivită de la TVR 1, a decis ca în această vară să se ocupe de o fetiţă de la Mila 23, căreia îi va face cadouri în funcţie de ceea ce va avea nevoie. Liana Stanciu, prezentatoarea emisiunii TVR 55, împreună cu realizatorul Dan Manoliu şi prezentatoarea Sabrina Manoliu vor avea grijă ca o fetiţă de 11 ani din Catalchior. Timp de un an, cei trei îi vor asigura fetiţei, care provine dintr-o familie cu şase copii, o sumă de 6 milioane lunar pentru traiul zilnic. Redacţia Istorie Religie a TVR va avea grijă de copiii din Letea timp de o săptămână în această vară. Redacţia Copii Tineret a TVR se va ocupa ca Teatru Masca să ajungă în Deltă pentru a susţine câteva reprezentaţii pentru copiii de acolo. Jurnalistele Cristina Liberis şi Monica Ghiurco, prezente la teledonul de ieri, au făcut şi ele donaţii pentru copiii din Deltă.

Iuliana Tudor a venit în studioul 3 pentru a oferi cărţi copiilor din Deltă, iar Corina Dănilă se va ocupa de un copil din comuna CA Rosetti. Elevii de la Şcoala Ion Barbu din Bucureşti, coordonaţi de învăţătoarea Maria Duca şi cei de la Şcoala 81 (coordonaţi de Monia Stoian) din capitală au adus cadouri pentru copiii prezenţi în platoul emisiunii sau pentru alţi 40 de copii din Gorgova. Echipa emisiunii Tonomatul DP 2 de la TVR 2 va avea grijă ca, în această vară, 40 de copii ai Deltei să meargă în tabere la munte.

Lansată acum 4 ani, împreună cu Asociaţia Casiana, campania Oamenii Deltei a reuşit nu doar să sensibilizeze opinia publică faţă de locuitorii din Delta Dunării, ci şi să construiască pentru ei. Pentru cel de-al patrulea an al campaniei, angajaţii TVR se implică în acţiunea de ajutorare a copiilor din zona Deltei Dunării. Fie că este vorba de reporteri, redactori, realizatori, vedete sau chiar redacţii întregi, în această vară cu toţii fac mici bucurii copiilor din satele Deltei (Maliuc, Mila 23, Caraorman, Periprava, Pardina): vacanţe la mare şi la munte, petrecerea unor perioade de timp în familiile angajaţilor TVR, vizite în Bucureşti, la TVR, la muzee. Echipa care realizează Gala Oamenii Deltei este formată din: Elena Dinu, Liliana Gheorghiu, Cristina Soare, Emilia Nicolaescu, Victor Dochia, Ana Preda, Nicoleta Epure, Iuliana Constantinescu, Ilinca Ciobanu, Luminiţa Iordănescu, Manuela Aldea.

Telespectatorii TVR pot fi alături de „Cei închişi în Paradis” donând 2 euro    printr-un singur sms trimis la numărul 876 (2 euro, printr-un singur sms trimis la numărul 876, valabil în reţelele Vodafone, Orange, Cosmote), până în data de 20 iunie. În Telejurnalele TVR 1, ca şi pe spaţiile destinate campaniei Oamenii Deltei, telespectatorii TVR 1 vor putea urmări în această vară ce şi-au propus şi au reuşit să facă angajaţii TVR pentru copiii din Delta Dunării.

Despre Campania Oamenii Deltei:

TVR a lansat, în urmă cu 4 ani Campania Oamenii Deltei, un proiect editorial unic în peisajul media din România, dedicat îmbunătăţirii vieţii şi educaţiei locuitorilor satelor izolate din Delta  Dunării. Programele speciale Oamenii Deltei, difuzate de TVR 1 şi TVR Internaţional, au strâns fonduri pentru reconstrucţia şi dotarea dispensarului din Maliuc şi a  şcolii din Letea, judeţul Tulcea. În urma campaniei TVR Oamenii Deltei, prin gesturi de solidaritate, s-au primit ajutoare  diverse: de la cărţi la biblioteci întregi, de la o tablă până la rechizite şcolare, haine sau excursii în ţară.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Femei exceptionale, care au marcat istoria, celebrate de vedetele Kanal D

Published

on

 

Kanal D sarbatoreste Centenarul Marii Uniri onorand femeile exceptionale ale Romaniei, care au marcat atat istoria tarii noastre, cat si pe cea internationala. Campania „Femei pe bancnote”, initiata de Janina Nectara si sustinuta de vedetele Kanal D, isi propune sa aseze figuri feminine importante pe bancnote. 

Si-au sacrificat viata pentru semenii lor, au inspirat prin curaj, munca, dedicare si inteligenta milioane de oameni si au contribuit decisiv la cladirea unei natiuni; este momentul acum ca meritele lor sa fie recunoscute, sa le purtam cu noi pretutindeni, sa le vedem chipurile. Impreuna cu cei care cred in aceasta misiune ne dorim sa cream un moment istoric pentru Romania, acela de a ilustra o bancnota de circulatie nationala cu chipul unei femei. Tocmai pentru ca, pe langa barbatii cu merite incontestabile in istorie, Romania se poate mandri cu o suita de personalitati feminine ce au marcat veacul prin realizarile lor. Va invitam sa fiti alaturi de vedetele Kanal D in campania nationala #FemeiPeBancnote!  Semnati petitia si alegeti-va figurile feminine preferate accesand www.FemeiPeBancnote.ro! multe despre

Regina Maria, Ecaterina Teodoriu, Maria Tanase, Eugenia de Reuss Ianculescu, Haricleea Darclee, Iulia Hasdeu, Smaranda Braescu se afla printre figurile de seama ale Romaniei, sustinute de vedetele Kanal D in cadrul campaniei „Vrem femei pe bancnote”.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Ilinca Vandici, Silvia Ionita, Vladimir Draghia, Mihai Ghita, Ernest vor spune povestile impresionante ale acestor femei exceptionale, prin intermediul unor testimoniale emotionante, atat pe micul ecran, cat si pe proprietatile online ale Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Vedetele Antena Stars, reunite într-o locație exclusivistă pentru lansarea noii colecții: “Toamna asta se poartã Stars!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA STARS
 

În această toamnã, vedetele Antena Stars au lãsat deoparte gândurile de vacanţă şi s-au reunit pe platourile de filmare, de data aceasta o locaţie exclusivistã – un club extravagant din nordul Capitalei, unde au înregistrat noul promo al staţiei. Odatã cu sloganul “Toamna asta se poartã Stars”, noua grilă de toamnă a staţiei a fost marcată şi de schimbãri importante la nivelul graficii, ce au fost integrate şi în noul promo, dar şi de modificãri importante de decor.

Pe durata unei nopţi întregi, pentru cã pe timpul zilei transmit live în casele telespectatorilor, vedetele staţiei au rãspuns prezent în faţa camerelor de filmare şi au defilat pe podium, în lumina reflectoarelor, prezentându-şi cele mai noi “colecţii”. “Rãi da’ buni”, “Agenţia VIP”, “Te iubesc de nu te vezi”, “Star Chef”, “Refresh by Oana Turcu”, “Stãpânii vedetelor” şi “Dosarele VIP” au lansat sezoane noi în aceastã toamnã, în vreme ce “Star Matinal”, “Star News” si “Star Magazine” şi-au continuat promisiunea de a le aduce telespectatorilor zi de zi, mixul perfect de ştiri şi divertisment.

Cum programul foarte încărcat din timpul anului abia le permite să se vadă câteva minute pe holurile studiourilor, vedetele au profitat de ocazie şi s-au distrat pe cinste la aceste filmări. “Noroc cu filmãrile de promo, cã reuşim şi noi sã mai bem o cafea împreunã, chiar şi în creierii nopţi, cum s-a întâmplat de data asta!”, a glumit Mihai Morar, amfitrionul emisiunii “Rãi da’ buni”, de la Antena Stars. Din aceastã toamnã, Mihai îşi învitã telespectatorii sã-i treacã pragul noii sale “case” : “E mult loc mai cald, mai aproape de intimitatea unei sufragerii, un loc în care invitaţii se simt mult mai confortabil. Îl simt ca pe un spatiu de conversaţii între prieteni, nu de interviuri!”, mãrturiseşte vedeta Antena Stars.

Cristi Brancu, moderatorul emisiunii ”Agenția VIP”, și noua sa colegă Majda Aboulumosha, cei care fac și desfac în mondenul autohton, promit să aducă cea mai completă perspectivă asupra celor mai importante știri din lumea vedetelor: ”Agenția VIP are haine noi pentru această toamnă, de la studio, imagine, personaje și până la gazde, dar rămânem aceeași oameni care trăiesc prin și pentru telespectatori. Stelele aleg Antena Stars, pentru că suntem fresh și suntem glamour, chiar și atunci când spunem cele mai mici indiscreții! Dragi prieteni, alegeți să trăiți toamna în stil stars, ca să fiți la înălțime!”, este îndemnul lui Cristi Brancu.

Antena Stars a pornit în forță în toamna asta cu achiziții noi de vedete, cu un refresh general, iar pentru noul promo a fost lansată o linie originală de bijuterii pornind chiar de la logo-ul stației, pe care vedetele le-au purtat, pe podium,  în timpul filmărilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Focus prezintă o campanie despre agricultura deșteaptă

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Știrile Focus prezintă, începând de miercuri, 10 octombrie, ora 18.00, o nouă campanie pornind de la situația dificilă din agricultura românească.

Reporterii știrilor Focus au găsit culturi ciudate pe terenurile din România și au descoperit mulți români care au abandonat cultura tradițională de grâu, mere, cartofi sau porumb. Reporterii Focus au străbătut țara în lung și lat pentru a aduce povești despre cum se face în țara noastră agricultura profitabilă. Telespectatorii vor urmări aceste reportaje la Prima TV, timp de o săptămână, până pe 17 octombrie. De la Constanța până în Bistrița și din Oradea până în Vrancea, Focus a descoperit cât costă și cât poți câștiga daca vei cultiva goji, lavandă, aronia, trufe sau dacă vei crește păuni, cerbi, căprioare și vaci angus.

De miercuri în cadrul știrilor Focus 18 telespectatorii pot urmări români care au înțeles cum se face agricultura deșteaptă și care au avut rezultate uimitoare și pot fi un exemplu pentru alți producători.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending